Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.04.2018 11:35 Säikähdin, että olin jäänyt kiinni, mutta tuo olikin Saksassa.
Onko tämä joku erikoislääkäreiden maailmanlaajuinen jihad vai häh?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tietenkin. Ei ole humaanimpaa tapaa vähentää ylikansoitusta. Petit mort vaan muuttuu vähän syvemmäksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ No onhan se nyt helvetti humaanimpaa törkätä se murhakokaiinipenis pildeen!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaakohan paikalle ilmestymään Kiinalaisia tekosaaria?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Kaikki menestyvä bisnes ryöstetään Venäjällä aina. Fortumilla on kaksi vaihtoehtoa: alkaa tekemään raakasti persnettoa tai tulla ryöstetyksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Taustaa

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005643344.html

pahalta näyttää kyllä. Venäläisten toiminta vaikuttaa järjettömältä. Tsygoloogisesti kyse on varmaan Neuvostoliiton romahduksen ja supervallan aseman menettämisen aiheuttamasta traumasta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 17.04.2018 8:08 Alkaakohan paikalle ilmestymään Kiinalaisia tekosaaria?
Kiinan tekosaarille on järkevä syy. Kiinallakin on strategisin ydinasein varustettuja sukellusveneitä. Mutta Kiinan rannikot ovat niin matalaa vettä, että jos Iso Ryminä alkaa, subien liikkuminen huomattaisiin nykyään heti. Siksi tekosaaret sukellusveneet paremmin tekosaarien satamissa.

Hyvä muuten, ettei tuosta Syyrian pommituksesta tullutkaan kolmatta maailmansotaa, vaikka Venäjä uhkasi tuhota ohjusten laukaisualustatkin. Nyt oli ennakkovaroitus, ketään ei tainnut kuolla, luultavasti kemiallisten aseiden tehtaita ja varastoja vain tuhottiin..

105 ohjusta eri alustoilta. USAn laivat Ticonderoca- luokkaa ja Arleigh Burke-luokkaa, B1-pommittajat, ranskalainen fregatti, brittien ja ranskalaisten hävittäjälentokoneet. Amerikkalaiset väittävät, että kaikki osuivat, Syyria taas että 75 prosenttita torjuttiin vanhanmallisilla venäläisillä ilmatorjuntaohjuksilla. Venäjä myös sanoo niin, mutta että heidän Syyriaan toimittamansa modernit ohjukset eivät olleen päällä. Vaikka sitä Venäjä juuri uhosi. Outoa, ketä uskoa
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekosaarilla ei ole tekemistä paattien kanssa vaan meren hallintaoikeus menee hallittujen maaplänttien mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Niba »

Los Angelesin poliisilaitos on takavarikoinut 700 000 dollarin arvosta väärennettyjä meikkejä. Testeissä meikeistä löytyi bakteereja, ihmisen virtsaa ja eläimen ulostetta.
– Paras hinta ei ole tae parhaasta kaupasta, Los Angelesin poliisipäällikkö Marc Reina toteaa Twitterissä.
Vaihtoehtoista kauneudenhoitoa Trumpin malliin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 18.04.2018 11:34
Bluntly kirjoitti: 17.04.2018 8:08 Alkaakohan paikalle ilmestymään Kiinalaisia tekosaaria?
Kiinan tekosaarille on järkevä syy. Kiinallakin on strategisin ydinasein varustettuja sukellusveneitä. Mutta Kiinan rannikot ovat niin matalaa vettä, että jos Iso Ryminä alkaa, subien liikkuminen huomattaisiin nykyään heti. Siksi tekosaaret sukellusveneet paremmin tekosaarien satamissa.

Hyvä muuten, ettei tuosta Syyrian pommituksesta tullutkaan kolmatta maailmansotaa, vaikka Venäjä uhkasi tuhota ohjusten laukaisualustatkin. Nyt oli ennakkovaroitus, ketään ei tainnut kuolla, luultavasti kemiallisten aseiden tehtaita ja varastoja vain tuhottiin..

105 ohjusta eri alustoilta. USAn laivat Ticonderoca- luokkaa ja Arleigh Burke-luokkaa, B1-pommittajat, ranskalainen fregatti, brittien ja ranskalaisten hävittäjälentokoneet. Amerikkalaiset väittävät, että kaikki osuivat, Syyria taas että 75 prosenttita torjuttiin vanhanmallisilla venäläisillä ilmatorjuntaohjuksilla. Venäjä myös sanoo niin, mutta että heidän Syyriaan toimittamansa modernit ohjukset eivät olleen päällä. Vaikka sitä Venäjä juuri uhosi. Outoa, ketä uskoa
Venäjä pelkää että jos S-400 alkaa laulaa se päätyy itse kohteeksi showkohteiden sijaan. Plus että siinä sen suorituskyky oikeasti mitattaisiin. Nythän sitä ei tiedä kukaan ostajaehdokas. Hypeä riittää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ois jepa jos ei tarttis ajaa rautakauppaan jonnekkin hevonperseeseen kuten Tammisto.

Sellon naapuriin suunnitteilla valtava liikekeskus
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Tuo alue on toteutumattomien suunnitelmien hautausmaa. Kuten jutussakin todetaan, siihen on yli kymmenen vuotta ollut tulossa jos jonkinlaista. Uskon kun näen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No on tuo uskottavampi suunnitelma kuin edelliset.

Tosin milloin iskee liikekeskusten tiputuspeli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005647500.html

Periaatteessa kannatan tätä Harkimon&Jungnerin liikettä, mutta käytännössä pelko on, että se vie juuri sen verran ääni, että Kokoomus ei nouse ykköseksi ja lopputulos on negatiivinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.04.2018 13:31 https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005647500.html

Periaatteessa kannatan tätä Harkimon&Jungnerin liikettä, mutta käytännössä pelko on, että se vie juuri sen verran ääni, että Kokoomus ei nouse ykköseksi ja lopputulos on negatiivinen.
Mjoo. Saa nähdä, mitä tästä tulee. Nyt kai niminä pyörivät lähinnä Hjallis, Jungner, Jethro ja Tuomas Enbuske; en vielä ihan hirveän korkeata kannatusprosenttia povaa.

Julkisuudessa on kutsuttu/pilkattu Kansalaispuolue 2:ksi. Enemmän tulee mieleen Risto J.N.E. Penttilän ja Jukka Tarkan Nuorsuomalaiset.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 19.04.2018 14:02 . Enemmän tulee mieleen Risto J.N.E. Penttilän ja Jukka Tarkan Nuorsuomalaiset.
Juu. Sama kohtalo tullee olemaan, eli ekoissa vaaleissa kaksi läpi ja sitten unohdus. Mutta juuri se kaksi paikkaa voi viedä sekoomuksen oppositioon. Tietysti Kokoomus on saanut nauttia poikkeuksellisen hyvästä tilanteesta, kun kannatus ei ole pirstaloitunut. Demareilla on kiviriippana Vasemmistoliitto ja Persut. Tietysti voi myös esittää, että Kepu vie osan Kokoomuksen äänistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 19.04.2018 14:02Nyt kai niminä pyörivät lähinnä Hjallis, Jungner, Jethro ja Tuomas Enbuske; en vielä ihan hirveän korkeata kannatusprosenttia povaa.
Onhan noilla monta sataatuhatta katsojaa. Kyllä kansa tietää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ensin kiertää linkki tästä kuvasta, kun Kelalle ei kelpaa todistajana oleminen syyksi poissaololle kuntouttavasta työtoiminnasta:

https://i.redd.it/l47ams9asat01.jpg

Sitten tehdään uutinen, jossa näkyy se seuraus: menettää siltä päivältä työmarkkinatuet, 41 euroa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005652249.html

En tiiä. Pikaisen googlauksen perusteella todistajalle maksettaisiin kuitenkin korvaus..

https://oikeus.fi/fi/index/esitteet/tod ... ukset.html
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eikös tuet ja poissaololupa ole eri asioita? Jotenkin sitä tässä kuvittelisi, että prosessin pitäisi mennä näin:
1. Poissaolo ok
2. Tuki veks, koska saa muuta rahaa (olettaen, että todistajanpalkkil on enemmän kuin pelkkä matkakorvays)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005653818.html

Tähän jos koskaan sopii sanonta "rotat loikkivat uppoavasta laivasta"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aika kovaa tekstiä myös Terholta hallituskumppanista. Kaukana ollaan niistä ajoista, kun Sipilän mukaan hallitustyön kannalta ei ollut kolmea erillistä puoluetta vaan yksi yhtenäinen hallituspuolue, vai miten se nyt meni. Vai onkohan Terhollekin epäselvää, mitkä kaikki puolueet olivatkaan hallituspuolueita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ymmärrä Terhon logiikkaa;

https://yle.fi/uutiset/3-10175062

Miksi Kokoomus yrittäisi kaataa hallituksen nyt?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin