Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Jean-Michel Jarre, Vangelis, Tangerine Dream, ynnä muut 80-luvun syntikka-artistit.
Joo, samis. Miulla oli synthesizer-levyt ykkösestä kolmoseen vai neloseen ja pari Vangeliksen LP:tä. Lisäksi Turtles-soundtrackit oli kovaa kamaa.
Nyt ne on jossain arkistossa .. vois kaivaa ne esiin. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Nowaysis

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Vastaan c) Kelly Clarkson.

Voiko lällympää ollakaan. Olen tullut vanhaksi. Vanhat ihmiset eivät aina näe omaa mauttomuuttaan.
Yönmustaritari

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Joskus tulin mainostaneeksi jotain The Cardigansin levyä, että perushyväostos, kun on on reilun kymmenen joukossa reilut 30% hyvää kakkaa. Koitin sitten perustella tätä sanomaani sillä, että olen minullakin on pervouksia kun löytyy Cardigansin levy hyllystä.

Sitten minulta kysyttiin, että mikä levy enkä kehdannut sanoa kaikki.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Meik »

Suvinen kirjoitti:Herkistelen tippa linssissä Idols-finalistien "Haaveista totta"- biisin aikana. :oops:
:komp:

Lisään vielä: TIKTAK

Tai no, en mä näitä komerossa kuuntele. Avoimen täpöillä luukutan, jos sattuu radiossa kohdalle ja pilaan ne vielä omalla taustalaululla.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Samantha Foxia, mutta vain helvetinmoisessa kännissä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Yönmustaritari

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:Joskus tulin mainostaneeksi jotain The Cardigansin levyä, että perushyväostos, kun on on reilun kymmenen joukossa reilut 30% hyvää kakkaa. Koitin sitten perustella tätä sanomaani sillä, että olen minullakin on pervouksia kun löytyy Cardigansin levy hyllystä.

Sitten minulta kysyttiin, että mikä levy enkä kehdannut sanoa kaikki.
130%:nen musiikin kuuntelu on lisääntynyt The Cardigansin hyväksyminen voimasoittorivistööni.

Nyttemmin olen kahjoontunut ainoastaan tiettyjen paskabändien yksittäisiin kappaleisiin. Näist ei sit puhuta!

Ainakin Irina -kymmenen kirosanaa on aika helposti sulateltavaa, mielellään EI-mainostettavaa roskaa. Yhtä lailla ja niin ikään Versus -hymypoika painii ihan vastaavassa kastissa mutta Coldplay - Talk on jo siinä rajoilla, että pitäisi tunkea palavia tulitikkuja kynsiensä alle.


Silti ne kaikki näyttää olleen soineet jo jonkin verran tuossa Mplayerissä. Todellinen raja kulkee kuitenkin vasta siinä, että levy pamahtaa voimasoittoon eli pyhitettyyn rivistöön Harman/kardon-elektroniikan yläpuolelle.
Sannu

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mun piti oikein pitkään miettiä, että häpeänkö vai enkö häpeä sitä, että tykkään Countrysta ja Euroviisuista!

Mut mikä oikeesti hävettää...Boyzone koko tuotanto
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Think »

Kaikkea kuuntelen erityisellä ylpeydellä! Frank Sinatraa eivät kaikki kuitenkaan ymmärrä.

Yhdyn myös tähän Britney -huumaan. Pari piisiä iskevät ihan kympillä niihin liittyvien muistojen takia. Muut britneyt ovat sitten ihan kuraa...

Indica on myös tosi jees :roll:
Ovela kuin orgasmi
lahenarska
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 22.01.2007 19:14

Demis R O U S S O S

Viesti Kirjoittaja lahenarska »

:paavi:
DEMIS ROUSSOS : QUI PLUS QUI MOI minä raavas keski-ikänen laulan tuota ranskaa vaikken ymmärrä sanoja.
ihan hullu oon.
Aito_Johanna

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti: Tapio Rautavaara - perusteluitta paras
Olavi Virta - weleho.
Komppaan!!!!!!!11

ps. niin olenhan joskus kertonut, että vein Olavi Virtaa yläasteella musantunnille levyraatiin? Vitutti, kun ope moralisoi, että kaikki tuovat aina samanlaista musiikkia. Soitin kappaleen Kaksi ruusua, joka on oma suosikkini. Se ei saanut kovin paljon ääniä.
SikaMika

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aito_Johanna kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Tapio Rautavaara - perusteluitta paras
Olavi Virta - weleho.
Komppaan!!!!!!!11

ps. niin olenhan joskus kertonut, että vein Olavi Virtaa yläasteella musantunnille levyraatiin? Vitutti, kun ope moralisoi, että kaikki tuovat aina samanlaista musiikkia. Soitin kappaleen Kaksi ruusua, joka on oma suosikkini. Se ei saanut kovin paljon ääniä.
Aito_Johanna petti taas. Jonkin Virran Olan olisin arvannut hänen mielimusiikikseen, joten olisin toivonut mustana lampaan luurankona kaapista löytyvän joko Napalm Deathin ja Dimmu Borgirin. Toisin sanoen, Aito_Johanna ei taaskaan pettänyt!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Taiska: Mombasa
Leevi and the leavings: Raparperitaivas
Jotkin kantripiisit, mm. Apple Jack, 9 to 5 jne. :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En nyt taas muista tätä esittäjää, tai muistan mutku en osaa kirjottaa sitä. (Niin en sit kirjota. :wink: )
Mut kumminkin tää Coyote Uglyssa soiva Can't fight the moonlight.
Tanssahtelen sitä aina himassa, kun se tulee radiosta. Enkä edes osaa tanssia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No näitä en kehtaa kenenkään kuullen kyllä huudattaa:
@ junkmail, Antti Tuisku, Kapasiteettiyksikkö, Queen.

Olipas vähän tunnustettavaa namipaskaa koneella. :shock:
Sheetlord

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mylwin kirjoitti:Lisäksi jotkut Limp Pipstikin biisit saavat (saivat) jalan jostain syystä vipattamaan. Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Komps tälle, joskaan suurina annoksina Luistosolmu ei vielä uppoa.

New Kids On The Blockin "Call It What You Want"-klubimiksausta ja Take Thatin gay-anthem "Relight My Firea" olen fanittanut häpeämättä :oops:
bedlam

Re: Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Komps tälle, joskaan suurina annoksina Luistosolmu ei vielä uppoa.
Suosittelen sullekin sitä monipuolisempaa kolmoslevyä, sisältää mätön lisäksi myös balladeja, progehtavaa kikkailua ja muutenkin värikkäämpää materiaalia. Uppoaa kokonaisena ekojen levyjen tasapaksun väkivaltaista jyystöä huomattavasti helpommin.
Sheetlord kirjoitti:Take Thatin gay-anthem "Relight My Firea" olen fanittanut häpeämättä
Mä diggailin Take Thatin Back for Good-biisin kertsiä silloin joskus.
Vastaa Viestiin