Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi, meneeköhän meikäläiseltä palvelut? Joutuisi taas käyttämään Mehiläistä.

Heittääkö Ritakallio sairaalat ulos OP Ryhmästä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eivät sentäs pasko ympäri nurmikkoa kuten hanhet.

Heinäsirkat saattavat pilata jalkapallon MM-kisat
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllähän tämä sääntö-Suomen asukista kuulostaa oudolle:

Japanilaiset oluenvalmistajat nostavat alkoholipitoisuuksia
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Joku vatipää haluaa sharia-kokeiluja länsimaihin:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005714508.html

Kannatan tätä kokeilua lämpimästi. Jos riippumaton tuomari saa etsiä koraanista sopivan rangaistuksen muslimin tekemään rikokseen, niin sehän olisi monessa tspauksessa ihan jepa. Selllainen ’silmä silmästä, parru perseeseen ja kuristaen’ on mussulle kulttuurisesti non-aproprotiivista hommaa tai jotain. Kunnioitetaan tuota aina kun paikka tulee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 10.06.2018 23:04 Joku vatipää haluaa sharia-kokeiluja länsimaihin:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005714508.html

Kannatan tätä kokeilua lämpimästi. Jos riippumaton tuomari saa etsiä koraanista sopivan rangaistuksen muslimin tekemään rikokseen, niin sehän olisi monessa tspauksessa ihan jepa. Selllainen ’silmä silmästä, parru perseeseen ja kuristaen’ on mussulle kulttuurisesti non-aproprotiivista hommaa tai jotain. Kunnioitetaan tuota aina kun paikka tulee.
Briteissähän tuo on mahdollista, koska siellä ei muutenkaan ole esimerkiksi varsinaista perustuslakia. Tuostahan oli telkussa dokkarikin. Piilokameraohjelma, jossa miehensä hakkaamaksi tekeytynyt nainen kyseli shariatuomareilta josko saisi avioeron. Ei saanut, vaan kerrottiin että jos et ole kuuliainen miehellesi, hän saa ottaa toisenkin vaimon.

Eli tuon artikkelin viatonta ”Tällaisia asioita olisivat luultavasti avioerot, perinnönjaot ja jotkin muslimien väliset liikesopimukset. Näihin ei liity mitään shariaan pohjaavia rangaistuksia.”

Ei jumalauta. Suvakit varmaan kannattavat. Suvaitsevaisuus on sitä että suvaitaan suvaitsemattomuutta. Ja kun länsimaiseen systeemiin sopeutumattomia ja niin suvaittuja mamujen jälkeläisiä on riittävästi, nehän ihan demokraattisesti äänestävät Allahin lain meille kaikille.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ meinasin itsekin lainata tuon pätkän. 2 väärin kolmesta ja nyo olivat sharia-evankelistan parhaat kärjet? Just. Perintöjutuissa perinnönjättäjä voi testamentissa kertoa tahtonsa. Ei siihen tarvita mitään imaamia rahoja jakamaan. Avioerot nyt olivat kai apprillipäivän läppä. Bisneksissä tuo voisi sitten toimiakin, soppareihin vaan sharia-sovittelu. Taitaa vaan jäädä vähiin ählämi-ählämi-bisnekset.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Koko juttu vaikuttaa persujen tilaamalta sissimainonnalta.

Parhaita koskaan lukemiani sissimainontasuunnitelmia oli aikoinaan Nixonin kamppanjaporukan suunnitelma, jonka mukaan olisivat palkanneet joitain huumehörhöjä, joiden tehtävänä olisi ollut mennä demokraattien puoluekokoukseen suureen ääneen kannattamaan demokraattien ehdokasta. Suunnitelmana oli mm. että porukka olisi paitsi tietysti ollut haisevia hippejä, erittäin pönttö himmeänä ja lopuksi virtsannut kokouspaikalla hotellin latialle. Jostain syystä suunnitelmasta luovuttiin.

Jos joku tuntee sopivia henkilöitä, jotka voisivat tehdä em. tempun vihreiden puoluekokouksessa, olen valmis luovuttamaan kamppanja-avustusta.

Ps. jokuhan oli saapunut Kokkareiden puoluekokoukseen Maybachilla.. ettei vaan jäljet johtaisi demareiden puoletoimistoon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005715759.html

Liito-oravat voivat estää kaupunkibulevardit :mrgreen:

Siinä onkin vihreillä ihmettelemistä, kun pitää sekä suojella liito-oravia että muuttaa moottoritiet bulevardeiksi.

Itkeä vai nauraa..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihdoin on paljastunut Trumph ei olekaan maailman pienikätisin mies! Pohjois_Korean johtaja..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tämä on mielenkiintoinen päätös

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005716362.html

Eli hovioikeuden mukaan on laitonta valittaa kaavasta ja sitten rahaa vastaan tarjoutua perumaan valitus.

Aiemminhan käräoikeus oli katsonut, että näin saa tehdä

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005642340.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^toivottavasti Trump ei revi tuota paperia. Eikös Politico aiemmin kirjoittanut, että Valkoisessa Talossa yksi henkilökunnan tehtävä on teipata Trumpin repimät paperit kasaan :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mun on vaikea tajuta tätä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005715951.html

Kun armeijassa varusmiehille _nimenomaan_ opetetaan, että jos ollaan vartiossa ja joku liikkuu alueella ilman lupaa, hänet otetaan kiinni. Nyt niin tehdään ja seurauksena tutkitaan mahdollista laitonta vapaudenriistoa. Mielestäni varusmiehiä kohtaan väärin. Armeijaan on lain mukaan pakko mennä ja sotilaskuri vaatii esimiehen käskyjen noudattamista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Esitutkinta on ihan tavaomaista erilaisissa voimankäyttö tilanteissa. Usein se päätyy siihen että voimankäyttö on ollut oikein.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu, veikkaan, että ei johda mihinkään. Mutta miksi edes esitutkinta. Mielestäni vaikuttaa siltä, että everstiltä on mennyt pupu pöksyyn. Olisi myöntänyt pojille kuntoisuusloman eikä lähtenyt soittelemaan poliisille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.06.2018 10:49 ^^Koko juttu vaikuttaa persujen tilaamalta sissimainonnalta.

Parhaita koskaan lukemiani sissimainontasuunnitelmia oli aikoinaan Nixonin kamppanjaporukan suunnitelma, jonka mukaan olisivat palkanneet joitain huumehörhöjä, joiden tehtävänä olisi ollut mennä demokraattien puoluekokoukseen suureen ääneen kannattamaan demokraattien ehdokasta. Suunnitelmana oli mm. että porukka olisi paitsi tietysti ollut haisevia hippejä, erittäin pönttö himmeänä ja lopuksi virtsannut kokouspaikalla hotellin latialle. Jostain syystä suunnitelmasta luovuttiin.

Jos joku tuntee sopivia henkilöitä, jotka voisivat tehdä em. tempun vihreiden puoluekokouksessa, olen valmis luovuttamaan kamppanja-avustusta.

Ps. jokuhan oli saapunut Kokkareiden puoluekokoukseen Maybachilla.. ettei vaan jäljet johtaisi demareiden puoletoimistoon.
tämän päivän hipeissä pahimman hajun tyo paksu RASTAletti lisäkkeineen, kaiolet kuullut RASTAhiuslisäkkeistä?, RASTAtukkaahan ei voi eikä tarvitse pestä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jos Saksa alkaa palauttaa Schengen-sopimuksen mukaisesti turvapaikan hakijoita esim. Italiaan, mielenkiintoista nähdä, mitä siitä seuraa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Italia sulkee pohjoisrajan :)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.01.2018 10:23 Ensin korjataan 20 vuotta ja sitten puretaan :)

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005512071.html
Mut toisaalta sitten rakennetaan vanhojen piirustusten mukainen uusi halli, eli saadaan modernin, allaspinta-alaltaan tuplakokoisen hallin hinnalla uusi, vanhallekin väestömäärälle aivan liian pieni, pahasti vanhanaikainen halli. Ja kun Tapiolan alueen väestömäärä kasvaa, luvassa on hirveä ruuhkapesäke, mutta ainakin Suomen kallein!
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005723786.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kun Espoossa on tuota kallioperänkaivamisosaamista käytössä niin puretaan tuo vanha, rakennetaan uusi samoilla piirrustuksilla ja sen alapuolelle toinen satametrinen allas. Yläaltaasta pääsee ala-altaaseen vaikka vesiliukumäkeä pitkin. Sen alapuolelle sitten oma allas seksuaalivähemmistöille ja toinen uskonnollisesti rajoittuneille.

Vai joko siinä on parkkihalli alapuolella?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 18.06.2018 9:59 Nyt kun Espoossa on tuota kallioperänkaivamisosaamista käytössä niin puretaan tuo vanha, rakennetaan uusi samoilla piirrustuksilla ja sen alapuolelle toinen satametrinen allas. Yläaltaasta pääsee ala-altaaseen vaikka vesiliukumäkeä pitkin. Sen alapuolelle sitten oma allas seksuaalivähemmistöille ja toinen uskonnollisesti rajoittuneille.

Vai joko siinä on parkkihalli alapuolella?
Miksei vain 100 metriä syvä allas niin on tilaa kaikille?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti: 18.06.2018 10:01Miksei vain 100 metriä syvä allas niin on tilaa kaikille?
Ollaan niin pulleaa kansaa ettei suurin osa pääse vedenpinnan alapuolelle liian hyvillä kelluntaominaisuuksilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin