Huumoritopiikki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Pakko sen on olla noin, kun lehdessä niin lukee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liikaa alkoholia sisältävää olut-erää ostaneet asiakkaat saavat tuotetta palauttaessaan rahansa takaisin.
Ruotsissa Coop-tuotemerkin Signum 2,8% -olut on vedetty myynnistä, koska sen epäillään sisältävän ilmoitettua enemmän alkoholia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 01.06.2020 18:22
Liikaa alkoholia sisältävää olut-erää ostaneet asiakkaat saavat tuotetta palauttaessaan rahansa takaisin.
Ruotsissa Coop-tuotemerkin Signum 2,8% -olut on vedetty myynnistä, koska sen epäillään sisältävän ilmoitettua enemmän alkoholia.
Saakohan tölkin itse viedä kauppaan, vai pitääkö soittaa poliisin pommiryhmä hakemaan?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Valkotakkiset kannattaa soittaa paikalle jos edes mielessä käy palauttaa tuote moisen syyn takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Maksupalveluja tarjoava yritys on kadottanut 2 miljardia omia rahojaan

https://www.hs.fi/talous/art-2000006548620.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Väärin shoppailtu.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sama sketsi tekstinä: 30 päivän bännit Facebookista. Koska naisten oikeudet islamin konstekstissa: vihapuhetta.

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu maa tuo britti ainakin subin ulosottomiesten mukaan.

Kaverit marssivat kaupunginvaltuuston majalle, löivät rengaslukon pormestarin kärryyn ja marssivat sisään perimään 12k punnan saatavia valtuustolta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos haluat suututtaa oikeistolaisen, kerro hänelle valhe. Jos haluat suututtaa vasemmistolaisen, kerro hänelle totuus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lainaus naamakirjasta. Laitan tämän huumoritopikkiin, koska Halla-aho osaa olla melkoinen Raaka-Arska.
Minulla oli tänään ilo ja kunnia nauttia aamukahvi Malesian suurlähettilään kanssa. Hän on laajasti sivistynyt ja laajasti isäntämaastaan kiinnostunut herrasmies.

Malesialla on samantyyppisiä kokemuksia kuin Länsi-Euroopalla niin humanitaarisesta kuin työperäisestä maahanmuutosta.
Yksi hra suurlähettilään esittämistä relevanteista kysymyksistä oli: "Äänestävätkö perussuomalaisia ne, jotka kärsivät eniten maahanmuuton seurauksista?"

Vastasin, että kyllä ja ei. Perussuomalaisten kannatus on suurinta työntekijöiden ja pk-yrittäjien keskuudessa. Siis sellaisten ihmisten, jotka tulevat (ja haluavat tulla) toimeen omalla työllään; jotka maksavat suurimman osan yhteisestä potista; joita ärsyttää se, että samalla, kun he painavat niska hiessä hommia, jotkut toiset notkuvat kauppakeskuksissa ja nauttivat käytännössä samanlaisesta tai paremmasta elintasosta.

Perussuomalaisia äänestävät ne, joita ärsyttää eniten. He eivät kuitenkaan ole haittamaahanmuuton suurimpia häviäjiä. Pitkällä aikajänteellä suurimpia häviäjiä ovat ne, jotka ovat maahanmuuttajien tavoin täysin riippuvaisia julkisesti rahoitetuista palveluista, tulonsiirroista ja asuntotuotannosta. Heillä ei tulevaisuuden Suomessa ole mahdollisuutta panna lapsiaan yksityiskouluihin tai käydä yksityislääkärillä tai vaihtaa asuinaluetta.

Osa näistä haittamaahanmuuton suurimmista kärsijöistä toki äänestää (oman etunsa mukaisesti) perussuomalaisia, mutta suosituimpia puolueita heidän keskuudessaan ovat vasemmisto ja vihreät. Vihervasemmisto elää kaikkein köyhimpien kurjuudesta. Siinä mielessä on johdonmukaista, että vihervasemmisto ylläpitää ja pahentaa heidän kurjuuttaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vaikuttaa siltä, että Häkkänen ja Kontula ansaitsevat toisensa. Eri asia sitten on, miksi muiden tulee seurata tällä tasolla etenevää keskustelua. Vaikka toisaalta, ehkä hyvä nähdä, millä laadukkuudella argumentoi hemmo, joka on kohtalaisen varteenotettavalla todennäköisyydellä Suomen pääministeri tällä vuosikymmenellä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^mikäs tässä Häkkäsen bloggauksessa, jonka takia Kontula veti esiin Kokoomuksen kansanmurhaan syyllistymisen, sitten on vikana?

https://www.verkkouutiset.fi/yhdistysmi ... /#90a6813f
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.09.2020 9:35 ^mikäs tässä Häkkäsen bloggauksessa, jonka takia Kontula veti esiin Kokoomuksen kansanmurhaan syyllistymisen, sitten on vikana?

https://www.verkkouutiset.fi/yhdistysmi ... /#90a6813f
Vissiin se kun kehtasi verrata kommunismia natseihin ja hulluuteen.

Oli kyllä klassinen self own Kontulalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.09.2020 9:35 ^mikäs tässä Häkkäsen bloggauksessa, jonka takia Kontula veti esiin Kokoomuksen kansanmurhaan syyllistymisen, sitten on vikana?

https://www.verkkouutiset.fi/yhdistysmi ... /#90a6813f
Jos sä kieltäydyt näkemästä sitä, niin tuskin voin auttaa. Luulisi nimittäin otsaluullakin olevan selvää, että vaikka tällainen sandersilais-corbynlainen "sosialismi" on ollut maailmalla (hyvin) pienessä nousussa, niin on aivan persuhenkistä urpoilua liittää uutiseen väkivaltaisen natsijärjestön kieltämisestä Suomessa jotain ihme horinoita siitä, miten tänä aikana "kommunismilla ilakointi" tavalla, joka "unohtaa historian ideologioiden kauhut", olisi relevantisti verrattavissa ekstremistisen äärioikeiston nousuun jotenkin samanlaisena ja yhtä vakavana ilmiönä. Tää on aivan älyvapaa esimerkki tasapuolisuusharhasta. Vielä tökerömmin tämä näkyi Häkkäsen twiitissä, johon ymmärsin Kontulan omalla jutullaan reagoineen, mutta on se näemmä myös tuossa taustatekstissä.

Tosi outoa, että väkivaltaoikeiston käsittely ilman sellaista kitinästä tuttua mutku stalin ja mao -sössötystä on niin mahdotonta jopa korostetun laillisuuslinjaiselle kokoomuslaiselle. Joku kumma ja irrationaalinen poliittinen identifikaatio siellä täytyy olla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni Kontula on jopa sekaisempi tapaus kuin oikean laidan hörhöt tuolla edeskunnassa. Jotenkin kokonaisvaltaisen aivopesty ihminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.09.2020 9:54 Mielestäni Kontula on jopa sekaisempi tapaus kuin oikean laidan hörhöt tuolla edeskunnassa. Jotenkin kokonaisvaltaisen aivopesty ihminen.
Mä en ehkä luonnehtisi just näillä sanoilla, enkä vertailisi oikean reunan sekopäihin, mutta pääpiirteissään olen ehkä samoilla linjoilla. En tunne oikein vetoa Kontulan lähestymistapaan. Mut Kontula on nimenomaan aika omintakeisen lähestymistapansa takia ihan yleisesti tunnustetusti aika marginaalissa. Jos olisin kypäräpappilinjan kokoomuslainen, olisin ehkä aavistuksen verran huolissani, että kultapoika keskustelee samalla tasolla tällaisen profiilin edustajan kanssa. Mut ehkä mä sit en olisi kypäräpappilinjan kokoomuslainen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 23.09.2020 10:02 Jos olisin kypäräpappilinjan kokoomuslainen, olisin ehkä aavistuksen verran huolissani, että kultapoika keskustelee samalla tasolla tällaisen profiilin edustajan kanssa.
Samaa mieltä. En tiedä kuinka marginaalissa ja yksin Kontula on esmes puolueensa keskuudessa, mutta vaikkapa haastattelujaan ja Aamulehden kirjoituksiaan peilaamalla hän edustaa harvinaisen vääristynyttä ja värittynyttä tapaa jäsentää maailmaa. Hän on luokkaa pelottava, koska on paikallis- ja kansallispäättäjä. Toki yksin mielipiteineen ei välttämättä tuhoisa.

Mielestäni sortuminen hörhön kanssa oikeastaan mihinkään vapaaehtoiseen keskusteluun on taktinen virhe ja osoittaa ainakin hetkittäistä tilannetajun pettämistä. Siinä ei ole kuin hävittävää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 23.09.2020 9:54
James Potkukelkka kirjoitti: 23.09.2020 9:35 ^mikäs tässä Häkkäsen bloggauksessa, jonka takia Kontula veti esiin Kokoomuksen kansanmurhaan syyllistymisen, sitten on vikana?

https://www.verkkouutiset.fi/yhdistysmi ... /#90a6813f
Jos sä kieltäydyt näkemästä sitä, niin tuskin voin auttaa. Luulisi nimittäin otsaluullakin olevan selvää, että vaikka tällainen sandersilais-corbynlainen "sosialismi" on ollut maailmalla (hyvin) pienessä nousussa, niin on aivan persuhenkistä urpoilua liittää uutiseen väkivaltaisen natsijärjestön kieltämisestä Suomessa jotain ihme horinoita siitä, miten tänä aikana "kommunismilla ilakointi" tavalla, joka "unohtaa historian ideologioiden kauhut", olisi relevantisti verrattavissa ekstremistisen äärioikeiston nousuun jotenkin samanlaisena ja yhtä vakavana ilmiönä. Tää on aivan älyvapaa esimerkki tasapuolisuusharhasta. Vielä tökerömmin tämä näkyi Häkkäsen twiitissä, johon ymmärsin Kontulan omalla jutullaan reagoineen, mutta on se näemmä myös tuossa taustatekstissä.

Tosi outoa, että väkivaltaoikeiston käsittely ilman sellaista kitinästä tuttua mutku stalin ja mao -sössötystä on niin mahdotonta jopa korostetun laillisuuslinjaiselle kokoomuslaiselle. Joku kumma ja irrationaalinen poliittinen identifikaatio siellä täytyy olla.
Njoo. Nyt autettuasi ymmärrän, että ongelma on siis se, että arvioisi mukaan ei saisi lainkaan mainita kommunismia edes sivulauseessa, koska se on niin vähäinen ja harmiton ilmiö Suomessa tällä hetkellä? Voihan sen tietysti noinkin ajatella enkä ajatustasi tyrmää. HIstoriallisesti kommunismi kuitenkin on ollut Suomessa merkittävä uhkatekijä ihmisten vapaudelle ja turvallisuudelle. Ja onhan meillä eduskunnassa kuitenkin yksi oman ilmoituksensa mukaan kommunisti. Ei siellä taida ketään kansallissolistiksi tunnustautuvaa olla :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Natsit on kato pahoja! Pitää keskittyä natseihin.

(Ja natsit eivät sitten ole sosialisteja! Ne ovat ääriOIKEISTOA!)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.09.2020 10:15 Mielestäni sortuminen hörhön kanssa oikeastaan mihinkään vapaaehtoiseen keskusteluun on taktinen virhe ja osoittaa ainakin hetkittäistä tilannetajun pettämistä. Siinä ei ole kuin hävittävää.
Niin, mun mielestä siis on erityisen huolestuttavaa, että tässä Häkkänen ei siis ajautunut keskusteluun Kontulan avauksen jälkeen ja Kontulan jäsennyksen pohjalta, mikä tosiaan olisi taktinen virhe. Sen sijaan hän kai ihan itse avasi keskustelun omalla jäsennyksellään, joka oli lähes täyttä persuilua ja kutsui Kontulan vastaamaan samalla tasolla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Huumoritopiikki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Avaas nyt vähän, missä se Häkkäsen virhe siis objektiivisesti ajatellen on?

Puoluekokouksen perusteella Häkkäsen pelipositio vaikuttaisi olevan juuri persulaita. Vaikea tuolla suunnalla on pärjätä matkimalla Soininvaaraa.
Vastaa Viestiin