Miksi et saanut?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
slam

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei jaksanut Amarillossa juosta listan kanssa ympäri ja kerätä mahdollisilta osallistujilta nimiä.

Hoitakoot kiireisempi porukka toisensa. 8) Tai jotain sen suuntaista. Jos jotain jäljelle jää, niin ehkä siitä sovintoon päästähän... näin hämäläisittäin... :)
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Paha saada jos ei ole yritystäkään mihinkään suuntaan. Harvemmin sitä vahingossa saa.
ElanorRaven

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Larla kirjoitti:Paha saada jos ei ole yritystäkään mihinkään suuntaan. Harvemmin sitä vahingossa saa.
Tätä täytyy kyllä kompata ihan täysillä.
Turbohaltija

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Larla kirjoitti:Paha saada jos ei ole yritystäkään mihinkään suuntaan. Harvemmin sitä vahingossa saa.
Tissikuvasi takaa sen, että sinun ei tarvitse mitään täällä ainakaan yrittää. Valkkaat vain mieluisimman yrittäjän. :P
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja brona »

Larla kirjoitti:Paha saada jos ei ole yritystäkään mihinkään suuntaan. Harvemmin sitä vahingossa saa.
Sitäkin joskus tapahtunut :mrgreen: Erosta toipuva plonti ei vaan ollut tajuta, että poju oli tyrkyllä.
...
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Turbohaltija kirjoitti:
Larla kirjoitti:Paha saada jos ei ole yritystäkään mihinkään suuntaan. Harvemmin sitä vahingossa saa.
Tissikuvasi takaa sen, että sinun ei tarvitse mitään täällä ainakaan yrittää. Valkkaat vain mieluisimman yrittäjän. :P
No, mutta enhän minä nyt halua miestä joka ei niinsanottuja tissejäni syvemmälle näe :lol: Minä nyt olen perinteinen nainen ja kuvittelen sisäisen kauneuteni (mitä se ikinä onkaan) sokaisevan vielä jonkun. Tosin tuo tissikuva ei auta asiaa.
Rouva Pupu

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Oisko ollut edellispäivänä kun en saanut. Tuossa jumpan ohessa on niitä seksyjä tanssijuttuja oppinut, niin pitihän sitä uhota miehelle tästä mun seksikkäästä ja notkeasta lantiosta. Paapati paapati täältä tulee seksikkään notkeat lanteet. Muuten ihan hyvä, mutta ensimmäinen liike pamautti ilmoille erittäin voimakkaat luun ratinat ja paukkeet. Se siitä notkeasta lantiosta. Seksiä ei tippunut, mutta yhteinen piristävä hekotushetki haleineen ja pusutteluineen kylläkin <3
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi et saanut?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Koska mokasin raskaasti!
Nainen ehdotti et saatan häntä kotiin samalla kotimatkalla.Ja keimaili ja vihjaili. Ja minä hullu ajattelin vaan, että miehensä olisi vihainen...

Ei ole nyt tapahtunut vaan kerran aikoja sitten, mutta kun voi immeinen mokata... vieläkin harmittaa kun nainen olisi ollut herkku. Sen jälkeen en ihan selvää saantia ole ikinä jättänyt käyttämättä.
Ei miehellä eli minullakaan ole varaa siihen että ajattelee!! Hehheh.
Vastaa Viestiin