Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Okei, eli metsän takia tila on vakuutettu? Koneilla ja rakennuksilla ei taida olla sellaista arvoa, että niiden vakuutuksista kannattaisi maksaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 07.01.2019 22:01 ^ Okei, eli metsän takia tila on vakuutettu? Koneilla ja rakennuksilla ei taida olla sellaista arvoa, että niiden vakuutuksista kannattaisi maksaa.
Traktorit ja puimuri eivät ole enää käyttökelpoisia enkä tarvitse niitä. Niiden vakuutus on vain pari satkua vuodessa, en ole jaksanut lopettaa.

Rakennusten vakuutuskin lienee turha, pelloista kai jotain, vaan tärkein on metsävakuutuksen osuus. Verovähennuskelpoista kaikki.

Vuosimaksu Lähitapiolaan kaikesta yhteensä 2267.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tolla rahalla sais runsaasti karhua latviasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 07.01.2019 23:27 ^ Tolla rahalla sais runsaasti karhua latviasta.
Pitäiskö perustaa tätä varten oma ketju? Katsotaan ihan porukalla äijälle joku ketterä pakettireissu Riikaan. Perillä odottais kiimainen Irina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 07.01.2019 18:41
Rollon ehdotukseen, että hyvä, harkitsen. Minua vaan oikeasti lakaa hirvittää koska rahani loppuvat. Tänäänkin maksoin varkauden asunnon vuokran, vakuutukset maatilasta...
Sanon taas kerran, että alenna sitä sun työtuloasi myel-eläkkeestä. Säästät siinä huomattavasti. Pidän epätodennäköisenä, että koskaan pääseet ko. eläkettä nostamaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 07.01.2019 17:41 Tässähän alkaa tuntemaan itsensä ihan sivistyneeksi.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 07.01.2019 22:14
Traktorit ja puimuri eivät ole enää käyttökelpoisia enkä tarvitse niitä. Niiden vakuutus on vain pari satkua vuodessa, en ole jaksanut lopettaa.


[/quote]

Vaikka on "vain" pari sataa vuodessa miksi maksaa turhasta? Kuinka paljon energiaa se lopettaminen vaatisi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2019 18:41
Millä lailla vinksahtaneelta?
Tällä tavalla:
Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2019 18:41
Uskon että jos joku nainen antaisi Gattikselle se voisi auttaa hänen elämäntilannettaan, ei tuo ehdotukseni ollut mitään sovinistista vitsailua vaikka jotkut niin luulee.
Tässä on se ongelma. Lähdetään siitä, että nainen, oli se sitten Vesper tai joku muu, on ihminen. Itsenäinen seksuaalinen olento ja aktiivinen toimija. Silloin seksissä ei ole kysymys "antamisesta" vaan kahden ihmisen välisestä vetovoimasta. Ihmiskeho ei ole mikään annettavissa oleva palvelus.

Toisekseen, millä konkreettisella tavalla ajattelet seksin auttavan Gatin tilanteessa?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ no daah, olisihan siitä apua jos gattiksen vuosia jatkunutta hyvää käyttäytymismallia tuettaisiin. Muutostarvetta kun ei ole.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Taitaa olla niin, että vaikka gattaca saisi tililleen 10 miljoonaa euroa ja ovelleen 12 kiimaisen neitsyen delegaation vaatimaan seksiä, hänen tilanteensa ei paranisi mitenkään. Keksisi vain syitä miksi 10 miljoonaa ei riitä muuhun kuin karhuun, pikakahviin ja sardiineihin ja 12 syytä miksi ei voi harrastaa seksiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 08.01.2019 12:46
Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2019 18:41
Millä lailla vinksahtaneelta?
Tällä tavalla:
Homeboy65 kirjoitti: 07.01.2019 18:41
Uskon että jos joku nainen antaisi Gattikselle se voisi auttaa hänen elämäntilannettaan, ei tuo ehdotukseni ollut mitään sovinistista vitsailua vaikka jotkut niin luulee.
Tässä on se ongelma. Lähdetään siitä, että nainen, oli se sitten Vesper tai joku muu, on ihminen. Itsenäinen seksuaalinen olento ja aktiivinen toimija. Silloin seksissä ei ole kysymys "antamisesta" vaan kahden ihmisen välisestä vetovoimasta. Ihmiskeho ei ole mikään annettavissa oleva palvelus.

Toisekseen, millä konkreettisella tavalla ajattelet seksin auttavan Gatin tilanteessa?
Uskon että se kohottaisi hänen itsetuntoaan, saisi hänet tuntemaan itsensä ihmiseksi. Sellaiseksi joka kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Tämä ei ole konkreettista vaan enemmänkin abstraktia, mutta se voisi konkretisoitua niin että hän saisi voimia taistelemaan ongelmiaan vastaan. Ehkä... :think:
Ja kyllä hän tuota mainitsemaasi vetovoimaansa voisi parantaa, satsaamalla hygieniaan, vaatetukseen, ylipäänsä habitukseensa. Ja muistamalla hyvät käytöstavat.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Auttamisessahan ei sinällään ole mitään vikaa, mutta Gatin tapauksessa ollaan aika lähellä typerismiä tai sinisilmäisyysismiä, jos kuvitellaan äijän millään tavoin enää muuttuvan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:01
Uskon että se kohottaisi hänen itsetuntoaan, saisi hänet tuntemaan itsensä ihmiseksi. Sellaiseksi joka kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Tämä ei ole konkreettista vaan enemmänkin abstraktia, mutta se voisi konkretisoitua niin että hän saisi voimia taistelemaan ongelmiaan vastaan. Ehkä... :think:
Ja kyllä hän tuota mainitsemaasi vetovoimaansa voisi parantaa, satsaamalla hygieniaan, vaatetukseen, ylipäänsä habitukseensa. Ja muistamalla hyvät käytöstavat.
Tämä keskustelu on käyty miljoona kertaa. Karhulerpahdusgatessa gattis olisi saanut seksiä halukkaalta naiselta ilman rahaa. Sillä ei ollut mitään vaikutusta tilanteeseen. M.O.T.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.01.2019 13:03
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:01
Uskon että se kohottaisi hänen itsetuntoaan, saisi hänet tuntemaan itsensä ihmiseksi. Sellaiseksi joka kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Tämä ei ole konkreettista vaan enemmänkin abstraktia, mutta se voisi konkretisoitua niin että hän saisi voimia taistelemaan ongelmiaan vastaan. Ehkä... :think:
Ja kyllä hän tuota mainitsemaasi vetovoimaansa voisi parantaa, satsaamalla hygieniaan, vaatetukseen, ylipäänsä habitukseensa. Ja muistamalla hyvät käytöstavat.
Tämä keskustelu on käyty miljoona kertaa. Karhulerpahdusgatessa gattis olisi saanut seksiä halukkaalta naiselta ilman rahaa. Sillä ei ollut mitään vaikutusta tilanteeseen. M.O.T.
Hänen tilanteensa taitaa olla huomattavasti pahempi nykyään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:04
James Potkukelkka kirjoitti: 08.01.2019 13:03
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:01
Uskon että se kohottaisi hänen itsetuntoaan, saisi hänet tuntemaan itsensä ihmiseksi. Sellaiseksi joka kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Tämä ei ole konkreettista vaan enemmänkin abstraktia, mutta se voisi konkretisoitua niin että hän saisi voimia taistelemaan ongelmiaan vastaan. Ehkä... :think:
Ja kyllä hän tuota mainitsemaasi vetovoimaansa voisi parantaa, satsaamalla hygieniaan, vaatetukseen, ylipäänsä habitukseensa. Ja muistamalla hyvät käytöstavat.
Tämä keskustelu on käyty miljoona kertaa. Karhulerpahdusgatessa gattis olisi saanut seksiä halukkaalta naiselta ilman rahaa. Sillä ei ollut mitään vaikutusta tilanteeseen. M.O.T.
Hänen tilanteensa taitaa olla huomattavasti pahempi nykyään.
Ko. lääke ei auttanut silloinkaan. Miksi se auttaisi nyt?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

No jatketaanpas tätä ajatusleikkiä. On tilanne A) Jossa nainen tarjoaa Gatille ilmaiseksi talkooapua pitkittyneen kriisin purkamiseksi. Tähän motiivina on pitkä toveruus samalla keskustelupalstalla, ratkaisukeskeinen elämänote sekä vilpitön halu auttaa lähimmäistä pulassa. Naisen saa esimerkillään muitakin innostumaan avuksi, ja kerätään koolle talkoot. Gat näkee kuinka moni häntä oikeasti haluaa auttaa, ja kuinka hän on osa yhteisöä siitä huolimatta, että on rikkonut sen sääntöjä ja normeja monesti ja tahallisesti sekä pilkannut useimpia yhteisön jäseniä vuosien varrella loukkaavasti. Gat saa kokemuksen kuulumisesta ja lähimmäisen avusta, ja myös konkreettiset ongelmat, eli kodin raivaus asumiskuntoon etenevät.

ja sitten on tilanne B) jossa nainen antaa kroppansa Gatin käyttöön tuntematta tätä kohtaan minkäänlaista vetovoimaa sillä ehdolla, että Gat ei käyttäydy häntä kohtaan asiattomasti ja peseytyy ennen toimenpidettä. Akti todennäköisesti epäonnistuu. Mikään muu ei muutu

Kumpi vaihtoehto näistä tukee Gatia paremmin?

Mä olen samaa mieltä, että Gatin minäpystyyvyyden vahvistuminen helpottaisi hänen elämäntilannettaan merkittävästi. Siinä terveet ihmiskontaktit olisivat hyväksi. Millään panolla tuollaisia ongelmavyytejä ei ratkota. Gatin ongelmat eivät johdu siitä että naiset ovat vääränlaisia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 08.01.2019 13:09 No jatketaanpas tätä ajatusleikkiä. On tilanne A) Jossa nainen tarjoaa Gatille ilmaiseksi talkooapua pitkittyneen kriisin purkamiseksi. Tähän motiivina on pitkä toveruus samalla keskustelupalstalla, ratkaisukeskeinen elämänote sekä vilpitön halu auttaa lähimmäistä pulassa. Naisen saa esimerkillään muitakin innostumaan avuksi, ja kerätään koolle talkoot. Gat näkee kuinka moni häntä oikeasti haluaa auttaa, ja kuinka hän on osa yhteisöä siitä huolimatta, että on rikkonut sen sääntöjä ja normeja monesti ja tahallisesti sekä pilkannut useimpia yhteisön jäseniä vuosien varrella loukkaavasti. Gat saa kokemuksen kuulumisesta ja lähimmäisen avusta, ja myös konkreettiset ongelmat, eli kodin raivaus asumiskuntoon etenevät.

ja sitten on tilanne B) jossa nainen antaa kroppansa Gatin käyttöön tuntematta tätä kohtaan minkäänlaista vetovoimaa sillä ehdolla, että Gat ei käyttäydy häntä kohtaan asiattomasti ja peseytyy ennen toimenpidettä. Akti todennäköisesti epäonnistuu. Mikään muu ei muutu

Kumpi vaihtoehto näistä tukee Gatia paremmin?

1) Nämä vaihtoehdot eivät ole toisensa poissulkevia.
2) Kyllä nainen voi tuntea vetovoimaa Gatia kohtaan. Miksi akti epäonnistuisi? Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:15Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
Tästä nyt ihan ekana tulee mieleen kysymys, että oletko koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:15 Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
*kirjoittaa muistiin*
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä uskon vahvasti, että jos Vesper tuntisi vetoa millään tasolla Gatia kohtaan, hän olisi tehnyt jo asialle jotain. Aktin epäonnistumiseen voi olla monia syitä, joista todennäköisimmiksi nostaisin tässä kokemattomuuden, jännityksen, liian alkoholin ja huonon terveydentilan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 08.01.2019 13:20
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:15Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
Tästä nyt ihan ekana tulee mieleen kysymys, että oletko koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa?
No comments. :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 08.01.2019 13:20
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:15Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
Tästä nyt ihan ekana tulee mieleen kysymys, että oletko koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa?
Lemonin invavessassa puNpattavan kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:29
So Hard kirjoitti: 08.01.2019 13:20
Homeboy65 kirjoitti: 08.01.2019 13:15Kyllä hän osaa tunkea melansa sinne minne pitääkin. Sen jälkeen edestakas-liikettä joka ei ole, öh teknisesti kovin vaativaa.
Tästä nyt ihan ekana tulee mieleen kysymys, että oletko koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa?
No comments. :oops:
No jotenkin ajattelinkin että kerrottavaa ei juuri ole.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Gattiksen siivous- ja hautausjärjestely ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olin jo mielestäni poistunut Kitinästä, kunhan ilahduin mahdollisesta apuvoimien saannista.

Kuitenkin keskustelu sai heti jopa minustakin ikävän ja mauttoman käänteen. Heti seksuaaliasioihin. Ja pilkkaan.

Joo, kyllähän minäkin ajattelin "alastonsiivoojaa", mutta en tosissani. Tilannetta vielä huonontaakseni: Vesperiä en ole koskaan nähnyt, mutta käsuttääkseni hänellä on isot rinnat. Tosi isot tissit. Joten en pikkutisufanina varmaan voisi kokea Vespaa seksiobjeltina. ellei tuo tainnuttaisi minua. sitoisi penkkiin kiinni ja nousisi itse päälle. Tai ollut salaa ihastunut minuun kaikki nämä vuodet, mikä romanttis-fyysisesti paisuttaisi minua. :h: Muuten siweytensä olisi turvassa.

Katsokaas miten osaan puhua naisille!

No ei niin, kunhan esittää olevansa tomera tyttö, joka haluaa auttaa. Ja sellaisen vahvan emäntätyypin läsnäolo vain siivousprojektin ajan toki motivoisi minuakin, eihän "mies" voi antaa naisen tehdä kaikkea.

Sitten on Mcjannen kallis tarjous ja Rollon halvempi. Eivät vaan tajua, miten haasteellinen tilanne on. Itkuun purskahtaisivat jo ovella ja pakenisivat. Ja mieluummin os8in varkaudessa helmikuun loppuun asti ja sittenkin vain käviksin Orimattilassa. Mutta aikataulua voin muuttaa, Orimattilan kämpän järjestäminen on ykkösprioriteetti.

Lajittelusta, että kunhan nyt edes ne keittiön, vessan, kylppärin, saunan ja äitivainaani makuuhuoneen saisi raivattua.. Niissä ei ole lajittelemista, kunhan ulos.. Olohuoneessa ja toisessa makuuhuoneessa kyllä, mutta alkukuonaa pois revittyä ja mullan parketin päällä paljastuttua lajittelisin itse, Rotantappokyvytkin olisivat tarpeen tai joltakulta lainakissa.

Homieta olen pitkään suostutellut sinne työhön, mutta eihän sille työkkärin ja sossun elätille kova työ maistu eikä tarvitse rahaa. Homieen luottaisin, olisi kontrolloitavissa ja ymmärtänette, että Homieta olisi vaikea kokea seksiobjektina. Ja Homie jos kuka pyörtyisi heti. Kuitenkinn vaikka Homie on kovin eri maailmasta, hänen puhelinsoittonsa oikeastaan pitävät minua hengissä, kiitos.

Jaa niin muuanne, että vakuutukset ovat mitä ovat, traktorien ja puimurien osuus on kovin pieni osa siitä. En ole jaksanut niitä yliviivata, lopussa olen. Myöskään eri vakuutuksena en ole vieläkään koettanut pienentää myel-maksujani davejameksen suosituksen mukaan.. Sekin mielessä, että jos nyt olen kuulemma 56 vee, minähän olen eläkeiässä kun täytän 65, ja voisin koettaa venkoilla itseni jollekin sairaseläkkeelle ennen sitä. Itsemaksettua eläkevakuutuutusta ei ole vieklä paljoa kertynyt, jotain kai sentään. Eläkeläisyys olisi kuolemista, mutta olisipa sentään säännöllisiä tuloja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin