Arvostele edellisen Avatar

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulle tulee jostain syystä Elukan avatarista se vanha Polar-juustomainos mieleen.
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kreitsu kirjoitti:Ulkonäköpakkomielteinen (avatar).
Täh? Ovatko tissilehteä lukevat ulkonäköpakkomielteisiä? :?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AarneAnkka kirjoitti: Täh? Ovatko tissilehteä lukevat ulkonäköpakkomielteisiä? :?
Mahdollisesti. Tissilehdethän yleensä kai tarjoilevat tietynlaista kehonmallia ja niitä katselevat on sitten koukussa siihen tuijotteluun - ulkonäön tuijotteluun, kun ei kai noissa lehdissä paljon muuta ole. Korjaa toki, jos olen väärässä. Ei ole tullut selailtua aikoihin.
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kreitsu kirjoitti:Tissilehdethän yleensä kai tarjoilevat tietynlaista kehonmallia
No höh, silloinhan kuka tahansa jolla on minkäänlaisia ulkonäköpreferenssejä on ulkonäköpakkomielteinen. Ja tissilehti on silkkaa runkkumatskua, eikä mitään maailmankuvaa muokkaavaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AarneAnkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Tissilehdethän yleensä kai tarjoilevat tietynlaista kehonmallia
No höh, silloinhan kuka tahansa jolla on minkäänlaisia ulkonäköpreferenssejä on ulkonäköpakkomielteinen. Ja tissilehti on silkkaa runkkumatskua, eikä mitään maailmankuvaa muokkaavaa.
No höh, se oli mun mielikuva tuosta avataresta - ei muusta. Ei aina luulla, että otetaan henk.koht. jooko. Sitä paitsi mähän kutsun itsekin itseäni laudaksi ja pidän hyvin paljon pikkutisseistäni, joten syytä moiseen ei edes ole.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti: Ja tissilehti on silkkaa runkkumatskua, eikä mitään maailmankuvaa muokkaavaa.
Katos nyt vähän mitä näppikseltäsi irti päästelet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sie muokkasit sen henkilökohtaisuuden pois. Mä en jaksa tuota enää muokata.

Jatkakaa te muut avatarienne arvostelua!
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Katos nyt vähän mitä näppikseltäsi irti päästelet.
Luen tissilehtiä koska olen tissimies, eikä päinvastoin. Tulisiko minulle hinku ryhtyä transsuksi jos lukisin transulehtiä?

EDIT: Öö siis... itse asiassa en edes lue tissilehtiä. Ainoastaan avatarini lukee.

Arvostellaan samaan syssyyn vielä kirjoittajan avatar: Joko loistavaa itseironiaa tai negatiivinen minäkuva, tai molempia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AarneAnkka kirjoitti: Arvostellaan samaan syssyyn vielä kirjoittajan avatar: Joko loistavaa itseironiaa tai negatiivinen minäkuva, tai molempia.
Piti arvostella avatar. Voiko avatar olla itseironinen tai voiko sillä olla negatiivinen minäkuva? :shock:
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kreitsu kirjoitti:Voiko avatar olla itseironinen tai voiko sillä olla negatiivinen minäkuva? :shock:
Avatar voi osoittaa sitä. Tämä tietenkin toimii vain jos henkilön on tavannut livenä. Voisin sanoa jotain tyyliin "hahhah, hauska SouthPark -ava", jolloin hekin jotka eivät ole tavanneet häntä livenä saisivat siitä ehkä jotain irti (tai sitten ei), mutta öö.... äääh.... mitä mä ajan takaa? Antaa olla. Whatever. Kun jotkut tämän ketjun luonnehdinnoista ovat kohdistuneet enemmän henkilöön avatarin takana kuin itse avatariin, joten luulin että se on ihan okei, mutta ei sitten näköjään?

*menee nurkkaan häpeämään*
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AarneAnkka kirjoitti:Kun jotkut tämän ketjun luonnehdinnoista ovat kohdistuneet enemmän henkilöön avatarin takana kuin itse avatariin, joten luulin että se on ihan okei, mutta ei sitten näköjään?

*menee nurkkaan häpeämään*
Saahan sitä arvostella miten vain, mutta tuohan ei ole enää avatarin arvostelua. Mutta ei sun lupaa siihen tarvitse kysyä, että miten arvostelet. Saa toki käyttää omaa harkintaa. Itse olen näissä pyrkinyt pysymään niissä avatarissa, mutta kukas kieltää toimimasta toisin.

Mainittakoon vielä, etten kaikkia arvosteluja ole lukenut, joten en voi ottaa kantaa siihen millä tavalla on arvosteluja kaiken kaikkiaan tehty. Mutta turhaan sä siellä nurkassa häpeät.
Flipperix

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Tyylikäs nautakarjan edusta edustavassa valaistuksessa ja maalaisromanttisessa miljöössä. Hyvin chic.
prosessi

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tyylitön nautakarjan edustaja latteassa valaistuksessa ja sumuisessa miljöössä. Hyvin paksu.
hermine

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja hermine »

Sumuisessa miljöössä. Hyvin paksu.
Geetzu

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aika raikas, iskeyttää syksykaipuun päälle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pikku lammas, niin valkoinen, viaton ja valloittava.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Onpas tolla lytty nenä. Onkohan sitä jaloistettu kauheesti?
prosessi

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Oranssit räpyläsukat hämäävät. Näyttää ankaksi naamioituneelta.
ninnithequeen

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä kylvyssä :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Todella onnistunut ja näköinen SP-hahmo avataren takana olevasta rouvasta. On se hieno!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei sanaleikki, vaan numerologialeikki. 110000 101001 110000 110000 101001 110000 110000 101001 101001. <--- naurua binäärimuodossa
Mulli75

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Niinhän joku sanoi että paholainen on luonut naisen miehen kiusaksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Muuten kiva maalaiskuva, mutta miksi alla lukee Nöyryyttäjä. Sonnihan vain täyttää ikiaikaista tehtäväänsä ja siirtää übermeistergeeninsä seuraavalle sukupolvelle. "Voi sitä naimisen loisketta!" kuten taannoinen eduskunnan puhemies olisi tilannetta kuvaillut.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Waggy Tailin serkku!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Arvostele edellisen Avatar

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AarneAnkka kirjoitti:Waggy Tailin serkku!
Loistava vitsi, tissit ovat tosin hieman liian suuret minun makuuni.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin