Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Penetraatiopäiväkirja, kiitos!

No ok, ei tarvitse penetraatiota olla mukana, kunhan saa.. eiku.

Jatkakaa.

Viime yönä ->

EDIT: Täsmennyspyyntö:

1. Kenen kanssa?

2. Miten?
Viimeksi muokannut Elppis, 26.01.2006 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

45 min ago.

1. miehen
2. suuhun

lisä-edit: kun kestosta puhutaan niin veikkailisin, että vartin kesti.
Viimeksi muokannut Geetzu, 26.01.2006 12:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nowaysis

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

edit
Viimeksi muokannut Nowaysis, 31.01.2006 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja annepa »

En muista, nyyh :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Runkkis

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Toissa yönä. Ja tuli vielä herättyä jossain Itä-Helsingissä. Kaikkeen sitä joutuukiin vain sen takia, että saa laitettua 20 senttisen Rakkauden Pajatsoon...
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Laittakaapa myös yhdynnän kesto (vaikkapa viiden sekunnin tarkkuudella)!
"I want you to get excited about your life."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hallusinaatio kirjoitti:Laittakaapa myös yhdynnän kesto (vaikkapa viiden sekunnin tarkkuudella)!
Meidän pitää keksiä omat kity-timerit, jotka mittaavat koko homman keston.

Viimeöinen kesti alusta loppuun varmaan sen tunnin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Nowaysis

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Joo, ajan tarkka määritys voi olla hieman haasteellista, mihin ensimmäinen loppuu ja toinen alkaa. Taidan ottaa aikaa kana-munakellollani. Ai niin, kännykässähän on myös ajanottomahdollisuus.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tällainen ketju oli Cityssäkin aikoinaan. Aletaanko nyt kierrättää kaikki vanha paska uudestaan? Tsaari jo pistikin tuon kumppanien nimet-ketjun. Muita muistamiani City-ajan "legendaarisia" ketjuja:

1) Seksikumppanien määrä asteikolla a) 1-5 b) 6 - 10 jne.

Tämä oli Rontin aloittama kysely. Kysyä sopii, tekeekö gallupin aiheesta älyllisemmän oloisen se, että siinä annetaan tuollainen asteikko. Minulla on oma, vieläkin hitusen epämiellyttävän muiston herättävä syyni muistaa kyseinen ketju.

2) Ketä meteorologia panisit? Vaihtoehtoina telkkarista tuttuja naamoja.

Tämä oli minun aloittamani kysely. Luokatonta skeidaa.

3) Kummassa lahkeessa?

Myös minun aloittamani. Halusin tietää, kummassa lahkeessa ihmiset pitävät keskimäärin kaluaan. Myös naiset saivat vastata.

Ja olihan niitä muitakin, mutta nuo ovat jääneet päällimmäisinä mieleen, valitettavasti.

Niin, tähän Koska sait-gallupiin vastasin silloisen seurustelusuhteeni aikana. Sitten tuli mieleeni, että onkohan tämä kenties hiemasen mautonta? Ehkä asia ei olisi muuten minua häirinnyt, mutta se oli silloisen elämäni vakavin yritys luoda oikea ihmissuhde toisen aikuisen kanssa. Muutenkin minulla on toisinaan ollut vaikeuksia pitää yksityiselämäni pois keskustelupalstoilta. Minussa on virtuaaliexhibitionistin vikaa. Tähänkin Jumalan hylkäämään Koska sait-kyselyyn lupaan vastata heti jos erehdyn vielä joskus harrastamaan merkityksetöntä irtoseksiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti: Sitten tuli mieleeni, että onkohan tämä kenties hiemasen mautonta?
Etsi kitystä jotain, joka ei olisi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Sitten tuli mieleeni, että onkohan tämä kenties hiemasen mautonta?
Etsi kitystä jotain, joka ei olisi.
Hyvä pointti. Tarkoitukseni ei ollut himmentää sitä mahdollista iloa, jota voimme kokoa mauttomuuksiemme avulla. En myöskään aio kirjoitella pelkästään ´aikuismaisia` itse.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ollessani toiseksi viimeistä kertaa kännissä, vastapuoli oli mies ja miten niin mihin? Se ei kuulu teille, mutta missä sain oli sängyssä. Oletin siis, että seksistä oli tässä kyselyssä kysymys.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Se ei kuulu teille
Kuuluiko tästä viestistäsi muuten ylipäätään jotain "meille"? Kiva kuulla tietenkin, mutta ihmettelen tosissaan, miksi tällaisiin vastataan yleensäkään.

Edit: Mutta pois se minusta, että olisin kenenkään sananvapauteen puuttumassa. :)
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Toissa iltana sain. Kesto oli siinä tunnin verran.


1. Vaimon
2. Penetraatio mahalle tulin
Truth fears no trial
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sain viimeksi viime vuoden loppupuolella, mikäli runkkimista ei lasketa. Tapahtumapaikka oli sänkyni, ja minä sain pariin eri otteeseen suuseksin aikana, toinen osapuoli laiskahkosti takaapäin kylkiasennossa. Kesto..? Hankala sanoa, pantiin ja tauoteltiin pitkin yötä.

Tulen toivottavasti saamaan taas seksiä aikavälillä 24.2-5.3 tänä vuonna. Monta kertaa päivässä. Pitää nussia varastoon, en tiedä milloin sitä seuraavan kerran saa hyvää seksiä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aamulla, melko pikaisesti pökspöks. Sama jannu ku viimeks. Ja sunnuntaihin, seuraavaan pökspöksiin, on piiiiiiitkä aika. Huokaus.
NotAverage
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.01.2006 12:43

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja NotAverage »

LillyMunster kirjoitti:
Tulen toivottavasti saamaan taas seksiä aikavälillä 24.2-5.3 tänä vuonna. Monta kertaa päivässä. Pitää nussia varastoon, en tiedä milloin sitä seuraavan kerran saa hyvää seksiä.
Olet lähdössä etelänmatkalle? :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin kauan sitten, että olen alkanut epäillä onko sitä edes tapahtunut muualla kuin mielikuvituksessani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NotAverage kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:--
Olet lähdössä etelänmatkalle? :wink:
Saako etelästä takuuhyvää seksiä? Mua on huijattu!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Geetzu kirjoitti:
NotAverage kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:--
Olet lähdössä etelänmatkalle? :wink:
Saako etelästä takuuhyvää seksiä? Mua on huijattu!
Eih, en ole lähdössä minnekään seksilomalle aurinkoon. Luokseni tänne kylmään ja pimeään pohjois-savoon tulee munatoimitus. Siis saan olla kotonani, omassa sängyssäni (ja muissakin paikoissa) ja mies saapuu luokseni :D
Tosin eteläsuomesta. Eli kyllä, etelästä saa takuuhyvää seksiä. Ainakin kyseiseltä henkilöltä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:Penetraatiopäiväkirja, kiitos!

No ok, ei tarvitse penetraatiota olla mukana, kunhan saa.. eiku.

Jatkakaa.

Viime yönä ->

EDIT: Täsmennyspyyntö:

1. Kenen kanssa?

2. Miten?
Pyytävälle vastataan. Sain juuri äsken ja viime yönä useamman kerran. Partnereita oli kolme kappaletta, kaksi tuhtia (yli 300 sivua) ja yksi siro mutta näppärä (vajaat 100 sivua). Aktia suoritettiin useammissa eri pisteissä mukaan lukien keittön pöytä, kirjoituspöytä ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, sänky. Käytimme myös stimulaatiota lisääviä apuvälineitä, joista tärkeimpinä mainittakoon kahvi (mustana) ja kylmä vesi, jota välillä läiskytin myös kasvoilleni ylikuumenemisen välttämiseksi. Kertoisin vielä lisää, mutta rakkaani huhuilevat minua (söin tässä välillä läskiä ja munia jaksaakseni vielä muutaman erän). Toivottavasti kiihotti!
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 28.01.2006 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Turbohaltija kirjoitti:..
Pyytävälle vastataan..
Missä siis turboisa panoksesi tuosta niittyleinikeiltä tuoksuvasta ketjusta?!

Tarkoitan luonnollisesti Ummetusketjua, joka ammottaa aivan apposen auki vastauksestais!

Rotia, ukkeli.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

HellBell kirjoitti:
Missä siis turboisa panoksesi tuosta niittyleinikeiltä tuoksuvasta ketjusta?!
Ei millään pahalla, mutta minusta tämä saamis-ketju on jo niin huippu, että minulla ei olisi esteettisessä, älyllisessä, moraalisessa, patologisessa tai exhibitionistisessa mielessä enää mitään saavutettavaa sinun jumikakkaketjussasi.

Sitten taas asiaan. Sain tänään! Paras tapa aloittaa viiikko. Suoritusta kesti kuusi tuntia. Partnereita oli reilut 20. Pitivät minusta niin, että lupasivat vielä rahaa lähettää. Vähänkö olen gigolo.
Elukka

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti: Sitten taas asiaan. Sain tänään! Paras tapa aloittaa viiikko. Suoritusta kesti kuusi tuntia. Partnereita oli reilut 20. Pitivät minusta niin, että lupasivat vielä rahaa lähettää. Vähänkö olen gigolo.
:cheer: Go Turbo go! :cheer:
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi että, tätähän ei meinaa muistaa päivittää. Mut kiitos Turbon ihanaisen kiinnostuksen ja aidon paneutumisen asiaan... Sain eilen ja parikin kertaa. Ihan lässynlässynrakastelua ja sitten vähän rajumpaa (vaalivitutuksen purkua). Ja tänään tossa ihan vähän muksun ollessa päikkäreillä ja miehen pamahdettua tänne safkiksellaan. Se oli oikein jees kaksminuuttinen. Kiire tuli ja hoidin sitten kiltisti homman loppuun omin avuin, puhelimesta vähän tukea saaden.
Vastaa Viestiin