Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nokkaelain kirjoitti: 27.01.2021 21:12
urpiainen kirjoitti: 27.01.2021 8:57 Aamulla kahvikupin kanssa lehteä selaillessani skippasin koko jutun, koska ainoana tutkijalähteenä näytti olevan Turun Markus Rantala.
Luin vastaavan jutun aiemmin Turun sanomista. Tuo samantapainen otsikointi kuin "Nyt suomalainen tutkimus­ryhmä ratkaisi arvoituksen" herätti vähän ärsytystä (Ehkä yleistajuista juttua pitää vähän tyhmentää kiinnostavalla otsikolla.)
On ärsyttänyt muitakin: https://www.hs.fi/tiede/art-2000007769356.html

Lisäksi koko juttu taisi kuitenkin olla enemmän Rantalan tyypillinen just so story kuin ajattelinkaan. 😕 ennakkoluulo taisi sittenkin olla oikeassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25653
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suomalainen tutkimusryhmä ratkaisi arvoituksen ja Kuopiossa voitaisiin kahdessa kuukaudessa tehdä koronarokotteet kaikille suomalaisille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja exsu »

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotima ... kommentoi/


Erikoishommia taas. Tykkään siitä kun SK penkoo näitä ja kirjoittaa sellaiseen muotoon, että asiaan perehtymätönkin pääsee kärryille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: 28.01.2021 19:52
nokkaelain kirjoitti: 27.01.2021 21:12
urpiainen kirjoitti: 27.01.2021 8:57 Aamulla kahvikupin kanssa lehteä selaillessani skippasin koko jutun, koska ainoana tutkijalähteenä näytti olevan Turun Markus Rantala.
Luin vastaavan jutun aiemmin Turun sanomista. Tuo samantapainen otsikointi kuin "Nyt suomalainen tutkimus­ryhmä ratkaisi arvoituksen" herätti vähän ärsytystä (Ehkä yleistajuista juttua pitää vähän tyhmentää kiinnostavalla otsikolla.)
On ärsyttänyt muitakin: https://www.hs.fi/tiede/art-2000007769356.html

Lisäksi koko juttu taisi kuitenkin olla enemmän Rantalan tyypillinen just so story kuin ajattelinkaan. 😕 ennakkoluulo taisi sittenkin olla oikeassa.
Joo huomasin tän kans. Mä silti vähän tarraudun tohon juttuun koska oon ajoittain huolissani tosta kaksisuuntaisen periytymisestä, mutta mulla on myös optimaalinen ja vaivattomasti muutoksiin sopeutuva uni-valverytmi. Pidän tätä nyt indikaattorina siitä, että olen ehkä välttänyt osuman. En toki ole masentunut tai maaninenkaan, mutta se on toki sivuseikka.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harmi. Ainoita vihreitä jolle voisin nostaa hattua.

Ex-kansanedustaja Jyrki Kasvi saattohoitoon
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Rydman :D
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sitä pääsi oikein lehteen vierailuistaan todistamaan. Vähän kuumotti syytettyjen sukulaisten läsnäolo, mutta vaikea uskoa että mitään seuraisi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala ... #gs.rr2ge1
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 01.02.2021 10:20
Rydman :D
Kokoomuksella on kyllä sikäli hankala paikka näinä identiteettipolitiikkaa korostavina aikoina, että se kokoava elementti, jonkinlainen väljä talouspoliiikan linja, ei ehkä oikein innosta toimittajia ja ehkä ei äänestäjiäkään. Täällä identiteettipuolella on kyllä vähän hassua, että tässä siis kaksi saman puolueen edustajaa kamppailee keskenään. Aika ääripäitä. Olikohan se Rydman, joka vuosi sen kokkarien rajapinta-analyysin aika valikoidussa muodossa julkisuuteen?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25653
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti: 01.02.2021 10:31 Sitä pääsi oikein lehteen vierailuistaan todistamaan. Vähän kuumotti syytettyjen sukulaisten läsnäolo, mutta vaikea uskoa että mitään seuraisi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala ... #gs.rr2ge1
Olivatko sukulaiset pukeutuneet kansallispukuun?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.02.2021 10:47
Haemaeraemies kirjoitti: 01.02.2021 10:31 Sitä pääsi oikein lehteen vierailuistaan todistamaan. Vähän kuumotti syytettyjen sukulaisten läsnäolo, mutta vaikea uskoa että mitään seuraisi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ala ... #gs.rr2ge1
Olivatko sukulaiset pukeutuneet kansallispukuun?
Ei saamelaisten pukuun..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 13.01.2021 10:18 Purrasta yrittivät leipoa, mutta ei taida räksyttää tarpeeksi.
Luin viikonloppuna Imagesta aika laajan henkilöjutun Purrasta. Vähän oli outo juttu. Hirveästi koettivat osoittaa, että ihan normaalin oloinen tyyppi on. Kuitenkin se ilmeisesti ihan itse nosti haastattelussa esiin näitä harhaisia väestönvaihtofantasioita ja kulttuurimarksismikeloja. Niihin ei vain puututtu kunnolla, vaikka tietysti pitäisi. Jotenkin varovaisen sivulauseenomaisesti sanottiin, että tällaisia asioita ei taida oikeasti olla olemassa, mutta muuten normalisointia vain jatkettiin. Mitenkään ei käsitelty sitä, että tällainen nouseva politiikko joko uskoo näihin ilmiöihin tai käyttää niitä kiihotukseen, vaikka tietää roskapuheeksi, vaikka molemmat vaihtoehdot olisivat tietysti ydinkamaa tällaisessa jutussa. Olikohan tässä tarkoitus normalisoida Purraa vai järkyttää kaltaisiani? Vai oliko toimittaja vain vähän hölmö.

Edit. Juttu on näköjään verkossa Apu-brändin alla: https://www.apu.fi/artikkelit/riikka-pu ... litiikassa Juttu oli vielä kummallisempi kuin muistin. Outo on tuokin, että tehdään numeroa Purran aloittamista mutta kesken jääneistä valtio-opin jatko-opinnoista. Erikseen korostetaan, että Purra oli mukana Turun yliopiston jossain ihme eliittiopiskelijaryhmässä, josta jo kaksi on noussut professoreiksi asti. Mitäköhän nuo tyypit ajattelevat siitä, että heidän ansioitaan koetetaan valjastaa todistuaineistoksi Purran oletetusta kyvykkyydestä?
Viimeksi muokannut urpiainen, 01.02.2021 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tottakai lokit ja kuoriaiset menee edelle.

Espoo suunnittelee hulppean teko­saaren rakentamista
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että ne kaksi tyyppiä, jotka pidätettiin ja vangittiin Pekka Katajan murhayrityksestä epäiltyinä, on nyt molemmat vapautettu? Ensimmäinen siksi, että hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, ja toinen siksi, että ei ainakaan osallistunut itse teon toteutukseen? Jos näin, oli ehkä vähän ennenaikaista, että tiedotusvälineet julkaisivat nimet ja esittelivät tyypit taustoineen niin laajalti jo aikoja sitten.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Urppis, yleisesti henkkarin yrityksestä epäilty vangitaan tutkinnan alkuvaiheessa lähes aina. Sitten melko yleisesti päästetään vapaalta vastaamaan oikeudessa. Tämä on siis normi viranomaiskäytöntö. Tätä vasten Torssosen vapautumisessa ei ole mitään erikoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta nimien julkaisussa on.

Toisaalta lait eivät ole kaikille samat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 03.02.2021 15:00 Mutta nimien julkaisussa on.

Toisaalta lait eivät ole kaikille samat.
Äläs nyt maalaile. Nimien ja naamojen mediassa julkaisulle on omat perusteensa. Yhteiskunnallinen merkittävyys on yksi peruste muistaakseni. Se, että epäillyt on myöhemmin vapautettu ei tässä yhtälössä välttämättä paina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 03.02.2021 15:00 Mutta nimien julkaisussa on.

Toisaalta lait eivät ole kaikille samat.
Nimien julkaisu perustuu enemmänkin journalistisiin periaatteisiin kuin lakiin. Esim. vangitsemisoikeudenkäynnin myötä epäiltyjen nimet ovat pääsääntöisesti ihan julkisia.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2021 14:54 Urppis, yleisesti henkkarin yrityksestä epäilty vangitaan tutkinnan alkuvaiheessa lähes aina. Sitten melko yleisesti päästetään vapaalta vastaamaan oikeudessa. Tämä on siis normi viranomaiskäytöntö. Tätä vasten Torssosen vapautumisessa ei ole mitään erikoista.
Joo, ymmärrän tämän, mutta olen siis jotenkin tullut siihen käsitykseen, että ilmeisesti kummankaan ei enää katsota olevan tekijä? Ensimmäisen kaverin, jonka nimen olen unohtanut, ei katsota edes liittyvän tapaukseen? Viranomaiset ovat epäilemättä toimineet normaalisti, mutta olisikohan journalistien pitänyt pidätellä hevosiaan vielä hetki.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 03.02.2021 15:23
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2021 14:54 Urppis, yleisesti henkkarin yrityksestä epäilty vangitaan tutkinnan alkuvaiheessa lähes aina. Sitten melko yleisesti päästetään vapaalta vastaamaan oikeudessa. Tämä on siis normi viranomaiskäytöntö. Tätä vasten Torssosen vapautumisessa ei ole mitään erikoista.
Joo, ymmärrän tämän, mutta olen siis jotenkin tullut siihen käsitykseen, että ilmeisesti kummankaan ei enää katsota olevan tekijä? Ensimmäisen kaverin, jonka nimen olen unohtanut, ei katsota edes liittyvän tapaukseen? Viranomaiset ovat epäilemättä toimineet normaalisti, mutta olisikohan journalistien pitänyt pidätellä hevosiaan vielä hetki.
Ei se ihan niin toimi, jos kyseessä on julkisessa luottamustehtävässä oleva henkilö. Journalistien pitää vain seurata tarinaa ja julkaista muutokset.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 03.02.2021 15:25
urpiainen kirjoitti: 03.02.2021 15:23
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.02.2021 14:54 Urppis, yleisesti henkkarin yrityksestä epäilty vangitaan tutkinnan alkuvaiheessa lähes aina. Sitten melko yleisesti päästetään vapaalta vastaamaan oikeudessa. Tämä on siis normi viranomaiskäytöntö. Tätä vasten Torssosen vapautumisessa ei ole mitään erikoista.
Joo, ymmärrän tämän, mutta olen siis jotenkin tullut siihen käsitykseen, että ilmeisesti kummankaan ei enää katsota olevan tekijä? Ensimmäisen kaverin, jonka nimen olen unohtanut, ei katsota edes liittyvän tapaukseen? Viranomaiset ovat epäilemättä toimineet normaalisti, mutta olisikohan journalistien pitänyt pidätellä hevosiaan vielä hetki.
Ei se ihan niin toimi, jos kyseessä on julkisessa luottamustehtävässä oleva henkilö. Journalistien pitää vain seurata tarinaa ja julkaista muutokset.
Joo, taidat olla oikeassa. Hyvä, pelästyin jo, että natsimielisillä olisi ollut oikea syy uhriutumiseensa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007784103.html

Mun mielestä tämän jutun melkein kiinnostavin juttu tulee ihan lopussa, kun peilataan näitä työllisyyspolitiikka-asioita persujen poliittisiin linjauksiin (miten niin mulla on muak joku obsessio fasistien pöljäilyihin).

Vasemmisto-oikeisto-jakoa fetisoivat tahot jaksavat käydä kiistaa siitä, onko persut talouspolitiikassa vasemmisto- vai oikeistopuolue. Tässä Halla-ahon linjaus on tiukan vasemmistolainen. Luulisin, että yksi perinteiselle vasemmistolle kitkerimpiä kalkkeja nieltäväksi viime vuosina on ollut taloustieteilijöiden korostus, että työllisyyttä ja työpaikkoja voidaan lisätä työn tarjontaa lisäämällä. Tämä on ehkä ei-taloustieteilijöille vähän epäintuitiivinen ajatus, ja sen sisäistyksellä saattaa olla joitain aika kovilta näyttäviä politiikkasuosituksia. Mutta kuten tästäkin jutusta näemme, käytännössä vasemmistopuolueet ovat, osin toki kepun ajamana, tehneet Suomen oloissa ihan vertailukelpoisia työn tarjontaa lisääviä reformeja. Oikeastaan ainoa taho, joka tässä kieltää valtavirtataloustieteen, on persut. Tässä mielessä persut on talouspolitiikassa kentän vasemmistolaisimpia puolueita.

Toisaalta, juttu myös korostaa ihan hyvin, että Halla-aho ja persut linjaavat valtiontalouden keskeiseksi sopeutusmekanismiksi kattavat, paitsi itse itsensä maksavat, myös elvyttävyydessään lisäprofittia tuottavat veronalennukset. Persut lienee kokoomustakin edellä tämän oikeistolaisen taikaseinän käytössä. Tässä mielessä persut on talouspolitiikassa kentän oikeitolaisimpia puolueita.

Minusta tässä mielessä näyttää, että persuja ei kannata yrittää nähdä talouspolitiikassa sen enempää vasemmistolaisena kuin oikeistolaisenakaan puolueena. Ilmeinen johtopäätös on pikemminkin, että heillä ei ole mitään koherenttia talouspolitiikkaa, vaan sillä alueella mennään puhtaan populistisesti: puhutaan mitä vain, minkä uskotaan miellyttävän potentiaalisia äänestäjiä. Ei siellä ole taustalla mitään johdonmukaista talouspolittiista ajattelua, vaan puhtaan opportunistista kannatuksen hakemista kansalliskonservatiivisuudelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisiko tuota syyttäjää syyttää valtion resussien törsäämisestä?

Syyttäjä hakee korkeimmalta oikeudelta valitus­lupaa tuomioon Raaseporin taso­risteys­onnettomuudesta
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21385
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Mitä jos Mestari onkin piiloliberaali?

Liberaalista vinkkelistä persujen talouspoliittinen linja on kohtuullisen looginen:
- Veronalennukset ovat hyvä juttu, koska valtio pienenee
- Työttömiin kohdistuvat pakot ovat huono juttu, koska ne niissä puututaan myös yksilön vapauksiin (sikäli kuin taikaseinärahaa nauttivalla voi olla vapauksia)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus IV - A new hope

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 05.02.2021 9:30 Minusta tässä mielessä näyttää, että persuja ei kannata yrittää nähdä talouspolitiikassa sen enempää vasemmistolaisena kuin oikeistolaisenakaan puolueena. Ilmeinen johtopäätös on pikemminkin, että heillä ei ole mitään koherenttia talouspolitiikkaa, vaan sillä alueella mennään puhtaan populistisesti: puhutaan mitä vain, minkä uskotaan miellyttävän potentiaalisia äänestäjiä. Ei siellä ole taustalla mitään johdonmukaista talouspolittiista ajattelua, vaan puhtaan opportunistista kannatuksen hakemista kansalliskonservatiivisuudelle.
Tunne yleisösi. Keskiverto persulainen tai persuhenkinen on yksinkertainen. Häntä ei kiinnosta talouspolitiikka kuin sen verran, että omat ja perheen rahat riittävät. Persuilla ei ole koskaan ollut kiinnostusta tai panostusta tähän kuitenkin muille puolueilla hyvin tärkeään teemaan. Persulaiselle talouspolitiikka on liian monimutkaista, pitäisi osata ajatella omilla aivoilla, poistua mukavuusalueeltaan, haastaan itseään. Ei hänellä ole siihen kompassia. Eihän siinä taloudessa oikein ole mitään yhdistävää, henkeä nostattavaa. Persulaiselle taloudesta puhuminen on pelkkä riski, jonka voi välttää pysymällä hähmäisellä, epäloogisella ylätasolla. Räksyttää vastuussa oleville.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin