Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Tää on miehille ihan eri juttu, "kuka tahansa nyt osaa kyrpää imeä", nainen ei voi rakastua ilman täydellistä suuseksiä. Tai suudelmia. Tai no
Noh, noh. Ei pidä paikkaansa, että kuka vaan osaa imeä kyrpää. Imuttelu on myös taitolaji. :wink:

Kieltämättä enemmän taitoa vaatii antaa täydellistä suuseksiä naiselle. Onhan naisen värkki paljon monimuotoisempi kuin miehen kulli.
Noh, noh. En menisi aivan suoralta kädeltä väittämään moista. Minä en nimittäin ainakaan ole muiden kuin naisten kanssa kokeillut ja sen voin sanoa, että olen kaiken tasoista vastaan ottanut. Siitä mitä olen antanut, en sano mitään, koska en voi varmasti tietää.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aina tuntuu uppoavan.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Geetzu kirjoitti:Aina tuntuu uppoavan.
Mihin? Mikä? :?:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihminen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Aina tuntuu uppoavan.
Mihin? Mikä? :?:
Miehiin tuo läppä "kuka vaan osaa imeä kyrpää". En mä oikeesti kehtais väittää et miehet on helppoja tumpeloita ja naiset muuta, ihan ihmisinä meitä hei kelailen. x)

Epäselvä aamu...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

-Superior- kirjoitti:Sain toissa päivänä niin käsittämättömän hyvää suuseksiä, että leijun edelleen. Onkohan tämä sitä rakkautta mistä kaikki puhuu?!
Riittääkö lovingkiin suuseksi, eikö siinä pidä yhtn ees nuzznuznuzzia?

Eniwei et kait vaan ole skordari, koska höpiset lovingkista yhdenkahden suusetin jälkeen?

Ihan oikeesti mikä siinä on että voi rattaat pyörähtää niin nopeesti?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

jouden-za kirjoitti: Riittääkö lovingkiin suuseksi, eikö siinä pidä yhtn ees nuzznuznuzzia?

Eniwei et kait vaan ole skordari, koska höpiset lovingkista yhdenkahden suusetin jälkeen?
Kyllä Supalle tämä on varmaan rakkautta ja se, että hän ei halua liikaa miehen huomiota ja haluamista.
"Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan "
- Superior -
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Ihan oikeesti mikä siinä on että voi rattaat pyörähtää niin nopeesti?
Siis sehän on jotain ihan käsittämätöntä, miten toinen ihminen voi saada kropassa aikaan sellasia jutskia ja fiiliksiä, mihin ei itse ole koskaan niin ku kyenny tai ees niistä haaveillu. Siinä on jotain pelottavan sairasta, ihanaa, upeaa ja siis jos hymyyn rakastutaan niin kyllä jumalauta tommosiin tajuttomiin fiiliksiinkiin!

(En mä oikeesti oo kyl ku kerran rakastunu.)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Riittääkö lovingkiin suuseksi, eikö siinä pidä yhtn ees nuzznuznuzzia?

Eniwei et kait vaan ole skordari, koska höpiset lovingkista yhdenkahden suusetin jälkeen?
Kyllä Supalle tämä on varmaan rakkautta ja se, että hän ei halua liikaa miehen huomiota ja haluamista.
"Minusta nimittäin on vastenmielistä, jos mies haluaa ja huomioi minua liikaa - myös suhteessa. Välinpitämätön asenne saa kuumaksi ja haluamaan lähelle. Rakkauden kukoistamaan "
- Superior -
Superi heittää hiukan ristiriitaista, tosin voihan olla niin että huomioo halutaan siellä sänkyosiossa enemmän puoleisesti.

Mutta mene ja tiedä, mutta pitäsiköhän kokeilla oman skordarin kanssa tota et vedän hiukan kylmää linjaa ja katellaan et rupeeko sitten sitä pillua tulemaan paremmin. Nimittäin kun wiikendi oli ja pillua tuli ja vielä maanantainakin ihan kiitettävästi ni tiistaina olikin jo vähän hiljaisempia aikoja ja minä en nussi jos ei nainen horni!!

No sanoin hänelle että nyt tuli sitten rankkareita, eli sexityslakkoa. No kesti sitä sitten ke-iltaan..voi vidu ku se saa mut kuumax ja sitten sitä onkin nusasteltu aamuin ja illoin, mutta tänä-aamuna oli pakko (vittu mikään ole ku kuolla ja syntyä) lähtee aika liukkaasti (kuten hänen pillunsakin) duuniin, joten nou nusa ja nyt tekiskin mieli sit runkata ja rivakasti.

Mut en taida, vaan panen sitä narttua illalla JOS sitä ollaan hornina, mut jos ei niin sitten..niin sitten pitää kyllä miettiä et mitä teen. Runkkaanko vaiko menisin ottamaan välisettiä jossain!!?? Ja ehkä sitten skordari rupesi taas himoiten antamaan sitä piparia ja jos ei niin sitten pannaan mitä pannaan, mutta pannaan narttu sitten vaihtoon ja otetaan uusi ehompi tilalle ajettavax!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ihan oikeesti mikä siinä on että voi rattaat pyörähtää niin nopeesti?
Siis sehän on jotain ihan käsittämätöntä, miten toinen ihminen voi saada kropassa aikaan sellasia jutskia ja fiiliksiä, mihin ei itse ole koskaan niin ku kyenny tai ees niistä haaveillu. Siinä on jotain pelottavan sairasta, ihanaa, upeaa ja siis jos hymyyn rakastutaan niin kyllä jumalauta tommosiin tajuttomiin fiiliksiinkiin!

(En mä oikeesti oo kyl ku kerran rakastunu.)
No olen usein sanonut että jos mies osaa puhua, pussata ja vielä panna (niin että se nainen siitä diggailee) niin rattaat pyörähtää ja HELPOSTI.

Mutta sitä en IKINÄ voi tajuta että jos siinä suhteessa ei ole juurikaan muuta, niin miten ihmeessä nainen voi kuvitella että se sexi olisi joku kantava voima tai vaikka jotain semmoista tunteenomaista "rakkauden osoitusta" mieheltä..

..voi hyvä päivää ja en taas tiedä mikä ihmisiä vaivaa??

Mua ainakin vaivaa tajuton kiima..ja mulle vielä sano lääkärikin että kyllä se helpottaa reilusti 30v:n jälkeen..saatanan kusettaja.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

jouden-za kirjoitti:
:lol: :lol:

Ei muuta kuin panemaan vaikka jalalle koreaksi.
Jos narttusi ei anna piparia niin ei muuta kuin vaihtoon vaan. Tai yritä ekaks supan keinoa, että olen hyvin välinpitämätön ja haluton narttuasi kohtaa ja katso, alkaako se käymään tosi hottina sua kohtaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Mutta sitä en IKINÄ voi tajuta että jos siinä suhteessa ei ole juurikaan muuta, niin miten ihmeessä nainen voi kuvitella että se sexi olisi joku kantava voima tai vaikka jotain semmoista tunteenomaista "rakkauden osoitusta" mieheltä..

Mua ainakin vaivaa tajuton kiima..ja mulle vielä sano lääkärikin että kyllä se helpottaa reilusti 30v:n jälkeen..saatanan kusettaja.
Ei nainen välttämättä mitään kuvittelekaan, ainoastaan kiinnostuu tossa vaiheessa edes tsekkaamaan ne loput efektit. Eli oiskos tästä äijästä sitten muuhunkin kun noin käsittämättömän upeasti pimpeliä nuolee. :wink:

Tommosii ne lekurit on, mulle tosin väitti viimeks että todennäkösesti vaan pahenee seuraavan parinkymmenen vuoden aikana. Lääkitystä voidaan sitten katsella jos tarvetta, jos parisuhde kärsii jne.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Jos narttusi ei anna piparia niin ei muuta kuin vaihtoon vaan. Tai yritä...
Vaikee jotenkin tajuta et just jouskalle on sattunu se nainen, joka sitä ei yhtenä iltana vuoden aikana halua. Siis käsittämätön vääryys!!!1
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Vaikee jotenkin tajuta et just jouskalle on sattunu se nainen, joka sitä ei yhtenä iltana vuoden aikana halua. Siis käsittämätön vääryys!!!1
Mä olen ihan ymmällämi ja. Miten sille tällaista vääryyttä tapahtuu. Kyllä nartun pitäisi tajuta, että piparia pitää antaa aina silloin, kun sitä toinen haluaa. Luulen, että tää on pikapaleverin paikka heille. Nih..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:Tää on miehille ihan eri juttu, "kuka tahansa nyt osaa kyrpää imeä", nainen ei voi rakastua ilman täydellistä suuseksiä. Tai suudelmia. Tai no.
Näin mä olen vähän epäillytkin! Mä olen epäillyt, etten mä ole ihan niin hyvä, mitä sanotaan, eli miehille kelpaa keskinkertainenkin imutus. Mut nyt musta tuntuu, että rakstumiseen tarvitaan hyvät kädet...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Mut nyt musta tuntuu, että rakstumiseen tarvitaan hyvät kädet...
Mä luulen, että hyvät kädet saa naisen jopa naimisiin...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Lolita kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tää on miehille ihan eri juttu, "kuka tahansa nyt osaa kyrpää imeä", nainen ei voi rakastua ilman täydellistä suuseksiä. Tai suudelmia. Tai no.
Näin mä olen vähän epäillytkin! Mä olen epäillyt, etten mä ole ihan niin hyvä, mitä sanotaan, eli miehille kelpaa keskinkertainenkin imutus. Mut nyt musta tuntuu, että rakstumiseen tarvitaan hyvät kädet...
Niin jos tuo olisi totta, niin mitä se kertoisikaan naisista? Naisille riittää vain pelkkä lipominen ja miehet vaativat rakastuakseen sisäistä kauneutta, älykkyyttä, uskollisuutta jne. ja kelpuuttavat silloin huonommankin pippelin imeskelijän.. O tempora o stupid bitches..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mut nyt musta tuntuu, että rakstumiseen tarvitaan hyvät kädet...
Mä luulen, että hyvät kädet saa naisen jopa naimisiin...
Älä nyt saatana pelottele! Mä vasta harkitsen haluanko edes seukata. Mut tänään aion harjoitella loistavaa suuhunottoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

Lolita kirjoitti: Mut tänään aion harjoitella loistavaa suuhunottoa.
Hienoa. Harjoitus tekee mestarin.
Muista käyttää käsiä myös suikkaria tehdessäsi ja että miehiltä löytyy muualtakin näitä eroottisia pisteitä kuin kullista pelkästään. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Älä nyt saatana pelottele! Mä vasta harkitsen haluanko edes seukata.
Mut tänään aion harjoitella loistavaa suuhunottoa.
Joo joo, tiiän! Mut varotuksena nyt ainakin. :D

Jotenkin se treenaaminen on aina vaan niin mukavaa. Paitsi muuten eilen, en tiedä pilasiko hetken muutenkin räkäinen oloni ja juuri hetkeä aiemmin nauttimani piimälitra (paksua Valion AB:ta, ah... ) mutta siis kuulema tuntui kuin olisi sellasta huonoa paksua vaahtispatjaa työnnelly. Joo, kerroin nyt varmaan taas tarpeeksi, mietin itsekseni missä tommosia patjantyöntelyjä on harrasteltu ja sen sellast...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

martza kirjoitti:Muista käyttää käsiä myös suikkaria tehdessäsi ja että miehiltä löytyy muualtakin näitä eroottisia pisteitä kuin kullista pelkästään. :wink:
Noi on ihan beisik settiä. Musta tuntuu, että mun kaksoisleuka on jo pienentynyt muutaman viikon harjoittelun jälkeen. Vähän niinq reidet on vahvistuneet ratsastamalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti: Musta tuntuu, että mun kaksoisleuka on jo pienentynyt muutaman viikon harjoittelun jälkeen.
Kyllä, kyllä. Myös kakomisefekti hiipuu lähes olemattomiin, mikä on kerrassaan hyvä kun kurkkua tutkitaan ja sorkitaan. Haittapuolena tosin näen sen ettei oksupoksua saa tulemaan millään vaikka kuinka sormia heiluttelisi, no mutta nyt menee jo erotiikan puolelle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Myös kakomisefekti hiipuu lähes olemattomiin, mikä on kerrassaan hyvä kun kurkkua tutkitaan ja sorkitaan. Haittapuolena tosin näen sen ettei oksupoksua saa tulemaan millään vaikka kuinka sormia heiluttelisi, no mutta nyt menee jo erotiikan puolelle.
Tämän olen huomannut. Viimeksikin kokeilin miten syvälle sen pippelin voi ottaa, niin fysiikka tuli vastaan ennen yökkäystä. Eihän tuo oksurefleksi muutenkaan mulla kummoinen ole, koskaan ei ole onnistunut sormilla sörkkimällä.

Edit: Siis mun puolelta tule rakenteet vastaan, pippeliä olisi vielä riittänyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

Lolita kirjoitti: Noi on ihan beisik settiä. Musta tuntuu, että mun kaksoisleuka on jo pienentynyt muutaman viikon harjoittelun jälkeen. Vähän niinq reidet on vahvistuneet ratsastamalla
Bueno.
Niinhän sitä sanotaan, että "yskä lähtee yskimällä, nuha niistämällä ja ......."

Hyvä kuntoiset reidet ovat aina paikallaan ja etenkin ratsastuksessa, niistä on hyötyä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Äsken.
Lupasin herättää ton toisen puoliskon tunnin päästä uudelleen... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Bueno.
Niinhän sitä sanotaan, että "yskä lähtee yskimällä, nuha niistämällä ja ......."
Onks mult menny joku sanonta ihan ohi?

Eikös nuha lähtenyt nussimalla? Millä se kaksoisleuka sit lähtee? Kyrvällä? Kuksimalla?
Vastaa Viestiin