Miksi et saanut?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En saanut koska se oli jonkun susiruman plontin seurassa :lol:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
RolloTomasi

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Koska olen huono ihminen.
ninnithequeen

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Koska olen huono ihminen.
Äläs muru nyt taas alota, höppänä :h:
RolloTomasi

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Koska olen huono ihminen.
Äläs muru nyt taas alota, höppänä :h:
no ei sit. jos söisin ensin ja sitten harkitsisin vastausta uudelleen. :D
bedlam

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En ole ottanut.
RolloTomasi

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mietin asiaa tarkemmin, ja olen tullut siihen tulokseen, että jos maailma on oikeudenmukainen paikka, niin naiset antavat parhaille miehille ja jättävät antamatta huonoille. koska paras tapa osoittaa arvostusta hyvää miestä kohtaan on antaa hänelle pillua tai ottaa suihin. vastaavasti, huonolle miehelle ei anneta eikä häneltä oteta suihin. niinpä se, kuinka monelta naiselta mies on saanut pillua, persettä tai suihin, kertoo suoraan sen kuinka arvostettu, pidetty ja hyväksi todettu mies on vastakkaisen sukupuolen silmissä. ja lopulta millään muulla ei ole merkitystä kuin sillä, kuinka hyvältä näyttää naisten silmissä, ja tästä voimme todeta, että jos ei ole saanut pillua joltain naiselta, ei ole hyvä ihminen tämän silmissä. poislukien omaan äitiin, isoäitiin tai tyttäreen sekaantuminen, koska he ovat sellaisessa sukulaisasemassa, että heihin sekaantuminen olisi perverssiä. joskus ihmisen hyvyys voidaan määritellä vain yhden naisen kautta - sen, jolta hän eniten haluaa pillua. niinpä: en ole saanut koska en ole hyvä ihminen. olen jäänyt ilman koska olen huono.
ElanorRaven

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Miks sillon haluttaa niin jumalattomasti kun tietää, että ei yksinkertasesti pysty?
Varmaan juuri siksi. Aina haluaa sitä, mitä ei voi saada!
MadameDeMeloni

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ilmeisesti olen vaan niin dorka etten tajua ottaa vastaan vaikka saisin.
AarneAnkka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska nörtteilen vaan kotona? Pe- ja lauantai-iltanakin olis kai voinut / pitänyt mennä baariin, yökerhoon tjsp kuten normaalit kunnon ihmiset tekevät, mutta minä vaan kityilin ja katselin telkkaria.

Ilmeisesti sisäiset prioriteettini vaan ovat tällaisia. Meluisaan savuiseen paikkaan kärkkymään meneminen on liian suuri vaiva todennäköisesti huonosti menevän yhden illan ähellyksen eteen (varsinkin kun on joka tapauksessa paljon todennäköisempää että jää vain oma luu käteen). Vuorokausirytminikin on sellainen etten ole koskaan siihen aikaan sellaisella tuulella (mitä? Raskaan työviikon päätteeksi perjantaina pitäisi vielä nähdä vaivaa baarissa heilumiseen? Emmäjaksa....).

Pitää kai vaan odotella että törmää taas joskus Sellaiseen Oikeaan. Ulos pitää joka tapauksessa mennä, sillä eihän mua nyt kotoa tulla hakemaan, herttinen sentään.

"Kokeile nettiä"? Ei se toimi.

Kuten Buddhakin taitaa opettaa, parempi olla haluamatta turhia, niin ei turhaan petykään. Happamia, sanoi kettu. Lässynlässynlää, marmati marmati. :P
ninnithequeen

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Koska ukko oli töissä.
slam

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:En saanut, koska en pyytänyt.
Noo, eipä ole kehdannut kysellä
Tiikeriankka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ei kukaan ole tullut soittamaan ovikelloa ja tarjoamaan.
segma

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja segma »

Jänistin. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että ensi kerralla tärppää!
slam

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tiikeriankka kirjoitti:Ei kukaan ole tullut soittamaan ovikelloa ja tarjoamaan.
Näinkin on käynyt.
slam

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja slam »

segma kirjoitti:Jänistin. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että ensi kerralla tärppää!
Tämäkin vielä... samat sanat...

Joku tytteli huiteli ötökkää kimpustaan pois uimarannalla ja ulvoskeli omiaan...

"nyt hiljaa" sanoivat muut, kun uroksena marssin ohitse... Okei ehkei mulla ollut isoja rintalihoja, vaan keksin tilanteen. :)

MUT, heips segma. Sanot vain repaisemalla, että mites misunne jaksaa ja istut heidän viereensä... Hienovaraisemmin tietysti, mutta rohkeutta peliin!

tai Muutoin mariset loppu-elämäs! mene ja sano. (että ei käy kuin minulle) Tyttöset nolostuu, kun poika puhuu, mutta kehuskelet heidän takamuksiaan, ja niin pois päin... DOO IT MÄÄN Prkel. suomi poika!

PAINA, PAINA! puske päälle.
Turbohaltija

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En ehtinyt saada.
MGandhi

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Elän parisuhteessa. Silloin on kai saamiset jo saatu. Olen luovuttanut jo aikaa sitten.
segma

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja segma »

slam kirjoitti: [Rohkaisutekstiä]
Kiitos rohkaisutekstistä! Se nyt kuitenkin menee karvan verran hukkaan, sillä jos nyt ei oikeasti ihmeitä tapahdu ja universumi mullistu (*kop kop kop*), niin "seuraava kerta" on likimain tasan kuukauden kuluttua. Eikä edes tarvi iskeä ketään. Mutta jolla onni on jne.
Elukka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

En yöpynyt kotona. :|
Elukka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eilen oli vähällä jäädä saamatta makuuhuoneen liian korkean lämpötilan takia. :shock:
Onnexi löysin komeron perältä tuulettimen, joka pelasti tilanteen. :mrgreen:
DeliriumTremens

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

koska mies sammu
MadameDeMeloni

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Olin niin humalassa että nukahdin/sammuin pretty quickly.
Elukka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

On niin stanan kuuma etten meinannut saada edes unta.
Mistään muusta nyt sitten puhumattakaan. :tiistai:
Elukka

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ja taas: liian kuuma sänkytouhuihin, ainakin emännän mielestä.
Tulis talvi. :evil:
isohaara

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Herutti, mutten jaksanu.
Vastaa Viestiin