Kitinäläinen ihmettelee

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihmettelyketju
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänä päivänä vuonna 1517 Martin Luther naulasi teesinsä kirkon oveen. On se ihmeellistä, miten jotkut ihmiset pystyvät muuttamaan maailmaa. Itse pystyy vain muuttamaan leivän paskaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Koskaan ei ole myöhäistä perustaa uusi uskonlahko.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toi olisi kyllä varmaankin ainoa mahdollisuuteni muuttaa maailmaa!

En ole kuitenkaan riittävän hullu :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minua ihmetyttää henkilö (en ole tavannut yli 15:ta vuoteen) joka on us-ko-mat-to-man epäkohtelias, loukkaava, hyytävän ikävä ja kylmä ja jatkuvasti länkyttää "sosiaalisuudesta"... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Toi olisi kyllä varmaankin ainoa mahdollisuuteni muuttaa maailmaa!

En ole kuitenkaan riittävän hullu :(
No sinulla on ammattisi puolesta myöskin parhaat mahdollisuudet tehdä itsestä tieteellisellä metodilla riittävän hullu.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:Tänä päivänä vuonna 1517 Martin Luther naulasi teesinsä kirkon oveen. On se ihmeellistä, miten jotkut ihmiset pystyvät muuttamaan maailmaa. Itse pystyy vain muuttamaan leivän paskaksi.
Oothan sä naulannut sun teesit tänne! Ehkä vuonna 2511 joku tyyppi ihmettelee kuinka se lekuri vaan muutti maailmaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Tänä päivänä vuonna 1517 Martin Luther naulasi teesinsä kirkon oveen. On se ihmeellistä, miten jotkut ihmiset pystyvät muuttamaan maailmaa. Itse pystyy vain muuttamaan leivän paskaksi.
Oothan sä naulannut sun teesit tänne! Ehkä vuonna 2511 joku tyyppi ihmettelee kuinka se lekuri vaan muutti maailmaa.
Näin on. Kuka olisi uskonut, että Heineken-mäyriksen mainostaminen kerran viikossa tulisi olemaan niin iso juttu!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eikö Sipilä ymmärrä, että töppäämisen peittely on isompi töppääminen kuin itse töppääminen? Monen korviin on mannaa, kun joku sanoo että virkamieskuntaa pitäisi karsia.

http://www.journalisti.fi/ajankohtaiset ... n-jalkeen/
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mielenkiintoista. Mistä Sipilän esikunnassa siis pillastuttiin? Ilmeisesti siitä, että Sipilä puhui puuta heinää julkisen sektorin koosta?

http://nyt.fi/a1305891418733
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja saira »

No mut tohon vois lisätä vielä yhden henkilön, jolla on hankaluuksia lukujen kanssa... http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014103 ... 4_uu.shtml
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Monen korviin on mannaa, kun joku sanoo että virkamieskuntaa pitäisi karsia.
Joo. Verot valtion maksettaviksi ja julkiselta sektorilta, erityisesti kunnista, tulee karsia kymmenia tuhansia palkollisia pois ja palkata tilalle opetus- ja terveydenhoitohenkilökuntaa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Lisättäköön vielä, että työttömyys- ja muun sosiaaliturvan tasoa ja työnteon kannattavuutta pitää parantaa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja elco »

Valtion pitää satsata kasvualoihin tukemalla yrityksiä. Veroja pitää kiristää hyvinvointivaltion säilyttämiseksi ja tukea työnteon kannattavuutta. Ei ole mitään syytä miksei Suomi tyytyisi 80% CO2 leikkauksiin vaan pitää tähdätä sataan prosenttiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^En näe mitään syytä tyytyä sataan prosenttiin, jos samalla/paria kertaluokkaa suuremmalla rahalla voitaisiin pyrkiä kahteensataan prosenttiin. Sama pätee kokonaisveroasteeseen; miettikääpä sitä hyvinvoinnin määrää jollain viidensadan prosentin tuloveroasteella! Suomen täytyy uskaltaa olla edelläkävijä, me tienataan vielä tällä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minäkin voisin tehdä muuta kuin lukea taas kerran yhdestä piripäästä terveydenhuollon ammattihenkilöstä tai törkeästä hoitovirheestä, jonka seurauksena on huomion kiinnittäminen asianmukaiseen toimintaan. Terveydenhuoltoa ei tule valvoa, ei sitä valvota Virossakaan, ja kaikki menee hyvin (päin persettä).
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vähän ihmettelen mitä näiden päässä liikkui. Tai ei liikkunut.

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon sanaton.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gat »

Itseäni huolien keskellä lohduttaakseni kuinka ollakaan halusin tutkia nuorten naisten seksiasentomieltymyksiä. Googletin siis "demi takaapäin".

Koirien tapaan-asennosta ei ole juuri mitään. Mutta tulipa paha mieli siitä mitä sillä haulla Google tyrkytti.

Esim tämä:
Kiusalliset tilanteet yhden yön juttujen kanssa
http://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/ ... snO0Fo8L3g

Onko siis sittenkin niin mitä poikuusvuosinani täällä netissä katkerana valitin ja luulin jo liioittelevani: Nuoret naiset ovat melkein järkiään lutkia? Normaalikulttuuria heillä?

Tuosta ketjusta päätellen alvariinsa yhdenyönjuttuilevat. Satunnaisten välillä kamalienkin äijien kanssa. Joista eivät tiedä mitä porukkaa ovat eivätkä itsekään jätkiä jälkeenpäin muista, mistä noloja tilanteita. Huonoja panemaankin moni niistä satunnaispokatuista, mutta niinpä vaan antaa on pitänyt aina uusille tuntemattomille.

Olen järkyttynyt. Tuollaisiako olivat myös lukioni tai ainakin Ylipistoni kurssikaveritytöt? Joita salaa ihailin, mutten uskaltanut lähestyä edes puhutellen saati treffeille pyytää. Puhumattakaan että baarissa olisin tohtinut ventovierasta edes tervehtiä.Tai nettitreffaamani, joilla liian kaukomatkalaisena joskus yövyinkin tohtimatta yritellä "sellaisia" etten vaan loukkaisi siweyttään. Kammottava Jekyll-Hyde ilmiö heillä sitten. Päivisin koulussa ja muissa arkiasioissa niiiiin asiallisia ja siweänoloisia kunnon ihmisiä, perjantai-iltaisin Babylonin Porttoja. Ehkä parempi etten tiennyt. Kontrasti olisi katkeroittanut entisestään minua arkaa yksinäistä kuijottajaa. (Jonka runkkifantasiatkin olivat semiromanttisia panokuvitelman kaa) Ehkä olisin muuttunut aseksuaaliksi impotentiksi jo ennen kuin olin saanut. Ehkä minusta olisi tullut homo. Tuskaa olisi lisännyt vielä, että enhän minä tuollaiseen pelottavaan ja rivoon maailmaan olisi sopinut, en olisi sellaiseen elämään halunnutkaan tai jos, niin varmasti juuri minä en olisi saanut.

Toinen järkyttävä löydös "demi takaapäin"-haulla oli sitten
Pyyhitkö persees edestä vai takaapäin?
http://www.demi.fi/keskustelut/keho/pyy ... srB-1o8L3g

Nyt alkaa vaikuttaa, että naiset sittenkin käyvät kakalla. Ja tuossa keskustelvat mihin suuntaan, toiseen tai kahteen pyyhkivät perseensä. Yöks.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä ne babylonin portot on sullekin perjantai-iltansa tarjonneet, mutta kun et ole maailman selvimmistäkään vihjeistä ottanut onkeesi, olet luultavasti traumatisoinut usean tyttölapsen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: olet luultavasti traumatisoinut usean tyttölapsen.
Se olisi häiritsevästi syyllisyydentuntoa aiheuttava ajatus, mutta tavallaan näin jälkijättöisesti lohduttava, hehheh. Ei vaan täytyy olla realisti, kuvitelmaa tuollainen, jälkikäteistä väärintulkintaa sellainen optimismi.

Mutta jos luette tuon ylemmän Demin ketjun, niin huhheijaa. Ja tuossa on vasta huonoja kokemuksia. Parempia varmaan enemmän. Alan kuulostaa Poikuus41-inkarnaatiolta, mutten vieläkään tajua miten baarista jonkun tuntemattoman kanssa tuollaiseen päätyy. Ja jos tuo on normaali sampletyyli, miten valikoivat siitä samplejen, irtopanojen, vakipanojen ja hoitojen kullimetsästä ne varsinaiset seurustelukumppanit tai jopa aviomiehet? Eihän meikäläinen olisi selvinnyt tuon systeemin esivaiheistakaan läpi. Luulin että olisi yksinkertaisempaa. Säälliset treffit yhden kanssa ja sitten ehkä seurustelu ja sitten mahd. pian panemaan. Tai siis aikaisintaan toisilla tai kolmansilla treffeillä ja jatkaa siitä. Ei ikuisesti toki, sellaista en olettanut silloinkaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sulla on jatkuvasti se perspektiiviongelma, että yleistät yksittäisiä kokemuksia ja tapahtumia säännonmukaiseksi toiminnaksi joka on yleistä ja tavallista. Enin osa seksistä harrastetaan parisuhteissa. Yhden illan jutut ja sekoilut ovat suhteellisen harvinaisia nuorillakin ihmisillä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Sulla on jatkuvasti se perspektiiviongelma, että yleistät yksittäisiä kokemuksia ja tapahtumia säännonmukaiseksi toiminnaksi joka on yleistä ja tavallista. Enin osa seksistä harrastetaan parisuhteissa. Yhden illan jutut ja sekoilut ovat suhteellisen harvinaisia nuorillakin ihmisillä.
Yleisemmin minulla kyllä on taipumus nähdä muut ihmiset kollektiivina. Minä tässä yksin ja muu maailma monipäinen yksi ulkopuolinen olento. Pelottavan iso olento. Tämä vaikka periaatteessa ymmärrän heidät/teidät yksittäisiksi ja asenteiltaankin erillisiksi ihmisiksi ilman kollektiivista tietoisuutta enempää kuin minullakaan..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sulla on jatkuvasti se perspektiiviongelma, että yleistät yksittäisiä kokemuksia ja tapahtumia säännonmukaiseksi toiminnaksi joka on yleistä ja tavallista. Enin osa seksistä harrastetaan parisuhteissa. Yhden illan jutut ja sekoilut ovat suhteellisen harvinaisia nuorillakin ihmisillä.
Yleisemmin minulla kyllä on taipumus nähdä muut ihmiset kollektiivina. Minä tässä yksin ja muu maailma monipäinen yksi ulkopuolinen olento. Pelottavan iso olento. Tämä vaikka periaatteessa ymmärrän heidät/teidät yksittäisiksi ja asenteiltaankin erillisiksi ihmisiksi ilman kollektiivista tietoisuutta enempää kuin minullakaan..
Aika harvassa on ne ihmiset, joilla on edes 1 partneri per aikuisiän elinvuosi. Se siitä pingviiniorgiameiningistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläinen ihmettelee

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämäkin oli Demissä järkytys:
Onko noloa, jos ei käy lukiossa suihkussa?
http://www.demi.fi/keskustelut/keho/onk ... svrT1o8L3g

Noinko se onkin? Siis nuo muuten aika tuhmat tytöt eivät suostu nakuilemaan keskenään suihkussa??? Mieluummin ovat hikisiä? Ylihygienisenä nykyakana??

Mikä pettymys. Minun fantasioitani kun on, että jos voisin olla näkymätön tai jos olisi edistyneet vakoilukamerat, haluaisin tirkistellä nimenomaan lukiolaistyttöjen suihkutiloja!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin