Kävin suihkussa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suihkukokemuksen pilasi homeiselta herneenpalolta haiseva tukkapyyhe. Sen piti olla puhdas ja varmaan olikin, mutta ilmeisesti paskaa materiaalia kun haisee itsekseen. Edellinen tukkapyyhe alkoi kosteana lemuta kissan virtsalta, joten sekin piti heittää rodeen. Oli olevinaan joku mikrokuitupyyhe tmv.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti:^Puhtaana pyyhkeet siis tuoksuvat hyvälle ja käytön jälkeen esiintyy hajuhaittoja? Voisihan tuosta tehdä toisenkinlaisen johtopäätöksen!
Ei kun lemusi jo "puhtaana" (huomasin hajun vasta avatessani pyyhkeen suihkusta tullessani), mutta oli pakko kietoa se päähän, kun ei ollut siihen hätään muuta!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai saatana, tajusin vasta nyt minkä johtopäätöksen voisi myös vetäistä. Ei vaan tullut mieleeni vetästä, koska sehän tarkoittaisi sitä että olisin suihkunkin jälkeen LIKAINEN nainen, hyi!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hurjaa!!! Eilen illalla kävin suihkussa!
Ekaa kertaa neljään tai viiteen viikkoon.

Aika myöhään illalla, kun katsoin Bondin ensin. Ja juopottelin.

No sattuipa vaarallinen haveri. Nimittäin kylppärin viemäri ei oikein vedä, ja lattialle oli kertynyt joitakin senttejä vettä. No siinä munasillani siirsin liukastumista estävän maton ja katsoin ritilää.

LIUKASTUIN! Johtuneeko iästäni vai alkoholista, mutta ukemi-refleksini eivät täysin toimineet. Sain kyllä toisen kyynärvarren eteen, mutta niinpä vaan naamani jurskahti sivuttain kovaan lattiaan. AUTS!

Siitä toivuttuani konkoilin pystyyn ja irrotin koko ihmisjätteen tukkiman ritilän. Ja otin kuin otinkin suihkun. Jo se oli työlästä. Työläämpää on toki minulle aina suihkun jälkeen etsiä puhtaita vaatteita. Alushousuiksi en löytänyt kuin isävainaani kertakäyttövaippoja! Oikein kätevät alushousut muuten näin suoliongelmaiselle.

Sitten sprayasin itseeni apteekin supertehokasta antiperspiranttia paksun kerroksen kainaloihini, hartianseituun molemmin puolin, kyynär- ja polvitaipeisiin, jalkapohjiin sekä persvakoon että munille!

Loput puhtaat vaatteet jätin tähän aamuun.

Eli siis vaikka nyt olen pesty ja puhtaissa vaatteissa ja on muukuin takki kuin se nahkarotsini, niin ettei tsekkailemani misut ehkä niin pelästyisi, naamani näyttää kuin olisin saanut turpiini! No ei silmä mustana, mutta turvotusta oikean silmämunan reunassa ja poskipäässä.

Ymmärrän, miksi itse Elvis Presley pelkäsi suihkuja. Suihkussahan voi kaatua! Elvis tavallisesti huuhtaisi vain munansa ja kainalonsa. Priscilla sitten asennutti erikoissuihkun jossa oli yksi suutin Elviksen päätä, toinen munia ja kolmas jalkoja varten.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Hurjaa!!! Eilen illalla kävin suihkussa!
Ekaa kertaa neljään tai viiteen viikkoon.

Aika myöhään illalla, kun katsoin Bondin ensin. Ja juopottelin.
Kuurakettiko tuli eilen? Saatana kun missasin vaikka piti nauhoittaa. Tänään taidan mennä toisen kerran suihkuun, oon aika hikinen...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Hurjaa!!! Eilen illalla kävin suihkussa!
Ekaa kertaa neljään tai viiteen viikkoon.

Aika myöhään illalla, kun katsoin Bondin ensin. Ja juopottelin.
Kuurakettiko tuli eilen? Saatana kun missasin vaikka piti nauhoittaa. Tänään taidan mennä toisen kerran suihkuun, oon aika hikinen...
Kun eilen kirjoitin käyneeni "eilen" suihkussa, se on nyt toissapäivä.

En muista, mutta ehkä se nimenomaan toissapäivänä "Kuuraketti" oli. "Moonraker" käännetty paskasti, eikä kääntäjällä muutenkaan ollut teknistä sivistystä. Siis eihän avaruussukkuloilla Kuuhun olisi päässyt. Eikä leffan tekijöilläkään ollut tietoa, moni asia leffassa oli teknis-taloudellisesti väärin.

Tuon leffan kävin silloin joskus katsomassa kahdesti. Avaruussukkulalentoja ei ihan vielä ollut, ja halusin leffasta katsoa, millainen niiden ohjaamo on sisältä. Ihan paska epärealistinen elokuvalavastehan se oli, myöhemmin selveni.

Katsoin silloin, koska mietin saisinko ostamaani Revellin pienoismalliin tehtyä itse askarreltua ohjaamonkin. Liikuttavaksi asian tekee, että sukkulat eivät ole enää käytössä, vaikka vuosikymmeniä olivatkin. Ja se koottava on mulla vieläkin tekemättä!! Olen minä vanha!!

Muuten kohtuukelpoinen Bond-filmi.
Joskaan eivät tee samaa vaikutusta kuin nuorempana. Luultavasti sekä minä olen aikuisempi että leffat ovat viime vuosikymmeninä itse asiassa parantuneet.

HIKOILUongelmaasi suosittelen ANTIPERSPIRANTTIA.
Kaupoista saa nykyään tuoksuttomana (Hajustetut kun kumminkin döfaavat liikaa) vain allergiahomojen "LV"-tä, sekin roll-onina.
Apteekista taas "Triple Dry"ta. jolle purkissa uhotaan jopa 72 tunnin kestoa. Silti tänäänkin suihkutin. Lisäksi se on aerosolina, joten paljon helpompi levittää kuin roll-on, kuivuu heti ja saa varpaiden väleihinkin ja paikkoihin johon ei rollonia työnnä, eli persvakoon.

Käytän aina persepiranttia runsaasti, tai siis ennen käytyin. Ja aion alkaa uudestaan. Kalliit purkit siis mun annoksilla kurahtavat äkkiä tyhjiksi. Mutta on se mulle henk.koht helpompaa kuin suihkussa käyminen. Koska pelkällä kemikaalilla estää hikoilun ja haisemisen aika hyvin. Kunhan siis käyttää runsaasti.

Jänskä muuten että kun vakavan sumutuksen jälkeen krapulossani hikoilen.. nahkaa kuumottaa mutta hikeä ei tule. Onkohan vaikutusmekanismi lamauttaa hikirauhasiin vievät hermosolut vai hikirauhasten fyysinen tukkiminen?

Ja siis koko kropasta ei pidä hikirauhasia sulkea antiperspirantlllakaan. Muuten käy kuin sille misulle "Goldfingerissä".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aikaansaava kaveri, pienoismallin kasaamiseen menee noin 40 vuotta että pääsee alkuun.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ onhan sen mallin kasaaminen varmaan sinunkin mielestäsi haastavampaa kuin suihkussa käynti?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:Aikaansaava kaveri, pienoismallin kasaamiseen menee noin 40 vuotta että pääsee alkuun.
Tää oli muuten pirun hauska kommentti. En mä oikein Poikuuteen oikein usko. Imagonrakentaja. Siellä hän todennäköisesti heinäkasan päällä tökkii vähintään kymmentä piikatyttöä päivässä ja sit juttelee olevansa rikas ja puutteessa.

Mutta hei siis, onko mun oma naiseni Mussukka lopettanut täällä? Ja onko tyyliopettajani ja mielikuvitusvaimoni Prosessi täällä ollenkaan?

Myönnetään nyt, että suihkusta ja naisesta tuli mussukat mieleen.
Olen kangistunut tissimies 24 h/vrk.

Ja jos Vesper nyt loukkaantuu kun en kehu hänen sulojaan niin on nekin kivat, vaikken oo nähnyt!

Kaikille näytteille tytöille suudelma ja muille hymy ja pojille kädenpuristus, jos käsi on puhdas :D

Sanokaa nyt että olen paitsi Kitinän mukavin, myös Kitinän hauskoin!

KOHTA ELOARSKA MUTTA AINA SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ilouutisia!
Diedeellisen tutkimuksen mukaan farkkuja ei tarvitse pestä. Ei koskaan.
http://www.iltalehti.fi/streetstyle/201 ... 2_cg.shtml

Tietenkään en ole viime raporttini jälkeen käynyt suihkussa. Antiperspirantti korvaa sen vaivannäön aika hyvin.

Tosin havaitsin, että tuoksuttomassa apteekin ei roll-on vaan teoriassa munillekin suihkutettavassa antiperpirantissa on ongelma. Kun suihkutan sitä myös munilleni pallihikeä estääkseni, kiveksiäni alkaa lopulta kutittaa!!!
Onko miestenkin genitaaleilla siis rajoituksia mitä tärpättiä sinne kaataa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kävin suihkussa!!!! Ei ole vielä kuukauttakaan edelliskerrasta!!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuli aiheeseen liittyen mieleen, että käykö joku vielä nykyään KYLPYAMMEESSA? Onko sellaisia vielä?

Nimittäin eihän mun vanhaan aikaan kerrostaloasunnoissakaan mitään suihkua ollut, vaan kylpyamme. Siinä kraana ja ehkä suihkuletkukin. Muistan itsekin poikasena litostelleeni ammeessa, kohotellen pikkupippeliäni vedenpinnan yläpuolelle leikkien että se on saari tai vesilintu. Joskus minulla oli myös joku oikea kylpylelu kuten muovinen kala tai vene tai vesitasolentokone. Joskus oli vaahtoakin!!!

Jotta onko teillä vielä kylpyammetta ja käytättekö sitä?

Parisuhteessa sen luulisi olevan hauskempaa.'
Linkkiin ÄLÄ AVAA TÖISSÄ-varoitus.
http://xhamster.com/movies/3114254/soap ... ering.html
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:Jotta onko teillä vielä kylpyammetta ja käytättekö sitä?
Joo, on ja käytetään. Tai siis on poreamme, mutta kai se tässä lasketaan samaksi?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jotta onko teillä vielä kylpyammetta ja käytättekö sitä?
Joo, on ja käytetään. Tai siis on poreamme, mutta kai se tässä lasketaan samaksi?
No kyllä kai sitten. En muistanutkaan porealtaita ym. Juppiajan uutuuksia ne. Mielessäni oli ihan tavallinen vanhanajan amme. Jollaisia oli kaupunkiasunnoissa ennen varsinaisia suihkuja seistävine suihkualtaineen ja verhoineen ym. Meilläpäin kun ammeet purettiin sellaisen tieltä pois ahtaissa kylppäreissä. Vaan ammeessahan se ennenaikaan kylvettiin eikä suihkussa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:No kyllä kai sitten. Mielessäni oli ihan tavallinen vanhanajan amme.
Tavallinen, joskin kahden istuttava, oli suunnitteilla. Löydettiin kuitenkin poreamme niin isoilla alennuksilla, että se tuli perinteistä ammetta selvästi edullisemmaksi. Ne oli varmaan jääneet käsiin, kun moottori pitää niin kovaa ääntä. Me käytetään tota alkuperäisen suunnitelman mukaisesti pääasiassa ihan tavallisena ammeena.

Peseytyminen tehdään aina suihkussa. Ammeessa vaan rentoudutaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lauantaina 18.2. kävin suihkussa!
Ekaa kertaa kahteen vai oliko kolmeen kuukauteen. Viemärinkin avasin.
Rasittavaa se peseminen ja ennen kaikkea puhtaiden vaatteiden löytäminen.
No, jos muistan antiperspiranttia käyttää, nyt mun ei taas tarvitse pariin kuukauteen pestä tai vaatteita vaihtaa. Tarvitsen vaimon.

Alkoi kyllä rasittamaan itseänikin se haju. Nyt kun käyn kaupassa ostamassa lisäkaljaa, en ainakaan haise siltä rappiopultsarilta joka olen. Kassatytöt ovat söpöjä ja heille riittänee kun pankkikortti pelaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aikamoisia kassatyttöjä jos jaksavat hymyillä kaverille joka haisee naapurikortteliin asti. On kyllä syväjokimeininki. Onko äitisi hygienia yhtä heikolla hapella?
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 20.02.2017 8:54 Aikamoisia kassatyttöjä jos jaksavat hymyillä kaverille joka haisee naapurikortteliin asti.
Se johtuu luontaisesta charmistani ja eläimellisestä seksuaalisesta vetovoimastani. Josta haju on osa, myskintuoksu kiihoittaa alitajuisesti ihmisnaaraitakin.
So Hard kirjoitti: 20.02.2017 8:54 On kyllä syväjokimeininki. Onko äitisi hygienia yhtä heikolla hapella?
Ei sentään. Äiti kylpee kerran noin kahdessa viikossa. Joskus kerran viikossakin muttei aina jaksa. Siinä on vain hankalaa, että kun Äiti ei jaksa seisoa, suihkussa pitää olla tuoli. Ja jos taloyhtiön saunaan mennään (nyt ollaan vaihteeksi Varkaudessa äitini lääkäriasioiden takia), mun pitää kantaa sinne tuoli ja auttaa äiti kapeat portaat alas- Saunanlauteille äitini ei enää pääse, mutta saunan oven pitää olla auki ettei äitini palellu suihkussa. Joten saunoakaan en voi ja koko aika menee siihen äidin suihkussa oloon. Onneksi ei tarvi vielä pestä sitä.

Muutenhan harkitsen taas kerran oman tukkani leikkaamista, ohentamista ja värjäämistä kotikonstein. Nyt uutuutena "parran" värjäystä myös. On se nyt kumma kun vähänkin alkaa kasvaa parta, se harmaantuu saman tien osittain! Värjätessähän täytyy melkein käydä suihkussa. Jaa ei, riittää kun pään huuhtelee.

Niin ja suosittelen alushousuiksi miesten housumallisia vaippoja. Enhän pasko housuuni kuten eräät, mutta kun on aina löysä vatta, jossain määrin nuhrautuvia vaippoja ei tarvitse pestä, kunhan heittää pois ja vaihtaa uudet. Jos naisen tapaisin ja enhän tapaa, sitten toki laittaisin Black Horset.
Viimeksi muokannut Gat, 20.02.2017 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sitten kun aika jättää tuosta kaksikosta niin kuinkahan syvälle rakenteisiin asti nuo kämpätä pitää purkaa jos niistä ihmisasumukset halutaan? Omakotitalo varmaankin menee palokunnan harjoitusvastustajaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin suihkussa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olet oikeassa. Enemmän kuin pystyt kuvittelemaankaan. :komp:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin