Joululahjatoiveet 2015

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mitä listalla tänä vuonna?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja exsu »

Omalla listalla kakkuhaarukat, millennium- jatko-osa, koru ( täsmätoive mieheltä) ja kauratyyny.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen sanonut, etten halua enkä tarvitse mitään. Saan kuitenkin todnäk sukkia ja lahjakortteja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Remeksen uusin. Se lie jo hankittuna vanhemmillani.
Työpaikka ois myös eri kiva juttu !11
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku kirja olisi kiva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Joku kirja olisi kiva.
Mitäs jos hakisit ne mitä oon kohta puol vuotta sulle säästänyt? Laitanko rusetin päälle?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olen sanonut, etten halua enkä tarvitse mitään.
Tälläset tyypit on ärsyttäviä. Mä en ainakaan osta lahjoja sen takia että joku tarvitsee, enkä jätä ostamatta jos joku ei halua. Lahjan antaminen ja laatu on antajan valinta, ei saajan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olen sanonut, etten halua enkä tarvitse mitään.
Tälläset tyypit on ärsyttäviä.
Voi sitä vitutuksen määrää, kun esmes saan vääränlaisen vaatteen tai jotain turhaa krääsää. Minua puolestaan vituttaa tyypit (siis siinä tilanteessa, ei nyt yleisesti kuitenkaan), jotka eivät kunnioita toivettani, vaan oikeuttavat krääsän ostamisen omalla ylitsepursuavalla ilahduttamisenhalullaan. Asioista ei tarvitse tehdä vaikeita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olen sanonut, etten halua enkä tarvitse mitään.
Tälläset tyypit on ärsyttäviä.
Voi sitä vitutuksen määrää, kun esmes saan vääränlaisen vaatteen tai jotain turhaa krääsää. Minua puolestaan vituttaa tyypit (siis siinä tilanteessa, ei nyt yleisesti kuitenkaan), jotka eivät kunnioita toivettani, vaan oikeuttavat krääsän ostamisen omalla ylitsepursuavalla ilahduttamisenhalullaan. Asioista ei tarvitse tehdä vaikeita.
Lahjan ostaminen on taitolaji, en sorru mainitsemiisi virheisiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Paketti vihreitä kuulia on aina toimiva ja iloinen yllätys aattoiltana. Mitään muuta en oikeastaan toivo saavani, vaan hankin ne mieluummin itse ja huolella harkiten, että tulee varmasti oikeanlainen. No, rahaa saa toki aina lahjoittaa. Siitä olenkin kirjoittanut veikkauksen pukille, mutta se vastailee aika nihkeesti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Lahjan ostaminen on taitolaji, en sorru mainitsemiisi virheisiin.
Kun kerran äitinikin aina ja varmasti jotain mulle jouluna ostaa, niin on se jo vuosia ollut lahjakortti, joko urheiluliikkeeseen tai Stokkalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joka vuosi toitotan ettei makeisia. Joka vuosi saan niitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lapsettomien tuomat vauvalahjat on välillä hassuja. Saatiin mm. pieni untuvatakki sellaista kokoa, joka on käytössä joskus ensi kesänä. "Ensi talveksi". Näissä lukee vielä vaatekoko ikäkuukausina, mutta ehkä se ei ole niin helppo laskea. Muutenkin tuollainen irtotakki on pikkulapsille aika epäkäytännöllinen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Lapsettomien tuomat vauvalahjat on välillä hassuja. Saatiin mm. pieni untuvatakki sellaista kokoa, joka on käytössä joskus ensi kesänä. "Ensi talveksi". Näissä lukee vielä vaatekoko ikäkuukausina, mutta ehkä se ei ole niin helppo laskea. Muutenkin tuollainen irtotakki on pikkulapsille aika epäkäytännöllinen.
Oliskohan tuossa optio vaihtaa sopivan kokoiseen?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä on päällimmäisenä haalari tai lämpöpussi, ei irtotakki. Vaihto ei ollut mahdollista, kysyin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Rahaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on vaikka mitä toiveita, kuten vaikka Hermès Apple Watch, Polar Loop Crystal ja lippu Queen + Adam Lambert Tourille. Kaikki toki sellaisia, mitä voin ihan itsekin hankkia, mutta jos se jonkun lahjahankintaa helpottaa niin antaa palaa.

Lisäksi toivoin mm. selfie-keppiä (reissua varten) ja eväskassia (koska olen usein ärsyttävä omien eväiden jyrsijä), molemmat sain jo kummmitytöltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos jotain tarvitsen, ostan sen heti. Sen verran irtorahaa on käytännössä aina. En tarvitse mitään kallista, tyydyn vähempäänkin. Näin ollen minulla ei pääse kertymään koskaan listaa asioista mitä tarvitsen eli kysyttyä joululahjalistaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vaimolla on ihmeellinen kyky keksiä asioita joita en tiennyt haluavani. Suurin osa ihmisistä ei kykene samaan, mieluiten olisinkin enimmäkseen saamati lahjoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos jotain tarvitsen, ostan sen heti. Sen verran irtorahaa on käytännössä aina. En tarvitse mitään kallista, tyydyn vähempäänkin. Näin ollen minulla ei pääse kertymään koskaan listaa asioista mitä tarvitsen eli kysyttyä joululahjalistaa.
Sama juttu. Onneksi kaikki sen jo tajuaa. Jotkut muuten luulevat, että kun lukee paljon, niin toivoo kirjalahjoja ja suunnilleen mikä vain kelpaa. No en toivo eikä kelpaa: valitsen itse luettavani. En muutenkaan tajua (Yllen tavoin?) miksi niitä lahjoja pitää väkisin antaa. Mä en edes vietä joulua enkä kuulu kirkkoon. Mutta joo, en onneksi saa lahjoja (paitsi anopilta oloasun, joka on kyllä ihan jees).

Itse kyllä annan lahjoja, jos muistan mutta lähinnä sisaren lapsille. Vaikka olen lapseton, osaan ostaa sopivia kokoja. Että ei me lapsettomat ihan nuijia olla, vaikkei ollakaan puserrettu mitään pimpasta ulos. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kreitsu kirjoitti: Vaikka olen lapseton, osaan ostaa sopivia kokoja. Että ei me lapsettomat ihan nuijia olla, vaikkei ollakaan puserrettu mitään pimpasta ulos. :mrgreen:
Joo, lähinnä koon lisäksi viittasin tuotteen epäkäytännöllisyyteen. En keksi tilannetta, jossa puolivuotias tarvitsisi paksua irtotakkia mihinkään. Meillä on myös muuta lahjaksi tullutta vauvalle kelvotonta tavaraa, mm. tuolle viisiviikkoiselle sopivat lappuhaalarit valtavan isoilla metallisoljilla (kauhean kätevät tyypillä joka makaa koko ajan.. not.)ja paksu hupparipaita (liian kuuma sisällä ja liian tumpelo ulkovaatteiden alle). Yleensä itsekin kääpiöitä vaatettaneet osaavat valita sellaisia juttuja jotka toimivat käytössä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21373
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Vaimolla on ihmeellinen kyky keksiä asioita joita en tiennyt haluavani.
Sinäkin sait bloukkarivihon!?
So Hard kirjoitti: Suurin osa ihmisistä ei kykene samaan.
Anopin lahjoissa ei tosiaan ole samaa särmää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotenkin kuitenkin epäilen ettei mutsi osta tätä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulla oli yksi joululahjatoive mielessä, mutta unohdin sen :(
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjatoiveet 2015

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pillu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin