Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilen Ikeasta paaaljon tuoksukyntteleitä sekä bambunoksa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Kuva
Hm... AUTS. Osui :oops:
Edith

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en oo pitkään aikaan ostanut mitään, mut varmaan kantsis, ku nytki ku mä oon tääl konttorilla, ni tunnen ittseni ihan alipukeutuneeks mun tennareissa, vanhoissa farkuissa ja monta vuotta sitten kaverilta lahjaks saadussa ylijäämä t-paidassa, enkä varmaan pääse ikinä hyviin naimisiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

OLISIN ostanut Kylmän ringin kakkoskauden ja alennusmyyntisukkahousuja, mutta kumpiakaan ei ollut Prismassa. Ostin halvennetun olkalaukun, 16 euroa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tämä taitaa olla "vähän" väärä osoite kysyä tätä, mutta ei kenelläkään sattuis olemaan ylimääräisenä kurasuojaa autoon? Siis niinq penkkeihin? Vaola? Ninni? Nowa? Anyone?
Geetzu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Vai meinaatko, että itselläsi tuo intensiteetti jatkuu vuosikausia?
Jatkuu, hyvässä ja pahassa.
Tästä täytyy olla sitten hieman kateellinen.
Et kyl oo? Sähän oot monesti sanonu tykkääväs nimenomaan nykytilanteesta ja -tyylistä. Toiset vaan on erakompia. :]
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Uuden pösön.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pleikkarikolmosen, pakko oli hankkia teräväpiirtosoitin kun uus töllökin tuli hankittua. Ja samalla sai intternetin sit kotisohvalle. Perkele, Verkkokaupan koroton osamaksusydeemi oli paha koukku.
Geetzu kirjoitti:Et kyl oo? Sähän oot monesti sanonu tykkääväs nimenomaan nykytilanteesta ja -tyylistä. Toiset vaan on erakompia. :]
Niimmutku ei se vastakappale tykkää tästä tyylistä olleskaan. Enhän mäkään voi silloin täysin tyytyväinen olla.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Lumenen tehtaanmyymälästä: kampaamoshampoota, putsaria, käsirasvaa, 2 huulipunaa, 1 huulikiilto, 2 kynsilakkaa, luomiväri, 2 naamarasvaa (kaikki yht. alle 20e). Lisäksi Ikeasta taulu ja säilytyskoreja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunikan, paidan ja takin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jokusen metrin Marydressin kankaita
Jenkkiherkkuja Behnford´silta
Lindt suklaapalleroita
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

- Farkut
- Kangashousut
- Korun
- Pipon
- Kahet ulkoiluhousut
- ja takki on tuloillaan
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Housut ja kaksi paitaa ennen töihin tuloa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kuorma-auton sunnuntaina 1v. synttäreitään viettävälle siskonpojalle. Olisin ostanut sinisen mopon, mutta hänellä on jo sellainen.
Älä löi! En ole hurrit!
NuoriDaavid

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:Pleikkarikolmosen, pakko oli hankkia teräväpiirtosoitin kun uus töllökin tuli hankittua. Ja samalla sai intternetin sit kotisohvalle. Perkele, Verkkokaupan koroton osamaksusydeemi oli paha koukku.
Mikset ostanut Xbox 360:tä ja HD-DVD:tä, olisi halvempi yhdistelmä?

Itse en halua vielä teräpiirtotoistinta ostaa, katson ensin kumpi voittaa HD vai Blu-ray.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pleikkarikolmosen, pakko oli hankkia teräväpiirtosoitin kun uus töllökin tuli hankittua. Ja samalla sai intternetin sit kotisohvalle. Perkele, Verkkokaupan koroton osamaksusydeemi oli paha koukku.
Mikset ostanut Xbox 360:tä ja HD-DVD:tä, olisi halvempi yhdistelmä?

Itse en halua vielä teräpiirtotoistinta ostaa, katson ensin kumpi voittaa HD vai Blu-ray.
Eipä se oikeastaan olisi tullut. 650 euron hintaan sai lisäohjaimen (erikseen 50e) +kaksi peliä (n. 100e), kun X360+HD-DVD-asema maksaa jotain 550 euroa about kaiketi. Kun pleikkarin rattiohjain löytyy valmiiksi ja soitin sekä pelilaite ovat yksissä kuorissa kahden möllykän sijaan, niin huomattavasti järkevämpi diili oli ostaa PS3.

Vaikka Blu-Raytä on ennustettu monessakin paikassa voittajaksi (osa liikkeistä on esim. jättänyt hd-dvd:t jo pois kokonaan), niin veikkaan että jos voittajaa jää odottelemaan niin saakin odotella vielä monta vuotta. Ja on hyvinkin todennäköistä, että kumpikin formaatti jää lopulta elämään rinnakkain.

Pelikoneenakin Pleikkarilla on vahva valtti tulevaisuutta ajatellen puolellaan, sen pelilevyille kun mahtuu kuusinkertainen määrä dataa verrattuna X360:n käyttämään dvd-levyyn. Massiivisemmat pelit tulevat siis boksille usean levyn pakettina, kun Pleikkarilla tarvitsee vain yhden pelilevyn.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ostin eilen pinkin mekon ja se on mulla tänään päällä :shock: Olen ehkä pehmennyt hieman liikaa.
NuoriDaavid

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pleikkarikolmosen, pakko oli hankkia teräväpiirtosoitin kun uus töllökin tuli hankittua. Ja samalla sai intternetin sit kotisohvalle. Perkele, Verkkokaupan koroton osamaksusydeemi oli paha koukku.
Mikset ostanut Xbox 360:tä ja HD-DVD:tä, olisi halvempi yhdistelmä?

Itse en halua vielä teräpiirtotoistinta ostaa, katson ensin kumpi voittaa HD vai Blu-ray.
Eipä se oikeastaan olisi tullut. 650 euron hintaan sai lisäohjaimen (erikseen 50e) +kaksi peliä (n. 100e), kun X360+HD-DVD-asema maksaa jotain 550 euroa about kaiketi. Kun pleikkarin rattiohjain löytyy valmiiksi ja soitin sekä pelilaite ovat yksissä kuorissa kahden möllykän sijaan, niin huomattavasti järkevämpi diili oli ostaa PS3.

Vaikka Blu-Raytä on ennustettu monessakin paikassa voittajaksi (osa liikkeistä on esim. jättänyt hd-dvd:t jo pois kokonaan), niin veikkaan että jos voittajaa jää odottelemaan niin saakin odotella vielä monta vuotta. Ja on hyvinkin todennäköistä, että kumpikin formaatti jää lopulta elämään rinnakkain.

Pelikoneenakin Pleikkarilla on vahva valtti tulevaisuutta ajatellen puolellaan, sen pelilevyille kun mahtuu kuusinkertainen määrä dataa verrattuna X360:n käyttämään dvd-levyyn. Massiivisemmat pelit tulevat siis boksille usean levyn pakettina, kun Pleikkarilla tarvitsee vain yhden pelilevyn.
Uskoakseni parempi pelikone käytännössä tulee olemaan se, kumpi myy enemmän.

Esim. Suomessa PS2:een oli tarjolla paljon enemmän pelejä kuin XBOXiin, koska PS2:ta oli myyty paljon enemmän.

Kukaan ei varmaankaan tiedä, kumpi (PS3 vai XBOX360) tulee myymään enemmän.

Itse kitupiikkinä ostin XBOX 360:n, premium-paketti maksoi Gigantissa vain 329. HD-asema maksaisi 180.

Toki PS3 on teknisesti parempi, mutta on se kyllä kalliimpikin.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:Uskoakseni parempi pelikone käytännössä tulee olemaan se, kumpi myy enemmän.
Tottakai pelit ratkaisevat kumpi kone kannattaa hommailla. Itse pelailen sen verran vähän, että tuo bluray-toisto ja netti tulevat varmaan olemaan issellä ne tärkeämmät ominaisuudet. Ja FomrulaYkkönen peleistä kiinnostaa, eikä ainakaan tällä hetkellä tuota saa kuin pleikalle.
NuoriDaavid kirjoitti: Toki PS3 on teknisesti parempi, mutta on se kyllä kalliimpikin.
Tuo hintaerohan johtuu ihan vain siitä bluray-soittimesta, joka kyllä oli Sonylta riskaabeli veto, mutta voi hyvinkin osoittautua jopa ratkaisevaksi tekijäksi hd-levyformaattien taistossa.

Teknisistä kyvyistä ollaan kaiketi montaa mieltä. Ilmeisesti boksi on osin raudaltaan jopa tehokkaampikin vempele, mutta toisaalta Pleikkari on sen verran uudempi ja kaiketi haastavampi alusta pelintekijöille, ettei lopullisista kyvyistä voi mitään sanoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- kaksi halpaa 2x36W loisteputkivalaisinta
- 300x1200x28 kuusisen liimapuulevyn
- kaksi sähkörasia kantta
- keittiötarviketankoon ripustettavan tiskiainesäiliön pumpulla
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Marydressin ihanan, valkopilkullisen laukun <3
3 kpl Pentikin pyyheripustimia, äidille

Huomenna shoppaan Seinäjoen tyhjäksi!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Passikuvasarjan, jossa näytän psykoottiselta kirvesmurhaajalta
ja sitten maksoin itselleni:
Passin ja ajokortin... eipä niitä paljoa shoppailuksi lasketa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pari Finlaysonin pussilakanasettiä
Lankoja tädille
Teema-lautasia
Hiusväriä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pölynimurin :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin