Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ElanorRaven

Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tänne murheen pesään pitää perustaa topikki, jossa ei valiteta laisinkaan! Kertokaa pienistä päivän piristyksistä tai koko elämän mullistavista riemuista, varmasti muutkin tulevat hyvälle mielelle niitä lukiessaan :h:

Aloitan pienellä, mutta piristävällä asialla, eli tuolla ihanalla kevättalven säällä joka saa väkisinkin hymyilemään... Aurinko paistaa ja pilvet näyttää jo kesäisiltä.

Toiseksi tänään sain tietyn visuaalisen näkymän ja tutun tuoksun yhdistelmän seurauksena kiinni eräästä vanhasta tunnetilasta, johon liittyy suuri onnen ja turvallisuuden tunne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hymyilytti ja ilostutti, kun varmistui, että puolisokeiden uimaseura kokoontuu huomenna. Uimista ja juoruilua :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Think »

Söin eilen pitkästä aikaa perinteistä jälkiuunileipää ja siihen päälle sopivasti voita! Ai että oli miltei orgastisen hyvää.
Ovela kuin orgasmi
eps

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja eps »

Tänään stokkalla katsoessani monen laitteen kaukosäädintä myyjä sanoi, että huomenna tuon hinta putoaa alessa 20 euroa. Tuli hyvä mieli.

e.
ninnithequeen

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapsi sai ihan uuden Pingu-videon anopilta. Ne jos jotkut on todella hauskoja. Saa meidän perheen emännät nauraa höröttää tänään.

Sain mieheltä äsken pusun, hänen lähtiessään töihin.

Uusi Valitut Palat tuli.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja martza »

Viime sunnuntaina kävelemässä oman rakkaani kanssa, käsi kädekkäin, järven jäällä. Ilma oli täysin tyyni, aurinko paistoi täydeltä terältä, pilvettömältä taivaalta. Myös historia havina tuntui luissa ja ytimisissä, sillä paikalla on kuljeksinut varmasti,vuosisadan vaihteessa, monia suuria suomalaisia kulttuuripersoonia. Enempää ei voi elämältä vaatia. Sielun ja ruumiin voitelua, mitä parhaimmalla tavalla.
Onni lähtee pienistä asioista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kid

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ilostuttaa ja hymyilyttää ihana teksiviesti nussulta sekä eilinen juttutuokio kummitytön kanssa.
Ja tänään meen ostaa sängyn meille. Lisää tilaa temmeltää punkassa :wink:
Elukka

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No nyt rupeaa taas kuulumaan väliaikatietoja tuosta mahd. tulevasta työpaikastakin... Pyysivät viikon kokeilujaksolle. :cheer:
Kunhan vaan saisin sen viikon hoidettua kunnialla... :? Peloittaakin hiukan. Entäs jos mä mogaan? :shock:
Kid

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Kunhan vaan saisin sen viikon hoidettua kunnialla... :? Peloittaakin hiukan. Entäs jos mä mogaan? :shock:
Oot vaan oma ittes ni hyvin se menee. *tsemppaa*
Elukka

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Kunhan vaan saisin sen viikon hoidettua kunnialla... :? Peloittaakin hiukan. Entäs jos mä mogaan? :shock:
Oot vaan oma ittes ni hyvin se menee. *tsemppaa*
Dänks :)
bedlam

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kulti tulloo tänään reissusta :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilostutti, kun sain tietää, että olen tietämättäni tavannut Herminen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ilostutti, kun sain tietää, että olen tietämättäni tavannut Herminen.
Joo, voi tsiisus mikä tsägä :D
ElanorRaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sain tylsän aamun piristykseksi todella ihanan tekstiviestin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamullakin on valoisaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ens viikon torstaina meillä on uusi, iso ja ihana sänky.
tonttu

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Minulla alkaa hiihtoloma parin viikon päästä.
Ja taidan sittenkin tietää mitä haluan tehdä isona. :cheer:
ninnithequeen

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minulle tuotiin aamukahvi tänään sänkyyn :h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ulkona paistaa aurinko! Sain kengittäjänkin kiinni, ja se tulee ens viikolla :cheer:
Exsat

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ei tarvinnut kokata kun mies oli tehnyt ruoan valmiiksi, kunhan lämmittelin mikrossa, ja oli hyvää! Uusi tukka on jännä.
ninnithequeen

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Uusi tukka on jännä.
:pics:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tässä kuussa tulee POONUKSET ja sitten lähden ostoksille. Olohuoneeni valtaa uusi AV-systeemi.

Eilen sain tietää että saan EOS 350D:n halvemmalla kuin mistään kaupasta löytyy.

Kultani on ryhdistäytynyt itsensä suhteen ja olen ihan hämmentynyt asiasta.

Koira meinasi tulla vihaiseksi mutta ei ole viime aikoina rähissyt ollenkaan. Kai sillä oli vain jokin stressijuttu. Hyvä asia siis että rähinä meni ohi eikä jatkunut.

Minusta tuli metsästysseuran jäsen sunnuntaina.

Tein kaalikeittoa sunnuntaina ja syön sitä vieläkin, se on hyvvää.

Lähden huomenna morjestamaan perhettäni.

Perjantaina saan uuden tukan.

Reissu Barcelonaan on varmistunut, liput varattu. Menemme vierailemaan Torresin viinitilalla, odotan sitä kuin kuuta nousevaa.

Lähden Tokioon maalis- tai huhtikuussa ja näen siellä ystäväni jonka olen viimeksi tavannut marraskuussa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ElanorRaven

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minulla on hurjan hyvä olo, kun kävin vielä päivän päätteeksi juoksemassa pienen lenkin tuolla kirpeässä pakkaskelissä ja nyt on koko kroppa niin hyvinvoivan tuntuinen :) Ja sanokaa vaan sairaaksi, mutta tämä lomalainen on aivan pirun tyytyväinen kun pääsen huomenna töihin!
Kid

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tänään pääsee hyvässä seurassa sapuskoimaan ja leffaan.
Nowaysis

Re: Pienten ja Suurten Ilojen Ketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Heräsin pirteänä kahdeksalta. Ei tarvi viedä muksua hoitoon, joten sai ihan rauhassa hoidella aamupalat. Mtv Roulette soitti sekä Ace of Basea että Spice Girlsejä ja olin ihan fiilareissa. Parasta kuitenkin se, ettei aamulla herännyt julmettuun jomotukseen eikä särkylääke ollut mielessä ensimmäisenä. Eka antibiootti, sitten särkylääke 8) Elättelen toiveita turvotuksen laskemisesta lauantaihin mennessä(synttäribiletystä tiedossa), mustelman saa aina peitettyä jollain tökötillä. Sain ilmasen leffalipunkin eilen, ehkä pääsen tänään stiigaan Coldpack Mountainin..Hmm.
Vastaa Viestiin