Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

No joo, en laita äänestystä. Minulla on oma käsitykseni, , jota en sano poliisia vältellessäni, teillä omanne. Minä ehkä, mutta minähän olen ihan kiltisti. (niin ja sopii sanoa useampia ja jo Cityajalta.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Neljä kitinäläistä ärsyttää jonkin verran, mutta jääkööt nimimerkit mainitsematta. :vihelt:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 22.06.2019 17:10 Neljä kitinäläistä ärsyttää jonkin verran, mutta jääkööt nimimerkit mainitsematta. :vihelt:
OK. Minä sanoisin So Hard eli Tix, mutta vaimonsa jostain syystä panikoi ja mun piti vakuuttaa että mulla ei ole tappolistaa, ja vaikka olisi So Hard ei siihen ainakaan kuuluisi. Jossain kyselyssä ilmoitin ykkösinhokikseni ensin juuri sinut Homie ja kakkosena urpiaisen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 22.06.2019 17:15
OK. Minä sanoisin So Hard eli Tix, mutta vaimonsa jostain syystä panikoi ja mun piti vakuuttaa että mulla ei ole tappolistaa
:rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ymmärrä tuota Tixin pitämistä pahiksena ainakaan viimeisimpien vuosien näyttöjen perusteella, itselle on jäänyt mieleen pääasiassa hänen tavoitteensa auttaa kanssapalstalaisia.

Bhvenin kammottava lausunto Juhannuksen hukkumiskeskustelussa on viimeisimmäksi järkyttänyt, mutta en muista hänen koskaan hyökänneen kanssapalstalaista kohtaan. Sivustahuutajaa ja Bluntlya pidän myös ihmisvihaajana, mutta taitavat molemmat vihata itseään yhteismitallisesti, joten ei ehkä voi odottaa syleilevää lempeyttä muitakaan kohtaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Sanoisin, että Sivustahuutaja.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elco, beeahven ja sivustahuutaja ovat palstan perusteella kusipäitä. Bluntly semikusipää. Nuo nyt ensimmäisinä mieleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Varsinaisia kusipäitä en tunnista. Gat on juoppohullu sosiaalisesti perssilmäinen reppana, Homeboy on niin ikään reppanan oloinen ahdistunut maailmanparantaja, sivustahuutaja katsoo maailmaa niin rationaalisesti että monesta se tuntuu epäempaattiselta kun hän haastaa tunnepohjaisia kokemuksia. Itse osaan lukea rivien välit, koska tunnistan tyypin. Bhven vaikuttaa vihaiselta nuorelta mieheltä aikana jona vihaiset nuoret miehet ovat kasvaneet vanhoiksi. Minä olen sen verran suorapuheinen, että monesta se tuntuu varmasti vittuilulta silloinkin kun ei ole tarkoitus vittuilla. Esim. Gattaca haluaa pitää kiinni omasta narratiivistaan niin vahvasti, että kaikki muun väittäminen on hänestä automatic vittuilua. Oma narratiivini ei voisi olla kaueampana (ehjä perhe, ura, ystäviä, ihana vaimo jne.) että se varmasti vahvistaa sitä kokemusta.

Pahimmat mulkvistit ovat jo lopettaneet kirjoittamisen aikaa sitten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 22.06.2019 23:51 Esim. Gattaca haluaa pitää kiinni omasta narratiivistaan niin vahvasti, että kaikki muun väittäminen on hänestä automatic vittuilua.
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Tätä olen hänelle yrittänyt vakuuttaa: paikkansapitämättömien väitteiden oikaiseminen EI ole pottuilua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 23.06.2019 8:47
So Hard kirjoitti: 22.06.2019 23:51 Esim. Gattaca haluaa pitää kiinni omasta narratiivistaan niin vahvasti, että kaikki muun väittäminen on hänestä automatic vittuilua.
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Tätä olen hänelle yrittänyt vakuuttaa: paikkansapitämättömien väitteiden oikaiseminen EI ole pottuilua.
Vielä edelliseen: Fakta on eri asia kuin mielipide. Johtopäätöskään ei ole mielipide jos se perustuu faktoihin ja johdonmukaiseen ajatteluun. Faktat voivat olla oikeita tai vääriä, niiden pohjalta tehdyt johtopäätökset taas perusteltuja tai huolimattoman päättelyn, jopa tahallisen kieroilun tulosta. Ne ovat yhteistä tavaraa. Mielipiteet taas ovat henkilökohtaisia, eräänlaista yksityisomaisuutta. Niitä ei voi sanoa oikeiksi tai vääriksi, korkeintaan omituisiksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 22.06.2019 23:51 Pahimmat mulkvistit ovat jo lopettaneet kirjoittamisen aikaa sitten.
Nehän tapaavat kuolla. Kaipaan heitä. Joku sivustahuutaja kyllä herätti ärtymystäni jo cityaikana. Siis enhän minäkään ole viherpiipertäjä, mutta jostain elukkajutuista kai silloin oli kyse.
Homeboy65 kirjoitti: 23.06.2019 8:47
So Hard kirjoitti: 22.06.2019 23:51 Esim. Gattaca haluaa pitää kiinni omasta narratiivistaan niin vahvasti, että kaikki muun väittäminen on hänestä automatic vittuilua.
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Tätä olen hänelle yrittänyt vakuuttaa: paikkansapitämättömien väitteiden oikaiseminen EI ole pottuilua.
Ähh.. sinä kuten olen tolkuttanut, sekoitat kaksi eri asíaa. faktat voivat olla vaikka miten oikein, mutta faktapohja ei ole sama kuin maailmankatsomus ja asenteet.

Edit. ehdit jo väliin sanoa jotain vastaavaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 23.06.2019 9:46
Ähh.. sinä kuten olen tolkuttanut, sekoitat kaksi eri asíaa. faktat voivat olla vaikka miten oikein, mutta faktapohja ei ole sama kuin maailmankatsomus ja asenteet.
[/quote]

En oikein ymmärrä, jos yrittäisit tarkentaa?
En tiedä miksi mutta jotenkin tästä nyt tulee mieleen vanha vitsi väärin sammutetusta tulipalosta...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

exsu kirjoitti: 22.06.2019 18:57 Bhvenin kammottava lausunto Juhannuksen hukkumiskeskustelussa on viimeisimmäksi järkyttänyt
No voihan harmi, että kommenttini aiheutti tunteita. Itse kun ajattelen, että käymme matalan intensiteetin sotaa islamia vastaan ja sodassa nyt kuolee ihmisiä. Olemme sodassa myös elintasosurffareita ja kätyreitään vastaan. Jos portti Eurooppaan on auki, afrikkalaisilla ei ole mitään motivaatiota kehittää omia yhteiskuntiaan. Afrikan eliitti elää sosiaalipummeina kehitysavun varassa ja perusväestöä kiinnostaa vain pääsy Eurooppaan sosiaalipummeiksi. Apartheid oli väärin, mutta kolonialismin päättyminen oli suuri tragedia Afrikalle. Kiina on jatkanut kolonialismin perinnettä, mutta Eurooppalainen kolonialismi oli parempaa afrikkalaisten kannalta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Höpsis. Kiinan kolonialismi tuo sinne tuotantoa ja infraa. Euroopan kolonialismi vain varasti raaka-aineita ja sotavoimaa/orjia ja piti väestön tyhminä ja köyhinä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 23.06.2019 14:50 Höpsis. Kiinan kolonialismi tuo sinne tuotantoa ja infraa. Euroopan kolonialismi vain varasti raaka-aineita ja sotavoimaa/orjia ja piti väestön tyhminä ja köyhinä.
Eri mieltä. Valkoisen miehen hallinto piti (OK. ainakin orjakaupan ja oopiumsodan jälkeen) ne maat järjestyksessaä. Britit ottivat Intiankin kunnolla haltuunsa kun huomasivat miten maharadhat käsittelivät kansaa väärin. Kun valkoiset vetäytyivät niistä maista tai Margaret Thatcher (se kauppiaan tytär) myi ne, sitten ja siitä asti siellä on ollut Helvetti irti Kuten muissakin vanhoissa siirtomaissa eri mantereilla. Isoja lapsia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eipäs nyt mennä taas offtopicin syövereihin. :stop:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 22.06.2019 18:57 Mä en ymmärrä tuota Tixin pitämistä pahiksena ainakaan viimeisimpien vuosien näyttöjen perusteella, itselle on jäänyt mieleen pääasiassa hänen tavoitteensa auttaa kanssapalstalaisia.
Minä ainakaan en ymmärrä Tixin eli So Hardin Doctrine -vastaisuutta. Se ukkohan vaikutti kunnon mieheltä. Vai oliko vain illuusio, Tixiä kun en ole IRL tavannut. Yleisenteensakin ovat minulle toiselta planeetalta. Kuivakas legalisti ainakin.

No joo, So Hard vähän autteli autteli oikeusjutussani, jotain pientä. Kun piti itse kirjoittaa So Hardin suositteleman asianajajan jutut. Liekö So Hardin sukulainen vai mitä, ihmetteli kuka häntä on suositellut.

Muutenhan silloin So Hard oli melko varma, että voitan juttuni. Kun vasta KKO:ssa hävisin (hei hei puoli milliä), niin so Hard hammasteli, että etkö ole tajunnut ja suunnilleen että noin pitikin käydä.

Muutenkin So Hard on aina ollut kuin "paskaa haukannut". Ehkä hänellä menee hyvin, mutta hänelläkin vaikuttaa olevan vakavia psykologisia ongelmia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastaus otsikon (en tosin käyttäisi noin karkeaa kieltä) kysymykseen: sivustahuutaja.
Perusteluja? Älä viitsi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vain peniksellisiä mainittu. Cityaikaan oli joitakin virtuaalisia Catfightejakin! Kiihoittavaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: 23.06.2019 17:32 Vain peniksellisiä mainittu. Cityaikaan oli joitakin virtuaalisia Catfightejakin! Kiihoittavaa.
No eukot on täältä vähentyneet radikaalisti, jostain syystä. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bhven kirjoitti: 23.06.2019 14:45
exsu kirjoitti: 22.06.2019 18:57 Bhvenin kammottava lausunto Juhannuksen hukkumiskeskustelussa on viimeisimmäksi järkyttänyt
No voihan harmi, että kommenttini aiheutti tunteita. Itse kun ajattelen, että käymme matalan intensiteetin sotaa islamia vastaan ja sodassa nyt kuolee ihmisiä. Olemme sodassa myös elintasosurffareita ja kätyreitään vastaan. Jos portti Eurooppaan on auki, afrikkalaisilla ei ole mitään motivaatiota kehittää omia yhteiskuntiaan. Afrikan eliitti elää sosiaalipummeina kehitysavun varassa ja perusväestöä kiinnostaa vain pääsy Eurooppaan sosiaalipummeiksi. Apartheid oli väärin, mutta kolonialismin päättyminen oli suuri tragedia Afrikalle. Kiina on jatkanut kolonialismin perinnettä, mutta Eurooppalainen kolonialismi oli parempaa afrikkalaisten kannalta.
No näin ilmaistuna kuulostat enemmän harhaiselta kuin ilkeältä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.06.2019 22:32Elco, beeahven ja sivustahuutaja ovat palstan perusteella kusipäitä. Bluntly semikusipää. Nuo nyt ensimmäisinä mieleen.
Kiitos. Täytyy panostaa laatuun, jos vaikka joskus pääsisi isojen poikien joukkoon.

Annan tittelin Bvhenille potentiaalin puolivillaisesta käytöstä. Osa kommenteista on ihan hyviä, mutta suurin osa vain heikkoja tuhnuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 22.06.2019 23:51 sivustahuutaja katsoo maailmaa niin rationaalisesti että monesta se tuntuu epäempaattiselta kun hän haastaa tunnepohjaisia kokemuksia. Itse osaan lukea rivien välit, koska tunnistan tyypin. Bhven vaikuttaa vihaiselta nuorelta mieheltä aikana jona vihaiset nuoret miehet ovat kasvaneet vanhoiksi. Minä olen sen verran suorapuheinen, että monesta se tuntuu varmasti vittuilulta silloinkin kun ei ole tarkoitus vittuilla.
Luin keskustelun alkua kännykällä juhannusta viettäessä mökillä. Ei tarvitse näemmä kommentoida kun sanoitkin jo kaiken oleellisen sivustahuutajasta. (Itselläni on heikkous että kommentoin välillä tunteella.) Mutta exsun kommentissa edelleen ihmettelin sitä että hänet rinnastettiin Bluntlyn kanssa itsensä tasapuoliseen vihaamiseen.

Edellä mainittua bhvenin kommenttia taisin käyttää irkissä siitä esimerkkinä että "nettituttuihin" osaan suhtautua vähemmän vakavasti, kun taas joidenkin muiden kommentit tuntuvat kylmääviltä.

Edit: sinulla ei ole pakkomiellettä olla aina mukava. Ja on tietynlainen oikeassa olemisen aura. Tosin varsinaiset oikeassa olijat eivät enää kirjoita tänne.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 23.06.2019 17:32 Vain peniksellisiä mainittu. Cityaikaan oli joitakin virtuaalisia Catfightejakin! Kiihoittavaa.
Cityaikaan oli myös joku mielipiteiltään aika vihattu tyttö, jonka kanssa otin yhteen.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 24.06.2019 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän eniten ilkein mulkku eli pahis ?

Viesti Kirjoittaja exsu »

nokkaelain kirjoitti: 24.06.2019 0:19 Mutta exsun kommentissa edelleen ihmettelin sitä että hänet rinnastettiin Bluntlyn kanssa itsensä tasapuoliseen vihaamiseen.
Se voi liittyä omaan tulkintaan siitä, että niin synkässä maailmassa elävän omakaan elo on tuskin ruusuista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin