Mitä saat kitinästä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elco on silti oikeassa. Oman työn kautta pöydälle tulee kuukausittain erilaisten valveutuneiden kansalaisten yhteydenottoja milloin mistäkin aiheesta mihin yhtiön työntekijä on ottanut somessa kantaa. Siis ihan rivityöntekijöidenkin osalta, ei minkään näkyvien hahmojen. Nimenomaan näiden vassarikukkahattujen toimesta. Joitakin tapauksia on ohjattu poliisitutkintaan kun on ollut selkeä yritys kunnianloukkauspuolella.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti: 31.12.2018 12:05 Mitä ja miten viestin ei vaan kuulu kenellekään muulle - paitsi tietty poliisille, jos lainmukaisuuden raja ylittyy.
Damn straight, samaa mieltä.

En silti ymmärrä, mikä on motiivi puskea omaa viestintää muotoon, missä se ainoastaan puhuttelee yhtä tai enemmän radikaaleja ja vituttaa about kaikkia muita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti: 31.12.2018 12:05 Todettakoon tässä nyt vielä, että toistuva pedovihjailja on tietenkin urpiainen eli siitä mallia miten törkeää nettikeskustelua käydään.
Muistat väärin. Pedovihjailija oli tämä kaveri, joka kirjoitteli nimimerkeillä Freddy Krueger, Hebuli ja mitä niitä olikaan. Minä taas jossain vaiheessa kyllästyin siihen, kun toistuvasti väitit minun sanoneen kaikenlaista, mitä en ollut sanonut, tai minun kannattavan kaikenlaisia kammottavia ideologioita, joita en tietenkään kannata. Tällöin viittasin Freddy Kruegerin tapaukseen korostaakseni niitä tuplastandardejasi, että itse esität aika estoitta täysin tuulesta temmattuja väitteitä muista kirjoittajista, mutta kun FK kerran antoi samalla mitalla sinulle takaisin, seurauksena oli massiivinen uhriutuminen ja kosteasilmäinen exit. Historian kertaus tuolla sivulla:

viewtopic.php?f=12&t=3378&hilit=kaukoit ... tart=17675
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 31.12.2018 12:22 Joitakin tapauksia on ohjattu poliisitutkintaan kun on ollut selkeä yritys kunnianloukkauspuolella.
Eikös kunnianloukkaus ole asianomistajarikos? Vai tarkoitatko, että olette ohjanneet teihin yhteyttä ottanutta henkilöä olemaan yhteydessä poliisiin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.12.2018 12:47
So Hard kirjoitti: 31.12.2018 12:22 Joitakin tapauksia on ohjattu poliisitutkintaan kun on ollut selkeä yritys kunnianloukkauspuolella.
Eikös kunnianloukkaus ole asianomistajarikos? Vai tarkoitatko, että olette ohjanneet teihin yhteyttä ottanutta henkilöä olemaan yhteydessä poliisiin?
On viran puolesta kerrottu työntekijälle että sinua yritetään nyt loata ja autettu rikosilmoituksen tekemisessä. Ainakin yksi kukkahattu sai sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 31.12.2018 12:51
James Potkukelkka kirjoitti: 31.12.2018 12:47
So Hard kirjoitti: 31.12.2018 12:22 Joitakin tapauksia on ohjattu poliisitutkintaan kun on ollut selkeä yritys kunnianloukkauspuolella.
Eikös kunnianloukkaus ole asianomistajarikos? Vai tarkoitatko, että olette ohjanneet teihin yhteyttä ottanutta henkilöä olemaan yhteydessä poliisiin?
On viran puolesta kerrottu työntekijälle että sinua yritetään nyt loata ja autettu rikosilmoituksen tekemisessä. Ainakin yksi kukkahattu sai sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta.
okei, eli se menikin noin päin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kokonaan toinen asia on sitten nämä organisoidut trollikampanjat esim. Jessikka Aroa kohtaan. Siellä on haettu luottoja hänen nimissään yms. Eli kuten Urpiainen sanoi, myös muut osaavat kuin kukkahattutädit, esim. Venäjän valtio hyödyllisine idiootteineen.

Mutta noin tavallisen sukankuluttajan vinkkelistä varmaankin on niin, että eniten harmia tuottavat juuri valveutuneet kansalaiset joiden mielestä joku on somessa väärää mieltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: 31.12.2018 12:31
elco kirjoitti: 31.12.2018 12:05 Todettakoon tässä nyt vielä, että toistuva pedovihjailja on tietenkin urpiainen eli siitä mallia miten törkeää nettikeskustelua käydään.
Muistat väärin. Pedovihjailija oli tämä kaveri, joka kirjoitteli nimimerkeillä Freddy Krueger, Hebuli ja mitä niitä olikaan. Minä taas jossain vaiheessa kyllästyin siihen, kun toistuvasti väitit minun sanoneen kaikenlaista, mitä en ollut sanonut, tai minun kannattavan kaikenlaisia kammottavia ideologioita, joita en tietenkään kannata. Tällöin viittasin Freddy Kruegerin tapaukseen korostaakseni niitä tuplastandardejasi, että itse esität aika estoitta täysin tuulesta temmattuja väitteitä muista kirjoittajista, mutta kun FK kerran antoi samalla mitalla sinulle takaisin, seurauksena oli massiivinen uhriutuminen ja kosteasilmäinen exit. Historian kertaus tuolla sivulla:

viewtopic.php?f=12&t=3378&hilit=kaukoit ... tart=17675
Olet eittämättä aivan vitun ovela ja korrekti kun teet noita laittomuusvihjailujasi pukien ne johonkin "itsekin varmaan tiedostaa olevansa rasistinen vihapuhuja ja syyllistyvänsä rikoksiin".

Olet saastaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä saat kitinästä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvinhän se kiitollisuusketju meni!

Tuntuu tuota Urpsun ja Elcon viestinvaihtoa lukiessa siltä, että joko itselle ei näy kaikki viestit, tai sitten tulkitsemme niitä kovin eri tavoin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin