Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 09.06.2023 18:43 Mersunhan mie ostin hetki sitten taas. S560e.

Tuntu sillä ehtivän.
:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska olen pahasti poolopaitautunut niin tilasin pari parempaa Shark tank vauhditetusta https://collarsandco.com/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 09.06.2023 15:56 Suomi-kaupat ovat käytännössä lopettaneet tarvitsemieni teepaitojen tarjoamisen, joten tilasin isolta kanadalaiselta toimijalta. Varasto Ranskassa niin välttyy tulliperseilyltä. Hyvä Suomi.
Hawaiipaitoja?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kanada on niin turbowoke maa, että siellä on varmaan poltettu kaikki hawaiji-paidat jo kauan sitten.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vaimo käski ostaa käsisaippuaa. Näitähän oli miljoonaa merkkiä. Haluanko Jasmine&Orange blossom vai Lime&Passion? Poissulkukriteerinä pidin, että ei mitään vegaanista.

Lopulta ostin tuotteen, jonka nimessä oli "Luxury" ja ei
ollut vegaaninen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 16.08.2023 12:15 ^ Kanada on niin turbowoke maa, että siellä on varmaan poltettu kaikki hawaiji-paidat jo kauan sitten.
Ehkä jostain voisi tiskin alta saada??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ convoy.com
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2023 12:16 Vaimo käski ostaa käsisaippuaa. Näitähän oli miljoonaa merkkiä. Haluanko Jasmine&Orange blossom vai Lime&Passion? Poissulkukriteerinä pidin, että ei mitään vegaanista.
Markkinoilla on pakko olla tilaa miesten kosmetiikkasarjalle:
- Käsisaippua
- Shampoo, jota voit myös käyttää suihkusaippuana
- Partavaahto
- Deodorantti

Neljä tuotetta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Noita muita onkin, mutta nuo kaupan käsisaippuat olivat kyllä
kaikki naisoletetuille.
Ei löytynyt edes swarfegaa!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.08.2023 14:10 ^Noita muita onkin, mutta nuo kaupan käsisaippuat olivat kyllä
kaikki naisoletetuille.
Sä kävit väärässä kaupassa.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kolmen palan saippuasetti maksaa ääs-marketissa jotain senttejä. Ei oo vaikeeta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ticket To The Moon Eco Bag L

Ihmetys oli kun kananmunan kokoisesta pussukasta popsahti hervoton kassi. Vielä suurempi ihmetys oli kuinka hervottoman kassin sai helposti takaisin pikkupussukkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: 16.08.2023 11:58 Koska olen pahasti poolopaitautunut niin tilasin pari parempaa Shark tank vauhditetusta https://collarsandco.com/
Onhan tuo ihanan halpaa.

Paidat: 138€
Posti: 27€
Tulli: 40€
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ En ihan hahmota tuon paitatyypin funktiota. Alkuun katsoin, että tavallsiia lyhythihaisia kaluspaitoja erilaisella npituksella, mutta oli noissa stretch-kangas. Solmion käyttö tuollaisen paidan kanssa on vähän omituista, joten mihin niitä pukupaidan kauluksia tarvitaan. Jos on tarkoitus pukeutua rennommin, niin oxford cloth button-down tai ihan normaali poolopaita toimii hyvin. Tuo neuleen kanssa käyttö on ehkä ainoa toimiva skenaario, mutta jos on niin kylmä, että kykenee käyttämään neuletta, niin eikö ne paidan hihatkin mene siinä ihan hyvin. Ehkä siis neuleen kanssa ok?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- kuolen kuumuuteen jos sisätiloissa on päällä enemmän kuin yksi kerros vaatetta
- samasta syystä käsivarret paljaaksi
- kankaan pitäisi olla erityisen hengittävää
- kaulukset tuo uskottavuutta videopuheluista kun ei näy kuin puhuva pää
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Hyväksyn perustelut tuon videopuhelu-argumentin perusteella!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 24.08.2023 9:03
Bluntly kirjoitti: 16.08.2023 11:58 Koska olen pahasti poolopaitautunut niin tilasin pari parempaa Shark tank vauhditetusta https://collarsandco.com/
Onhan tuo ihanan halpaa.

Paidat: 138€
Posti: 27€
Tulli: 40€
Ei satku hyvästä paidasta ole mahdoton, jos on riittävän määrän pesuja kestävä. Mitenköhän mahtavat kestää? Tuskin kovin hyvin ilman pesupussia.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jos ei lasketa hinnat alkaen vaatteita tai brändättyä paskaa puuvillaa, niin ei ole tullut vastaan paitamateriaalia, joka ei kestäisi pesua ja toimistokäyttöä. Materiaaliahan tuo firma ei kerro. Itselläni puuvillaiset paidat ovat kestäneet kunnes hihat ovat kuluneet puhki päytään osuvista kohdista. Lyhythihaiset tekniset paidat taas tuntuvat kestävän ikuisesti kunnes rikkoutuvat tartuttuaan jonnekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mielummin tosiaan ostan satkun paidan joka kestää säädyllisen näköisenä pari vuotta kuin parinkympin paidan joka on jätettä parin pesun jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kolmet kalsarit.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Pyörän renkaat verkkiksestä. Halvin toimitusmuoto oli alle tunnin kotiinkuljetus Woltilla. Renkaat tulivat 35 minuutissa. Olin ensin hieman äimänä. Sitten alkoi tuntua ihan normaalilta. Tietenkin ostamani kama tulee alle tunnissa ovelle. Tietenkin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.10.2023 22:57 Pyörän renkaat verkkiksestä. Halvin toimitusmuoto oli alle tunnin kotiinkuljetus Woltilla. Renkaat tulivat 35 minuutissa. Olin ensin hieman äimänä. Sitten alkoi tuntua ihan normaalilta. Tietenkin ostamani kama tulee alle tunnissa ovelle. Tietenkin.
:o
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2023 9:10
sivustahuutaja kirjoitti: 03.10.2023 22:57 Pyörän renkaat verkkiksestä. Halvin toimitusmuoto oli alle tunnin kotiinkuljetus Woltilla. Renkaat tulivat 35 minuutissa. Olin ensin hieman äimänä. Sitten alkoi tuntua ihan normaalilta. Tietenkin ostamani kama tulee alle tunnissa ovelle. Tietenkin.
:o
Woltin ja Foodoran koko kehikko romahtaa kun tuomioistuin toteaa hommat työsuhteisiksi. Eli ei kannata tottua.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Renkaat maksoivat 40€ + Wolt kuljetus 5€. Renkaiden hinta oli ihan kilpailukykyinen, eikä mistään saanut niitä merkittävästi halvemmalla. Matkaa verkkikseen on 14 km / 20 min. Kello oli n. kahdeksan illalla. Keikkaan oli varmasti hankala yhdistää mitään muuta keikkaa, eli kuski saattoi tehdä tuon ihan vaan yksittäisenä toimituksena. Wolt varmaan subventoi tätä omasta pussistaan luodakseen uuden bisneksen nykyisen rinnalle. Samoin verkkis varmasti maksoi osan valmistautuessaan nopeisiin kilpailijoihin, eli lähinnä amazoniin. Silti hinta jaksaa hämmästyttää.
Vastaa Viestiin