Suosittele mitä suosittelet

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suosittelen miehille ottaa tai tavoitella vain mukavaa ja sydämellistä vaimoa. Kamala riski ottaa sellainen joka ei ole herttainen. Hirvein virhe on miehen ottaa alkoholiin menevä tauoitu tyttökavereitten kanssa enemmän asioita jakava ja laskelmoiva epäsympaattinen riitelijätyyppi. Pöyristyttävä virhe olisi tehdä lapsi tällaisen kanssa. JOS vielä mies on vähänkin mukava ja on vähänkin tunteikas tai tunteva niin tällaiseen naiseen sekaantuminen on ihan yhtä kuin itsemurha.
OTTAKAA miehet vain tuntevia teidän kanssa kiehnaavia sööttejä naisia sisäisesti varsinkin. Tämä ei ole suositus- tämä on KÄSKY,
Minua inhottaa miesparkojen kohtalot. He ovat tosi usein syyttömiä. PAITSI jos valitsette VAIN hyvät naiset. Vain näin maailma paranee miehille!

Tietenkin, jos mies on kriminaaliluonteinen, alkoholia ilman naisen tuomaa ahdistusta liikaa käyttävä, väkivaltainen, itsekäs hirviö- silloin, miehen paikka on vankila tai mieskoti ja naisten velvollisuus on olla ottamatta näitä hirviöitä puolisoiksi TIETENKIN. Mutta YLEENSÄ perusmies ei ole tällainen jos hänelle annetaan vain mahdollisuus!

Minullako huono nainen? No ei varmasti! Mutta minua ainoastaan pännii karsea epätasa-arvo, jossa miesten osa on suhteissa hyvin usein puhdasta roskaa.

EIKÖS muisteta tämä Syysarskan asia AINA!! Paljon paljon paljon paljon mieluimmin ilman huonoa naista kuin yksin!!!

SYYSMUKAVIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exsu kirjoitti: 28.09.2018 9:06 Kaikille tenavana(kin) nördänneille suosittelen Tampereella Vapriikin pelimuseota. Pääsee pelaamaan kaikkea flipperistä segaralliin ja C64:sta Nintendoon. Siellä voi myös kuunnella radioroolipelin äänitteitä (ihan huikeita!) ja pelata lankapuhelimella Hugoa. Olin kaksin 2v:n kanssa (joka oli ihan liekeissä kans), joten oma pelaaminen jäi harmittavan vähälle. Nintendon kanssa samaan huoneeseen oli tajuttu sentään laittaa dinosaurusleluja ja palapeli, niin äiti sai pelata rauhassa.
Olin eilen Tampereella kaverin, jonka alulle panemana pelimuseo syntyi, synttäreillä. Näytin palautteen :D
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt homopussukkaa, suosittelen ehdottomasti! En ymmärrä, miten olen aiemmin pärjännyt ilman. Kätevää, kun auton avaimet, kulkulupa ja lompakko ovat aina siinä, niin ovat varmasti mukana. Joskus aiemmin kävi niin, että kun käytin eri takkeja, kulkulupa saattoi jäädä toisen takin taskuun.

Lisäksi mukava kun lompakkoa ei tarvi enää survoa farkkujen taskuun.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.10.2018 8:45 Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt homopussukkaa, suosittelen ehdottomasti! En ymmärrä, miten olen aiemmin pärjännyt ilman. Kätevää, kun auton avaimet, kulkulupa ja lompakko ovat aina siinä, niin ovat varmasti mukana. Joskus aiemmin kävi niin, että kun käytin eri takkeja, kulkulupa saattoi jäädä toisen takin taskuun.

Lisäksi mukava kun lompakkoa ei tarvi enää survoa farkkujen taskuun.
Asiaa.
Joskin ne militäärimalliset ovat minusta miehekkäämpiä, Indiana Jones, ja lisäksi tyhjinä litteitä eikä laatikkomaisia.

Miesten olkalaukkuja todellakin sanottiin jo 70-luvulla "hinttipusseiksi". Ensimmäisen sellaisen näin joskus 1973, ja se oli itse Jörn Donnerilla. Jota sentään pidettiin äijänä. Olimme nimittäin Mallorcalla ja Jörn Donner tuli lentokentältä samalla bussilla. Emme puhutelleet, mutta vanhempani huomioivat silloin erikoisen hinttipussin. Donner valitti ylimielisen oloisena kavereilleen koko kyydin ajan jotain..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.10.2018 8:45 Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt homopussukkaa, suosittelen ehdottomasti! En ymmärrä, miten olen aiemmin pärjännyt ilman. Kätevää, kun auton avaimet, kulkulupa ja lompakko ovat aina siinä, niin ovat varmasti mukana. Joskus aiemmin kävi niin, että kun käytin eri takkeja, kulkulupa saattoi jäädä toisen takin taskuun.

Lisäksi mukava kun lompakkoa ei tarvi enää survoa farkkujen taskuun.
Muttet siis ole kuitenkaan oikeasti homo? Sullahan on frouva ja lapset. Frouvanan sinua siis hallitsee, mutta en minä oo ymmärtänyt että homo olisit. Etkä kyllä ookkaan.
Kummonen se homopussukka muuten on?

LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti: 02.10.2018 23:05
James Potkukelkka kirjoitti: 01.10.2018 8:45 Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt homopussukkaa, suosittelen ehdottomasti! En ymmärrä, miten olen aiemmin pärjännyt ilman. Kätevää, kun auton avaimet, kulkulupa ja lompakko ovat aina siinä, niin ovat varmasti mukana. Joskus aiemmin kävi niin, että kun käytin eri takkeja, kulkulupa saattoi jäädä toisen takin taskuun.

Lisäksi mukava kun lompakkoa ei tarvi enää survoa farkkujen taskuun.
Muttet siis ole kuitenkaan oikeasti homo? Sullahan on frouva ja lapset. Frouvanan sinua siis hallitsee, mutta en minä oo ymmärtänyt että homo olisit. Etkä kyllä ookkaan.
Kummonen se homopussukka muuten on?

LOKA-ARSKA
Minusta siis ne miesten militäärimalliset olkalaukut kuten Indiana Jonesilla ja minulla eivät ole ollenkaan homoja, päinvastoin. JamesDavella kuitenkin joku laatikkomaisempi hinttipussi, kooltaan kuin naisten käsilaukku.

Kuitenkin JamesDaven lapsenlapset saattavat kokeakoko mieslaukku-asian eri lailla.

Sen takia Juice Leskinen: Isoisän hinttipussi.

(Hei siis minun vaarini Yrjö oli IKL- ja AKS-miehiä, osallistui Mäntsälän kapinaan! Ei tosin ollut Valkoisten riveissä, ei edes sotilaskoulutusta. Mutta Punikit vangitsivat, teloittivat naapurin isännän ja pitivät minun vaariani Yrjöä vankina. Hän kuitenkin onnistui pakenemaan, josta minulla on jonkun sukulaisen maalaama taulukin!

Pohjalainen isoisäni Aappo taas puukotti häjyä!

Heillä tuskin oli hinttipussia. mutta pussihousut ja vilttihattu tottakai!)




Ullakolla lailla Rautavaaran Tapion
mä tutkin tavaroita vaarivainaan
Löysin sahan, höylän, poran, puukon, lapion,
ne vaarille jäi naapurilta lainaan
Ja alta rojun ullakolle varastoituneen
mä pengoin laukun tyylikkäästi patinoituneen
On siinä kullattuna nimi Jussin
mä löysin isoisän hinttipussin

Häkellyin ja tajuntani vaipui pimeään
Mua ahdisti tuo ummehtunut vintti
Ja sitten jälleen muistin: kannan hänen nimeään
Aaah! Onko isoisä ollut hintti?
Näin oudon tyypin takaa violettitukkaisen
ja eestä kaljun, meikatun ja verkkosukkaisen
Kun pohdiskelin taivallusta Jussin,
sen kertoi taru vaarin hinttipussin

Siihen aikaan häjyt leikki hevosleikkiään
Ei kiinnostunut vaari tipan tippaa
Hän veti silmäkulmiin purppuraista meikkiään
Ei digannut hän lainkaan puukkohippaa
Kun Härmässä on mies vain se ken miehen surmasi,
niin vaari hellyydellä meidän mummon hurmasi
Näin jatkui suku isoisä-Jussin
Sen kertoo taru vaarin hinttipussin

Katsoo mistä vaan, hän väärässä on laidassa
Ei suostu meidän vaari väkivaltaan
Ei kehtaa liikuskella Jussi jussipaidassa
Näin isänmaata kiskotaan pois altaan
Voi Luoja kuinka ympäristö häntä sysikään
Ei auta kauniit puheet eikä Chanel ysikään
Ei IKL:ään johda polku Jussin,
hän leimaama on vaarin hinttipussin

En tiedä kuinka kauan aatoksissa lensinkään,
se muisto suomut silmistäni kuori
On vaari hintti taikka ei, en piittaa ensinkään,
hän minulle on erilainen nuori
Näin mietin asioita kunnes jätin ullakon,
nyt vaarin hinttipussi mukanani mulla on
ja ylpeänä niin kuin nimen Jussin
mä kannan myöskin vaarin hinttipussin
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 09.10.2018 12:34
Stadinarska kirjoitti: 02.10.2018 23:05
James Potkukelkka kirjoitti: 01.10.2018 8:45 Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt homopussukkaa, suosittelen ehdottomasti! En ymmärrä, miten olen aiemmin pärjännyt ilman. Kätevää, kun auton avaimet, kulkulupa ja lompakko ovat aina siinä, niin ovat varmasti mukana. Joskus aiemmin kävi niin, että kun käytin eri takkeja, kulkulupa saattoi jäädä toisen takin taskuun.

Lisäksi mukava kun lompakkoa ei tarvi enää survoa farkkujen taskuun.
Muttet siis ole kuitenkaan oikeasti homo? Sullahan on frouva ja lapset. Frouvanan sinua siis hallitsee, mutta en minä oo ymmärtänyt että homo olisit. Etkä kyllä ookkaan.
Kummonen se homopussukka muuten on?

LOKA-ARSKA
Minusta siis ne miesten militäärimalliset olkalaukut kuten Indiana Jonesilla ja minulla eivät ole ollenkaan homoja, päinvastoin. JamesDavella kuitenkin joku laatikkomaisempi hinttipussi, kooltaan kuin naisten käsilaukku.

Kuitenkin JamesDaven lapsenlapset saattavat kokeakoko mieslaukku-asian eri lailla.

Sen takia Juice Leskinen: Isoisän hinttipussi.

(Hei siis minun vaarini Yrjö oli IKL- ja AKS-miehiä, osallistui Mäntsälän kapinaan! Ei tosin ollut Valkoisten riveissä, ei edes sotilaskoulutusta. Mutta Punikit vangitsivat, teloittivat naapurin isännän ja pitivät minun vaariani Yrjöä vankina. Hän kuitenkin onnistui pakenemaan, josta minulla on jonkun sukulaisen maalaama taulukin!

Pohjalainen isoisäni Aappo taas puukotti häjyä!

Heillä tuskin oli hinttipussia. mutta pussihousut ja vilttihattu tottakai!)




Ullakolla lailla Rautavaaran Tapion
mä tutkin tavaroita vaarivainaan
Löysin sahan, höylän, poran, puukon, lapion,
ne vaarille jäi naapurilta lainaan
Ja alta rojun ullakolle varastoituneen
mä pengoin laukun tyylikkäästi patinoituneen
On siinä kullattuna nimi Jussin
mä löysin isoisän hinttipussin

Häkellyin ja tajuntani vaipui pimeään
Mua ahdisti tuo ummehtunut vintti
Ja sitten jälleen muistin: kannan hänen nimeään
Aaah! Onko isoisä ollut hintti?
Näin oudon tyypin takaa violettitukkaisen
ja eestä kaljun, meikatun ja verkkosukkaisen
Kun pohdiskelin taivallusta Jussin,
sen kertoi taru vaarin hinttipussin

Siihen aikaan häjyt leikki hevosleikkiään
Ei kiinnostunut vaari tipan tippaa
Hän veti silmäkulmiin purppuraista meikkiään
Ei digannut hän lainkaan puukkohippaa
Kun Härmässä on mies vain se ken miehen surmasi,
niin vaari hellyydellä meidän mummon hurmasi
Näin jatkui suku isoisä-Jussin
Sen kertoo taru vaarin hinttipussin

Katsoo mistä vaan, hän väärässä on laidassa
Ei suostu meidän vaari väkivaltaan
Ei kehtaa liikuskella Jussi jussipaidassa
Näin isänmaata kiskotaan pois altaan
Voi Luoja kuinka ympäristö häntä sysikään
Ei auta kauniit puheet eikä Chanel ysikään
Ei IKL:ään johda polku Jussin,
hän leimaama on vaarin hinttipussin

En tiedä kuinka kauan aatoksissa lensinkään,
se muisto suomut silmistäni kuori
On vaari hintti taikka ei, en piittaa ensinkään,
hän minulle on erilainen nuori
Näin mietin asioita kunnes jätin ullakon,
nyt vaarin hinttipussi mukanani mulla on
ja ylpeänä niin kuin nimen Jussin
mä kannan myöskin vaarin hinttipussin
Kiitän nöyrimmästi varsin ansiokkaasta vastauksesta. Millä voimalla oletkaan saanut näin vahvan kirjoitustuotteen aikaan parahin Orimattilan paroni. Homeboy käyttää tuota nimeä. Minäkin sitten kun matkin.
Kuka on hintti ja kenellä on käytössä oleva pussi, se kuitenkin lienee vielä arvoitus.

LOKAINEN MIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti: 01.10.2018 0:20
exsu kirjoitti: 28.09.2018 9:06 Kaikille tenavana(kin) nördänneille suosittelen Tampereella Vapriikin pelimuseota. Pääsee pelaamaan kaikkea flipperistä segaralliin ja C64:sta Nintendoon. Siellä voi myös kuunnella radioroolipelin äänitteitä (ihan huikeita!) ja pelata lankapuhelimella Hugoa. Olin kaksin 2v:n kanssa (joka oli ihan liekeissä kans), joten oma pelaaminen jäi harmittavan vähälle. Nintendon kanssa samaan huoneeseen oli tajuttu sentään laittaa dinosaurusleluja ja palapeli, niin äiti sai pelata rauhassa.
Olin eilen Tampereella kaverin, jonka alulle panemana pelimuseo syntyi, synttäreillä. Näytin palautteen :D
Ko. kaverin FB-päivityksestä:
"Suomen pelimuseo sai "museoalan Oscarin" eli Dibner-palkinnon Society for the History of Technologyn gaalassa. Tämä on valtava juttu, koska palkintoa ei ole koskaan aiemmin voitettu Suomeen. Entisiä voittajia ovat mm. Smithsonian, National Museum of Scotland ja Henry Ford Museum. Näihin verrattuna me toimimme kengännauhabudjetilla."

Lehdistötiedotetta pukkaa myöhemmin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mahtavaa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nokkaelain kirjoitti: 14.10.2018 15:37 "Suomen pelimuseo sai "museoalan Oscarin" eli Dibner-palkinnon Society for the History of Technologyn gaalassa. Tämä on valtava juttu, koska palkintoa ei ole koskaan aiemmin voitettu Suomeen. Entisiä voittajia ovat mm. Smithsonian, National Museum of Scotland ja Henry Ford Museum. Näihin verrattuna me toimimme kengännauhabudjetilla."

Lehdistötiedotetta pukkaa myöhemmin.
Sitten seurataan kulttuuriväen nyrpistelyä. Tuli takuulla palkinto ihan väärästä asiasta.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo, kaupallista roskaa. Oikea taide on sellaista, jota käy katsomassa ja jota voi ymmärtää ainoastaan yliopiston käynyt taideväki.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Helmikuu on alkanut. Se tarkoittaa sitä, että eräs on syntynyt taas ja kestää kuukautiset.

Suosittelen tykkäämään ja äänestämään äänestyksissä. Ja lukemaan mukavia juttujaan!

Kukas se tällainen on, jota ketjun mukaan suositellaan?

Hän on

HELMIARSKA


Tervetuloa mukavimpana mukavien joukkoon!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suosittelen Jari Sarasvuon ohjelmaa Yle Puheesta. Erityisesti ma 28.1. jaksoa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olet perverssi :twisted:

Noh.. täytyy varmaan kokeilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Asko? Sinäkö se olet?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:vihelt:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Urpiainen kaipasi ohjelmaa työmatkoilleen. Radio Vapaa Helsinki. 97,1 MHz. Oon kuunnellu pari päivää. Tulee pelkkää puhetta ilmeisesti. Taloutta ja politiikkaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Hmm, ehkä kokeilen maanantaina. Tosin sulta tulevana vinkkinä tulee heti mieleen, että onkohan kyseessä joku aivoton persupropagandaradio. Jos tää on jotain Suomen Uutisten tasoista roskaa, ei kyllä pysty kuuntelemaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Oot ehkä kuullut tästä jossain? Katsoin itsekin tekijät läpi ja ovat vissiin melkein kaikki persujen jotain vaaliehdokkaita. Siellä on ollut myös jotain vierailevaa porukkaa. Nimistä ei hajua, koska keskustelu on niin tauotonta, ettei keskustelijoita esitellä viiden minuutin välein, enkä tunnista vielä radion oman porukan ääniä. Keskustelu on kuulostanut täysin neutraalilta. Ei mitään mainintaa perussuomalaisista edes nettisivuilla. Korkeasti koulutettua fiksun oloista porukkaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bhven »

No nyt sieltä tulee persujen vaalimainoksia. Toivottavasti ei työmatka-aikoina.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Espoolaisena luonnollisesti suosittelen COB:n uusinta julkaisua. Espoolaisena toivoisin, että sen järven rannalle järjestettäisiin joskus Bodom Metal Festival.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 08.03.2019 17:23 Hmm, ehkä kokeilen maanantaina. Tosin sulta tulevana vinkkinä tulee heti mieleen, että onkohan kyseessä joku aivoton persupropagandaradio. Jos tää on jotain Suomen Uutisten tasoista roskaa, ei kyllä pysty kuuntelemaan.
Eiiii!?

Luulin Vapaan Helsingin olevan urbaani libertalistinen radio!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämmöinen siansyöjä kokeili vaihteeksi nautaa. Poppamiehen texas beef rub toimi oikein hyvin entrcoten kanssa.

Lisukkeena oli rasilaisen hapiskimchiä. Vain hyvin etäisesti maistui kimchille, mutta toimi oikein hyvin makeahkon rubin kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Taiga

Aivan helvetin hyvä, Vihdoin Lintsi sai laitteen, joka itsessään tekee huvipuistosta käymisen arvoisen.

EDIT: Gattiksen on nyt pakko käydä Lintsillä. Taiga käyttää raidetykin tekniikkaa!
Vastaa Viestiin