White trash -sekoilut

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... k-trm-vhde

Oh gosh

Kaikenlaisia laskukaavojahan (esim. half your age+7, ei muuten mene läpi tästä testistä) jne niitä on. Yksi kaava voisi myös olla, että jos ikäero on suurempi kuin nuoremman osapuolen ikä, se on liian iso.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14903
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jungner ei vaan opi olemaan revittelemättä ihmissuhteitaan julkisuudessa. Tyhmä jätkä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Keskinen taas vauhdissa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... nt=article

Ihmisten alkoholiongelma on tietysti surullinen asia, mutta kun tämä ääliö väkisin tunkee julkisuuteen.

Vesa on selkeästi (pun not intended) heittänyt automaattiohjauksen päälle

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onneksi ei ole lapsia. En ehkä kestäisi, jos niistä tulisi pissis-idiootteja perseenvilauttelijoita ankkahuulia. Yksi huoli vähemmän elämässä, phuuh.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:Onneksi ei ole lapsia. En ehkä kestäisi, jos niistä tulisi pissis-idiootteja perseenvilauttelijoita ankkahuulia. Yksi huoli vähemmän elämässä, phuuh.
Tämä koskee lähinnä vain tyttöjä, ja he voivat sentään päättää, ollako jakorasia vai ei. Pojat ovat käytöksestään riippumatta potentiaalisia (lapsen)raiskaajia, ainaisia rasisteja, ämmiä, homoja, perheväkivallan uhreja, joille nauretaan jne. jne.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Hän muuttui kiukkuiseksi. Koin tilanteen lopulta niin mahdottomaksi hallita, että käskin poliisit paikalle, Rostain kertoi Ilta-Sanomille viime vuonna.

Useita poliisipartioita saapui Saarelan asunnolle.

Rostain painotti, ettei Saarela uhannut häntä, eikä hän ollut omasta mielestään missään kohtaa vaarassa
. "

Vai oikein käski.

Miksi Watussa siis "käski" poliisit paikalle? Se jää epäselväksi.


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 74206.html

Saarelalla oli varmaankin aika voimakas luomisvaihe päällä. Tuskin normaalin kotihälyyn useita partioita lähtee..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Melko kova auktoriteetti vaimolla, kun poliisejakin käskyttää. :D

"– Olli ei tule toimeen poliisien kanssa, kun hän on juovuksissa. Olli suojeli omaa kotiaan."

Voi reppanaa. :paijaa:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015083 ... 3_uu.shtml
Jengiläiset haistattelivat lentoemännille tyyliin "Fucking bitch". He juoksivat pitkin koneen käytävää, rymistelivät vessanovea ja heittelivät karkkeja ympäriinsä, mies kuvailee.
Oliko tää siis päiväkotiretki vai mopokerho?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4286
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Oikeastaan sama asia kun nuo mopopelle-tukiliivipellet ovat isoja vauvoja.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exsu kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015083 ... 3_uu.shtml
Jengiläiset haistattelivat lentoemännille tyyliin "Fucking bitch". He juoksivat pitkin koneen käytävää, rymistelivät vessanovea ja heittelivät karkkeja ympäriinsä, mies kuvailee.
Oliko tää siis päiväkotiretki vai mopokerho?
Ettei olis penkkarit? Namuja ja kaikkee.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähdin koirien kanssa lenkille, jonkin ajan kuluttua vastaan käveli äiti ja poika (noin 4 vuotias), he pysähtyivät ihmettelemään. Poika kysyi minulta mikä koiralla on kaulassa, vastasin sen olevan vilkkuva heijastinpanta. Pojan mielestä se oli NIIN hieno, sen jälkeen poika kysyi mikä minulla itselläni oli päällä, vastasin sen olevan taikaviitta! Autot näkevät minut jopa pilkkopimeässä... poika kiljaisi äidilleen haluavansa samanlaisen, äiti vastasi pojalle ilkeällä äänensävyllä "ET SAA, SE ON IHAN NOLO!!!" Jähmetyin täysin, jos olisin tajunnut olisin vastannut et musta on niiin siistii olla nolo!!! Aikuiset päättävät mikä on noloa, ei lapsi ymmärrä miksei saa siistii taikaviittaa! TÄTEN JULISTAN ETTÄ MUSTA ON NIIIN SIISTII OLLA NOLO! älä ole tyhmä aikuinen vaan osta lapsellesi taikaviitta!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oli tosi vaikea päättää mihin ketjuun tän laittaisin, mutta kyllähän tää nyt on melkoista sekoilua...

https://www.facebook.com/yleuutiset/vid ... 741059931/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:
Lähdin koirien kanssa lenkille, jonkin ajan kuluttua vastaan käveli äiti ja poika (noin 4 vuotias), he pysähtyivät ihmettelemään. Poika kysyi minulta mikä koiralla on kaulassa, vastasin sen olevan vilkkuva heijastinpanta. Pojan mielestä se oli NIIN hieno, sen jälkeen poika kysyi mikä minulla itselläni oli päällä, vastasin sen olevan taikaviitta! Autot näkevät minut jopa pilkkopimeässä... poika kiljaisi äidilleen haluavansa samanlaisen, äiti vastasi pojalle ilkeällä äänensävyllä "ET SAA, SE ON IHAN NOLO!!!" Jähmetyin täysin, jos olisin tajunnut olisin vastannut et musta on niiin siistii olla nolo!!! Aikuiset päättävät mikä on noloa, ei lapsi ymmärrä miksei saa siistii taikaviittaa! TÄTEN JULISTAN ETTÄ MUSTA ON NIIIN SIISTII OLLA NOLO! älä ole tyhmä aikuinen vaan osta lapsellesi taikaviitta!
Mä oon käynyt vastaavaa keskustelua lasten kuulon suojaamisesta festareilla. Tarjosin n. 50 äiti/isä + lapsi/lapsia yhdistelmälle ilmaisia korvatulppia, kelpasivat alle 10:lle. Lasten puolesta vastattiin, että "se ei halua", "se ei tarvitse" tai "ei se kuitenkaan käyttäis". Jopa niitä lapsia jotka itse olisivat tulpat halunneet kiellettiin ottamasta niitä vastaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20151111 ... 2_vi.shtml

Kaikkein trasheintä tässä kuitenkin on Kärpäsen kengät.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Kerjää turpaansa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^ Kerjää turpaansa!
Kieltämättä se saa mussa mun sisäisen lahtelaisen hyvin voimakkaasti reagoimaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ On se kumma kuinka toi Lampela, jonka julkisuuskuva on noinkin fiksu ja pätevä, hengaa tollasen bimbon kanssa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^ On se kumma kuinka toi Lampela, jonka julkisuuskuva on noinkin fiksu ja pätevä, hengaa tollasen bimbon kanssa!
Joo, Kampela olis kyllä ihan unelmien aviomies :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kampelahan seuraa klassista polkua, seuraavaksi levylaulajaksi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kampelahan seuraa klassista polkua, seuraavaksi levylaulajaksi?
Käsittääkseni "vapaa"seurakunnat ovat opiltaan ihan sama kuin helluntailaisuus.
Erona vain, että kun hilluntaiseuroissa käy deeku-rupusakkia ja smuguja, "vapaa"seurakunnissa ns. "parempaa" väkeä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti:Käsittääkseni "vapaa"seurakunnat ovat opiltaan ihan sama kuin helluntailaisuus.
Erona vain, että kun hilluntaiseuroissa käy deeku-rupusakkia ja smuguja, "vapaa"seurakunnissa ns. "parempaa" väkeä.
Onko näin? Mä olen ajatellut, että näiden suuntausten välit ovat olleet jopa aika tulehtuneet. Lisäksi vapaakirkollisuus kai on jostain 1700-luvun lopulta juontuva englantilainen traditio, kun taas helluntailaisuus on näitä uudempia (tosin sekin kai 1800-luvun lopulta) amerikkalaisia liikkeitä. Molemmat kai korostavat henkilökohtaista uskonratkaisua elämänmuutoksineen sekä kastetta, johon liittyy tietoinen ja ilmaistu oma halu liittyä seurakunnan jäseneksi. Molemmissa kai paikalliseurakunnat ovat verraten itsenäisiä, mutta eroja tulee pappien roolissa (vapaat suunnat kai tunnustavat leipäpapit, kun taas helluntailaisille on kai keskeistä yleinen pappeus) ja pyhän hengen armolahjan näkyvissä tunnusmerkeissä (ymmärtääkseni vapaaseurakunnat eivät ole yhtä innostuneita kuin helluntailaiset vaikkapa kielillä puhumisesta). Olenko sotkenut asioita päässäni?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin