Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Go Matti! Matti se on hienotunteisuuden partaveitsi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20100724 ... 5_vi.shtml
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Leevi »

SikaMika

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No oli. Ahmatti-Petskulla on niin valloittava hymy, että olisin kuvitellut Pumpattavan Viivin jaksaneen vielä ainakin pari viikkoa silmät kiinni.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No johan minä sen uutisoin jo toissapäivänä.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Turvatoimet olivat hyvät ja niitä oli riittävästi

*köh köh*

Maallikko voisi virheellisesti kuvitella, että kun 19 ihmistä kuolee, niin turvatoimissa on jotain vialla, mutta huojentavaa kuulla, eikä kaikki sujui asianmukaisesti.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Taloussanomat, tuo parempien ihmisten iltalehti, uutisoi, että mm. World of Warcraftia pelaamalla saisi paremmat valmiudet johtajatehtäviin.

http://www.taloussanomat.fi/harrastukse ... 010034/139

Itse lähinnä pelaan peliä, jossa räiskitään vastaantulevia zombeja. Kaipa silläkin ongelmanratkaisukyvyllä joku johtajan homma löytyy...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

WoW koukuttaa niin pahasti, että pomo pysyy poissa jaloista pelatessaan sitä työajalla, loogista.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, opin että italialaiset on paskasakkia.

Hedelmällistä kitkaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Turvatoimet olivat hyvät ja niitä oli riittävästi

*köh köh*

Maallikko voisi virheellisesti kuvitella, että kun 19 ihmistä kuolee, niin turvatoimissa on jotain vialla, mutta huojentavaa kuulla, eikä kaikki sujui asianmukaisesti.
Joo, melkoisen outo lausunto. Jos satoja tuhansia ihmisiä sumputetaan kuin karjaa jonkun yhden pienen tunnelin kautta niin on mun mielestä aika selvää että ongelmia tulee.

Aiheeseen liittyvä ikävä uutinen. :(
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan vittu mikä trendi, onneks en käykkään keskustassa kuin baariaikoina.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Fei ... 5258826469
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Voihan vittu mikä trendi, onneks en käykkään keskustassa kuin baariaikoina.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Fei ... 5258826469
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Saat vaikka kaikki mua lähentelevät feissarit.

Mutta ilmeisesti kuulut samaan kategoriaan kuin vanhempani, jotka saavat olla varsin rauhassa. En tajua. Ilmeisesti feissarit kiduttavat etupäässä ihmisiä, jotka voisivat kuulua esim. kategoriaan opiskelija = helposti syyllistettävissä antamaan rahaa.

Hyvällä asialla ollaan ja blaablaa, mutta kyllä toi kaikkien julkisten alueiden miinoittaminen on niin vastenmielistä touhua, etten yhdenkään feissarin kautta ryhdy lahjoittajaksi millekään järjestölle. Valitsen kohteeni oma-aloitteisesti ja muita reittejä, tattis vaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aikoinaan työmatkalla oli kolmekin feissaajien miehittämää propagandapistettä, en hirveästi arvostanut.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Saat vaikka kaikki mua lähentelevät feissarit.

Mutta ilmeisesti kuulut samaan kategoriaan kuin vanhempani, jotka saavat olla varsin rauhassa. En tajua.
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
nastamuumio

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Feissareihin tepsii aika hyvin, että ensin lähestyy niitä naama norsunvitulla ja sitten kun tulee vähän lähemmäs, ohittaa ne päättäväisesti pää toiseen suuntaan käännettynä. Eli feissarit pilaa katukuvan sitenkin, että kaikki ihmiset alkaa näyttää nyrpeetä ja täysin piittaamatonta naamaa ja muuttuu pikku hiljaa muutenkin nyrpeiksi ja täysin piittaamattomiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
Tuskin, mutta teoriasi tökkii siltä osin että en anna minäkään. (Luulisin, että olemuksellani myös viestin melko tehokkaasti ettei maksa vaivaa lähestyä, mutta ehkä pitää varmuudeksi hankkia t-paita jossa lukee "En koskaan anna feissarille"... :roll: )
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti:Feissareihin tepsii aika hyvin, että ensin lähestyy niitä naama norsunvitulla ja sitten kun tulee vähän lähemmäs, ohittaa ne päättäväisesti pää toiseen suuntaan käännettynä. Eli feissarit pilaa katukuvan sitenkin, että kaikki ihmiset alkaa näyttää nyrpeetä ja täysin piittaamatonta naamaa ja muuttuu pikku hiljaa muutenkin nyrpeiksi ja täysin piittaamattomiksi.
No tätä mä meinasin tolla että luulisin viestiväni tehokkaastikin, että ei muuten kiinnosta. Siitä huolimatta ne sitkeimmät sissit uskaltautuu tunkemaan tielle kyselemään että olisko hetki aikaa ja kiinnostaisko ihmisoikeudet.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Okei, sit ei auta kuin "Vittuun ihmisoikeudet" -t-paita.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä oon nyt kyllä aivan masiksessa, kun mua ei koskaan heruteta. Mut täytyy johtua siitä, että liikun niin harvoin keskustassa. Joo, sitä se on. Onneksi Jehovat sentään joskus soittaa ovikelloa.
Chap

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Chap »

Huh, voisin kyllä antaa Helsinki Missiolle. Kirkon ulkomaanapu jääkööt odottamaan ND:n panosta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
Tuskin, mutta teoriasi tökkii siltä osin että en anna minäkään.
Jos sä olet kuitenkin sen näköinen, että saattaisit olla ns. huolimaton tavarastasi?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Ei se sinänsä vaikeaa ole, mutta jos ja kun liikkuu usein näillä täyteen miinoitetuilla alueilla keskustassa ja saa olla hokemassa sitä "kiitos eitä" noin viidelle yrittäjälle joka kerta (usemman kerran viikossa), niin jossakin vaiheessa mitta vaan tulee täyteen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Ei se sinänsä vaikeaa ole, mutta jos ja kun liikkuu usein näillä täyteen miinoitetuilla alueilla keskustassa ja saa olla hokemassa sitä "kiitos eitä" noin viidelle yrittäjälle joka kerta (usemman kerran viikossa), niin jossakin vaiheessa mitta vaan tulee täyteen.
Helpottaa ehkä, kun muistaa että ne on vaan duunissa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vastaa Viestiin