Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eli siis sellaista sälää, mitä kanssaihmiset tuntuvat haalivan tai ainakin havittelevan ilman mitään järjellistä syytä.

Omaa listaa:
-Muumimukit. Näitä tuntuvat keräilevän eniten ne, joilla ei olisi mitenkään varaa maksaa 15 euroa yhdestä kahvikupista.
-englanninkieliset korulauseet joka hemmetin sisustuselementissä
-tähtiliput sisustusjutuissa ja vaatteissa
-yli 30 euron tuoksukynttilät
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai se postimerkkienkin keräily tuntuu turhalta ja/tai järjettömältä, ellei niitä itse kerää (tosin hyvästä kokoelmasta voi joskus jopa hyötyä rahallisesti). Itse olen kerännyt jääkaappimagneetteja matkamuistoksi ja ihan järjetöntähän sekin on. Muumimukit ovat minusta karseaa turhuutta (rumiakin vielä!), mutta periaatteessa mun magneetit on vielä turhempia. Mut onneksi ne ei maksa juuri mitään. :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin ja ne kodin tekstisisustustarrat on ihan vitun karseita mielestäni. Onneksi ei ole pakko sellaisia liimata omaan kotiin. Puistatus. :laatta:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Naisten pikkuhousut. Menee turhaan yksi lisäsekunti ennenkuin koitinsormi uppoaa silakkalaatikkoon. Ja mitä salattavaa siinä omassa tussuttimessa oikein on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:-yli 30 euron tuoksukynttilät
Mikäs järki alle 30 euron tuoksukynttilöissä on?
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas meni ketju nirin narin nurin niskoin. Yksi Muumi muki riittää useampaakin tarkoitukseen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja saira »

Muumimukit on sinällään ok, mulla kans Teemaa ja pari muumimukiakin tullut muksulle. Mut ehkä kyse oli ennemmin tän tyylisestä keräilystä: Kahakka kirpputorilla osa 11 tai Kahakka kirpputorilla osa 4

Suvisen kanssa keittiöhärpäkkeistä samaa mieltä. Ex oli sitä mieltä, että keittiössä täytyy olla espressokeitin. Ja niin meille muutti puoliautomaattinen keitin. Ex ei kuitenkaan koskaan oppinut tekemään laitteella mitään, ja niin se eron tullessa jäi minulle. Kerran olen tainnut 4 vuoden aikana keittää itselleni cappuccinoa. Mutteripannu olis riittäny mulle...

Kaikki tuoksukynttilät on turhia, hinnasta viis. Niistä tulee päänsärkyä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Muumimukien hamstraamisella tarkoitin just sellaista pakkomielteistä keräilyä, jossa valjastetaan koko lähipiiri metsästämään kaupasta jotain tiettyä Nipsua tai hipsua, kun just Se puuttuu kokoelmasta ja internetin muumiyhteisössä on kerrottu, että niitä ei ehkä tehdä ikuisesti!!!!

Oon suvisen kanssa samaa mieltä noista keittiökrääsistä. Erityisesti sellaiset muffinikoneet, pöytäpizzauunit ja muut joulumarkkinoille tähdätyt turhakkeet on kammottavia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Oon suvisen kanssa samaa mieltä noista keittiökrääsistä. Erityisesti sellaiset muffinikoneet, pöytäpizzauunit ja muut joulumarkkinoille tähdätyt turhakkeet on kammottavia.
Mut siis, mistä tiedätte, et nää on suosittuja? Onhan niitä myynnissä, mutta ei ainakaan mun lähipiiristä löydy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on hiilihapotuslaite, mutta en mä sillä oikeastaan koskaan limua tee, ainoastaan kuplavettä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ saako tommosella pellegrinoa aikaseksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:^ saako tommosella pellegrinoa aikaseksi?
No ei siitä kivennäisvettä taida tulla, mutta muuten ihan yhtä hyvää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ aattelin, että jos mangofruttibanaanin kerran saa, niin joku ois voinut tehdä jonkun kivennäismaun.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ No esim. mun äidille jolla ei ole autoa ja lähin kauppa 5 km:n päässä tuollainen hiilihappovehje on ihan kätevä kuplaveden tekoon, kun sellaista kerran tykkää juoda.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tekniikka voisi myös joskus kehittyä pisteeseen, jossa omalla vehkeellä saisi pellegrinoa parempaa kamaa. Ei se vesi siellä pullossa mitenkään hyvällä tavalla ikäänny.

Jossain päin voi valikoima myös olla heikkoa ja suomalaisten vissyjen vetäminen aterialla voi tökkiä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ES gives you life support
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:-yli 30 euron tuoksukynttilät
Mikäs järki alle 30 euron tuoksukynttilöissä on?
Niitä ei tarvii hieroa kainaloon.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Suvinen kirjoitti:en ymmärrä ainakaan Sodastreamin suosiota. Johtuu varmaan siitä että en juo limua muutenkaan kuin krapulassa jaffaa. Mutta vaikka joisinkin en ikinä ostaisi kotikeittiööni mitään noin mautonta vehjettä.
- Ei tarvitse raahata kaupasta painossa hirvittävää määrää pelkkää vettä
- Ei tarvitse maksaa kaupassa rahaa hirvittävää määrää pelkästä vedestä
- Sen kerran kun haluaa tehdä drinksun ja tarvitsee blandista, ei tarvitse jättää puolentoista litran pullosta viimeistä puolta litraa ... litraa väljähtymään kun ei sitä kuitenkaan muista tai jaksa juoda
- Vissynsä saa just niin paljon tai vähän kuplivana kuin haluaa
- Nurkkiin ei kerry pantillisia palautuspulloja takaisin kauppaan raahattavaksi
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:^ Hinnat alkaen muovihäkkyrä 59e. Juomaesanssit 7,90e/pullo. Käytät aina samaa pulloa tai ostat lisää sopivia pulloja. Muista pestä pullot.
Omani maksoin kolmekymppiä, pääosin juon pelkkää kuplavettä, juomaesansseja ostan ehkä 3-4 vuodessa ja maksavat vitosen kappale, joten...
exPertti kirjoitti:Kalliimpaa kuin kaupasta raahaaminen.
= hevonpaskaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:
MrM kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kalliimpaa kuin kaupasta raahaaminen.
= hevonpaskaa.
Mitä kuplavetesi maksaa? Entä limonadit?

1,5 litraa hinnat alkaen kuplavetta kaupasta 0,99e miinus 0,40e pantti = 59 snt. Kunnollista vissyä 69 snt 1,5 litraa, pelkkä sisältö.

Eli litrahintoina 39,3 snt litra ja 46 snt litra.
Kympin pullolla vissyttää ~60 litraa eli noin 16 snt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mulla on 3 pulloa. Sun vaimolla täytyy olla paremmat hermot kuin mulla, en jaksa sua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Koska alat perinteisesti jankutustyyliin etsimään perusteita joistain epäolennaisuuksista silloin kun data olennaisuuksista ei puollakaan kantaasi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kun ne mahdolliset esanssit laittaa suoraan lasiin eikä sinne pulloon, niitä pulloja ei tarvii pestä juuri ikinä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:
MrM kirjoitti:Kun ne mahdolliset esanssit laittaa suoraan lasiin eikä sinne pulloon, niitä pulloja ei tarvii pestä juuri ikinä.
Vaikka joisi pullon suusta?
Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuotteita, joiden suosiota ei ymmärrä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Mitä pitemmälle tätä tässä pyöritellään syntyy ajatus, että teoriassa sodastream voisi olla ok jos haluaa juomaveteensä pelkkiä kuplia. Muuten ei oikein sytytä.
Käytännössä myös. Aina "tuoretta" vettä, voit itse määrittää kuplien määrän, ei jatkuvaa veden roudaamista ja sen ostamisen muistamista, eikä ainakaan kamalia 1,5 litran pulloja pitkin kämppää ja jääkaappia. Niin kauan kun hanasta tulee hyvälaatuista vettä, en näe järkeä roudata sitä kaupasta. Ainoa miinuspuoli on pullojen käsitiski, koska ne eivät ole konepesun kestäviä.

Toki jos haluaa veteensä luontaiset tai lisätyt natriumit ja magnesiumit ym. niin sitten on se kivennäisvesi roudattava kaupasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin