Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suomen ensimmäinen tietokirjallisuuden professori

Helsingin yliopiston humanistiseen tiedekuntaan on perustettu Suomen ensimmäinen tietokirjallisuuden ja kirjoittamisen professuuri, jonka myötä alan tutkimus ja opetus vahvistuvat merkittävästi. Professorin tehtävän täyttö on käynnistetty, ja haku avataan lähiviikkoina. Uuden pysyvän tehtävän mahdollistavat lahjoitukset, joita Helsingin yliopistolle ovat tehneet Tietokirjallisuuden edistämiskeskus, Suomen tietokirjailijat ry, Tieteen tiedotus ry ja Lauri Jäntin säätiö.

Tähän asti kirjallisuuden alan kaikki noin 25 professuuria Suomessa ovat olleet kaunokirjallisuuden opetukseen ja tutkimukseen liittyviä. Kuitenkin 80 prosenttia suomalaisesta kirjallisuudesta ja 90 prosenttia kotimaisten tekijöiden teoksista on tietokirjallisuutta.

Tietokirjallisuudeksi määritellään esimerkiksi historiateokset, oppikirjat, matkaoppaat, sanakirjat ja tieteelliset monografiat. Ajankohtaista tieto- ja oppikirjallisuutta tarvitaan suomalaisessa yhteiskunnassa, jonka menestys perustuu vahvasti koulutukseen, opetukseen ja sivistykseen. Tavoitteena on, että jatkossa esimerkiksi biologian, lääketieteen, historian, sosiologian tai kielitieteen opiskelijat voivat pääaineensa ohella halutessaan saada tietokirjoittamisen opetusta.

T i e t e e s s ä tapahtuu 1/2013
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tutkin joku 10 vuotta sitten keissin, jonka sivujuonena oli 90-vuotias paatre, joka nussi Kauppahallissa tapaamaansa nelivitosta naista. Oli sekin melko huvittavaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »


Jotkut tajuaa näköjään vasta toinen jalka haudassa miten kivaa satunnainen seksi onkaan.


Rakkausseksiä my ass.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:

Jotkut tajuaa näköjään vasta toinen jalka haudassa miten kivaa satunnainen seksi onkaan.


Rakkausseksiä my ass.

Kyllä mun paras seksi on aina ollut lyhyaikaiset tuttavuudet. Mitä pidempään yhdessä, sitä tylsemmäksihän se muuttuu. Elämä on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Kyllä mun paras seksi on aina ollut lyhyaikaiset tuttavuudet. Mitä pidempään yhdessä, sitä tylsemmäksihän se muuttuu. Elämä on.



Seuraavaksi saamme kuulla Manaajan ja Pupun vastaväitteet siitä miten hienoa seksi on, kun 20 vuoden päästä on päässyt toisen pään sisään ja uskaltaa olla oma itsensä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Rakkausseksiä my ass.
En tiennytkään että oot niitä poikia. *kainalopieru*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Rakkausseksiä my ass.
En tiennytkään että oot niitä poikia. *kainalopieru*
Dildopyllyt on kuin torakoita tällä palstalla.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Rakkausseksiä my ass.
En tiennytkään että oot niitä poikia. *kainalopieru*
Dildopyllyt on kuin torakoita tällä palstalla.

Joku nätti nuori nainen vois tulla ehjäämään mut. Oon ihan yksin kotonaki!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Rakkausseksiä my ass.
En tiennytkään että oot niitä poikia. *kainalopieru*
Hmm, ehkä Dave ja masa voisivat mennä yhdessä uimaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Dildopyllyt on kuin torakoita tällä palstalla.
Joku nätti nuori nainen vois tulla ehjäämään mut. Oon ihan yksin kotonaki!
Ei kannata tällä palstalla huudella, täällä on pelkkiä vanhoja narttuja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Dildopyllyt on kuin torakoita tällä palstalla.
Joku nätti nuori nainen vois tulla ehjäämään mut. Oon ihan yksin kotonaki!
Ei kannata tällä palstalla huudella, täällä on pelkkiä vanhoja narttuja.
Ei edes narttuja, vaan torttuja.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:täällä on pelkkiä vanhoja narttuja.
Uh! Mun kiikarit tarkentaa just tohon suuntaan. Tosin en siltikään nää mitään...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kyllä mun paras seksi on aina ollut lyhyaikaiset tuttavuudet. Mitä pidempään yhdessä, sitä tylsemmäksihän se muuttuu. Elämä on.



Seuraavaksi saamme kuulla Manaajan ja Pupun vastaväitteet siitä miten hienoa seksi on, kun 20 vuoden päästä on päässyt toisen pään sisään ja uskaltaa olla oma itsensä.

Älä nyt viitsi kiusata Manalaa ja mua, me kun ollaan tämmösiä herkkiä sieluja. Nah, ei siinä mun mielestä ole mitään ihmeellistä tai outoa, irtoseksissä on puolensa, puhdasta palavaa intohimoa, ja uutuutta mitä on aika vaikea herätellä eloon parisuhteessa, joskin ajoittain se on lähestulkoon mahdollista. Minä en niinkään ole kiinnostunut toisten ihmisten preferensseistä, antaa kaikkien seksuaalisten kukkien kukkia. Joten ihmettelen miksi se toisten hikisiä palleja niin paljon hieroo.

Mutta mähän en edes alkaisi suhteeseen jonkun kanssa jonka kanssa en pystyisi olemaan oma perverssi itseni, sama pätee toiseenkin osapuoleen. Ei mua pysty järkyttämään seksuaalisilla toiveilla, haluilla... Täysin luonnollisia. Tai no pystyy, mä järkytyn jos joku sanoo ettei pysty kertomaan tai toteuttamaan halujaan kumppaninsa kanssa, musta se on hiukan nössöä.

Irtosuhteetkin yleensä kestänyt liian lyhyen aikaa jotta olisi ollut mahdollisuus toteuttaa niitä kaikkein synkimpiä ja sairaimpia seksuaalisia juttuja joten luonnollisesti parisuhde seksi on hyvä vaihtoehto olla olemassa.

Manala voisi tulla sieluilemaan, kuuleeko, kuuleeko. Kun en mä jaksa yksinkään vaikka oman näpyttelyn kuuleminen hiveleekin narsistia sisälläni.
fa-q.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ei kannata tällä palstalla huudella, täällä on pelkkiä vanhoja narttuja.
Ei edes narttuja, vaan torttuja.
Meinasin tulla älähtämään, että en kyllä oo mikään helvetin vanha torttu, mutta sitten muistin, että enhän mä täällä palstallakaan enää huutele, eli ei niinQ onnex koskekaan mua. Huh, helpotti!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ei kannata tällä palstalla huudella, täällä on pelkkiä vanhoja narttuja.
Ei edes narttuja, vaan torttuja.
Meinasin tulla älähtämään, että en kyllä oo mikään helvetin vanha torttu, mutta sitten muistin, että enhän mä täällä palstallakaan enää huutele, eli ei niinQ onnex koskekaan mua. Huh, helpotti!

YOU'RE ALIVE!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Meinasin tulla älähtämään, että en kyllä oo mikään helvetin vanha torttu, mutta sitten muistin, että enhän mä täällä palstallakaan enää huutele, eli ei niinQ onnex koskekaan mua. Huh, helpotti!

YOU'RE ALIVE!
No kamoon, ehkä oon vanha, mutta en nyt sentäs ihan hengetön vielä. Hmph.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Seuraavaksi saamme kuulla Manaajan ja Pupun vastaväitteet siitä miten hienoa seksi on, kun 20 vuoden päästä on päässyt toisen pään sisään ja uskaltaa olla oma itsensä.
No paha sanoa, kun ei ole toistaiseksi päästy kuin 3,5 vuoden tasolle, mutta kyllä mun jokaisessa suhteessa tähän mennessä seksi on ainoastaan parantunut loppua kohden, ei yhdessäkään huonontunut.

Tottakai on olemassa lyhyeksikin jääviä suhteita joissa seksi on jo startista parempaa kuin toisissa suhteissa vuoden jälkeen. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että niissäkin suhteissa se on ajan myötä vain parantunut entisestään. Sillä kuten pupukin sanoi, harvemmin niitä fantasioita, suristimia, kiristimiä ja muita mausteita kaivellaan esille ensitreffeillä, jotka tuovat oman lisänsä hommaan.

Keskinkertaisestakin pitsapohjasta saa ihan mainiota kun lyö kunnon täytteet päälle. Tietty jos pohja on rapeinta ikinä, pääsee ne täytteetkin paremmin oikeuksiinsa. Pinnalle vähän vielä vihreää tabascoa, noms.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

OP Karjalaisesta vuoden urheilija!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

elco kirjoitti:OP Karjalaisesta vuoden urheilija!
Todellakin! Mutta minkä vuoden?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:OP Karjalaisesta vuoden urheilija!

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:OP Karjalaisesta vuoden urheilija!

Kuva
Hävyttömän ujo kasvusta kainaloissa. En kehtais näytellä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No nythän menee aivan mahottomaksi!!1

Suomi saikin 2005 pronssia moukarinheitosta ja viime vuonna ei oltukaan taantumassa!11

Mitä seuraavaksi?! Kekkonen ei olekaan kuollut?

Tänään juhlitaan

:cheer:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No nythän menee aivan mahottomaksi!!1

Suomi saikin 2005 pronssia moukarinheitosta ja viime vuonna ei oltukaan taantumassa!11

Mitä seuraavaksi?! Kekkonen ei olekaan kuollut?

Tänään juhlitaan

:cheer:
"Yläkerta huutakaa meille! Yläkerta huuuutakaa meille!!!1!"

Luulen, että seuraavaksi Soini anoo kepun puoluekirjaa.

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin