Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2018 8:45
Homeboy65 kirjoitti: 14.08.2018 18:03
Sleazoid kirjoitti: 14.08.2018 17:31 Homie kannattaa myös yleistä asevelvollisuutta ja puolustusmenojen kasvattamista. Kuten arvata saattaa, Homie kieltäytyi aikoinaan aseista, joska "Suomen maanpuolustus ei ole siitä kiinni meneekö Homie armeijaan vai ei".
Olet oikeassa. Ei olekaan.
Onko Homie niin, että sä vaadit muilta ihmisiltä enemmän kuin itseltäsi?
En. En vaan "periaatteesta" toimi niin tai näin jos sillä ei ole käytännössä merkitystä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos laki vaatisi sinua olemaan syömättä lihaa, niin söisitkö silti? Sinun valinnallasihan omien sanojesi mukaan ole merkitystä?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.08.2018 13:10 ^ jos laki vaatisi sinua olemaan syömättä lihaa, niin söisitkö silti? Sinun valinnallasihan omien sanojesi mukaan ole merkitystä?
En jaksa enää väitellä, anteeksi vain.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 14.08.2018 11:15
Bluntly kirjoitti: 14.08.2018 11:02 Ok. Äärivasemmistolaista politiikkaa sitten.
Mihin sä perustat tämän käsityksesi? Kuulostaa nimittäin aika mielikuvitukselliselta.

Yleensä kai mellakoinnin luokittelu äärivasemmistolaiseksi edellyttää, että tekijät
- perustavat toimintanssa eksplisiittisesti johonkin marksismi-leninismin tulkintaan, oli se sitten maolainen, stalinistinen, trotskilainen tai mitä niitä onkaan
- pyrkivät vallitsevan yhteiskuntajärjestyksen väkivaltaiseen kumoamiseen ja kommunistisen/sosialistisen yhteiskunnan luomiseen
- pyrkivät ajamaan proletariaatin diktatuuria tai anarkistista utopiaa koko yhteiskunnassa
- käyttävät väkivaltaa/omaisuuden tuhoamista eksplisiittisesti yllämainittujen päämäärien ajamiseen - väkivalta on päämäärätietoisesti valittu poliittinen väline, ei ylikuohuava reaktio tai itsetarkoitus

Lähiömellakat kai on yleensä ymmärretty pikemminkin enempi vähempi järjestäytyneen rikollisuuden ja rikollisjengien touhuksi, jossa, jos jotain jäsentynyttä motiivia ylipäänsä on, motiivi on poliisin toiminnan häirintä ja estäminen rikollisjengin "omalla" alueella, koska poliisin normaalista toiminnasta on taloudelista haittaa rikollisjengien toiminnalle - tai ihan vain jengejä ksokevan pelon vahvistaminen, koska sen ajatellaan lisäävän jengin vaikutusvaltaa alueella.

Millä perusteella ajattelet, että tämä lähiömellakointi on äärivasemmistolaista erotuksena lähiömellakoinnin tavallisesta luonteesta?
Bluntly kirjoitti: 14.08.2018 12:11 Vaihtoehtoina on oikeastaan kaksi porukkaa. Tällä kertaa, ilman parempaa tietoa, kallistuisin anarkisteihin. Ja lasken anarkistit vasureihin.
Nyt poliisin ulostulot antavat ymmärtää, että kallistut väärälle kannalle. Tosin näyttäisi siltä, että myös ensimmäisessä omassa spekulointiviestissäni menin myös metsään kun esitin tämän tutkijoiden normaalikelan päämäärättömästä reaktiosta näköalattomuuteen. Käytettävissä olevien tietojen mukaan yllä näkyvä jengitulkinta on tällä hetkellä vahvimmilla: https://yle.fi/uutiset/3-10353911
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole ensimmäinen kerta kun erehdyn. Eikä viimeinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ JOS kyseessä oli rikollisjengien masinoima voimannäyttö, niin logiikka on mulle jossain määrin epäselvä. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä kyseessä oli tosiaan _voimannäyttö_ paikallisia kohtaan. Eli "yhteiskunta ei voi teitä suojella meiltä"?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2018 14:58 ^^ JOS kyseessä oli rikollisjengien masinoima voimannäyttö, niin logiikka on mulle jossain määrin epäselvä. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä kyseessä oli tosiaan _voimannäyttö_ paikallisia kohtaan. Eli "yhteiskunta ei voi teitä suojella meiltä"?
Ruotsissa on poliisin oman käsityksen mukaan 55 aluetta joissa tilanne onkin näin. Sitä en ymmärrä mitä rikolliset ajattelevat uhoamisen auttavan asiassa. Eiköhän se vain lisää poliisin voimavaroja ja valtuuksia. En minä olisi lainkaan hämmästynyt siitä, että pahimmissä lähiöissä alkaisia lähiaikoina partioida sotilaita. Ruotsidemokraatit kiittää kävi niin tai näin.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2018 14:58 ^^ JOS kyseessä oli rikollisjengien masinoima voimannäyttö, niin logiikka on mulle jossain määrin epäselvä. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä kyseessä oli tosiaan _voimannäyttö_ paikallisia kohtaan. Eli "yhteiskunta ei voi teitä suojella meiltä"?
Niin. Mun mielestä mä olin tämän vaihtoehdon kirjoittanut eiliseen viestiini, jonka egomaanisesti lainasin tuossa yllä. Mut kai tää aika epäselvä kuvio vielä on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 15.08.2018 15:06
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2018 14:58 ^^ JOS kyseessä oli rikollisjengien masinoima voimannäyttö, niin logiikka on mulle jossain määrin epäselvä. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä kyseessä oli tosiaan _voimannäyttö_ paikallisia kohtaan. Eli "yhteiskunta ei voi teitä suojella meiltä"?
Niin. Mun mielestä mä olin tämän vaihtoehdon kirjoittanut eiliseen viestiini
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 15.08.2018 15:06
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2018 14:58 ^^ JOS kyseessä oli rikollisjengien masinoima voimannäyttö, niin logiikka on mulle jossain määrin epäselvä. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä kyseessä oli tosiaan _voimannäyttö_ paikallisia kohtaan. Eli "yhteiskunta ei voi teitä suojella meiltä"?
Ruotsissa on poliisin oman käsityksen mukaan 55 aluetta joissa tilanne onkin näin. Sitä en ymmärrä mitä rikolliset ajattelevat uhoamisen auttavan asiassa. Eiköhän se vain lisää poliisin voimavaroja ja valtuuksia. En minä olisi lainkaan hämmästynyt siitä, että pahimmissä lähiöissä alkaisia lähiaikoina partioida sotilaita. Ruotsidemokraatit kiittää kävi niin tai näin.
Juuri tämän takia ajattelin, että rikollisjengit ampuvat tällä itseään jalkaan. Mutta oma pointtini oli, että jos jengi saa aikaan vaikutelman, että yhteiskunta ei pysty suojelemaan, se saattaa lisätä jengin paikallista vaikutusvaltaa. Ehkä esim. suojelurahojen kerääminen helpottuu, kun jengit näyttävät, että voivat polttaa halutessaan omaisuutta ilman, että kukaan pystyy estämään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti: 15.08.2018 15:06Ruotsissa on poliisin oman käsityksen mukaan 55 aluetta joissa tilanne onkin näin. Sitä en ymmärrä mitä rikolliset ajattelevat uhoamisen auttavan asiassa. Eiköhän se vain lisää poliisin voimavaroja ja valtuuksia. En minä olisi lainkaan hämmästynyt siitä, että pahimmissä lähiöissä alkaisia lähiaikoina partioida sotilaita. Ruotsidemokraatit kiittää kävi niin tai näin.
Aivan sama partioiko noissa poliisi vai armeija, yhtä hampaattomia kummatkin on. Ruotsidemokraatithan ehdottivat, että partioinnin hoitaisivat ulkomaiset poliisit, ehkä joku Academi(Blackwater) lähtisi hommaan sopivasta summasta.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Homeboy65 kirjoitti: 15.08.2018 12:39
En. En vaan "periaatteesta" toimi niin tai näin jos sillä ei ole käytännössä merkitystä.
Heitätkö roskatkin luontoon, koska eihän nyt yhden Homien roskat tunnu missään? Tai viitsikö kierrättää, kun kauhea vaiva ja eihän nyt yhden ihmisen osallistumattomuus...

Moni asia tässä maailmassa on toimiakseen riippuvainen mahdollisimman monen panostuksesta. Tietenkin on omaitselle mukavampaa tuudittautua ajatukseen, että juuri se oma osuus on mitätön ja tehdä niin kuin huvittaa (ja kuitenkin esiintyä eettisesti ja moraalisesti tiedostavana). Minun silmissäni se on pään perseeseen työntämistä. Sori nyt vaan.

Edit. Ja nyt tuli paha mieli, kun on niin suorasanainen kommentti. Mutta siis kyse ei ole vittuilusta, vaan ihan aidosti olen tuota mieltä. Kannattaa miettiä asiaa ja peace and love!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti: 16.08.2018 8:28
Homeboy65 kirjoitti: 15.08.2018 12:39
En. En vaan "periaatteesta" toimi niin tai näin jos sillä ei ole käytännössä merkitystä.
Heitätkö roskatkin luontoon, koska eihän nyt yhden Homien roskat tunnu missään? Tai viitsikö kierrättää, kun kauhea vaiva ja eihän nyt yhden ihmisen osallistumattomuus...

Moni asia tässä maailmassa on toimiakseen riippuvainen mahdollisimman monen panostuksesta. Tietenkin on omaitselle mukavampaa tuudittautua ajatukseen, että juuri se oma osuus on mitätön ja tehdä niin kuin huvittaa (ja kuitenkin esiintyä eettisesti ja moraalisesti tiedostavana). Minun silmissäni se on pään perseeseen työntämistä. Sori nyt vaan.

Edit. Ja nyt tuli paha mieli, kun on niin suorasanainen kommentti. Mutta siis kyse ei ole vittuilusta, vaan ihan aidosti olen tuota mieltä. Kannattaa miettiä asiaa ja peace and love!
Laitan roskat roskiin ja kierrätän. Minua vaan ärsyttää että nämä keskustelut menevät aina tällaiseksi itsepyhitys/toisten tekopyhäksi leimaamiseksi. Ja en todellakaan tajua miksi periaatteessa pitäisi tehdä sitä tai tätä jos sillä ei ole minkäänlaista käytännön merkitystä. Tulee mieleen kun lapsena sanottiin että pitää syödä lautanen tyhjäksi koska Afrikassa lapset näkee nälkää...

Hyvin yleinen argumentaatiovirhe btw:
1. Henkilö X esittää argumentin A.
2. Henkilö X:n toiminta on jotenkin A:n vastaista.
3. Argumentti A on epätosi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos argumentti on ennen muuta moraalinen, kuten "eläinten kärsimys lihatuotannossa on väärin" niin se on silkkaa jeesustelua jos omalta osaltaan mahdollista ja rahoittaa ko. vääryyttä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: 16.08.2018 12:15 Laitan roskat roskiin ja kierrätän. Minua vaan ärsyttää että nämä keskustelut menevät aina tällaiseksi itsepyhitys/toisten tekopyhäksi leimaamiseksi. Ja en todellakaan tajua miksi periaatteessa pitäisi tehdä sitä tai tätä jos sillä ei ole minkäänlaista käytännön merkitystä.
Noh noh. Tapahtumien kehittymisestä saat syyttää ihan itseäsi. James linkkasi sulle taannoin kirjoittamasi viestin, josta tämä leimaaminen alkoi.
Homeboy65 kirjoitti: 10.08.2018 14:48
James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2018 11:52 Lue uudestaan 09.08.2018 13:07 kirjoittamasi teksti. Mun mielestäni siinä on hyvin tuomitseva sävy.
No niinpä onkin. Mutta ihan oikeutetusti.
Tuossa kohtaa pidit toisen leimaamista vielä ihan asiallisena käytöksenä. Nyt se tuntuu hieman harmittavan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mcjanne!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 16.08.2018 13:45 Jos argumentti on ennen muuta moraalinen, kuten "eläinten kärsimys lihatuotannossa on väärin" niin se on silkkaa jeesustelua jos omalta osaltaan mahdollista ja rahoittaa ko. vääryyttä.
Tai sitten ei mahdollista. Minä käyn btw myös McDonaldsissa silloin tällöin. Jos alkaisin boikotoida Mäkkäriä se olisi varmasti suurissa vaikeuksissa. Vai olisiko sillä mitään vaikutusta?
Oletko sinä btw kaikissa valinnoissasi ehdottoman eettinen Petteri Puhto?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 16.08.2018 16:20
So Hard kirjoitti: 16.08.2018 13:45 Jos argumentti on ennen muuta moraalinen, kuten "eläinten kärsimys lihatuotannossa on väärin" niin se on silkkaa jeesustelua jos omalta osaltaan mahdollista ja rahoittaa ko. vääryyttä.
Tai sitten ei mahdollista. Minä käyn btw myös McDonaldsissa silloin tällöin. Jos alkaisin boikotoida Mäkkäriä se olisi varmasti suurissa vaikeuksissa. Vai olisiko sillä mitään vaikutusta?
Oletko sinä btw kaikissa valinnoissasi ehdottoman eettinen Petteri Puhto?
En moraalisaarnaa muille asioista joita teen itse. Se tässä on se merkittävä ero. En myöskään rahoita vapaaehtoisesti mitään mitä pidän vääränä vaikka sillä ei olisi suoraan mitattavaa vaikutusta. Yritän toisinaan myös kilvoitella tekemään asioita paremmin muiden kannalta pohtimatta hukkuuko yritykseni johonkin massaan. En tiedä tekeekö se minusta paremman ihmisen mutta ainakin sisäisesti johdonmukaisen ja jeesustelemattomamman.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ehkä tässä on kyse moraalin hinnasta? Jos olisit ideologinen vegaani, niin nälkä ei saisi sinua haukkaamaan hampparis kovinkaan helposti. Homiella tuntuu, että sylkipisaran kihoaminen riittäisi eettisen valinnan kumoamiseen.

Sinänsä tässä on kyse klassisesta ”millä hinnalla pyllistät” probleemasta. Kaikille se hinta varmaan löytyy nollan ja miljardin välistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 17.08.2018 9:37 Darwin awardsilla on vahva voittajaehdokaspariskunta:

Millennial Couple Bikes Near ISIS Territory to Prove ‘Humans Are Kind’ and Gets Killed
"Some liberals, for their part, view Austin and Geoghegan as simply unfortunate. Experts on the region ​​told The Washington Post: "Central Asia generally is fairly safe."

Ei tuo nyt ehkä maailman paras esimerkki ole Darwin-tilanteesta, vaikka höttöhöpöä blogaavatkin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ En mä nyt oikein osta tuota näkemystä huonosta tuurista. Kuvaus tapahtumien kulusta viittaa vahvasti suunnitelmallisuuteen. Näyttää, että uskonnolliset fanaatikot saaneet tietää vääräuskoisista pyöräilemässä omalla alueellaan ja käyneet lahtaamassa nämä varoituksena muille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 17.08.2018 10:07 ^ En mä nyt oikein osta tuota näkemystä huonosta tuurista. Kuvaus tapahtumien kulusta viittaa vahvasti suunnitelmallisuuteen. Näyttää, että uskonnolliset fanaatikot saaneet tietää vääräuskoisista pyöräilemässä omalla alueellaan ja käyneet lahtaamassa nämä varoituksena muille.
Miten se teon suunnitelmallisuus vaikuttaa siihen, jos alue yleisesti ottaen on suhteellisen turvallinen?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 17.08.2018 10:10 Miten se teon suunnitelmallisuus vaikuttaa siihen, jos alue yleisesti ottaen on suhteellisen turvallinen?
No keski-aasia on tietysti aika laaja alue. Vaikka se on yleisesti ottaen suhteellisen turvallinen, niin ei juuri tämä alue välttämättä ole vääräuskoiselle pyöräilijälle retkeillä, koska tekstin mukaan se lukeutuu ISISin toiminta-alueisiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin