Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kaikki tuomiot ovat oikeita.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti: 09.08.2019 14:28 Kaikki tuomiot ovat oikeita.
Melko usein muuttuvat. Tuomiota voi pitää (laillisesti) oikeana, kun se on lainvoimainen eli siitä ei voi valittaa. Itse tarkotin sitä, että tuomio tuskin muuttuu jatkossakaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.08.2019 13:33 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1 ... 756603ed50

Nähdäkseni oikea tuomio.
Stalinistimurhaajia muistuttavat kiittävät.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nerokas vaalilupaus!

Bernie Sanders: Jos minut valitaan presidentiksi, paljastan Yhdysvaltojen hallituksen salaiset tiedot ufoista ja muukalaisista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/34d ... b34bf12317

Valitkaa minut presidentiksi, niin paljastan Puolustusvoimien salaiset tiedot ufoista!

Trumppia äänestäneissä horjutaan nyt pahasti. ( Uskon Trumpin nokittavan pian)
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mikko Kärnä Suomen kuninkaaksi. "kaikkien julkisten hankintayksiköiden pitäisi myös välittömästi lopettaa riisin ostaminen."

https://www.verkkouutiset.fi/puheet-lih ... petettava/
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti: 10.08.2019 9:51 Mikko Kärnä Suomen kuninkaaksi. "kaikkien julkisten hankintayksiköiden pitäisi myös välittömästi lopettaa riisin ostaminen."
Ihan ok Väyrysen manttelinperijä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kärnällä on saatanan hyviä kommentteja, jotka haastavat ajattelemaan. Muut poliitikot eivät osaa muuta kuin kiihottaa jotain kansanryhmää vastaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 10.08.2019 9:51 Mikko Kärnä Suomen kuninkaaksi. "kaikkien julkisten hankintayksiköiden pitäisi myös välittömästi lopettaa riisin ostaminen."

https://www.verkkouutiset.fi/puheet-lih ... petettava/
Nyt kun enää ajele V8:lla, pitää ryhtyä syömään riisiä joka päivä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joko kiinalaiset osaa hitsata paremmin kuin puolalaiset tai sitten 'ei se ole niin tarkkaa ydinvoimalassa'.

Kiinassa jo toinen OL3-tyyppinen epr-reaktori käy täysillä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 13.08.2019 11:53 Joko kiinalaiset osaa hitsata paremmin kuin puolalaiset tai sitten 'ei se ole niin tarkkaa ydinvoimalassa'.

Kiinassa jo toinen OL3-tyyppinen epr-reaktori käy täysillä
No eiköhän syy ole se, että Kiinassa luvaksi riittää, kun kommunistinen puolue kopauttaa nuijalla pöytään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Isossa maailmassa salaliitot ovat vähän isompia :)

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006204875.html

Tämä juttuhan ei koskaan selviä ja ikuiseksi epäselvyydeksi jää, oliko itsemurha vai murha. Mutta onhan se kätevää, kun syytetty, jolla on runsaasti tietoa mahtihenkilöiden seksuaalirikoksista ja joka saattaisi käyttää niitä neuvotellakseen omasta tuomiosta sattuu sopivasti tekemään itsemurhan..

Yleensä en usko salaliittoteorioihin enkä nytkään ole muuta mieltä kuin sitä, että nyt jos koskaan salaliitto saattaa oikeasti olla olemassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:20Yleensä en usko salaliittoteorioihin enkä nytkään ole muuta mieltä kuin sitä, että nyt jos koskaan salaliitto saattaa oikeasti olla olemassa.
Kyllä siinä salaliitto voi olla siinä mielessä, että jotkut tahot ovat ohjanneet estämästä häntä aktiivisesti tekemästä itsemurhaa. Valvonnan pois ottohan on ihan hallinnollinen asia, riittää kun on yksi natsat omaava jolle annetaan ymmärtää että se on oman etusi mukaista. Siihen en usko, että joku olisi palkattu sinne hirttämään hänet lakanoillaan. Siinä pitäisi lahjoa niin valtava määrä ihmisiä hiljaiseksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 15.08.2019 9:28
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:20Yleensä en usko salaliittoteorioihin enkä nytkään ole muuta mieltä kuin sitä, että nyt jos koskaan salaliitto saattaa oikeasti olla olemassa.
Kyllä siinä salaliitto voi olla siinä mielessä, että jotkut tahot ovat ohjanneet estämästä häntä aktiivisesti tekemästä itsemurhaa. Valvonnan pois ottohan on ihan hallinnollinen asia, riittää kun on yksi natsat omaava jolle annetaan ymmärtää että se on oman etusi mukaista. Siihen en usko, että joku olisi palkattu sinne hirttämään hänet lakanoillaan. Siinä pitäisi lahjoa niin valtava määrä ihmisiä hiljaiseksi.
Voi olla joo. Vaikka ei kait siihen tarvitse kuitenkaan niin valtavaa määrää ihmisiä? Vuorossa olleet vartijat vähimmillään riittää?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oma mielipiteeni on, että ukko on kyllä ihan itse tajunnut kuinka kivaa tulisi olemaan vankilassa pers´reiän jatkuvassa suurennusprojektissa tällä kertaa itse objektina ja hoitanut homman nätisti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:32 Voi olla joo. Vaikka ei kait siihen tarvitse kuitenkaan niin valtavaa määrää ihmisiä? Vuorossa olleet vartijat vähimmillään riittää?
Eivät vuorojampat ota tuollaista riskiä, jos pomojen tuki puuttuu. Rividuunarin lahjominen on siitä hastavaa, että raha helposti näkyy jos joku tonkii asiaa. Ja murhasta pitäisi saada fyrkkaa ihan huolella. Joku pomotason henkilö on helppo siirtää lokoisiin isosti palkattuihin hommiin ja siirtoa on muutaman vuoden päästä vaikea yhdistää aiemmin tehtyyn palvelukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.08.2019 9:43Rividuunarin lahjominen on siitä hastavaa, että raha helposti näkyy jos joku tonkii asiaa.
Joku parin kuukauden koulutuksen saanut high school drop out vartija ei tuommoisia mieti jos tukaatteja luvataan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ miettii, jos pitää murhata.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:32Voi olla joo. Vaikka ei kait siihen tarvitse kuitenkaan niin valtavaa määrää ihmisiä? Vuorossa olleet vartijat vähimmillään riittää?
Todennäköisesti mukaan tarvittaisiin minmissään mukaan myös vartijoiden esimies, kuolinsyytutkijat ja tutkinnanjohtaja. Ketään on vaikea hirttää väkivalloin niin että se näyttää onnettomuudelta. Varsinkaan jonkun 90 ÄO vartijan joka ei ole varsinaisesti criminal mastermind.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 15.08.2019 13:06
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:32Voi olla joo. Vaikka ei kait siihen tarvitse kuitenkaan niin valtavaa määrää ihmisiä? Vuorossa olleet vartijat vähimmillään riittää?
Todennäköisesti mukaan tarvittaisiin minmissään mukaan myös vartijoiden esimies, kuolinsyytutkijat ja tutkinnanjohtaja. Ketään on vaikea hirttää väkivalloin niin että se näyttää onnettomuudelta. Varsinkaan jonkun 90 ÄO vartijan joka ei ole varsinaisesti criminal mastermind.
Luitko tuota linkittämääni juttua. Se koski juuri sitä, että ruumiinavaus paljasti löydöksiä, jotka eivät ole hirttäytymiselle aivan tavallisia.

Mutta jos pitäisi valita binaarisesti 0 tai 1 niin valitsen itsemurhan kuolinsyynä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Osaako kukaan kertoa, miten Louhimiehen olisi pitänyt yrittää panna 16 vuotiaita, jos tässä kuvattu toimintamalli oli väärä?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006204747.html
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 13:18
So Hard kirjoitti: 15.08.2019 13:06
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 9:32Voi olla joo. Vaikka ei kait siihen tarvitse kuitenkaan niin valtavaa määrää ihmisiä? Vuorossa olleet vartijat vähimmillään riittää?
Todennäköisesti mukaan tarvittaisiin minmissään mukaan myös vartijoiden esimies, kuolinsyytutkijat ja tutkinnanjohtaja. Ketään on vaikea hirttää väkivalloin niin että se näyttää onnettomuudelta. Varsinkaan jonkun 90 ÄO vartijan joka ei ole varsinaisesti criminal mastermind.
Luitko tuota linkittämääni juttua. Se koski juuri sitä, että ruumiinavaus paljasti löydöksiä, jotka eivät ole hirttäytymiselle aivan tavallisia.

Mutta jos pitäisi valita binaarisesti 0 tai 1 niin valitsen itsemurhan kuolinsyynä.
En lukenut, olen lukenut rapakon takaisia medioita. Pidän itsemurhaa todennäköisenä syynä, salaliittoteoreetikko nostaa minussa päätä sen kohdalla että miksi kaveri ei ollut enää suicide watchissa. Sitä siellä nyt kovasti tutkitaankin.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin