Kevyitä kysymyksiä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!
No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!
BettyB.

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onpas tosi reilua jättää mut yksin puistoon riekkumaan. Tiedä kuka sinne vielä eksyy pahat mielessään...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
alja kirjoitti:vauvakuvat... ooh... tekee mieli lisää sellasia vauvoja ;)

tiivistäpä parin viime vuoden kity-tapahtumat mulle? :D
_mielestäni_

- Annelia ja Mylwiniä ei juuri täällä enää näy. Kyyppo ja Martta ovat (joko) kadonneet (tai sitten niin oudoilla nimimerkeillä).
- Slam on kadonnut, mutta ei huolta meillä on nykyään hyvänä paikkaajana Stadinarska
- Gattaga ei ole vieläkään saanut naista, mutta raha-asiat ovat kunnossa
- KK, Elppa, tämä juankoskelainen (nimimerkkimuistikin on näköjään huono), Geetsu ja jopa Perttikin ovat menneet lisääntymään. Lienee muutamia muitakin. Arveluita on herännyt, että tämä muuttuu vauvapalstaksi
- Manala murhaa faktatiedolla vastakeskustelijansa entistä tarkemmin, Elco käyttäytyy välillä kuin kiukkuinen vanha mies
- Palsta on kärsinyt tyttö yms. eroottisten juttujen puutteesta Geetsun ja sinunkin poissaollessa. Jopa anaaliseksigallupit ovat loistaneet poissaolollaan
- Kesseli paljastui homosarjamurhaajaksi

On tässä varmaan muutakin tapahtunut, mutta hieman jotakin. :)
Terve imijät!

Tämäpä hupaisa juttu. Tunnistin ikäänkuin itseni tästä expertin väännöksestä ja mielelläni itsekin sitä lueskelin.

Olenko minä kuitenkaan korvaaja. Se oli ehkä verinen loukkaus, mutta en tiedä vielä, en osaa päättää, oliko se verinen. Saattoi olla mukavakin. Outo ristiriita.
Kukaan ei oo mua kompannut siitä, että oikeasti kaksi elävää immeistä eli Ansku ja Mylwsku olisivat kirjoittaessaan vain yksi (Mylwsku). Mun empiirinen kokemustaustani sanoo niin.

ALJA tuntuu vallan verrattoman vekkulilta ja kiinnostavalta, mutta tarkkailee hän (SA) vielä ennekuin tallentaa käsityksensä! Pus voin Aljalle lähettää, hihhii.

Minä nyt olen tällainen vakava :wink: kansakunnan toivo(ton), (näin esittely Aljalle), jonka, siis Stadinarskan (SA) sallitaan käyttää värejä ja olla oikea värikeisari vain omalla palstallaan. Mutta koska SA on oliivinvihreä, myös se sallitaan.

KIITOS ALJA, että olet myös lähestynyt minua Stadinarska-palstallani, se on kiva. Ja saat takuulla varman vastauksen niinkuin kaikki saavat ketkä sinne osuvat (värimaailmaani).

Mutta vastaus saattaa kestää hieman myöhempään iltaan, koska joudun seurustelemaan osin sivistyneestikin kun pari työkaveria tulee ihmettelemään asumistani!

Ja, hei täähän on kusimuspalsta! Mä kysyn: Onks kliffaa, hei?


Stadinarska
yleensä tittelillä, nyt ilman kun ei keksi
ai keksihän se sittenkii
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja alja »

exPertti kirjoitti:
alja kirjoitti:vauvakuvat... ooh... tekee mieli lisää sellasia vauvoja ;)

tiivistäpä parin viime vuoden kity-tapahtumat mulle? :D
_mielestäni_

- Annelia ja Mylwiniä ei juuri täällä enää näy. Kyyppo ja Martta ovat (joko) kadonneet (tai sitten niin oudoilla nimimerkeillä).
- Slam on kadonnut, mutta ei huolta meillä on nykyään hyvänä paikkaajana Stadinarska
- Gattaga ei ole vieläkään saanut naista, mutta raha-asiat ovat kunnossa
- KK, Elppa, tämä juankoskelainen (nimimerkkimuistikin on näköjään huono), Geetsu ja jopa Perttikin ovat menneet lisääntymään. Lienee muutamia muitakin. Arveluita on herännyt, että tämä muuttuu vauvapalstaksi
- Manala murhaa faktatiedolla vastakeskustelijansa entistä tarkemmin, Elco käyttäytyy välillä kuin kiukkuinen vanha mies
- Palsta on kärsinyt tyttö yms. eroottisten juttujen puutteesta Geetsun ja sinunkin poissaollessa. Jopa anaaliseksigallupit ovat loistaneet poissaolollaan
- Kesseli paljastui homosarjamurhaajaksi

On tässä varmaan muutakin tapahtunut, mutta hieman jotakin. :)
tässä ei ollutkaan mulle mitään yllätyksiä :o oonkos missannut sittenkin vähemmän kuin luulinkaan :o paitsi, suurena släm-fanina tuo kohta harmittaa erityisesti! ;)
Herra Manala kirjoitti: Valitettavasti ei missään. Kukaan ei uskalla enää käydä Flirttipuistossa, koska Tix, masa ja Pyry-Matias älykkäinä kansalaisaktivisteina keksivät, että porukka hengaa kyseisessä paikassa vain iskeäkseen pikkupilluja.
joo, käyn aika ajoin katsomassa flirttipuistoa, siellä on aina nollaa :o irkkihän toimisi tietty, jos sellaiseen vain ihmiset taipuisivat ;) ja miten kummassa te ootte antanu tixin ja muiden em. vaikuttaa teidän chättäämiseen?! joku roti sentäs! :D
Stadinarska kirjoitti:
ALJA tuntuu vallan verrattoman vekkulilta ja kiinnostavalta, mutta tarkkailee hän (SA) vielä ennekuin tallentaa käsityksensä! Pus voin Aljalle lähettää, hihhii.

KIITOS ALJA, että olet myös lähestynyt minua Stadinarska-palstallani, se on kiva. Ja saat takuulla varman vastauksen niinkuin kaikki saavat ketkä sinne osuvat (värimaailmaani).
aljahan on verrattoman vekkuli ;) oon vaan ollu liian harvoin paikalla, että tuntisit/muistaisit mua, muuta palstafossiilit onneksi (?) vielä muistaa ;) joo, oli pakko ottaa riski ja jubata sun kaa ku kerrankin joku puhuu tenniksestä :D

jip jip
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!
No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!
Eilen yritin raivoisasti puskea yhden vastaanottopaikkani tietoturvan läpi puistoon, mutta ei onnistunut. Nyt sitä herkkua on tarjolla. Tämä toinen paikka on liberaalimpi.
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No hemmetti, sitten kyllä ymmärrän! Työnteko työajalla on yliarvostettua!!
No en kai mä nyt vapaa-ajalla ala missään xätissä roikkumaan, daaah!

Ihan aikuisten oikeesti kun kirjaudun xättiin niin tulee sellanen 5 minuutin viive että näen yhtäkään keskustelua, en jaksa odottaa!!

Edit: Tulkaa leikkimään, 5min on kohta jo ohi!!
Eilen yritin raivoisasti puskea yhden vastaanottopaikkani tietoturvan läpi puistoon, mutta ei onnistunut. Nyt sitä herkkua on tarjolla. Tämä toinen paikka on liberaalimpi.
Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!
Herra Manala

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!
Aikanen lintu poimii vaan vanhoja mummoja. Pikkupilut nukkuu vielä!
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Piti tuossa vähän välissä sorvata, sitten vapisevin käsin menin puistoon odottamaan yleisöryntäystä. Ei ketään.

Netti on hieno asia. Voi palstalle A raportoida, että käy tsätissä B.
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Missä ne pikkupilut on? Yksin saa vemputtaa?! Nyt heti kaikki pikkupillut ja pikkukikkelit puistoon, hopi hopi!
Mitä asiakkaat tuumivat menosta? :)
Olen opiskellut tantra-tekniikan, jonka avulla pystyy vemputtamaan käsin koskematta. Eivät huomaa mitään.
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Voi ei, nyt sinne tuli joku pikkupilu ja joudun lähtemään töihin, pitäkää se kuumana, palaan kohta.
NuoriDaavid

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt se lähti. Neiti oli selkeästi kuumana, mutta jouduin antamaan pakkasta.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja alja »

exPertti kirjoitti:
Sama pää kesät talvet, eiköhän näitä tule taas lisää mieleen, kun painan lähetä -nappia.
loistavaa :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Chap

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eix meillä jo oo?
QD pisti jossain vaiheessa pystyyn kitinä- irkin.. Onkohan sellanen mahdollista?
(www.ircnet.com -> web chat)
Onhan sellainen mahdollista, mutta äärettömän turhaa. En mä nyt ymmärrä mitä vikaa siinä Flirttipuistossa sinäänsä on paikan "vakichattina" vaikka muutama lihapää nyt lässyttääkin jostain pikkupilluvonkuista.
Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chap kirjoitti: Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!
Lively is not ready for your platform.

Lively requires Windows Vista or XP with Internet Explorer or Firefox.

Paska softa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chap

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Chap »

aasi kirjoitti:
Chap kirjoitti: Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!
Lively is not ready for your platform.

Lively requires Windows Vista or XP with Internet Explorer or Firefox.

Paska softa.
Joo, paska on. Siellä mä nyt kuitenkin metsästän pikupiluja.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

aasi kirjoitti:
Chap kirjoitti: Loin googlen uuteen chattiin kitinä-huoneen. On hiano palvelu: direct-äxät toimii ja kaistaa vie silleen kivasti. Suosittelen!
Lively is not ready for your platform.

Lively requires Windows Vista or XP with Internet Explorer or Firefox.

Paska softa.
Amen.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Herra Manala

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voi vittu tota livelypaskaa. Ei se oo vasta kun 2 minuuttia rouhinut "Initializing" eikä mitään tapahdu. Hyydytti myös "logging in" -kohdassa koko firefoxin puoleksi minuutiksi. Seuraavaksi Chap varmaan luo meille meegot.

Edit: Ei jumalauta, siellähän oli heti kättelyssä nimenomaan jotain vitun Meegopaskaa.

Käyttökelvottomaksi tuomittu.

NEXT!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:....tuomittu.

NEXT!
MOJ Manalabot!

Kuule mä otin Torrentist vähän Middle of the roadia ja sieltä tupsahti downloadades FLAC-tiedostot. Pakattu siis niinkuin MP3. Nyt en heti jummarra mitä tehdä . En saa auki sitä niin että kuulisin mitään...
MISSÄ vika nytten. Pitääks mun muuttaa tahi convertoida ne, jotta saan ne kuulumaan.

Arskis Turskis
Viimeksi muokannut Stadinarska, 09.07.2008 21:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Chap

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:Voi vittu tota livelypaskaa. Ei se oo vasta kun 2 minuuttia rouhinut "Initializing" eikä mitään tapahdu. Hyydytti myös "logging in" -kohdassa koko firefoxin puoleksi minuutiksi. Seuraavaksi Chap varmaan luo meille meegot.

Edit: Ei jumalauta, siellähän oli heti kättelyssä nimenomaan jotain vitun Meegopaskaa.

Käyttökelvottomaksi tuomittu.
Et vaan osaa. Mikä on meego? No onhan toi yllättävän raskas ja rajoittunut sovellus ollakseen googlen tekosia. Sellainen toimiva peruschatti olisi parempi kuin tuollainen 2nd life -kopio.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Voi vittu tota livelypaskaa. Ei se oo vasta kun 2 minuuttia rouhinut "Initializing" eikä mitään tapahdu. Hyydytti myös "logging in" -kohdassa koko firefoxin puoleksi minuutiksi. Seuraavaksi Chap varmaan luo meille meegot.

Edit: Ei jumalauta, siellähän oli heti kättelyssä nimenomaan jotain vitun Meegopaskaa.

Käyttökelvottomaksi tuomittu.
Et vaan osaa. Mikä on meego? No onhan toi yllättävän raskas ja rajoittunut sovellus ollakseen googlen tekosia. Sellainen toimiva peruschatti olisi parempi kuin tuollainen 2nd life -kopio.
Chäppi kanssa. Lue toi edellinen. Muokkasin siitä itselleni ajankohtaisen kusimuksen. Tuli Narskikselle Flac-musapakkauksia. Mut kuule mä en mithään. Mitä tekisi Chappi?

Arskalainen
Herra Manala

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Voi vittu tota livelypaskaa. Ei se oo vasta kun 2 minuuttia rouhinut "Initializing" eikä mitään tapahdu. Hyydytti myös "logging in" -kohdassa koko firefoxin puoleksi minuutiksi. Seuraavaksi Chap varmaan luo meille meegot.

Edit: Ei jumalauta, siellähän oli heti kättelyssä nimenomaan jotain vitun Meegopaskaa.

Käyttökelvottomaksi tuomittu.
Et vaan osaa. Mikä on meego?
Uskoisin osaavani. Ehkäpä 100-megainen nettiyhteys ja 3.5 gigahertsin kellotaajuudella pyörivä Core 2 Duo eivät vain ole tarpeeksi tuollaiselle tulevaisuuden tikku-ukkojen virtualisoinnille.

Meego lienee käsitteenä jonkinnäköinen mallinnettava virtuaaliminä, joita ainakin habbo-hotelli ja MSN-messenger ovat käyttäneet.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tältä mukavalta Mustiksen ketjulta on täysin mopo karannut käsistä viime kirjoituksissa.

Koetankin antaa tekohengitystä! Eli:

Musta vai valkoinen kännykkä?


SA
harj.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Musta vai valkoinen kännykkä?
Sama se, kunhan käsi käy.

Kirpeällä vai liukkaalla lonkerolla?
Kirpeä kuulostaa hyvältä.

Omena vai Päärynä? Siis hedelmä.

Stadinarska
harjoituskpl
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Stadinarska kirjoitti:Omena vai Päärynä? Siis hedelmä.

Stadinarska
harjoituskpl
Päärynä!

Pitkät vai lyhyet?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kevyitä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Omena vai Päärynä? Siis hedelmä.

Stadinarska
harjoituskpl
Päärynä!

Pitkät vai lyhyet?
Lyhyet

Tangat vai microt?
Vastaa Viestiin