Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Tohon mä just viittasin tuolla "mahdollisesti määräaikaisella". Voi olla, että erottaminen osuu enemmän puolueeseen (juuri tuon suurimman eduskuntaryhmän takia) kuin Turtiaiseen itseensä, joka tuskin kovin vakavaa parlamentaarista työtä muutenkaan harrastelee. Meuhkata voi yhden miehen ryhmänäkin. Tästä päättelen, että persujen johto haluaa kovasti kiillottaa kuvaansa julkisuudessa, kun ovat valmiit hinnan maksamaan.

Joku hommafoorumilla tai muissa persujen luolissa aikaansa viettävä voisi kertoa, miten tähän suhtaudutaan persu- ja muissa natsipiireissä. Onko ymmärrys se, että tämä on silmänlumetta kukkahatuille, ja Turtiainen on kunnon persu, vai onko puolue taas hajoamassa kovaan linjaan ja maltillisiin? Tuon paluun mahdollisuuden korostaminen voisi viitata, että puoluekin pelkää urpoimman natsisiiven irtautumista.
Viimeksi muokannut urpiainen, 05.06.2020 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä nyt Turtiaista tunnen viime vuosituhannen puolelta niin siinä on kyllä melkoinen kukkakaali. Ihan hyvin olisi saanut olla ero koko puolueesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 05.06.2020 12:20 Mitä nyt Turtiaista tunnen viime vuosituhannen puolelta niin siinä on kyllä melkoinen kukkakaali. Ihan hyvin olisi saanut olla ero koko puolueesta.
Mun muistaakseni sä tosiaan ennustit Kitinän eduskuntavaaliketjussa heti vaalien jälkeen Turtiaisen eduskuntataipaleen luonteen täsmälleen oikein. Mikä tän tyypin tausta sitten on? Lehdet muistuttavat hänen olleen kannustamassa näihin polttopulloiskuihin vastaanottokeskuksia kohtaan, ja maalittamassa SPR:ää, mutta ilmeisesti julkisen idiotismin historia on vielä pidempi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Impulsiivisuus oli tapissa, varsinkin pahassa. Siihen kun yhdistää tyhjyyttään kolisevan pään niin soppa on valmis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Anohan on lähes legendaarinen voimannostaja jo viime vuosituhannelta. Yli 400 kilon maastavetäjä, joka taisi silloin riittää lähes maailmanennätykseen. Olen itse pitänyt äijää tonyhalme 2.0:na eli aikapommina jopa persuille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.06.2020 12:35 Yli 400 kilon maastavetäjä, joka taisi silloin riittää lähes maailmanennätykseen.
Raakana vai oliko näillä uusilla nostovermeillä? Raakana MM ei kait paljoa ole yli 400kg:n nytkään?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maastavedossa ei oikein välineillä ole väliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onko maastaveto eri asia kuin deadlift?

Koska ainakin dead liftissä mun käsittääkseni raakana on jtn 440 ja nostopuvussa juuri Hafthor Björnsson veti sen 501 kg.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 05.06.2020 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sama asia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Muistin vähän väärin. 463 kg on ilman nostopaitaa ja 501 paidalla

https://en.wikipedia.org/wiki/Progressi ... rld_record
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.06.2020 12:35 Olen itse pitänyt äijää tonyhalme 2.0:na eli aikapommina jopa persuille.
Tony Halmehan loi koko persut? Timo Soini oli turha öhöttäjä, jolla ei ollut koskaan mitään kannatusta. Se oli Tony Halme, leijonakoru ja lakikirja, jotka loivat persut. Hallis sitten jatkoi soihdun kantamista.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^joo. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä persut olisivat ilman Halmetta. Halmeestahan persujen nousu alkoi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No noinhan Ylle tavallaan sanoi? Halme käynnisti perinteisen vennamolaisen protestiliikkeen kuoleman ja toi kansainvälisen mallin mukaisen rasistisen oikeistopopulismin Suomeen. Aikapommi, joka räjäytti persut perinteisessä mielessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:02 No noinhan Ylle tavallaan sanoi? Halme käynnisti perinteisen vennamolaisen protestiliikkeen kuoleman ja toi kansainvälisen mallin mukaisen rasistisen oikeistopopulismin Suomeen. Aikapommi, joka räjäytti persut perinteisessä mielessä.
No toki noin, että Halmeesta alkoi persujen muutos, kannatuksen nousun ohella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2020 13:08
urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:02 No noinhan Ylle tavallaan sanoi? Halme käynnisti perinteisen vennamolaisen protestiliikkeen kuoleman ja toi kansainvälisen mallin mukaisen rasistisen oikeistopopulismin Suomeen. Aikapommi, joka räjäytti persut perinteisessä mielessä.
No toki noin, että Halmeesta alkoi persujen muutos, kannatuksen nousun ohella.
Mikäköhän oli Sulo Aittoniemen rooli tässä? Eikö hän profiloitunut myös aika ronskeilla puheilla somaleista ja maahanmuuttopolitiikasta jo hyvän aikaa ennen Halmeen tuloa politiikkaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mavessa on huomioitava myös voimamiesversio, jossa on sallittua nytkyttäähilata reisiä vasten rautaa ylös. Tuolla tavalla moni saa selvästi enemmän rautaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:14 Mikäköhän oli Sulo Aittoniemen rooli tässä? Eikö hän profiloitunut myös aika ronskeilla puheilla somaleista ja maahanmuuttopolitiikasta jo hyvän aikaa ennen Halmeen tuloa politiikkaan?
Nolla. Hänen roolinsa oli nolla. Kannatus kun oli nolla.

En ymmärrä miten joku vanha höperö voisi vedota persujen ydinjengiin. Halmeella oli habaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:02 No noinhan Ylle tavallaan sanoi? Halme käynnisti perinteisen vennamolaisen protestiliikkeen kuoleman ja toi kansainvälisen mallin mukaisen rasistisen oikeistopopulismin Suomeen. Aikapommi, joka räjäytti persut perinteisessä mielessä.
Aikapommi terminä kyllä viittaa siihen, että jotain ikävää tapahtuu varmasti. Jos ylle viittasi kannatuksen nousuun, niin silloinhan ylle veikkaisi tämän anon nostavan persujen kannatusta raketinlailla. Eli persuista tulisi anon ansiosta pääministeripuolue. Minusta ylle yritti ilmaista ihan jotain muuta?

Halmeen pitäminen aikapommina taas on ekin hassua. Halmehan tuotti satumaisen paljon hyvää persuille. Jos taas aikapommi littyi Halmeen kohdalla Yllen kokemaan haittaan, niin silloin Ylle taaskin uskoo Anon tuottavan persuille valtavan kannatuskasvun.

Ei tässä nyt vertaus Halmeeseen toimi mitenkään päin loogisesti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2020 13:25 Ei tässä nyt vertaus Halmeeseen toimi mitenkään päin loogisesti.
Sä nyt tapasi mukaan takerrut johonkin epäolennaiseen ja alat jankuttaa ja jurnuttaa. Samanlaisia arvaamattomia aikapommeja ne puolueelle olivat. Soini ja kumppanit joutuivat usein selittelemään Tonyn sekoiluja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä Halme ei tehnyt hyvää yhtään millekään, vaikka toki toi ääniä persuille. Ano voisi teoriassa olla samalainen laukaiseva tekijä uuden, entistäkin radikaalimman persusiiven nousulle, mutta joka tapauksessa samankaltainen yllätystekijä, jonka äänet kyllä kelpaavat puoluejohdolle, mutta muuten tempaukset aiheuttavat harmaita hiuksia politiikkaan vakavammin suhtautuville.

Mitän suosion laajuuteen tulee, niin Halmeen henkilökohtainen äänimäärä eduskuntavaaleissa oli kai pienempi kuin Aittoniemen paras eduskuntaavalisuoritus, presidentinvaalista puhumattakaan. Mut joo, minäkin pidän Halmetta persujen poliittisen historian kannalta merkittävämpänä, mutta en missään nimessä pidä Aittoniemen roolia nollana. Hän oli varmaan suht merkittävä tienraivaaja Halmeelle ja mahdollisti osaltaan SMP:n perillisten liukumista rasistioikeistoon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.06.2020 13:28 Soini ja kumppanit joutuivat usein selittelemään Tonyn sekoiluja.
Mitä sitten? Tony toi sen kannatuksen, johon Soini ei kyennyt. Soinin perillinen siniset on poliittinen ruumis. Soinin ajatuksilla ei ole mitään kysyntää Suomessa.

Politiikassa on tarkoitus hankkia kannatusta. Ei sillä silloin ole väliä, että ylle ei tykkää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:33 Mun mielestä Halme ei tehnyt hyvää yhtään millekään, vaikka toki toi ääniä persuille. Ano voisi teoriassa olla samalainen laukaiseva tekijä uuden, entistäkin radikaalimman persusiiven nousulle, mutta joka tapauksessa samankaltainen yllätystekijä, jonka äänet kyllä kelpaavat puoluejohdolle, mutta muuten tempaukset aiheuttavat harmaita hiuksia politiikkaan vakavammin suhtautuville.
Nyt olet oikeassa! Onneksi Sinisillä ei ole nyt Halmea! On niin mukava tehdä aitoa Soinilaista politiikkaa!
urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:33 Mitän suosion laajuuteen tulee, niin Halmeen henkilökohtainen äänimäärä eduskuntavaaleissa oli kai pienempi kuin Aittoniemen paras eduskuntaavalisuoritus, presidentinvaalista puhumattakaan.
Tony loi sen perustyypin, jota persupoliitikot ovat pitkälti seuranneet. Nykyään samanlaisia hahmoja löytyy joka kunnasta. Ei toki aitoja gladiaattoreita, mutta muuten kaikin puolin lähempänä Halmetta kuin Aittoniemea. Sisäisesti epäloogisia kansallisromattisia konservatiiveja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2020 14:00 Ei sillä silloin ole väliä, että ylle ei tykkää.
Älä jaksa selitellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.06.2020 14:07
urpiainen kirjoitti: 05.06.2020 13:33 Mun mielestä Halme ei tehnyt hyvää yhtään millekään, vaikka toki toi ääniä persuille. Ano voisi teoriassa olla samalainen laukaiseva tekijä uuden, entistäkin radikaalimman persusiiven nousulle, mutta joka tapauksessa samankaltainen yllätystekijä, jonka äänet kyllä kelpaavat puoluejohdolle, mutta muuten tempaukset aiheuttavat harmaita hiuksia politiikkaan vakavammin suhtautuville.
Nyt olet oikeassa! Onneksi Sinisillä ei ole nyt Halmea! On niin mukava tehdä aitoa Soinilaista politiikkaa!

Sinisten katoaminen on kyllä hämmentävä juttu. Sinisten kohtalon perusteella Persut ilman nuivia on nolla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin