Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Repskukkuu
Wasuup Beddis?!1
Pitäis kömpiä nukkuun, en tajunnu ostaa edes kaljaa. Keitin näemmä kahvit mutta unohdin juoda. Huomenna junaan ja palaveroimaan erinäisistä asioista. BB ja formulat jää näkemättä viikonlopulta, itku tulee. Parvekkeen ovi on raollaan, kännykkä on pöydällä, minulla on verkkahousut jalassa, metrin päässä minusta katsottuna oikealla on styroksia.
Öh, interception.

Siis perussettiä muuten, mutta et ostanut olutta? Oletko ruvennut parisuhteeseen tai johonkin muuhun oluen ostamisviettiä rapistuttavaan harrastukseen?
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Oletko ruvennut parisuhteeseen tai johonkin muuhun oluen ostamisviettiä rapistuttavaan harrastukseen?
Eikös se ole ollut jo "ikuisuuden" parisuhteessa. *välihuomauttelee*
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Oletko ruvennut parisuhteeseen tai johonkin muuhun oluen ostamisviettiä rapistuttavaan harrastukseen?
Eikös se ole ollut jo "ikuisuuden" parisuhteessa. *välihuomauttelee*
No voi palstakuolema tätä tietoni puutetta. Kohta kutsun ruåtsin pimeitä voimia suutuspäissäni. :)
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Kohta kutsun ruåtsin pimeitä voimia suutuspäissäni. :)
Pertti. Olet peloittava mies. Nuuh.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:Siis perussettiä muuten, mutta et ostanut olutta? Oletko ruvennut parisuhteeseen tai johonkin muuhun oluen ostamisviettiä rapistuttavaan harrastukseen?
Ei ole parisuhde oluenjuontiharrastukseeni päässyt vaikuttamaan, hallitus kun asuu toisella puolen Suomenmaata. Nyt onkin aika välipalaverin ja inventaarion. Pienet krapulapöhnät olisivat passanneet huomiselle siis oikein hyvin, mutta koetetaan nyt nukkua hyvä yö kuitenkin.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Kohta kutsun ruåtsin pimeitä voimia suutuspäissäni. :)
Pertti. Olet peloittava mies. Nuuh.
Varo vaan, saatan olla hedelmällinenkin vielä. :)
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Varo vaan, saatan olla hedelmällinenkin vielä. :)
Viimeistään tämä estää zekzuaalisen kanssakäymisen. Voi nyyh, ehdin jo innostua!1
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:...hallitus kun asuu toisella puolen Suomenmaata...
Aika swiittiä tuo olisi silloin tällöin. Hyvin olet hommasi hoitanut.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Varo vaan, saatan olla hedelmällinenkin vielä. :)
Viimeistään tämä estää zekzuaalisen kanssakäymisen. Voi nyyh, ehdin jo innostua!1
Mutta minä yleensä feikkaan orgasmini. *yrittää nostaa osakkeitaan*
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mutta minä yleensä feikkaan orgasmini. *yrittää nostaa osakkeitaan*
:miitti:
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:...hallitus kun asuu toisella puolen Suomenmaata...
Aika swiittiä tuo olisi silloin tällöin. Hyvin olet hommasi hoitanut.
Minusta se on oikeinkin swiittiä ja omalle erakkoluonteelleni passelia, mutta ymmärrän hyvin, että selväpäisemmän ihmisen mielestä ratkaisu on epätyydyttävä.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Mutta minä yleensä feikkaan orgasmini. *yrittää nostaa osakkeitaan*
:miitti:
Näin on. :beer:
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:...hallitus kun asuu toisella puolen Suomenmaata...
Aika swiittiä tuo olisi silloin tällöin. Hyvin olet hommasi hoitanut.
Minusta se on oikeinkin swiittiä ja omalle erakkoluonteelleni passelia, mutta ymmärrän hyvin, että selväpäisemmän ihmisen mielestä ratkaisu on epätyydyttävä.
Oikeastaan suurin ongelma pitkän matkan suhteissa on vanhanaikaisen yhteydenpidon kalleus. Eli puhelin, tekstarit, yms. Messenger ja maili nostavat tämänkin asian ihan eri tasolle.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Aika swiittiä tuo olisi silloin tällöin. Hyvin olet hommasi hoitanut.
Minusta se on oikeinkin swiittiä ja omalle erakkoluonteelleni passelia, mutta ymmärrän hyvin, että selväpäisemmän ihmisen mielestä ratkaisu on epätyydyttävä.
Oikeastaan suurin ongelma pitkän matkan suhteissa on vanhanaikaisen yhteydenpidon kalleus. Eli puhelin, tekstarit, yms. Messenger ja maili nostavat tämänkin asian ihan eri tasolle.
En mää jaksa edes kauheesti lörpöttää puhelimessa ja naputella näppäimistöllä jos ei ole mitään asiaa.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei helvetti...
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:En mää jaksa edes kauheesti lörpöttää puhelimessa ja naputella näppäimistöllä jos ei ole mitään asiaa.
Jos se toiselle kelpaa niin mikä ettei. Henkilökohtaisesti syöksyn parisuhteisiin sellaisella intensiteetillä ettei tuollainen oikein toimi.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:Ei helvetti...
No nyt sinullekin tuli syy neuvotella parempi diili elatusavusta.

Täytyy sanoa, että hyvin valittu nimimerkki tällä uudella "tunteettomalla isomunalla" vai mitä se oli. :lol:
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti: "tunteettomalla isomunalla"
:?:
Mulla tais jäädä joku juttu tuolta välistä lukematta? Nooo... ehkä mä elän.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: "tunteettomalla isomunalla"
:?:
Mulla tais jäädä joku juttu tuolta välistä lukematta? Nooo... ehkä mä elän.
Äh, ammun ihan hakuammuntaa. Elä ihmeessä, se on ainut tapa mikä mahdollistaa palsta-aivopierut. :)
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:Henkilökohtaisesti syöksyn parisuhteisiin sellaisella intensiteetillä ettei tuollainen oikein toimi.
Kai sitä nyt suhteen alussa itsekin voi höpistä tuntikausia, mutta kyllä minä sieltä pilvistä hieman laskeuduttuani palaan taas omaksi itsekseni. Vai meinaatko, että itselläsi tuo intensiteetti jatkuu vuosikausia? Mulla ei, ikävä kyllä.
PerttiMakimaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti: Vai meinaatko, että itselläsi tuo intensiteetti jatkuu vuosikausia?
Jatkuu, hyvässä ja pahassa.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Vai meinaatko, että itselläsi tuo intensiteetti jatkuu vuosikausia?
Jatkuu, hyvässä ja pahassa.
Tästä täytyy olla sitten hieman kateellinen.
SikaMika

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ostin vittu Raxista pizzabuffetin, kun työpaikalla ei ollut mikroa herkulliselle, itsetekemälleni spaghetti bologneselle. Tuli vedettyä paskamättöä parin viikon edestä (ekat epäterveelliset suupalani kahteen viikkoon). Menin ensin väärään raxiin etsimään työkavereitani, oikeassa paikassa sitten jo muutenkin kiireisenä mua odotutettiin viisi minuuttia tiskillä ilman palvelua. No more mr. nice guy, tuumasin, ja karjaisin "henkilökuntaaaaaa, tänne näin"!! Pian paikalle tepsutteli kassatyttönen ja pahoitteli hitauttaan jonossa mun edessäni olleelle hipille. Tyttö tietenkin luuli, että hippi oli myös äskeinen möykkäri, joten kaikki meni hänen piikkiinsä - muu ravintola tietenkin tiesi jo saamistani katseistakin päätellen asian oikean laidan. Että näin...
William Somerset

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Xiberia kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Kukkia ostin kotiböönalle.
Mäkin haluan tuollaisen miehen ♥
:oops:

No mutta. Maksimaalisen ilon ja hyödyn saavuttamiseksi ne kukat pitäisi muistaa myös antaa. Ei nimittäin riitä, että toimittaa kukat kotiin keittiönpöydälle ja ilmoittaa arkiaskareiden keskeltä; ”btw herkkuperseeni, toin sinulle kukkia”. Vastaus saattaa olla; ”jotkut rehut tohon keittiön pöydälle tosiaan on ilmestyny, mutta en mä ole mitään kukkia saanu, wink wink”.
NuoriDaavid

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Xbox prememium pojalle syntärilahjaksi, 329e gigantista. Avataan perjantaina. Odotan lähes yhtä innokkaana kuin poika.
Vastaa Viestiin