Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25601
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 01.04.2021 14:09 Mielestäni pitäisi toteuttaa todellista tasa-arvoa aurauksessa ja toimia kuten Espoossa: ei aurata ollenkaan.
Tuo on tosiaan parasta. Kaikille paha mieli tasapuolisesti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Työmatkahiihtäjät kiittävät! Samalla selviää, onko se naapurin katumaasturi mikään oikea nelikko vai joku hiton hybridicrossoveretuveto.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16659
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mut sit pitää aurata ladut, ettei hiihdetä umpihangessa: umpihankihiihtojen ongelmana pidetään nimenomaan tasapainotonta sukupuolijakaumaa (ks. sivu 27).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmeisesti niissä Eurooppalaisissa huippukouluissa on hyvin opetettu kuinka toimitaan käsikassarana. Ja varmaan verkostoiduttu samanmielisten kanssa, ranskaksi.

Työntekijät kertovat: Näin Tytti Yli-Viikari on ajanut tarkastusviraston tarkastustoiminnan alas – epäkohtia hyssytellään, raportteja sensuroidaan
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9416
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.04.2021 13:59
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.04.2021 13:41 https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1 ... 4aeeee94dc

Feminismi on hyökyaalto, nyt se vyöryy rantaan! Kelvien aurauksessahan ei tietenkään ole mitään pahaa tai edes epäilyttävää, mutta älkää nyt saatana liittäkö asiaan mitään feminismi-liitettä mukaan!

Vai onko tämä aprillipila?
Kaikki on nykyisin identiteettipolitiikkaa:
- naiset vs miehet
- ruotsinkieliset vs suomenkieliset
- nuoret vs vanhat
- bönde vs kaupungit
- vassarit vs markkinaoikeisto
- konservatiivit vs liberaalit
- autoilijat vs ratikkauskovaiset
- syöttöporsaat vs markkinoilta elantonsa saavat

Järkevät keskustelu on kuollut. Jopa vanhan ajan etupolitiikka vetää viimeisiään. Etupolitiikassa sentään isoimmat ryhmät kykenivät sopimaan eduista sulle-mulle-periaatteella. Identiteettipolitiikassa vastakkain on vain Hyvä ja Paha, eikä mitään kompromisseja saada aikaiseksi.

Suomi jatkaa nollakasvulla kuolemanspiraalissa.
Nykyiseen keskustelukulttuuriin on vain yksi ratkaisu:

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9416
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 02.04.2021 9:09 Ilmeisesti niissä Eurooppalaisissa huippukouluissa on hyvin opetettu kuinka toimitaan käsikassarana. Ja varmaan verkostoiduttu samanmielisten kanssa, ranskaksi.

Työntekijät kertovat: Näin Tytti Yli-Viikari on ajanut tarkastusviraston tarkastustoiminnan alas – epäkohtia hyssytellään, raportteja sensuroidaan
:roll:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 02.04.2021 9:41
Bluntly kirjoitti: 02.04.2021 9:09 Ilmeisesti niissä Eurooppalaisissa huippukouluissa on hyvin opetettu kuinka toimitaan käsikassarana. Ja varmaan verkostoiduttu samanmielisten kanssa, ranskaksi.

Työntekijät kertovat: Näin Tytti Yli-Viikari on ajanut tarkastusviraston tarkastustoiminnan alas – epäkohtia hyssytellään, raportteja sensuroidaan
:roll:
Kaikille valta ei sovi. Artikkeli oli tosin hannukarpomaisen yksinäkökulmainen ja vallitsevassa tilanteesa annettu, että kokonaiskuvan muodostaminen tuon perusteella ei välttämättä ole kaikilta osin reilua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulle tuli taas fiilis, että tuo valtakunnanoikeuskansleri on tarkoituksella ohjennut jo pidemmän aikaa sylikoiraa nykyiseen tehtävään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.04.2021 13:41 Feminismi on hyökyaalto, nyt se vyöryy rantaan!
No intersektionaalinen uhriajattelu tulee kyllä johtamaan sisällissotiin. MLK jr. itkee haudassaan.

Rotuteoria-SDP ei enää sytyttänyt — Mikko Paunio vaihtoi perussuomalaisiin


Loppuun vielä mainittu Juicen biisi

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16659
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pauniohan on Kitinästä tuttu nimi. Janne linkkasi jotain sen kriittisiä korona-analyyseja tänne. Pidin niitä mielenkiintoisina, jos lähteensä ovat kunnossa. Sittemmin kävi ilmi, että eivät olleet, ja analyysinsa on osoittautunut muutenkin aika tuulesta temmatuksi. Tämä taitaa olla tyyppi, joka on joskus ollut ihan vakavasti otettava toimija, mutta sekoilunsa ajaneet sivuraiteelle, ja nykyisin on nouseva kurki - osaston miehiä. Hauska sinänsä, että persut keräävät näitä kylähulluja ympärilleen. Paitsi tietysti sikäli, että Halla-Aho I ei ole kovin hauska tulevaisuudenkuva tässäkään mielessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 02.04.2021 10:39 Mulle tuli taas fiilis, että tuo valtakunnanoikeuskansleri on tarkoituksella ohjennut jo pidemmän aikaa sylikoiraa nykyiseen tehtävään.
Nyt sitten selvisi, miksi asiaan ei oltu puututtu. Poliitikkoja on vain kahta sorttia: hillotolpan kärkkyjät ja omaa agendaansa ajavat. Molemmiille ärhäkkä tarkastaja on piikki lihassa.

Halliksena perkaisin kaikkien toimintojen johdon vaalit voitettuani ja miehittäisin positiot omilla nimityksillä. Sitten persut olisi muurattu suomen peruskallioon.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

urpiainen kirjoitti: 02.04.2021 12:27 Pauniohan on Kitinästä tuttu nimi. Janne linkkasi jotain sen kriittisiä korona-analyyseja tänne.
Minä taisin linkata aikoinaan hänen kierrätyksen vastaisesta sodastaan jotain. Kun luin hänen silloista blogia, muodostui kuva aika raskaasta tyypistä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25601
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 01.04.2021 15:14 ^ Mut sit pitää aurata ladut, ettei hiihdetä umpihangessa: umpihankihiihtojen ongelmana pidetään nimenomaan tasapainotonta sukupuolijakaumaa (ks. sivu 27).
Mun mielestäni ko. gradun merkittävin havainto on, että lumenpaljous tuotti umpihankihiihdossa pysäköintiongelmia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tarvitaan ratikka!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25601
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.04.2021 10:06 ^ tarvitaan ratikka!
Metro ehkä kuitenkin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Essi Liljemark sai borrelioosidiagnoosin vasta lukuisten lääkärikäyntien jälkeen

Ymmärrän oikein hyvin. Itsekkin olisin varmaankin syksyllä suunnannut ulkomaille muutaman turhan lekurireissun jälkeen ilman koronaa.

Tulevaisuudessa voisi painua samantien.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Suomella ei ole mitään kiirettä Natoon. Ukraina suututti Venäjän Nato-hakemuksella ja nyt tulee ruumiita:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007902544.html
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos nyt avaudutaan entisistä työkavereista, niin myös tänä on sellainen:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/46e4 ... 64dae91653
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25601
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.04.2021 10:05
urpiainen kirjoitti: 01.04.2021 15:14 ^ Mut sit pitää aurata ladut, ettei hiihdetä umpihangessa: umpihankihiihtojen ongelmana pidetään nimenomaan tasapainotonta sukupuolijakaumaa (ks. sivu 27).
Mun mielestäni ko. gradun merkittävin havainto on, että lumenpaljous tuotti umpihankihiihdossa pysäköintiongelmia.
Onko tuossa jossain muuten sanottu, minkä tason tutkielmasta on kyse? Sehän on tehty AMK:ssa. Kieltämättä kyllä gradunkin vaatimustasosta mennään heittämällä yli.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25601
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Pahoittelen virheellistä termiä. Kyseessä ei ole gradu, vaan opinnäytetyö.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9416
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Turtiainen sen verran uhmakkaana puhemiesneuvoston edessä, että ihme jos ei näillä puheilla varmista läpimenoa seuraavissa vaaleissa. Tälläistä asennetta arvostetaan tuolla herravihaa kokevassa kansanosassa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ano ... si/8108934
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eihän nää yksittäiset mohikaanit ole kovin hyvin menestyneet? Vai meinaat, että joku ottaisi Anon listoilleen?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14913
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 07.04.2021 16:31 Turtiainen sen verran uhmakkaana puhemiesneuvoston edessä, että ihme jos ei näillä puheilla varmista läpimenoa seuraavissa vaaleissa. Tälläistä asennetta arvostetaan tuolla herravihaa kokevassa kansanosassa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ano ... si/8108934
Ei hän missään tapauksessa pääse läpi jos ei palaa PS listoille. Vaalimatikka tulee vastaan. Viimeisen läpi pääsee vertailuluku oli 11.516. Turdiainen sai 3200 ääntä. Äänet pitäisi yli 3,5- kertaistaa suhteellisen pienessä vaalipiirissä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin