Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nousi pieni hymy huulille kun vihdoinkin jauhelihaa sai typerän muovilaatikon sijaan pehmeässä paketissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ilahduin havaitsessani, että alakerran naapurit ilmeisesti muuttavat helvettiin täältä. Olivat periaatteessa muuten harmittomia, mutta eivät osanneet kierrättää (mistä aiheutui muille vaivaa) ja räimivät ovia öisin. Heippati vaan, ei tule ikävä!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 26.06.2017 17:45 Ilahduin havaitsessani, että alakerran naapurit ilmeisesti muuttavat helvettiin täältä. Olivat periaatteessa muuten harmittomia, mutta eivät osanneet kierrättää (mistä aiheutui muille vaivaa) ja räimivät ovia öisin. Heippati vaan, ei tule ikävä!
Ja ajatella, että kauan sitten olen Halunnut sinua eroottisesti ja jopa romanttisesti. Vaikkei mitään tapahtunut, kunhan minä sain huonon maineen. Nyt käsitän että paitsi olet jo liian vanha minulle, emme ole henkisesti yhteensopivia.

Taidat olla KERROSTALOKYTTÄÄJÄ, eli minun maailmanselityksessäni halveksittava olento.

Minä nimittäin EN kierrätä tai edes lajittele roskia. Äitini täyttämät roskasäkit kyllä kumoan roskasäiliöllä nurin. Siellä kun voi olla mitä vaan, kirjoja ja CD-DVD-levyjä myöten. Mutta enhän silloinkaan tónkiessani lajittele edes tölkkeja, ruuantähteitä ja paperia erikseen. Olen poliittisesti epäkorrekti vanaha immeinen.

Maalla taas yksinkertaisesti vain poltan roskat pihalla. Mikä lienee sekin nykyään laitonta. Kerran yksi naapuri tuli huolestuneena valittamaan, että meidän pihalta tulee savua. Mutta nurmikkopalostakin on kokemusta, joten tulistelen vain kesäkostean aikaan tai hankikelillä.

Kaljatölkkejä en notskiin laita, koska eivät pala. Niitä tyhjiä on jo ulkorakennukset täynnä, vuosikymmenien tuotosta,,enkä tiedä mitä tehdä enkä ilkeäkään viedä niitä säkeittäin rekkakuorman verran kauppojen palautusmaattiin.
Viimeksi muokannut Gat, 27.06.2017 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miellä on pihalla yhteiset kierrätyslaatikot, jotka tyhjennetään kerran viikossa. Asukkaan tehtävä on huolehtia, että kamat menee oikein. Jos joku laittaa laatikoihin (eivät ole kovin isoja) väärää kamaa, niitä ei tyhjennetä (joskus vihaiset roskamiehet potkivat laatikot nurin). Ja arvaas ketkä joutuvat sitten lajittelemaan ja siivoamaan toisten jälkiä, kun jotkut urpot eivät osaa. Niinpä. Toisekseen: tämä ei ole kerrostalo.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mutta siis muuten kaikki oikein eli emme ole henkisesti yhteensopivia ja olet jo ikivanha. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt voi pistää pienet ripaskat, pääsen pesemään käteni nimeltä mainitsemattomasta (äss ja pee) kökköprojektista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Olen erityisen iloinen miten synnyin- ja kotikapunkini säbäjengi on aloittanut kautensa. Erityisen iloinen olen siitä että kaatoivat kauden avauksessa Classicin jatkoajalla. Kaiken kruunaa se, että Matias Kaartinen on taas öljymiehissä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Katos vaan kun meni työpaikan väliset matkakulut täysmääräisesti läpi verotuksessa, vaikka mulla ei tuolle ajalle ollut työvelvoitetta. Tykkään :h:
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uusin passin, hankin henkilökortin ja uusin ajokortin. Kaikkiin kävi sama kuva joka vasta otettiin valttikorttia varten työnantajan piikkiin. Ai että mä tykkään miten helpoksi nää hommat on nykyään tehty! Ja uusi ajokortti maksoi vain 20 egee. :h: :h:
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti: 06.10.2017 17:39 Katos vaan kun meni työpaikan väliset matkakulut täysmääräisesti läpi verotuksessa, vaikka mulla ei tuolle ajalle ollut työvelvoitetta. Tykkään :h:
Vähänx siistii, veropetos josta et vielä jääny kiinni <3
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti: 14.12.2017 17:31
Diddley Bow kirjoitti: 06.10.2017 17:39 Katos vaan kun meni työpaikan väliset matkakulut täysmääräisesti läpi verotuksessa, vaikka mulla ei tuolle ajalle ollut työvelvoitetta. Tykkään :h:
Vähänx siistii, veropetos josta et vielä jääny kiinni <3
Niin siis verottajan narautuspalvelu tuottaa sulle suurta iloa? Hyvä niin! Olen iloinen puolestasi!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä horiset? Ihmettelen vaan miten joku viitsii ylpeillä veropetoksella.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

WoW:iin ympätty pikkuinen muistipeli. Vetänyt sen läpi muutan kymmentä kertaa läpi ilman virheitä, en ole vielä ihan täysin dementoitunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

\o/

Tuli lupa ottaa parveke käyttöön. Heti siirtyi puurakennelma olohuoneesta pois, eihän se ehtinytkään viettämään siinä kuin jotain kahdeksan kuukautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Uusi lapsiasiainvaltuutettu on tieteen nainen, joka toivottavasti osaa lausunnoissaan huomoida myös muuta kun oman mielipiteensä ja kaverien kokemukset. Toivon, että hän ei myöskään edeltäjänsä tavoin tee hommasta keppihevosta oman erinomaisuutensa korostamiselle, vaan keskittyy siihen mistä ko. pestissä on kysymys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä tunsin tän tyypin teini-ikäisenä. Ainakin voinee ajatella, että valtuutettu ymmärtänee murrosikään hyvinkin räiskyvästi reagoivia nuoria.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suomalainen viranomaisbyrokratia on kyllä tehokasta ja asiakasystävällistä. Eilen klo 19.30 päätin muuttaa päätyöni Oy:n hallituksen kokoonpanoa.

Pidimme vaimon kanssa hallituksen kokouksen ja ylimääräisen yhtiökokouksen, johon myös osakkaana oleva äitini osallistui puhelimitse (soitin hänelle ja kerroin, että olisi tällainen asia).

Laadin hallituksen kokouksesta ja ylimääräisestä yhtiökokouksesta pöytäkirjat. Tein muutosilmoituksen kaupparekisteriin ja skannasin liitteksi em. pöytäkirjat. Nyt 10.00 tuli meili, että muutokset on rekisteröity. En usko, että monessakaan maassa menisi noin jouhevasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lisää pisteitä suomalaiselle byrokratialle. Virhe myönnetään ja korjataan

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art ... 08458.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sinnemäeltä kuluu varmaan kahdeksan pulloa viiniä kun autoijoiden virhemaksuja joudutaan palauttamaan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Rakkautta ilmassa :h: :h: . Tyttäreni on mennyt kihloihin. Ai että mä tykkään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Linkkarissa tuli vastaan Suomen änkytysyhdistyksen viestintävastaava. Nauroin ensin, ja tajusin vasta sitten, että se ei ole nokkeluus vaan hänen ihan oikea positio.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ajoin tänään ekaa kertaa Tierillä. Oli ihanaa :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

En muista onko täällä jotain suurta teehen liittyvää ketjua, joten jaan iloiset kokemukseni tähän ketjuun. Mä olen jo usean vuoden juonut kuumana juomana vihreää teetä - kokeillut eri makuja ja suurimmasta osasta tykännyt. Viimeaikoina olen todella isosti tykännyt vihreän teen ja inkiväärin yhdistelmästä. Tymäkkä paketti!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Diddley Bow kirjoitti: 11.08.2020 18:06 vihreän teen ja inkiväärin yhdistelmästä. Tymäkkä paketti!
Onk tää joku paketti vai sekoitatko itse?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti: 08.06.2020 19:58 Linkkarissa tuli vastaan Suomen änkytysyhdistyksen viestintävastaava.
Oliko sillä skillseissä morsetus?
Vastaa Viestiin