Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ensin rakennetaan juppien mukatärkeille puheluille matkapuhelinverkko ja nyt tämä. Kyllä olisi kirveellä töitä!

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2017 16:48 ^ eipä sillä kolmannella kaistalla mitään oikeaa käyttöä voi olla, koska pullonkaulat ovat muualla.
Jos tämä saa sähköautot yleistymään Espoossa, niin sama on kohta edessä tälläkin päätöksellä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bhven kirjoitti: 29.08.2017 19:48 Ihme etteivät markot ja hipit ole vaatineet vapautuvaa kaistaa 24/7 reclaim the streets -performanssille.
Joo, ja samalle kaistalle mokuilun nimissä muslimien rekat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt meinaa mennä rikkaiden hyysääminen mahdottomaksi!1

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005345471.html

Vaikea sanoa, minkälaisista summista tuossa käytännössä puhutaan, mutta kun täyssähköautojen hankintatukeen ja kaasu ja flexifluel muuntoon on yhteensä varattu 6 miljoonaa vuodessa, niin jos siitä puolet eli kolme miljoonaa menisi sähköautoille ja niitä myytäisiin 1000 vuodessa, se olisi 3000/auto.

Olisihan sillä jotain merkitystä varmasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Nuo ladattavat hybridit ovat kyllä houkuttelevia. Saa vapautuksen hiiliveroista, premium-parkkipaikkoja ja ehkä ajokaistojakin, muttei tarvitse kärsiä lataussimputuksesta vaan voi tankata bensaa.

Kun vaan tulisi houkuttelevampaa tarjontaa noiden korealaisten ja suvien väliin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 30.08.2017 12:06 Nuo ladattavat hybridit ovat kyllä houkuttelevia. Saa vapautuksen hiiliveroista, premium-parkkipaikkoja ja ehkä ajokaistojakin, muttei tarvitse kärsiä lataussimputuksesta vaan voi tankata bensaa.

Kun vaan tulisi houkuttelevampaa tarjontaa noiden korealaisten ja suvien väliin.
Mahtuuko budjettiin? Tämä on luontomiehen übervalinta

http://www.porsche.fi/mallit/panamera/p ... 4-e-hybrid

CO2 56g/km.

Tällä kun käyt pyöräyttämässä donitsit vihreiden puoluekokouspaikan pihalla, niin rumimpia bändäreitä saa tikulla tökkiä kauemmas!

Ps. Vaimolle voit perustella, että perheenlisäys vaatii perheauton ostoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ei mahdu. 60k alkaa olemaan kipurajalla. Bemarin 430e lähettäisi mahdollisesti autokauppaan, jos olisi olemassa. Saatavilla oleva 330e ei.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Teslafanboyna suositan Model 3:sta. Jo baseversio takavetoisena on 0-100km/h alle 6 sekuntia. Hinta Suomessa tullee olemaan jotain vähän päälle 40. Sen kanssa tietysti joudut lataamaan. Mutta ajattele nyt: valtio maksaa sulle tukea auton ostoon, jos Bernerin esitys menee läpi.

Nyt on poikkeuksellinen aika ostaa sähköauto, kun niitä on vielä niin vähän. Olen esim. vaihtanut kuntosalini paikkaan, jossa pystyn lataamaan auton ilmaiseksi. Laskin, että jos viihdyn ko. ostarille 4h/viikko, en maksa sähköstä mitään. Tämä tulee luonnollisesti poistumaan, mutta nyt ollaan hetken aikaa tilanteessa, jossa löytyy ilmaisia latauspaikkoja, alennettu pysäköintimaksu (-50%) Helsingissä, oma kaista Länsiväylällä ja kohta ehkä hankintatukikin. Tämä ei kestä montaa vuotta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta auton saaminen kestää monta vuotta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco: c300h?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Piti oikein tarkistaa, että mikä tuo on

C 350 e A Premium Business Ladatt. hybr./bens. (211+82) hp, vääntö 350+340 Nm, 56 158,40e. CO2 48g/km.

Ihan Jeesch
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 29.08.2017 18:24 Täh? Keskusta on täynnä valtavia halleja joissa on aina tilaa. Tiet ne ovat jotka ovat täynnä.
Taas näkyy miten eri maailmoissa eletään ja miten todellisuus muuttuu kun eri ihminen puhuu.

Oikeiden immeisten seutuihin verrattuna kysyn:

1. Maksaako se pysäköinti jotain?
2. Onko siinä aikarajoituksia pitää siinä vaikka yön yli? Siis rajoitus varmaan kuten vaikka Varkaudessa, mitta loppuuko rajoitus iltasella?
3. Vaikka laitat Helsingissä parkkitaloon, pitääkö sinun sitten kävellä satoja metrejä ellei kilometrin putiikista putiikkin etkä voi ajaa sinne omalla autollasi ja pysäköidä tosi lähelle paikkkoja joissa käyt?

Kerronpa traagisen pilkkaa aiheuttavan kokemukseni.
Kävin Helsingissä viimeksi 9.6. Kaivopuiston ilmaislentonäytöksessä.
Olen tavannut pysäköidä Hallituskadulle, johon tarpeeksi myöhään tulevana saattoi jättää autonsa yöksi, olen jopa nukkunutkin siellä ja aamulla kussut sopivasti Maatalousministeriön seinään.

Jo pelkkä Helsingin ruuhkaliikenne ja liikennetiheys on stressaavaa vanhenevalle juntille. Jotenkin osasin sinne suosikkipaikalleni. vain huomatakseni, että ajat ovat muuttuneet, mun olIsi pitänyt käydä laittamassa lisää rahaa lentonäytöksen jo alettua! Lisäksi pubi siinä oli muuttunut yökerhoksi. Taapersin siitä sitten Senaatintorin yli kuselle, paskalle ja kahville. Siinä vanhalla puolella oli joku tohtorikaronkka, jota varmaan jollain tapaa häpäisin. Siin paskalla mietIn, että mitä minä nyt teen.

Ulos tullessani Senaatintorin puolelle huomasin kilttejä liikennepoliisisetiä. Kyselin missä on lähin parkkitalo. Terävinä kysyivät heti, olenko menossa lentsikoita katsomaan. Sitten neuvoivat yhden luolan lähellä Kaivopuistoa ja kertoivat ajo-ohjeet.

No minähän vanhaan Pikkumustaani ja suuntasin ohjeen mukaan. Tosin yksisuuntaisilla piti ajaa mutkaa.

No vittu, sinnehän oli joku junttien traktorimarssi tulossa! Senaatintorilla ensin tuli poliisin mellakantorjuntarekka esteeksi ja kun yritin kääntyä Yliopiston päärakennuksen editse vasemmalle, niin eikös joku liikennepoliisi viittonut minua pois, sekin reitti suljettiin. Joten hetikohta olin samalla Hämeentiellä jota olin keskustaan tullutkin.

Filosofoin, että voisinhan mää jotenkin löytää vaikka Foorumin parkkihallin, mutta eiköhän tältä Hämeentieltäkin löydy. No ei vitut. Kadun vierellä vain maksullisia, OK sinänsä, melkein, mutta ei että sama epäsopiva aikarajoitus kaikissa. Joku parkkihalli oli, mutta auki vain 21 asti, joten ilmeisesti olisin saanut auton takaisin vasta aamulla!!! Siis oikeasti kummallinen aikarajoitus ettei edes rahalla saisi autoaan pois vaikka keskellä yötä.

Ajelin Hämeentietä pohjoiseen ja ajattelin jo suosolla tulla kotiin Orimattilaan. Mietin kuitenkin, että kohtahan olen jo moottoritiellä, ja poikkesin Arabianrantaan. Jossa oli joku mesta, varoituskilvin mitkä ihan yksityisfirman sakot annetaan jos sinne laittaa. No ajoin vielä pohjoiseen, ja lopulta löytyi parkkikiekolla toimiva paikka, ja vain puoli tuntia odottelin että ilkesin kiekon vääntää asetukseen että siinä saisi olla jopa yön yli.

Sitten tilasin taksin jolla sopivasti ehdin Kaivopuistoon. Takaisin tullessani poikkeuspäivästä no joo johtuen oli ihan kammottava liikenneruuhka, joten tilasin taksin vasta Suurkirkon portailta. Ajaja oli vanha ukko, joka valitteli että kun tuli väärät lasit mukaan niin ei näe mitään ja kertoi myös päivän ruuhkista.

Tipautti minut sinne Arabiaan. Tieustelin onko moottoritie lähellä. Ja kyllähän se oli, vain muutama sata metriä pohjoiseen.

Siis olin niin kaukana kohteestani, määränpäästäni kuin Helsingissä vain olla voi!

Toki te olisitte osanneet paremmin. Lentonäytöksestä kävellessäni huomasin satamassa parkkipaikan, joka oli maksullinen, mutta ilman aikarajoitusta. Joku jannu kuului sanovan kaverilleen, että voi kestää ennen kuin autonsa saa sieltä pois.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti: 30.08.2017 13:13
So Hard kirjoitti: 29.08.2017 18:24 Täh? Keskusta on täynnä valtavia halleja joissa on aina tilaa. Tiet ne ovat jotka ovat täynnä.
Taas näkyy miten eri maailmoissa eletään ja miten todellisuus muuttuu kun eri ihminen puhuu.

Oikeiden immeisten seutuihin verrattuna kysyn:

Vaikka laitat Helsingissä parkkitaloon, pitääkö sinun sitten kävellä satoja metrejä ellei kilometrin putiikista putiikkin etkä voi ajaa sinne omalla autollasi ja pysäköidä tosi lähelle paikkkoja joissa käyt?
Tässä on siis käynnissä debatti, jossa Gat ensin ehdottaa Länsiväylän bussikaistojen muuttamista parkkipaikoiksi. SH kontraa tähän, että ei järkeä, koska keskustassa on mielin määrin hyvää parkkitilaa paljon lähempänä niitä paikkoja, mihin autoilijat ovat menossa. Gat vastaa tähän, että SH ei ehkä ymmärrä, että Gat on tottunut pysäköimään lähelle kohdettaan. :roll:

Vinkiksi Gatille: maalaisia ja muita senior citizenejä varten metron ja paikallisjunien linjojen landepäässä on liityntäpysäköintialueita. Paras tyytyä niihin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 30.08.2017 13:13 1. Maksaako se pysäköinti jotain?
2. Onko siinä aikarajoituksia pitää siinä vaikka yön yli? Siis rajoitus varmaan kuten vaikka Varkaudessa, mitta loppuuko rajoitus iltasella?
3. Vaikka laitat Helsingissä parkkitaloon, pitääkö sinun sitten kävellä satoja metrejä ellei kilometrin putiikista putiikkin etkä voi ajaa sinne omalla autollasi ja pysäköidä tosi lähelle paikkkoja joissa käyt?
1. Maksaa tietysti. Tonttimaa on Helsingissä helvetin kallista. Ei autojen lojuttamispaikkojen tonttimaa ole sen halvempaa.
2. Löytyy parkkitaloja joissa voi säilyttää vaikka viikon. Markkinatalous hoitaa sillä lailla kätevästi, että raha kelpaa.
3. Esim. Stockan parkkihalliin pääsee länsiväylältä tullessa kätevästi pitkälti maan alta ja hissillä pääsee suoraan ylös stokkalle. Vaikea nähdä miten keskustan liikenteessä katujen köröttely ihmeen kaupalla vapaan katupaikan löytämiseksi on parempi vaihtoehto kuin jouheva sisääntulo ja exit, varma paikka ja lämmin säilytys.
Jotenkin osasin sinne suosikkipaikalleni. vain huomatakseni, että ajat ovat muuttuneet, mun olIsi pitänyt käydä laittamassa lisää rahaa lentonäytöksen jo alettua!
Ei juuri kukaan käytä enää rahaa, vaan Easyparkkia tms. Tosin ei niilläkään voi maksimipysäköintiaikaa ylittää.
Ulos tullessani Senaatintorin puolelle huomasin kilttejä liikennepoliisisetiä. Kyselin missä on lähin parkkitalo.
Normaali ihminen olisi hakenut navista lähimmän parkkihallin ja ajanut sinne opastettuna.
Filosofoin, että voisinhan pää jotenkin löytää vaikka Foorumin parkkihallin, mutta eiköhän tältä Hämeentieltäkin löydy.
Ks. yllä.
Siis olin niin kaukana kohteestani, määränpäästäni kuin Helsingissä vain olla voi! Toki te olisitte osanneet paremmin.
Ks. yllä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.08.2017 12:38 elco: c300h?
Mersu on pappa-auto. Jos tässä pitäisi joku realistinen auto ostaa niin vaikea olisi ostaa muuta kuin Porschea (joka siis ei oikein ole realistinen) tai BMW:tä. Heikkona hetkenä käy mielessä joku S/RS Audi tai AMG Mersu, hintojen takia pitää ostaa käytettyä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lexus?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Maalaisille pitäisi laittaa joku tietulli Helsinkiin ajamiselle. Ei nimittäin stressaa ainoastaan sitä maalaista, kun land roveri poukkoilee ja jumittaa täysin randomilla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti: 30.08.2017 14:41Lexus?
Lexuxet eivät ole plug in hybridejä eli CO2 on yli bussikaistarajojen eikä toisaalta saa parkkeerata premium-ruutuihin muka lataamaan. Tragedia tuossa on, että Lexuksen hybridi on varmaan markkinoiden tasapainoisin, mutta kun kaikkea mitataan poliittisesti oikeaoppisella CO2-luvulla niin Lexus on totaalinen väliinputoaja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No Jaguarilta taisi tulla ensi vuonna sähkövispilä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 30.08.2017 14:43 Maalaisille pitäisi laittaa joku tietulli Helsinkiin ajamiselle. Ei nimittäin stressaa ainoastaan sitä maalaista, kun land roveri poukkoilee ja jumittaa täysin randomilla.
Noinhan se on. Minäkin viimeksi havaitsin meneväni kummallisesta viuhkamaisesta risteyksestä vastavirtaan. Jouduin odottelemaan raitiovaunukiskoilla (Sporaa ei onneksi silloin tullut) ja vain jalankulkijoiden liikennevalon vaihtuessa punaiseksi päättelin että nyt pääsen siitä sumpusta pois. Ja muutenkin ne kerrat kun olen Helsingin ruuhkaliikenteeseen mennyt, niin onhan se maalaiselle kummallista. Vaatii hävittäjälentäjän tarkkaavaisuutta ja että tuntee reitit ja parkkipaikat jo etukäteen. Joka paikassa merkkejä että älä aja tänne äläkä tännekään, mene pois ja painu juntti takaisin talikon varteen. Hyvä puoli tosin, että jos pitää ryhmittyä ja se kaista on täynnä kuten usein esim. Espalla, tapana taitaa ollaettä jos näyttää vilkkua, muut päästävät siihen. Muualla Suomessa on väljempää, ja jokainen huolehtii vain omasta ajamisestaan. Ja kun asuin kymmenen vuotta Healsingissä, ratikat riittivät liikkumiseen ilman vaivaa autosta.

En jaksa quottailla ja lukekaa valaistunut tuotokseni edelliseltä sivulta. Noin yleisemmin, että eivät sen paremmin pääkaupunkiseudun kokkarijupit, kommarit saati pyöräilevät cityvihreät taida tajuta yksityisautoilun alkuperäistä tarkoitusta: Liikkua minne haluaa. Ja pysäköidä samalla reissulla moneen paikaan. Jos ei ihan etuovelle, niin ainakin kaupallisen tai julkisen mestan pihalle ja siitä seuraavan paikan pihalle. Niin pienemmissä kaupungeissa voi tehdä. Jos on riippuvainen So Hardin suosittelemista parkkitaloista joihin laittaa usein kaukana useista primaarikohteista joihin kaikkiin olisi menossa... niin ulkopaikkakuntalaiselle ainakin on ihan sama tai helpompaakin tulla junalla tai bussilla. Sitten kävellä tai ottaa taksi asemalta. Paska kaupunki.

EDIT: Sähköautoista poti sanomani, että moottorina ideaalinen, mutta paskaako sellaisella tekee ennen kuin yhdellä latauksella pääsee ainakin 400 km ja pikalatauspaikkoja on joka bensa-asemalla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Gat kirjoitti:Sitten kävellä tai ottaa taksi asemalta. Paska kaupunki.
Aja Mäntsälän asemalle auto parkkiin ja sieltä jatkat itse junalla pk-seudulle. Helppoa ku heinänteko tai paskatalikkoon nojailu !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: 30.08.2017 20:56Noinhan se on. Minäkin viimeksi havaitsin meneväni kummallisesta viuhkamaisesta risteyksestä vastavirtaan. Jouduin odottelemaan raitiovaunukiskoilla (Sporaa ei onneksi silloin tullut) ja vain jalankulkijoiden liikennevalon vaihtuessa punaiseksi päättelin että nyt pääsen siitä sumpusta pois. Ja muutenkin ne kerrat kun olen Helsingin ruuhkaliikenteeseen mennyt, niin onhan se maalaiselle kummallista. Vaatii hävittäjälentäjän tarkkaavaisuutta ja että tuntee reitit ja parkkipaikat jo etukäteen. Joka paikassa merkkejä että älä aja tänne äläkä tännekään, mene pois ja painu juntti takaisin talikon varteen.
Mä tiedän, että Douglas Adams tarkoitti tän aikanaan vitsiksi, mutta oikeasti vieraassa suurkaupungissa kannattaa vain valita auto joka näyttää tietävän minne se on menossa ja seurata sitä. Säästyy pahimmilta töppäilyiltä ja jää huomattavasti enemmän aikaa oleellisten opasteiden seuraamiseen ja suunnistamiseen, jotta osaa oikeaan aikaan vaihtaa seurattavaa autoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oletko gattis kuullunut gps-navigaattorista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jos palataan tuohon Bernerin kaavailemaan sähköautojen hankintatukeen, niin vaara ohi! Siihen tullee joku euroraja, jonka ylittäviin autoihin tukea ei saa. Näin tulkitsin Hyysäriä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.08.2017 8:28 Jos palataan tuohon Bernerin kaavailemaan sähköautojen hankintatukeen, niin vaara ohi! Siihen tullee joku euroraja, jonka ylittäviin autoihin tukea ei saa. Näin tulkitsin Hyysäriä.
Hyvä näin. Massikeisarit saa hankkia Teslansa ihan omin veronkierrolla hankituin pennosin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin