Päivän uutiskatsaus, osa 3

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti: 15.03.2019 16:47
Haemaeraemies kirjoitti: 15.03.2019 11:49
En tykkää tästä aikalinjasta yhtään, missä shitposting vaikuttaa olevan vahva motiivi teon takana. Vuosien altistuminen chaneille ja sen hulluudelle selkeästi vaikuttaa ihmisiin enemmän kun videopelit tai elokuvat.
Tuo näkyy jo tällä palstalla muutamien kirjoittajien tyylissä. Naisvihamielisyys, rasismi ja vainoharhat tarttuvat.
Kyllä, olen hämmentynyt miten suht fiksuina pitämäni ihmiset ovat lähteneet mukaan natsismi-rasismi-kosiskeluun.

Vanha viisaus lampaiden nussimisesta pitää tässäkin paikkansa: Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti: 18.03.2019 8:57
exsu kirjoitti: 15.03.2019 16:47
Haemaeraemies kirjoitti: 15.03.2019 11:49
En tykkää tästä aikalinjasta yhtään, missä shitposting vaikuttaa olevan vahva motiivi teon takana. Vuosien altistuminen chaneille ja sen hulluudelle selkeästi vaikuttaa ihmisiin enemmän kun videopelit tai elokuvat.
Tuo näkyy jo tällä palstalla muutamien kirjoittajien tyylissä. Naisvihamielisyys, rasismi ja vainoharhat tarttuvat.
Kyllä, olen hämmentynyt miten suht fiksuina pitämäni ihmiset ovat lähteneet mukaan natsismi-rasismi-kosiskeluun.

Vanha viisaus lampaiden nussimisesta pitää tässäkin paikkansa: Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
Olen Hämärän puheesta tismalleen samaa mieltä. Mutta mitä vielä kuulinkaan uutisista: Erään maan asukkaat on alkaneet ihailla suuresti enemmän Stalinia...

Maalisarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 18.03.2019 8:57 Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2019 9:44
Haemaeraemies kirjoitti: 18.03.2019 8:57 Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
:)
Niin se on jo täysin selvä juttu ettei mitään hyvääkään kriittistä enää voi sanoa juuri mistään kun jo leimataan johonkin suuntaan väärin. MUTTA KUN tämän asian tietää nykyään enenevä kansanosa ja jatkossa varmaan kaikki ihmiset, niin asiat tulee käsiteltyä tulevaisuudessa paremmin.

Tosin inhottava ajatus tuo lampaiden nussiminen, mutta se on siis läppää!! Se ON läppää. Mutta jos sen...äh...se on läppää ja hauska juttu!! On.

MA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 18.03.2019 11:18 En tiedä keskustelun kulusta, mutta olikohan se Maali-Esari just tossa yllä joka vinkkas Hai-saappaiden oikeasta käytöstä lammasnussinassa. Takajalat varsista sisään niin ei pääse ressu karkuhun
No nyt minä alan ihan pöllönä itse leimata erään ilman järkevää perustetta . Tästähän Hämärähkö miestyyppi puhui :|
Mutta sinänsä tässä varsin inhottavassa lammasaiheessa oli hauskaa sinänsä tuo Hai-saapashuomio.
MacDonald on karuudessaan kuitenkin hauskakin. Ehdotan rauhan, huumorin ja ystävyyden maljaa! :-D

RAUHAN MC-MAALISARSKIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kristillisten mielestä sukupuoli ei voi olla ilmoitusasia
https://yle.fi/uutiset/3-10692795

Olen eri mieltä. Haluan oikeuden ilmoittaa sukupuoleni, joka on: Mahtava Panomies

- Kuka toi äijä on?
- Äijä? Se on Mahtava Panomies, eikä mikään äijä!
- Ei toi kyllä miltään panomieheltä näytä
- Että hävettää olla samassa firmassa töissä teidän juttien kanssa! Ei se välttämättä näy mitenkään ulospäin, että on Mahtava Panomies.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^olen sun kolleegasi Paljas Uneksija!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2019 9:44
Haemaeraemies kirjoitti: 18.03.2019 8:57 Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
:)
Miten vielä, että jos nussisi postmodernin ironisesti, eikö sekään auttaisi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 20.03.2019 8:06 Kristillisten mielestä sukupuoli ei voi olla ilmoitusasia
https://yle.fi/uutiset/3-10692795
Jotain kummallisen pervoa on kyllä siinä, että sukupuoliasioiden säätely nousee kristillisen puolueen tärkeimmäksi asiaksi.

Toki tuossa oli puhetta tilastokategorioista ja okeudesta ilmoittautua niihin, mutta kyllä asian pihvi oli siinä, että vaikka toimittajat miten koettivat sanoa, että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on lausunut sukupuoltaan korjaavien pakkosterilisaation olevan ihmisoikeusloukkaus, ja EU:n komissiokin vaatii Suomea luopumaan pakkosterilisaatiosta, niin ilman mitään perusteita Essayah vaan hymyili ja sanoi asian nyt vain olevan näin. :nuts:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://yle.fi/uutiset/3-10697080

Torille! Suomi jo toista vuotta maailman onnellisin maa!

Onnellisuudessa on tietysti monta aspektia, eikä varmaan ole yhtä ainoaa, oikeaa tapaa mitata sitä. Käsittääkseni tällaisten kansainvälisten vertailujen perustulos on se, että jos onnellisuus operationalisoidaan esim. koettujen emootioiden ja vaikka depression ja itsemurhien vähyyden kautta, maailman onnellisimpia maita ovat latinalaisen Amerikan maat, ja Suomi on aika kaukana takana.

Jos taas onnellisuudella ymmärretään jotain passiivisempaa perustyytyväisyyttä yksilöllisen elämän yhteiskunnalliseen kontekstiin ja ennakkoehtoihin, Pohjoismaat nousevat kärkeen. Vartiaista seuraten tästä voisi ehkä varovasti päätellä, että evidenssi viittaa siihen, että pohjoismaisen hyvinvointivaltion turvaverkon ja amerikkalaisen unelman tehokkaasti mahdollistavan pohjoismaisen markkinatalouden yhdistelmä on maailman paras yhteiskuntajärjestelmä. Tragedia on tietty siinä, että koko järjestelmä on syntynyt vähän epäintentionaalisena kompromissina vasemmiston jo oikeiston vastakkainasettelussa, jossa edelleen osapuolet koettavat typeryyttään purkaa toista onnellisuuden keskeistä osatekijää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkoma ... 291a96-999

Mä ehdotan, että Suomi ei osta hornetin hornettia, mutta otetaan hävittäjäkaupan vaatima määrä lainaa Xiltä ja rakennetaan sillä se helkkarin Angry Birds -tunneli Tallinnaan. Kun liitytään kiinteäksi osaksi uutta silkkitietä, niin saadaan samalla rahalla (i) hyvä yhteys Keski-Eurooppaan, (ii) kiinalaisten antamat turvatakuut sijoitukselleen ja (iii) keskipitkällä tähtäimellä myös Jäämeren rata poromiesten vastustelusta huolimatta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 20.03.2019 9:16
Jotain kummallisen pervoa on kyllä siinä, että sukupuoliasioiden säätely nousee kristillisen puolueen tärkeimmäksi asiaksi.
Isossa kirjassa lukee selvästi, että tämmöistä ilmoittelua ei voida sallia. Piste.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.03.2019 8:28
James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2019 9:44
Haemaeraemies kirjoitti: 18.03.2019 8:57 Vaikka nussit lampaita ihan vaan läppänä, olet siltikin lampaiden nussija.
:)
Miten vielä, että jos nussisi postmodernin ironisesti, eikö sekään auttaisi?
Vähän luulen että lampaiden nussijan leima seuraisi tiivisti perässä tästä disclaimeristä riippumatta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 20.03.2019 9:31 https://yle.fi/uutiset/3-10697080

... Vartiaista seuraten tästä voisi ehkä varovasti päätellä, että evidenssi viittaa siihen, että pohjoismaisen hyvinvointivaltion turvaverkon ja amerikkalaisen unelman tehokkaasti mahdollistavan pohjoismaisen markkinatalouden yhdistelmä on maailman paras yhteiskuntajärjestelmä.
Noinhan se on. Tosin kaikki viittaa siihen suuntaan, että ainoa tapa parantaa nykyistä tilannetta on siirtyä vapaampaan ja markkinavetoisempaan suuntaan.

Jos katsotaan tuon happiness-indeksin kärki kymmenikköä, niin pohjoismaat muodostavat tuosta joukosta vain kolmanneksen väkiluvulla mitattuna.

Country Happiness Väkiluku
Finland 7,8 5,5
Denmark 7,6 5,7
Norway 7,6 5,2
Iceland 7,5 0,3
Netherlands 7,5 17,0
Switzerland 7,5 8,4
Sweden 7,3 10,0
New Zealand 7,3 4,7
Canada 7,3 35,0

Pohjoismaat 26,7
Muut järkivaltiot 65,1


Tuon kymmenikön sisältä kannattaa hakea oppia niissä jutuissa, jotka eivät itseltä suju. Suomea on jatkuvasti arvosteltu ja varoiteltu jäykistä työmarkkinoista. Demarit pelottelevat kuinka paikallinen sopiminen johtaisi mielivaltaan. Vaan johtiko se mielivaltaan Tanskassa ja Ruotsissa? Ei. Mihin nämä meillä esitetyt väitteet siis perustuvat?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 20.03.2019 11:05
James Potkukelkka kirjoitti: 20.03.2019 8:28
James Potkukelkka kirjoitti: 18.03.2019 9:44

:)
Miten vielä, että jos nussisi postmodernin ironisesti, eikö sekään auttaisi?
Vähän luulen että lampaiden nussijan leima seuraisi tiivisti perässä tästä disclaimeristä riippumatta.
:(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

sivustahuutaja kirjoitti: 20.03.2019 8:06 Kristillisten mielestä sukupuoli ei voi olla ilmoitusasia
https://yle.fi/uutiset/3-10692795
Tama uutinen ei mainitse Krisujen vastustavan myös alaikäisten hormonihoitoja. Mielestäni Essayah painotti tätä enemmän. Toimittajat puskivat aika tiukasti tässä kynnysasiassa. Olisivat voineet sanoa "Voitko nyt vittu lopettaa politiikan puhumisen ja vastata kysymykseen?!!1"
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Perussuomalaisten uusi puoluetoimisto?

https://www.rakennuslehti.fi/2019/03/he ... a-hotelli/
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://yle.fi/uutiset/3-10695005

Mun suhteeni liberaalimpaan alkoholipolitiikkaan on perinteisesti ollut vähän kaksijakoinen. Toisaalta olen ollut vähemmän holhoavan politiikan, ja myynnin laajahkon vapauttamisen, kannalla haluten ajatella, että kun vastuullisuuteen annetaan mahdollisuus, se myös luultavasti käytetään. Toisaalta tiedämme, että aiemmat alkoholipolitiikan vapautusaskeleet ovat tyypillisesti johtaneet alkoholin kulutuksem ja haittaseurausten pysyväisluonteiseen kasvuun. Empiiris-pragmaattinen näkökulma on puoltanut aika tiukkaa alkoholipolitiikkaa.

Olen ollut ymmärtävinäni, että aika laajasti hyväksytty käsitys tuoreimmasta sääntelykievennyksestä on, että se ei nyt lisännyt kulutusta eikä haittoja. Olen ollut hyvin ilahtunut tästä asiasta; olen jopa ajatellut, että suomalaiset ovat osoittaneet vihdoin eurooppalaista kypsyyttä ja vastuullisuutta ja ehkä olisivat kykeneviä ottamaan vastaan suuremmatkin sääntelypurut. Tässä hengessä tapaan klikkailla vaikkapa tämän kevään vaalikoneisiin kannattavani viinejä ruokakauppoihin.

Tämä uutinen nyt näkyy kyseenalaistavan tämän peruskäsityksen ja liittävän tuoreimman, hyvin lievänkin sääntelypurun pitkään jatkumoon liberalisointeja, jotka lisäävät ongelmia. Juttu on huonosti kirjoitettu, eikä siitä oikein saa kuvaa, mitä pitäisi ajatella. Koetin googlata jotain some-keskustelua asiasta, mutta se on seuraamiskelvottoman tasotonta: vaikka juttu kuinka korostaisi puhuvansa kantasuomalaisten miesten toisiin kantasuomalaisiin miehiin kohdistamasta känniväkivallasta, keskustelu täytyy persu-ulisijoista, jotka eivät osaa kuin taivastella, todellista tai kuvittelemaansa, maahanmuuttajarikollisuutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi kiva saada oluet kauppaan, mutta ehkä on parempi väkevien pysyä vähän hankalammin saatavissa. Ja kun pelkkä viina ei taida pitää alkoja pystyssä niin saa ne viinitkin jäädä samaan paikkaan.

Toki mielipide voisi olla toinen jos lipittelisin pikkurilli pystyssä viiniä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 22.03.2019 13:29 https://yle.fi/uutiset/3-10695005
Jotenkin paskaa.

Henkirikokset ovat historiallisesti matalalla tasolla ja trendi on laskussa. Kieltolain aikaan oli piikki henkirikoksissa. En ymmärrä holhoajien ulinaa. Aikuiset elävät fiksusti kun siihen on vapaus.
https://findikaattori.fi/fi/97
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 22.03.2019 13:33 Olisi kiva saada oluet kauppaan, mutta ehkä on parempi väkevien pysyä vähän hankalammin saatavissa. Ja kun pelkkä viina ei taida pitää alkoja pystyssä niin saa ne viinitkin jäädä samaan paikkaan.

Toki mielipide voisi olla toinen jos lipittelisin pikkurilli pystyssä viiniä.
Mä oon sun kanssa samaa mieltä, vaikka lipittelen pikkurilli pystyssä viiniä.

Ihan vaan sen takia, että euroopassa nähnyt ruokakauppojen viinivalikoiman ja se tuppaa keskittymään bulkin myymiseen. Jos haluaa hyvän valikoiman ja ammattitaitoisen palvelun pitää jokatapauksessa suunnistaa erikoisliikkeeseen. Koska veroja ei tultaisi kuitenkaan laskemaan, pelkään että viinien vapauttaminen kauppaan heikentäisi mun kohdalla palvelutasoa ja nostaisi hintaa. Nyt Alko tuntuu subventoivan noita kalliimpia viinejä. Ilmeisesti osana valistusvelvollisuuttaan tai jotain.

EDIT: Kaikki oluet ja siiderit sais vapauttaa ruokakauppaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niin siis mun nähdäkseni pikkusormi pystyssä -lipittely nimenomaan ei tarvitse viinejä ruokakauppoihin. Mulla ainakin on nykyisin melkein aina suhteellisen laaja valikoima eri tarkoituksiin soveltuvia viinejä kotona. Täydennän valikoimaa harvakseltaan, ja silloin kävisin varmaan joka tapauksessa erikoisliikkeessä.

Mut siis huoli oli se, että tuossa Sivustahuutajan linkkaamassa käppyrässä näkyy siinäkin vuoden 1969 alkoholivapautus, jonka heilautti henkirikokset neljännesvuosisadaksi korkealle tasolle. Tekevätkö nykyiset tai tulevat uudistukset samaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus, osa 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 22.03.2019 16:28 Mut siis huoli oli se, että tuossa Sivustahuutajan linkkaamassa käppyrässä näkyy siinäkin vuoden 1969 alkoholivapautus, jonka heilautti henkirikokset neljännesvuosisadaksi korkealle tasolle. Tekevätkö nykyiset tai tulevat uudistukset samaa?
Äkkiseltään tulee mieleen, että siinä 1969 vapautuksessa alkoholi ylipäätään tuli paremmin saataville. Ei kai ennen sitä saanut Alkon ulkopuolella myydä kuin 1:stä?

Nyt on lähinnä kysymys siitä minkälaisesta valikoimasta voi alkoholia valita. Ero ei ole niin järkyttävä, kun halutessaan sen kännin pystyy keskarillakin juomaan. Vahvat ja kalliit erikoisoluet tuskin on niiden kännäilijöiden ostoslistalla. Väkevien helppo saatavuus voisi todennäköisemmin näkyä tilastoissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin