White trash -sekoilut

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tuosta enää puutu kuin punttiin kakkaaminen.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...

Jos tilanne olisi ollut toisin päin, otsikko tuskin olisi ollut Heikki kreisibailasi kultansa kanssa vaan kohuasianajaja hakkasi kihlattuaan- tyylinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Ei tuosta enää puutu kuin punttiin kakkaaminen.
Aaasinajajan punttiin kakkaaminen olisikin homieta kovempi suoritus. Kärpäsellä kun ei ole housuja.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...
Kyllä! Mutta eikös se ole niin, että edes lievä pahoinpitely ei ole enää asianomistajarikos? Tuossa on silminnäkijät, valokuvat ja todistusaineisto jo olemassa. :wink:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...
Kyllä! Mutta eikös se ole niin, että edes lievä pahoinpitely ei ole enää asianomistajarikos? Tuossa on silminnäkijät, valokuvat ja todistusaineisto jo olemassa. :wink:
Tämän tyyppiset tapaukset tutkimatta jätetään. Paljon vakavammatkin jää vähäisyysperusteella ulos.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.is.fi/makihyppy/art-2000005185892.html
Mä en oikein osaa päättää onko se kunniaksi vai melkeinpä häpeäksi Toni Niemiselle, että merkittävin ero Nykäsen ja hänen välillään taitaa olla se, että Nieminen ei taida olla alkoholisti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Matilla on varaa antaa vähän tasoitusta, kun oli pykälää parempi urheilija.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja elco »

Toni Nieminen sai myynti- ja markkinointityön.

Mikä noissa mäkihyppääjissä on, kun ovat niin apinamaisia. Kiekkomiesten geneettinen erikoisuus on pokata missit, joka on ihan hyvä piirre verrattuna mäkimiesten suhariuteen ja kokonaisvaltaiseen epäpätevyyteen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mäkimiehet ovat joogalentäjiä. Pituus 180 cm, paino 55 kg.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuuluisien yhdysvaltalaisten tietovuotajien kuten Edward Snowdenin ja Chelsea Manningin joukkoon saatetaan vastaisuudessa lukea Reality Winner.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen fifty-sixty pitäisikö tämä jättää postaamatta ja osoittaahan tämä huonoa makua, mutta kun osuu niin sopivasti ketjuun. Jos kitinäläiset kovasti pahoittavat mielensä, myönnän mokanneeni ja poistan. Anteeksi jo etukäteen.


http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005245534.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Onneksi videon teossa ei vahingoitettu sivullisia.

Mä tsekkasin ton jo eilen, kun alkoi tulemaan juttua aiheesta. Tai siis kelasin läpi. Oikeesti kuka viitsii seurata jotain tälläistä tuubaa? Eikö nykynuorilla ole mitään järkevämpää tekemistä vaikka mahdollisuuksia on enemmän kuin koskaan. No, loppukohtauksen takia tämä sentään toimii valistusvideona rattijuopumuksen vaaroista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo mä katsoin kans eilen. Eiks nuo ole niitä livenettivideiota,eli jonkun on pitäinyt erikseen tallentaa tuota pätkää voidakseen laittaa myöhemmin jakoon? Mietin vähän samoja kuin edellinen, että kuka näitä jaksaa seurata? Luulin, että toisen ihmisen verkkopelaamisen tallenteen seuraaminen on typerin asia kuluttaa vapaa-aikaansa, mutta kyllä nuo livet on aika vahvana rinnalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös tuossa periskopessa mene suoraan jakoon livekuvasta?

Tietty ikävää kun tyttö kuoli, mutta eipä täysin viaton ole hänkään tapahtumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Periscope menee livenä jakoon heti, eli tuolla kolarilla oli joitain kymmeniä livekatsojia. Ko. pariskunta oli ilmeisesti jonkinlainen YOLO-väen D-luokan nettijulkkiksia. Video kuitenkin myös jää myöhemmin katsottavaksi. Ainakin eilen illalla video oli vielä Periscopessakin,
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Eikö noi jää aikalailla pysyvästi tonne näkyviin sen livelähetyksen jälkeen eli ei ole ainakaan ihan heti häviämässä. Ainakin eilisissä uutisissa poliisi oli sitä mieltä, että videon poistattaminenkin vähän työlästä, kun jenkkipalvelu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 09.06.2017 13:57 ^ Eikö noi jää aikalailla pysyvästi tonne näkyviin sen livelähetyksen jälkeen eli ei ole ainakaan ihan heti häviämässä. Ainakin eilisissä uutisissa poliisi oli sitä mieltä, että videon poistattaminenkin vähän työlästä, kun jenkkipalvelu.
En ymmärrä, miksi poliisi niin pontevasti on ryhtynyt videota poistamaan. Ei pitäisi olla poliisiasia. Toki omaisille ikävää, mutta tuskinpa poliisit kenenkään fb-tai instagram profiilienkaan poistoista huolehtivat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.06.2017 14:01En ymmärrä, miksi poliisi niin pontevasti on ryhtynyt videota poistamaan.
Eivät siis ryhtyneet. Jonkun uutisen (ihanan epämääräistä) mukaan eivät viitsi edes yrittää poistoa, kun hallinnollisesti niin työläs prosessi ja kestää ja video ehtinyt levitä jo netissä eikä siitä edes ilmene tutkinnallisesti mitään mielenkiintoista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Poliisi on joka tapauksessa pyytänyt Periscopea poistamaan videon palvelustaan."

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005245534.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jaa, ovat siis aktivoituneet sen jälkeen kun lopetin uutisen seurannan. Sen siitä saa kun on ajan hermolla, eikä lue uutisia sivistyneesti seuraavan päivän lehdestä :doh:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mä luulen, että se meni toisinpäin: heti kun tuli ilmi, että video on Periscopessa, uutisoitiin, että poliisi on pyytänyt sen poistamista. Varmasti myöhemmin tajunneet, että ei se onnistu.

Mutta ei se oikein edelleenkään selitä sitä, miksi poliisin ensimmäinen knee jerk -reaktio oli pyrkiä poistamaan video.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joo. Lueskelin kanssa tuota eilen. Oli niin ihana mies :D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: White trash -sekoilut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Omituinen on ihmismieli.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin