Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 22.07.2019 17:57 ^ no minä vuonna sitten viimeeksi vietit yli tunnin metsässä?
Jotain 2014 tai 2015. Omassa metsässä. Sitten on mennyt huonommin.

Oleellista on, että joku misu salaa haluaa minua tai ainakin pitää minusta, mikä on ymmärrettävää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 17:48 No kylläpä taas pitää nakella.
Totta kai olen liikkunut metsissä ja osaan liikua metsissä. Vuorlllakin.

Eläimelinen seksuaalinen vetovoimanikin toimii vielä. Just äsken soitti Nekkarissa tapaamani misu, joka kertoo haluavansa olla ystäväni ja tulevansa mulle siivoamaan 5 euroa per tunti. Minä jotta eikun kakskymppiä, ja ensi maanantaina tai tiistaina soittaa uudestaan. Sanoin myös, että jos kolmekybää per tunti haluaa, sitten pitää siivota alastomana.

Varattu tietysti, ja korostin, että se asia on minulle ehdoton tabu ehdotella.
Olisi tullut siivomaan 5:llä eurolla tunti, mutta vaadit saada maksaa 20? Erikoinen tarina kaikkiaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 18:01 Jotain 2014 tai 2015. Omassa metsässä. Sitten on mennyt huonommin.

Oleellista on, että joku misu salaa haluaa minua tai ainakin pitää minusta, mikä on ymmärrettävää.
Luulisin että on vähemmän aikaa. Kerroit oman mustan kirjani mukaan pikkumustalla käyneesi äitisi kanssa metsässä.

Olenkin kyllä ihmetellyt näitä Kitinän ihmeitä: netissä uskalletaan heittää mitä räävinttömintä juttua, mutta sillä ei muka päädy edes treffeille.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Davejames:

Joo, tulipa taas mokattua. 5 egeä on aika vähän, syytän Homieta ehdotuksesta että epävirallisille siivoojille tarjoa 20 egeä per tunti. Tehty mikä tehty enkä potentiaalista misupuolista ystävää huijaa. Projekti siis vain pussittaa roskia (itse vien ulos) ja pestä pintoja.

Varatuista naisista isäni tapasi sanoa "Ei se ole este vaan hidaste". Siis kaikki naiset ovat aina varattuja, korkeintaan kaksi viikkoa vapaana jollain välillä.
Viimeksi muokannut Gat, 22.07.2019 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 18:15 Davejames:

Joo, tulipa taas mokattua. 5 egeä on aika vähän, syytän Homieta ehdotuksesta että epävirallisille siivoojille tarjoa 20 egeä per tunti .
FYI, että ihan virallisen siivoojan saa PKS:lla hintaan 34€/tunti ja tuosta pois kotitalousvähennys.

https://moppi.com/
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14924
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 18:15 Davejames:

Joo, tulipa taas mokattua. 5 egeä on aika vähän, syytän Homieta ehdotuksesta että epävirallisille siivoojille tarjoa 20 egeä per tunti. Tehty mikä tehty enkä potentiaalista misupuolista ystävää huijaa. Projekti siis vain pussittaa roskia (itse vien ulos) ja pestä pintoja.

Varatuista naisista isäni tapasi sanoa "Ei se ole este vaan hidaste". Siis kaikki naiset ovat aina varattuja, korkeintaan kaksi viikkoa vapaana jollain välillä.
Ei se halua sinua. Haluaa työtä. Tai katsoa onko kämpässäsi jotain arvokasta varastettavaa. Se, että nainen kertoo olevansa varattu nimenomaan tarkoittaa että älä edes ajattele mitään sellaista.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 18:19
Gat kirjoitti: 22.07.2019 18:15 Davejames:

Joo, tulipa taas mokattua. 5 egeä on aika vähän, syytän Homieta ehdotuksesta että epävirallisille siivoojille tarjoa 20 egeä per tunti .
FYI, että ihan virallisen siivoojan saa PKS:lla hintaan 34€/tunti ja tuosta pois kotitalousvähennys.

https://moppi.com/
Gathan ei huoli siivoamaan kuin yläosattoman pystytisuteinin. Mut kai niillekin joku sivusto täällä verkossa on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 22.07.2019 18:26

Ei se halua sinua. Haluaa työtä. Tai katsoa onko kämpässäsi jotain arvokasta varastettavaa. Se, että nainen kertoo olevansa varattu nimenomaan tarkoittaa että älä edes ajattele mitään sellaista.
Tarinasta imho tekee erityisen erikoisen se, että tarjoutuu tekemään 5€/h. Eihän kukaan Suomessa tee mitään tuohon hintaan. Olisiko joku mielenterveystapaus/kehari tai sitten tosiaan suunnittelee ryöstöä. Voihan se tietty olla joku vilpitön ihmisystäväkin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 18:29
So Hard kirjoitti: 22.07.2019 18:26

Ei se halua sinua. Haluaa työtä. Tai katsoa onko kämpässäsi jotain arvokasta varastettavaa. Se, että nainen kertoo olevansa varattu nimenomaan tarkoittaa että älä edes ajattele mitään sellaista.
Tarinasta imho tekee erityisen erikoisen se, että tarjoutuu tekemään 5€/h. Eihän kukaan Suomessa tee mitään tuohon hintaan. Olisiko joku mielenterveystapaus/kehari tai sitten tosiaan suunnittelee ryöstöä. Voihan se tietty olla joku vilpitön ihmisystäväkin.
Muuta en osaa tulkita, mutta etunimi vois olla Teresa tai Ramona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.07.2019 18:33
James Potkukelkka kirjoitti: 22.07.2019 18:29
So Hard kirjoitti: 22.07.2019 18:26

Ei se halua sinua. Haluaa työtä. Tai katsoa onko kämpässäsi jotain arvokasta varastettavaa. Se, että nainen kertoo olevansa varattu nimenomaan tarkoittaa että älä edes ajattele mitään sellaista.
Tarinasta imho tekee erityisen erikoisen se, että tarjoutuu tekemään 5€/h. Eihän kukaan Suomessa tee mitään tuohon hintaan. Olisiko joku mielenterveystapaus/kehari tai sitten tosiaan suunnittelee ryöstöä. Voihan se tietty olla joku vilpitön ihmisystäväkin.
Muuta en osaa tulkita, mutta etunimi vois olla Teresa tai Ramona.
:D Pitsiliinat kaupanpäälle

Jos on Teresa tai Ramona, niin Gat saattaa äkkiä olla kihloissa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai kämppä hivenen tyhjempi. Jos siellä olisi jotain arvokasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.07.2019 18:33 Muuta en osaa tulkita, mutta etunimi vois olla Teresa tai Ramona.
"Ansku" kuulemma. Ihan söpö, valkoihoinen. Jos "Ansku" on muunnos Annesta, niin sellaisen takia meinasin kuolla 90-luvulla. Huomioin varoituksenne, pitää vahtia koko ajan, ehkä jopa teräase kädessä. Mikä lienee laillista omassa asunnossa sisällä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14924
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 18:43
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.07.2019 18:33 Muuta en osaa tulkita, mutta etunimi vois olla Teresa tai Ramona.
"Ansku" kuulemma. Ihan söpö, valkoihoinen. Jos "Ansku" on muunnos Annesta, niin sellaisen takia meinasin kuolla 90-luvulla. Huomioin varoituksenne, pitää vahtia koko ajan, ehkä jopa teräase kädessä. Mikä lienee laillista omassa asunnossa sisällä.
Joo, teräase kädessä ja sanot ettei saa poistua ennen kuin on siivottu. Ihan laillista juu.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^^ Ymmärtääkseni McJ on koko ajan sanonut että voi järjestää siivouksen ilman että siitä kerrotaan kenellekään.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Mitkä ovat vaihtoehdot, jos ihan kotitalousvähennystä käyttäen voi hankkia siivouksen ihan järjelliseen hintaan, tai pimeästi luultavasti hiukan halvemmalla joiltakin tyypeiltä, jotka eivät kerro että asunnossa on vähän epäsiistiä. (Anteeksi pieni trollaus.)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti: 22.07.2019 19:02 ^^ Ymmärtääkseni McJ on koko ajan sanonut että voi järjestää siivouksen ilman että siitä kerrotaan kenellekään.
Jooo, mutta eihän sen serkku ole soittanut. Tai en tiedä, unohdin kännykän
Nekkariin yön yli. Joku soittanut. Takaisin soitellessani joku äijä vastasi, eikä tiennyt asiasta mitään.

Kuvittelen liikoja, mutta jospas se misu, kaunis, nuuori... oikeasti pitää minusta ja harkitsee jopa sukupuolisuhdetta... Jos on ryöstöyritys, vieläkin osaan puolustaa itseäni.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ihmettelin muuten että mikä h****tin Nekkari. Ajattelin sen olevan jokin uusi teinien kännykkäjuttu. Googlaamaalla kuiten selain täydensi perään "Varkaus Suomi".
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14924
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 22.07.2019 21:12
nokkaelain kirjoitti: 22.07.2019 19:02 ^^ Ymmärtääkseni McJ on koko ajan sanonut että voi järjestää siivouksen ilman että siitä kerrotaan kenellekään.
Jooo, mutta eihän sen serkku ole soittanut. Tai en tiedä, unohdin kännykän
Nekkariin yön yli. Joku soittanut. Takaisin soitellessani joku äijä vastasi, eikä tiennyt asiasta mitään.

Kuvittelen liikoja, mutta jospas se misu, kaunis, nuuori... oikeasti pitää minusta ja harkitsee jopa sukupuolisuhdetta... Jos on ryöstöyritys, vieläkin osaan puolustaa itseäni.
Kyllä, kauniit nuoret varatut misut himoitsevat salaa alkoholisoituneita ihmisraunioita, toivoen suuhun mädäntyneiden hampaiden löyhkää kiihkeässä suutelossa, tuoksuttaen samalla muita kehnon hygienian hajuja samalla kun puoliveltto karhulerppa koettaa herätä eloon. Siitä ne kaikki haaveilee.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21380
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kandee vilkaista näitä tuoreita fitness malli uutisia. Niistä selviää paljonko setämiehellä pitää olla fyrkkaa, ulkonäköä ja tyyliä misujen houkutteluun. Gattis valitettavasti feilaa kaikki 3.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Niin paljon negatiivista energiaa.

Ehkä Gat ilmestyy vittuilemaan meille parin vuoden päästä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuten jo monta kertaa sanoin, tuo 5€/tunti kertoo, että kyseessä ei ole tavallinen siivouskeikka. Kuka tahansa, joka haluaa rahasta siivota, saa paremman tuntikorvauksen. Eli jotain muuta siinä on.

Mielestäni realistiset vaihtoehdot (eivät erityisessä järjestyksessä); kehari, mielenterveys, Ramona, muu ryöstö/hyväksikäyttö, henkilö joka haluaa auttaa surkeaa alkoholistia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.07.2019 8:33 Mielestäni realistiset vaihtoehdot (eivät erityisessä järjestyksessä); kehari, mielenterveys, Ramona, muu ryöstö/hyväksikäyttö, henkilö joka haluaa auttaa surkeaa alkoholistia.
En tunne ns. tummien naisten nimiä - kieltämättä tuli heti mieleen; mutta eikö heillä ole jokin koodi kenen kanssa voi mennä kihloihin, vrt edellisisen sivun keskustelu.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 23.07.2019 9:28
James Potkukelkka kirjoitti: 23.07.2019 8:33 Mielestäni realistiset vaihtoehdot (eivät erityisessä järjestyksessä); kehari, mielenterveys, Ramona, muu ryöstö/hyväksikäyttö, henkilö joka haluaa auttaa surkeaa alkoholistia.
En tunne ns. tummien naisten nimiä - kieltämättä tuli heti mieleen; mutta eikö heillä ole jokin koodi kenen kanssa voi mennä kihloihin, vrt edellisisen sivun keskustelu.
Kyllähän he hyväksikäyttömielessä joskus menevät aikamiespoikien kanssa kihloihin rahojen putsaamista varten. "Kihloissa" olo on tietysti ko. tilanteessa vain nimellistä. Esiliina liikkuu mukana.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^ Ehkä olen vain ollut naiivi :)

Ei heilläkään kaikki suvut ole niin irti tästä yhteiskunnasta... mutta ... jääköön toiseen kertaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25645
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 23.07.2019 9:40 ^ Ehkä olen vain ollut naiivi :)

Ei heilläkään kaikki suvut ole niin irti tästä yhteiskunnasta... mutta ... jääköön toiseen kertaan.
Eivät tietenkään kaikki romanit tuota tee, varmasti pieni osa. Mutta kyllähän näitä välillä lukee, miten aikamies menee nuoren naisen kanssa kihloihin, tytön täti tms liikkuu aina esiliinana ja sitten ostellaan kihlajaislahjat ja suku on mukana kovasti säätämässä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin