Ikävöimästä itseni yllätin

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Fiilistä kun mennään kavereiden kanssa krapulassa pitsalle ja aletaan loiventamaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Opiskeluajoista vapautta, työuran alkupuolelta intoa ja lapsuudesta huolettomuutta. Silti en haluaisi palata mihinkään niistä ajoista. Elämä on pirun hyvällä mallilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aikaa kun oli uskoa tulevaisuuteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja elco »

Liian järkevöitymisen puutetta. Sitä kun oli vielä voimakkaita intohimoja johonkin tekemiseen kuten moottoripyöräilyyn, deittailuun tai reissaamiseen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En mitään. Ne oli kivoja silloin, sillä hyvä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nää on vaikeita. Kokonaisuudessaan mulla on sellainen olo, että olen koko elämäni rakentanut asioita sellaiseen suuntaan, mitä olen toivonut. Toki pohjia on ollut, mutta kokonaisuudessaan viimeiset kolme vuotta ovat aina olleet paremmat kuin edeltäjänsä. Lapsuus ja nuoruus olivat monella tapaa raskaita, sieltä en osaa nimetä mitään aikoja joihin palaisin. Hyviä kausia ja hetkiä toki oli, mutta en haluaisi niiden mukana sitä muuta huttua. Opiskeluajat kävin töissä aika tiiviisti, joten niihinkään ei liittynyt mitään huolettomuuden tunnetta.

Tällä hetkellä huomaan kaipaavani sitä, että kun vieraat ihmiset heittävät "öögaa" kaupungilla, niin niissä silmissä lukee, että "Herranjumala mikä bööna!" eikä "Herranjumala toivottavasti tuo ei ala synnyttämään täällä!" :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oikeastaan olen tähän jo lottokeskustelun puitteissa vastannut. Kaipaan harrastuksiin käytettävissä ollutta vapaa-aikaa, mutta en ole halukas luopumaan nykyisestä taloudellisen vakauden tuomasta elintasosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eilen kaipasin myös sitä tunnetta, kun Hullarien katalogi herätti innostusta ja aikataulutetun ostoslistan laatimista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Eniten kaipaan sitä, että saattoi vapaasti valikoida omat nukkumaanmeno- ja heräämisajat eikä tarvinnut aikatauluttaa niitä pikkuihmisten mukaan :mrgreen:

Vähän kaipaan myös sitä, että ehtisi juoda kahvin kuumana :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Kaipaan sitä aistittavaa rakkauden määrää kun ensirakkaus katsoi silmiin..mutta ihminen joka vapaaehtoisesti on mukana on vähän eri puoli tästä suloisesta keitoksesta.
Tuota, jos sulla on joku kellariin kahledittu naisparka siellä, niin turha niitä lehmänkatseita odotella.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Joskus ihan vakavissani pohdin onko sinua kiusattu tai muuten laiminlyöty pahasti lapsena.
Kuulostaa projisoinnilta.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Muuten, miksiköhän täällä palstalla on niin hiljaista, olisikohan sinulla mitään ajatusta siitä?
Koska kaikkien ei tarvitse täyttää tyhjiötä elämästään valitamalla parisuhteestaan palstalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:No kun kerran pidät kirjoitteluasi tyhjiön täyttäjänä
Voit vapaasti osoittaa kaikki kerrat kun valitan parisuhteistani ja suhteuttaa ne oman kitinäsi (sic) määrään. Tyyliin 0 - 1000.
Vaikkakin usein tuntuu täällä, että olen joku konfliktiahakevan teinilauman isähahmo.
Rofl.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ikävöimästä itseni yllätin

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kauhea bon voyage -tunne on ollut nyt päällä monta päivää, mutta en meinannut saada siitä kiinni. Sitten sain puhallettua pölyt mustasta kirjastani. Jo helpotti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin