Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Suomalaiset tarkkaan valikoidut ja huippukoulutetut valiojoukot esiintyvät edukseen. Hienosti vedetty jätkät.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/il-ra ... 96580.html
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/u ... 1111105861

"Suomessa on jo tällä hetkellä Euroopan neljänneksi korkein ja Pohjoismaiden korkein hyvitysmaksu. "

Tottakai Suomen täytyy olla ykkönen!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Varoitus kitinän twilight momseille:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20111129 ... 6_vi.shtml
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Tottakai Suomen täytyy olla ykkönen!

Eiks tää ole sen tollon vasemmiston pressaehdokkaan ajama juttu?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tottakai Suomen täytyy olla ykkönen!

Eiks tää ole sen tollon vasemmiston pressaehdokkaan ajama juttu?
Arhinmäkihän se on murheilu ja väkivaltaministeri eli joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201111 ... 5_ul.shtml

Useita oppilaita on puukotettu Vallentunan lukiossa Ruotsissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei siellä välttämättä ole kuin yhtä puukotettu:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14008836.ab
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duudsonien uusi TEMPPU?
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Davekin pääsee lottoamaan. Voit sitten mahdollisen täysosuman jälkeen lahjoittaa voittosi lastenklinikoille.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/euroj ... 92738.html
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätäänhän yksittäisen teon tuomitsemisessa tulee keskittyä siihen yksittäiseen tekoon eikä persoonaan. Kuka tahansa voi syyllistyä kusipäiseen tekoon, mutta siitä on useimmiten vielä pitkä matka kusipäiseen persoonaan. Ja Jeesushan armahtaa... tai Jumala, viimeistään Allah.
Totta toisaalta. En mäkään lähtis palottelumurhaamaan kuin pari ihmistä. Ei se minusta vielä pahaa ihmistä tee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Ei se minusta vielä pahaa ihmistä tee.
Sun pahuutesi muuten taitaa olla palstalla virallistettu kusipääasteelle, joten se siitä. Itse asiasta sen verran vielä, että sun milloin hullun milloin kusipään leimoja ei vaan voi kovin vakavissaan ottaa, kun jakelet niitä liukuhihnalta. Ylipäätään kaltaisesi kärttyisän rääväsuun ei juuri pitäisi jaella tuomioita muille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:Susta siis on ihan oikein "juoda onnettomuutta edeltävänä päivänä aamusta asti viiniä ja olutta, ja tehdä näin jo useamman päivän. Ja siitä huolimatta lähteä veneilemään ystävänsä perheen kanssa lapset kyydissä ja toimia itse kuskina." Ok. Hyvä tietää että mielestäsi kyseessä ei ole mikään todellinen ongelma vaan että nämä ovat ihan perus mökkeilykriteereitä.
Sulla on erikoinen tapa kuvitella päässäsi asioita ja sitten vaahdota niistä kuvitelmista - ensin kuvittelet tapahtumat ja sitten mitä mieltä olen niistä. Viitaamassasi artikkelissa ei oteta mitään kantaa siihen, onko JJ ollut minkäänmoisissa laittomissa promilleissa kuskatessaan siinä viitattuja lapsia jne. eli ja missä on kuskattu ja miten. Jos JJ on kolme kaljaa krapulaan vedettyään vienyt penskat mökkirannasta venerantaan, niin ei se nyt minun maailmaani kaada. Vaan kun en tiedä, en katso aiheelliseksi tuomita iltalehden artikkelin kahden rivin perusteella. Sinä ilmeisesti joko tiedät paremmin tai sitten mediakritiikkisi on vähän ruosteessa.
Kuinka monta prosenttia vesillä puhalletuista puhaltaa 2,5 promillea
Onko sinulla tietoa montako promillea JJ:llä oli kuskatessaan lapsia, joka lienee aika relevantti juttu sitä kusipäisyyttä arvioidessa? Poliisin tilastot eivät kerro kuinka moni puhalsi jotain väliltä 0,1 ja 0,99 promillea. Uskon että se määrä on aika suuri verrattuna varsinaisiin ruorijuoppoihin.
Eli puhalletuista vain 2,5% ylittää edes yhden promillen rajan. Onko tämä nyt sitten mielestäsi jotenkin kohtuuttoman iso osa mitä yrität minua laittaa tuomitsemaan alkoholisteiksi mitä todennäköisyysperusteilla sanoin?
Minusta on hämmästyttävää, miten pienellä päätyy kirjoissasi alkoholistiksi. Kannattaisi varmaan tarkistaa alkoholistin määritelmä. Onko jokainen ruori/rattijuopumukseen syyllistynyt alkoholisti? Vai jokainen joka vetää mökillään monen päivän rännit? Suomalaiseen alkoholikulttuuriin kuuluu aika tavanomaisena osana monen päivän rännit kesämökillä, enkä minä nyt jokaista sellaista toisinaan harrastavaa alkoholistiksi ole diagnosoimassa. Minulla ei ole JJ:n käytöksestä miltään ajalta mitään sellaista tietoa, että hän olisi ollut alkoholinkäytön vuoksi ongelmissa eikä mitään muutakaan tietoa hänen alkoholinkäytöstään. Sulla on vissiin tässäkin joku muu tieto kuin viittaamasi artikkeli?

Mua ihmetyttää myös tuo promillejen kauhistelu. Esimerkiksi dumari kertoo vetäneensä täällä viikonlopussa joku 50-60 annosta ja illassa jopa 30. Jos mä joisin 20 annosta alkoholia 10 tunnissa (yksi ilta), mikä ei ole erityisen mahdoton suoritus, olisin 2,93 promillen humalassa. En tiedä kuinka paljon isompi kaveri Dumari on, mutta varmaan aika usein tukevasti 2 promillen päällä mennään ja ei häntä täällä kukaan ole alkoholistiksi leimannut.
Jos olet tästä asiasta eri mieltä, olet vähintään kusipää, ja todennäköisesti myös mulkku. Suosittelen siis vahvasti puntaroimaan puolustuspuheenvuorosi uusiksi.
Mä suosittelen sua tarkkailemaan verenpainettasi. Mä muodostaan oman mielipiteeni niiden tietojen perusteella mitä mulla on. Tämä saattaa nyt tulla yllätyksenä, mutta ei mua ihan kauheasti purista millainen tyyppi mä sun kirjoissasi olen.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Susta siis on ihan oikein "juoda onnettomuutta edeltävänä päivänä aamusta asti viiniä ja olutta, ja tehdä näin jo useamman päivän. Ja siitä huolimatta lähteä veneilemään ystävänsä perheen kanssa lapset kyydissä ja toimia itse kuskina." Ok. Hyvä tietää että mielestäsi kyseessä ei ole mikään todellinen ongelma vaan että nämä ovat ihan perus mökkeilykriteereitä.
Sulla on erikoinen tapa kuvitella päässäsi asioita ja sitten vaahdota niistä kuvitelmista - ensin kuvittelet tapahtumat ja sitten mitä mieltä olen niistä. Viitaamassasi artikkelissa ei oteta mitään kantaa siihen, onko JJ ollut minkäänmoisissa laittomissa promilleissa kuskatessaan siinä viitattuja lapsia jne. eli ja missä on kuskattu ja miten. Jos JJ on kolme kaljaa krapulaan vedettyään vienyt penskat mökkirannasta venerantaan, niin ei se nyt minun maailmaani kaada. Vaan kun en tiedä, en katso aiheelliseksi tuomita iltalehden artikkelin kahden rivin perusteella. Sinä ilmeisesti joko tiedät paremmin tai sitten mediakritiikkisi on vähän ruosteessa.

Onko sinulla tietoa montako promillea JJ:llä oli kuskatessaan lapsia, joka lienee aika relevantti juttu sitä kusipäisyyttä arvioidessa? Poliisin tilastot eivät kerro kuinka moni puhalsi jotain väliltä 0,1 ja 0,99 promillea. Uskon että se määrä on aika suuri verrattuna varsinaisiin ruorijuoppoihin.
Jaa no ehkä mä sitten kuvittelen senkin että Järvilehto on painanut 5km/h nopeusrajoituksella vähintään 2,5 promillen kännissä 1620% ylinopeutta seinään tappaen kaverinsa. Normipäivä, normimökkireissu, normiharkintakyky. Enhän mä tosiaan tiedä minkälaisessa jurrissa niitä kakaroita on minnekään viety, eikä sitä tiedä kukaan muukaan, mutta jos on omien sanojensa mukaan lähtenyt ajelemaan sen jälkeen kun on vetänyt viiniä ja kaljaa aamusta asti, niin kyllähän se jo jotain sanomaa pitäisi kertoa vastuullisuudesta yhdessä lopputuloksen ja niiden faktojen kanssa, joilla käräjillä nyt istutaan. Kyllä, edustaa mielestäni yhteenlaskettuna jonkin sortin kusipäisyyttä.

Mitä tekemistä niillä on jotka on kuljettaneet venettä alle yhden promillen kännissä asian kanssa? Järvilehto nyt on sattunut tekemään sitä ainakin kerran todistettavasti 2,5-kertaisessa kännissä. Uskotko 1+1 laskettuna että tämä oli ollut ns. ainoa kerta?
So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eli puhalletuista vain 2,5% ylittää edes yhden promillen rajan. Onko tämä nyt sitten mielestäsi jotenkin kohtuuttoman iso osa mitä yrität minua laittaa tuomitsemaan alkoholisteiksi mitä todennäköisyysperusteilla sanoin?
Minusta on hämmästyttävää, miten pienellä päätyy kirjoissasi alkoholistiksi. Kannattaisi varmaan tarkistaa alkoholistin määritelmä.
Kannattaisi varmaan tarkistaa mitä kirjoitin. Kirjoitin että tämän tyyppinen kaveri joka ei osaa pysyä ruorista pois hyvin suurella todennäköisyydellä toistuvasti tuubassa, saattaa olla melko todennäköisesti myös alkoholisti.
Onko jokainen ruori/rattijuopumukseen syyllistynyt alkoholisti? Vai jokainen joka vetää mökillään monen päivän rännit? Suomalaiseen alkoholikulttuuriin kuuluu aika tavanomaisena osana monen päivän rännit kesämökillä, enkä minä nyt jokaista sellaista toisinaan harrastavaa alkoholistiksi ole diagnosoimassa. Minulla ei ole JJ:n käytöksestä miltään ajalta mitään sellaista tietoa, että hän olisi ollut alkoholinkäytön vuoksi ongelmissa eikä mitään muutakaan tietoa hänen alkoholinkäytöstään. Sulla on vissiin tässäkin joku muu tieto kuin viittaamasi artikkeli?
Kyllähän Järvilehdolle on tuntunut sattuvan ja tapahtuvan sen verran että oma kuolevaisuus veneen ratissa pitäisi olla pikkuhiljaa ymmärretty. Hyvä että tuossa edellisessä setissä oli kuitenkin kuskina joku Järvilehdon kaveri, varsinkin jos JJ oli itse kännissä.
Mua ihmetyttää myös tuo promillejen kauhistelu. Esimerkiksi dumari kertoo vetäneensä täällä viikonlopussa joku 50-60 annosta ja illassa jopa 30. Jos mä joisin 20 annosta alkoholia 10 tunnissa (yksi ilta), mikä ei ole erityisen mahdoton suoritus, olisin 2,93 promillen humalassa. En tiedä kuinka paljon isompi kaveri Dumari on, mutta varmaan aika usein tukevasti 2 promillen päällä mennään ja ei häntä täällä kukaan ole alkoholistiksi leimannut.
Eh. Alkoholisteilla on usein tapana käyttää alkoholia silloinkin kun se ei heidän elämäänsä ja vastuuseen muuten sovi. Tällaisia vastuita voisi kuvitella olevan esim. selvinpäin töihin saapumisen tai ajoneuvon kuljettamisen. Kaikki känniajelijat eivät tietenkään ole alkoholisteja, enkä niin ole missään vaiheessa väittänytkään, mutta kyllä se alkoholismi kummasti vaan todennäköisyyksiä tällaisiin elämänhallinnallisiin rikkeisiin nostaa, oletko eri mieltä?

Koitahan huviksesi vetää suorilta käsin 2,5 promillen kännit, ja tule raportoimaan tänne onko siinä kohtaa jo mielestäsi vähän ns. paha olo? Vaatii nimittäin keskivertokansalaiselta tosiaan vähän pirunmoista tinausta saada ne 2,5 promillea päälle pelkästään illankin aikana ilman ns. yrjökännejä. Se tarkoittaa käytännössä 80-kiloiselle miehelle vähintään 0,7 litran pulloa tapsaa. Ja väitän että aika harva jannu vetää sitä 0,7-litraista flindaa naamariin ilman aika kiukkuista harjoitusta. 100+ kg huipputreenaava Dumari nyt varmaan vetääkin, mutta mitä tekemistä sillä tämän asian kanssa on? Joka tapauksessa 2,5 promillen känni on jo jumalaton, eikä kukaan täysjärkinen lähde edes etäisesti miettimään minkään moottoriajoneuvon kuljettamista julkisilla väylillä käsittämättömiä ylinopeuksia sellaisen alaisena, ei edes ilman kyydissäistuvaa kaveria.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun pahuutesi muuten taitaa olla palstalla virallistettu kusipääasteelle
:D Löytyykö tyhmyydelle ja junttiudelle omaa asteikkoaan? Mikä mahtaisi olla vastaava arvosana pahuusasteikkoon rinnastettuna?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:Jaa no ehkä mä sitten kuvittelen senkin että Järvilehto on painanut 5km/h nopeusrajoituksella vähintään 2,5 promillen kännissä 1620% ylinopeutta seinään tappaen kaverinsa. Normipäivä, normimökkireissu, normiharkintakyky.
Mua ei kauheasti kiinnosta sen kaverin kohtalo, omaa tyhmyyttä lähteä kännissä kännisen kanssa veneretkelle. Yhtä hyvin henki olisi voinut lähteä JJ:ltäkin. En mä usko että sinne veneeseen on pakotettu ketään.
Enhän mä tosiaan tiedä minkälaisessa jurrissa niitä kakaroita on minnekään viety, eikä sitä tiedä kukaan muukaan
Et tiedäkään. Mikä olikin asian pihvi.
Mitä tekemistä niillä on jotka on kuljettaneet venettä alle yhden promillen kännissä asian kanssa? Järvilehto nyt on sattunut tekemään sitä ainakin kerran todistettavasti 2,5-kertaisessa kännissä. Uskotko 1+1 laskettuna että tämä oli ollut ns. ainoa kerta?
Luitko sä ollenkaan mitä mä ekaan viestiini kirjoitin? Ei ole kovin tavatonta, että Suomen vesillä veneillään kun on juotu bisseä ja olutta. En siis ryhdy arvioimaan JJ:n kusipäisyyttä sen perustella, että toimittaja kauhistelee että on ihan oluttakin juotu ja lapsia kuskattu.
Kannattaisi varmaan tarkistaa mitä kirjoitin. Kirjoitin että tämän tyyppinen kaveri joka ei osaa pysyä ruorista pois hyvin suurella todennäköisyydellä toistuvasti tuubassa, saattaa olla melko todennäköisesti myös alkoholisti.
Et kirjoittanut. Tarkista itse mitä kirjoittelet.
Kyllähän Järvilehdolle on tuntunut sattuvan ja tapahtuvan sen verran että oma kuolevaisuus veneen ratissa pitäisi olla pikkuhiljaa ymmärretty. Hyvä että tuossa edellisessä setissä oli kuitenkin kuskina joku Järvilehdon kaveri, varsinkin jos JJ oli itse kännissä.
No eipä nämäkään nyt erityisemmin JJ:n alkoholinkäytöstä kerro? Venekuskitaidoista varmaan kyllä. Korostaa vaan kaverin tyhmyyttä lähteä matkaan jos on tietoinen em. taidonnäytteistä.
Eh. Alkoholisteilla on usein tapana käyttää alkoholia silloinkin kun se ei heidän elämäänsä ja vastuuseen muuten sovi.
Esim. kesämökillä kesälomalla? Ai tavaton.
Tällaisia vastuita voisi kuvitella olevan esim. selvinpäin töihin saapumisen tai ajoneuvon kuljettamisen. Kaikki känniajelijat eivät tietenkään ole alkoholisteja, enkä niin ole missään vaiheessa väittänytkään, mutta kyllä se alkoholismi kummasti vaan todennäköisyyksiä tällaisiin elämänhallinnallisiin rikkeisiin nostaa, oletko eri mieltä?
Kaikenmoista ikävää sattuu jatkuvasti kun alkoholia käytetään. Onnettomuuksia, tappoja, itsemurhia, pahoinpitelyjä, rattijuopumuksia jne. Niitä sattuu aika lailla paljon muillekin kuin alkoholisteille. Alkoholi kun tuppaa alentamaan sitä harkintakykyä aika lailla. Sulla on tiedossa yksi alkoholiin liittyvä tapahtuma ja olet valmis leimaamaan ihmisen todennäköisesti alkoholistiksi. Ok. Hyvin sä vedät.
Koitahan huviksesi vetää suorilta käsin 2,5 promillen kännit, ja tule raportoimaan tänne onko siinä kohtaa jo mielestäsi vähän ns. paha olo? Vaatii nimittäin keskivertokansalaiselta tosiaan vähän pirunmoista tinausta saada ne 2,5 promillea päälle pelkästään illankin aikana ilman ns. yrjökännejä. Se tarkoittaa käytännössä 80-kiloiselle miehelle vähintään 0,7 litran pulloa tapsaa. Ja väitän että aika harva jannu vetää sitä 0,7-litraista flindaa naamariin ilman aika kiukkuista harjoitusta. 100+ kg huipputreenaava Dumari nyt varmaan vetääkin, mutta mitä tekemistä sillä tämän asian kanssa on? Joka tapauksessa 2,5 promillen känni on jo jumalaton, eikä kukaan täysjärkinen lähde edes etäisesti miettimään minkään moottoriajoneuvon kuljettamista julkisilla väylillä käsittämättömiä ylinopeuksia sellaisen alaisena, ei edes ilman kyydissäistuvaa kaveria.
Mökkireissulla kolmannen päivän resistanssilla annosmäärät voivat nousta aika rajuiksi. Opiskeluaikana tuli vedettyä suorilta käsiltä ilman harjoitusta 15 annosta alkoholia mitatusti alle 5 tunnissa. Se tarkoittaa 2,53 promillea. Olihan sitä kännissä kuin käki, mutta ei ollut huono olo enkä sammunut. Olenko todennäköinen alkoholisti? Melkein kaikki tuntemani miespuoliset opiskelukaverit pystyvät todistetusti samaan ihan tolleen suorilta käsin. Taidamme olla melkoisia ammattihappoja me jurristit!

Ei kukaan ole täysjärkinen 2,5 promillen humalassa. Siksi on turha arvioida 2,5 promillen humalassa olevan tekosia täysjärkisen mittapuulla. Eihän kukaan täysjärkinen lähde 2,5 promillen humalassa olevan kyytiinkään.

Mutta pidä ihan ketä lystäät kusipäänä ja diagnosoi alkoholistiksi ketä lystää. Erikoista on toki, että sun kanssa ei saa olla eri mieltä olematta kusipää ja mulkku.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Erikoista on toki, että sun kanssa ei saa olla eri mieltä olematta kusipää ja mulkku.
Mä olen ollut nyt pari viikkoa pois Kitinästä, joten joltain on perusasiat saattaaneet unohtua, eli kerrataan: myös minun kanssani eri mieltä oleminen on osoitus kusipäisyydestä ja mulkkuudesta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun kanssa eri mieltä oleminen osoittaa vain, että on väärässä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Meh, mun kirjoissa asia on hyvin yksinkertainen: kuka tahansa kännissä rattiin menevä on jonkin sortin kusipää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

par-sky kirjoitti:Meh, mun kirjoissa asia on hyvin yksinkertainen: kuka tahansa kännissä rattiin menevä on jonkin sortin kusipää.
Niin, koska on eri mieltä kanssani!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

urpiainen kirjoitti:Mä olen ollut nyt pari viikkoa pois Kitinästä, joten joltain on perusasiat saattaaneet unohtua, eli kerrataan: myös minun kanssani eri mieltä oleminen on osoitus kusipäisyydestä ja mulkkuudesta.
Kumman?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pulkannaru kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen ollut nyt pari viikkoa pois Kitinästä, joten joltain on perusasiat saattaaneet unohtua, eli kerrataan: myös minun kanssani eri mieltä oleminen on osoitus kusipäisyydestä ja mulkkuudesta.
Kumman?
Kyllä mä kieltämättä olen taipuvainen pitämään itseäni kusipäänä ja mulkkuna lähes poikkeuksetta aina silloin, kun olen itseni kanssa eri mieltä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

par-sky kirjoitti:Meh, mun kirjoissa asia on hyvin yksinkertainen: kuka tahansa kännissä rattiin menevä on jonkin sortin kusipää.
"Selvinpäin en olisi ajanut autoa kännissä."

Muistatteko, kenen legendaarinen aivopieru?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:Olenko todennäköinen alkoholisti?
Riippuu todennäköisesti siitä katsoitko alkoholinkäyttösi olevan turhaan rajoittava tekijä elämässäsi kokien samalla olevasi oikeutettu ihan samoihin julkisiin oikeuksiin kuin selvinpäinkin, vai matkustitko töihin tällä:

Kuva
Vastaa Viestiin