Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toivottavasti Sipilällä on myös kakkarat mukana. Prosessikaavio+ kakkarat =>Kuva
Kuva

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Vesper »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017031 ... 6_uu.shtml

Miten tästä tulikin eräs peräkammarin poika mieleen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2017 11:06
urpiainen kirjoitti: 08.03.2017 10:49
James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2017 10:34Terho on tässä ilmeisen väärässä, mutta toisaalta en näe tuota kysymystä nyt mitenkään erityisen raskauttavana.
Minusta se on äärimmäisen raskauttavaa. Tässä on kaveri, josta on mahdollisesti (ja jopa aika suurella todennäköisyydellä) tulossa toiseksi suurimman hallituspuolueen puheenjohtaja, ja joka on lähtenyt politiikkaan puhtaasti nationalistisella ja rotuhygienistisellä motivaatiolla - ja viimeistään nyt käy ilmi, että hänen maailmankuvansa ja poliittisen toimintansa perustana olevat käsitykset ovat paitsi eettisesti vastenmielisiä, myös faktuaalisesti aivan kertakaikkisen pielessä. Tällaiseen roskanpuhumiseen ei 2007 edes oikein enää ollut mitään meriselitystä, kun Diamondin opuksesta oli jauhettu kyllästymiseen asti maan kaikissa partureissa ja bussipysäkeilläkin jo kymmenen vuotta.
Onhan se totta, että kun Terho itse sanoo motiivikseen poliitiikkaan lähtemiselle olleen maahaanmuuttokysymykset ja hänen päähuolensa on (oli?) kaukasiailaisen rodun tulevaisuus (jota hän pitää muita keksiliäämpänä ja karaistuneempana), niin kyllähän tämä soittaa joitakin kelloja
Soittaa, soitaa. Vaan ei ilmeisesti toimittajien päässä.

Just kuuntelin radiosta, kun joku valopää viisasteli, että nyt sitten Persut joutuvat valitsemaan toisaalta Halliksen edustaman rasismin kanssa flirttailun ja toisaalta Terhon edustaman maltillisemman linjan välillä.

Vaikka halliksella on se kiihotustuomio CV:ssään, niin kyllä se tosiaan on Terho, joka on oikein halunnut julkaista asiapitoisessa aikakauslehdessä oman nationalistis-rotuopillisen ohjelmansa. Aika moinen maltillinen vastapaino Hallikselle tosiaan. Voitti kumpi vain, niin kyllä persut nyt jättävät SMP:n perinnön taakseen ja siirtyvät eurooppalaiseksi, nationalistiseksi populistipuolueeksi.

Onhan siinä se, että Halla-aho on toistaiseksi ollut aika puhdas yhden asian poliitikko, mutta Terho on laajentanut profiiliaan enemmän yleispoliitikoksi. Jos Terho valittaisiin, niin politiikan suunta olisi tosiaan vanhanaikainen oikeistokonservatiivipuolue. Mitäköhän Lindström ja muut perusdemariduunarit silloin tekisivät? Vaikea kyllä nähdä niitä Halliksen johtamissa persuissakaan.

Ja jos just nyt pitäisi veikata, niin ehkä muuttaisin aiempaa ennustettani siitä, että hallitus pysyy nykyisellä kokoonpanolla pystyssä kautensa loppuun asti. Hallis, vaikka jättäytyisi hallituksen ulkopuolelle, olisi kyllä aika vaikea pala. Ja Terhokin on innostunut tas sen verran EU-kritiikistä ja jopa Fixitin ajamisesta, että eiköhän puolue halua olla oppositiopuolue edes vähän aikaa, jos sillä saisi kannatusta nostettua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Soinin Hillotolppa viedään, jos Halla-aho voittaa?

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005125423.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.03.2017 9:02 Soinin Hillotolppa viedään, jos Halla-aho voittaa?

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005125423.html
Tosiasia on, että Hullis pelkää hallituksessa oloa kuin ruttoa. Se olisi hänelle puheenjohtajana liian vaikea paikka tehdä haluamaansa persulaista politiikkaa. Populistinatsi on herra vain omilleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.03.2017 10:02
James Potkukelkka kirjoitti: 14.03.2017 9:02 Soinin Hillotolppa viedään, jos Halla-aho voittaa?

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005125423.html
Tosiasia on, että Hullis pelkää hallituksessa oloa kuin ruttoa. Se olisi hänelle puheenjohtajana liian vaikea paikka tehdä haluamaansa persulaista politiikkaa. Populistinatsi on herra vain omilleen.
Päinvastoin, Halla-Aho halunnee viedä puolueen oppositioon kasvamaan taas hallituskelpoiseksi, koska Soinin töhellys on vienyt siltä >50% kannatuksesta. Mitä tahansa ministeriaudin takapenkistä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni persujen kannatuksen on vienyt hallitusvastuun lisäksi lähinnä se, että sinisilmäiset populismiin langenneet ihmiset ovat ihan ilman Soinin toimintaakin (tai toimimattomuutta) heränneet todellisuuteen, jossa (hallitus)politiikka on edelleen yhteisten asioiden ajamista ja kompromissien tekemistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Voi olla, että Hullis haluaa ministeriksi, kukapa ei. Toisaalta tämä ei poissulje pelkoa hallitus- ja ministerivastuun kaventamasta liiketilasta ja oman agendan esiintuomisen vaikeutumisesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Oikeastaan toivon, että Halla-aho valitaan. Se ei voi johtaa kuin hyviin asioihin. Joko tämä hallitus kaatuu, mikä olisi erinomaista - Berner palaa takaisin sinne koloon mistä tuli, umpihullu Sote kaatuu ja Kepun maakuntavedätys siinä samalla. Tai sitten hallituksen politiikkaa reivataan rankasti, mikä sekin passaa. Paras olisi jos tulisi uudet vaalit kokonaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 14.03.2017 10:20 . Paras olisi jos tulisi uudet vaalit kokonaan.
Jaa-a. Se tarkoittaisi, että pääministeriksi nousi Antti Rinne. Mielummin ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.03.2017 10:17 ^^ Voi olla, että Hullis haluaa ministeriksi, kukapa ei.
Pitää olla erittäin vallanhimoinen halutakseen ministeriksi. Haluaisitko sinä pätkätyön, jossa tehdään 70-80 tunnin työviikkoja, matkatyö ja luontoisetuna olla kusitolppa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllähän se niin menee, että nyt taitaa olla toiminta- ja toimeenpanokykyisin hallitus, mikä on mahdollista koota. Tämä ei ole paljon, mutta silti enemmän kuin muut vaihtoehdot. Tuleva punavihermulta ei tule tekemään mitään rakenteellisia uudistuksia, mutta tulee halvaannuttamaan maata veronkorotuksilla velkaantumisen jatkuessa. Mutta joo, mitä nopeammin konkurssiin niin sitä nopeammin siitä noustaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.03.2017 10:31
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.03.2017 10:17 ^^ Voi olla, että Hullis haluaa ministeriksi, kukapa ei.
Pitää olla erittäin vallanhimoinen halutakseen ministeriksi. Haluaisitko sinä pätkätyön, jossa tehdään 70-80 tunnin työviikkoja, matkatyö ja luontoisetuna olla kusitolppa?
Tarkoitin poliitikkoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.03.2017 11:33
James Potkukelkka kirjoitti: 14.03.2017 10:31
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 14.03.2017 10:17 ^^ Voi olla, että Hullis haluaa ministeriksi, kukapa ei.
Pitää olla erittäin vallanhimoinen halutakseen ministeriksi. Haluaisitko sinä pätkätyön, jossa tehdään 70-80 tunnin työviikkoja, matkatyö ja luontoisetuna olla kusitolppa?
Tarkoitin poliitikkoja.
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Espoo jatkaa paisumista korkeuksiin.

Espoon tornitalobuumi jatkuu
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tarkista jalkovälisi.
Jos siellä on penis ja kivekset, olet poika.
Jos siellä on vagina, olet tyttö.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mites jos on molemmat?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Olet pääministeriainesta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 14.03.2017 13:38 Espoo jatkaa paisumista korkeuksiin.

Espoon tornitalobuumi jatkuu
Kilsan päähän asemasta? Just...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Älä pure ruokkivaa kättä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Österböndemista lisää

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005130703.html

Hinta on siis n miljoona euroa/ei-uhanalainen lintu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja kun vihervasemmisto voittaa vaalit niin eipä taida olla luvassa muuta kuin hippeja kantamaan muutama liito-oravan papana hoodeille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eiköhän sinne lopulta mamughetto rakenneta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin