Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
AarneAnkka

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Varmistin massiivisen proteiinihukan viime lauantaina. Neljä kertaa omin käsin onneen. Kompensoi hieman sitä kahden viikon selibaattia Irlannissa, kun oli niin kova meno päällä ettei kädelle tahtonut taipua.
MadameDeMeloni

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Eilen. Thank god, i needed that!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:Eilen. Thank god, i needed that!
YYYYY!!! Ootteko te siinä tilassa, että te sovittelette pissavehkeitänne yhteen?!?!?!?!?

(En siis niinQ yhtään oo kateellinen ja odota vaan lauantaita ihan tärinöisäni ku ite saan vasta silloin....)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

LillyMunster kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Eilen. Thank god, i needed that!
YYYYY!!! Ootteko te siinä tilassa, että te sovittelette pissavehkeitänne yhteen?!?!?!?!?

(En siis niinQ yhtään oo kateellinen ja odota vaan lauantaita ihan tärinöisäni ku ite saan vasta silloin....)
Kuka sanoi että kyseessä olisi ollut luulemasi henkilö?
Pikku-Akka

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

En edes muista.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

Sain aamulla. :hep: :hep:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Larla »

päivitys tännekin.

Viime lauantaina

se kenen kanssa ja miten jätän kertomatta :lol:
Bliss

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sain äsken.
Kupillisen kahvia, ja muutaman palan suklaata.
MadameDeMeloni

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Toissailtana jalkahieronnan. <3
Edith

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kirjoittamisen ohella juuri parhaillaan Meetvurstia. Jo kolmatta sadan gramman pakkausta viikon sisällä vissiin.
ninnithequeen

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei tästä nyt montaa tuntia ole...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hmph.. Saanut ja saanut.. Liian kauan aikaa sitten, niin mitään..

Seksiä viimeeksi joskus pääsiäisen tienoilla mutta SEN saamisesta onkin jo vierähtänyt sitten useampi tovi, ei ole edes tarkkaa muistikuvaa, on siitä ehdottomasti ainakin hyvästi toista vuotta, mahdollisesti paljonkin enemmän.

Jos sais kerran reissullansa.. *trallallaa*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
isohaara

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Eile. Hylkäsin kesäkissan ja aloin syömään kuormasta. Tyäkaveri taas.
MadameDeMeloni

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

No vittu kun ei muista!! :evil:
nokkaelain

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

MadameDeMeloni kirjoitti:No vittu kun ei muista!! :evil:
Muistat kuitenkin.

Itse en kyllä muista. En arvannut, että päivä pitäisi merkitä muistiin. Sanotaan nyt vaikka kaksi vuotta sitten.
MadameDeMeloni

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

nokkaelain kirjoitti:Muistat kuitenkin.
Hyvin hyvin hämärästi.
ninnithequeen

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:Itse en kyllä muista. En arvannut, että päivä pitäisi merkitä muistiin. Sanotaan nyt vaikka kaksi vuotta sitten.
Siis hetkinen.

Etkö se ollukaan sinä ku kerto saaneensa ja monta kertaa tossa vähän aikaa sitten? Sekotanko mä ny johonki toiseen?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viattomuuteni on edelleen tallella. Tänä vuonna olen saanut vain Kaalimatoa ja omaa kättä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja huima »

Niin munkin viattomuus on tallella.
Sudenhenki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Eilen.
nokkaelain

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

ninnithequeen kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Itse en kyllä muista. En arvannut, että päivä pitäisi merkitä muistiin. Sanotaan nyt vaikka kaksi vuotta sitten.
Siis hetkinen.

Etkö se ollukaan sinä ku kerto saaneensa ja monta kertaa tossa vähän aikaa sitten? Sekotanko mä ny johonki toiseen?
En tiedä, mutta itse muistan varsin hyvin kuinka monta kertaa olen "saanut" vähän aikaa sitten. Paneminen voisi olla eri asia (kuin jokin muu), mutta mutta ei... ei silti.
Edith

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Selkääni shakkipelissä varsin vähän aikaa sitten. Mutta onneksi on olemassa kirjoja ja apuvälineitä. Myöhemmin tänään noudan nimittäin kirjastosta itselleni Zuravljovin Shakkikirjan ja panen zurisemaan.

Ainiin, sain toki myös Urho's pubin tapas-lautasen. Multisaaminen. Makkaraa, juustoa, paprikaa, suolakurkkua, sieniä ja lisäksi leipäkori! Siis niiku paras baarisyöminen ikuna, kun jossain hassuissa baareissa ei tommosiin vastaaviin saa leipää ollenkaan, vaikka maksais saman hinnankin. Siis meitsi on ihan :h:
Lepikkorapu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Edith kirjoitti: onneksi on olemassa apuvälineitä.
:jouden: :cheer: :komp:

Okei, nyt rauhoittumaan...
Edith

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sain vielä vähän suklaatakin.
Edith

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sain ne loputkin suklaat, mutta vasta tänä yönä siis avasin Tanskasta ostetut tax free -suklaat. Liika saaminen on pahasta. Sikäli saamiset tasapainossa, että unesta ei kyllä tietoakaan. Ja eilen baarissa ylpeänä totesin, että olen päässyt suklaaongelmasta eroon kokonaan. No, en olekaan, mutta enpä ole varmaan yli vuoteen näin paljoa näin epäterveellisiä aineita syönytkään. Pontimena hetkellinen epätyytyväisyys omaan itseen. Ja näiden seksijuttujen luku. Paskat. Olo hiipii inhemmaksi.
Vastaa Viestiin