Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kuuden värisuora lisää The Other Danish Guyn Globetrotter boxereita. Mun reidet tykkää, kun ei hierrä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kävin tuolla: www.kampinkirjakauppa.fi

En ostanut mitään otin vaihdossa sarjiksia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

WRC+ All Live loppuvuodeksi. Nyt saa kyttäillä kun Kalle tänä vuonna varmistaa ensimmäisen mestaruutensa kaikkien aikojen nuorimpana :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kalle auraa tänään. Toivottavasti säilyy silti kärkikamppailussa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Moonquilt

Mä oon silleen kevyesti hurahtanut riippumattoiluun. Tarppi ja hyttysverkko tuli jo hankittua aikaisemmin. -35 pussi alle ja kesäpussi yläpuolelle toimii lämmönpuolesta ihan hyvin, mutta riippumattoon virittyminen on vähän hankalaa. Vallankin jos hyttysverkko käytössä. Toivottavasti toi alushuopa parantaa käytettävyyttä.

CPAP -laitekin tuli testattua auton akulla. Pitäisi hankkia joku vapaa-ajanakku, niin vois lähteä pihapiiriä kauemmas retkeilemään. Oikein vaellushommaan ei taida pystyä, kun noi akut painaa sen verran paljon, mutta jos jotain autoretkeilyä edes saisi aikaiseksi. Kova hinku retkeilemään, mutta samalla vähän jänskättää, että jos se ei ookaan niin mahtavaa kuin muistoissa. Katsellaan miten homma kehittyy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ilmeisesti 2 kilon vehkeellä pärjää 4-5 yötä. Ei paha?



https://www.powerbankexpert.com/best-po ... -machines/
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 20.06.2022 15:43 ^ ilmeisesti 2 kilon vehkeellä pärjää 4-5 yötä. Ei paha?
Juu, ei. Kiitoksia linkistä. Ihan hitusen harmittaa miten heikosti aiheesta on suomeksi tarjontaa tai edes informaatiota eikä mun pitänyt vielä ostaa kallista akkua, mutta mutta... Onhan noi vartavasten tehdyt laitteet niin käteviä, kun ei tarvi edes muuntajaa väliin, ettei mitään järkeä kokeilla kitkuttaa millään omalla viritelmällä, vaikka se halvemmaksi tulisikin.

Joten :on:

Kuva

Mä menin vielä pienempään. 560 grammaa ja tolla pitäisi pärjätä pari yötä, kun sammuttaa kosteuttimen pois virtaa kuluttamasta. Mä luulen, että normimuuntaja on painavampi. Ton kanssa voi jo lähteä jo viikonloppuvaelluksille :hep:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Akut ovat tosiaan menneet huimasti eteenpäin. Tuntuu että aika uskomattomiakin juttuja pystyy tekemään nykyään kevyillä akuilla. Ja hinnatkin ovat oikeastaan edullisia.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 20.06.2022 16:55 ^ Akut ovat tosiaan menneet huimasti eteenpäin. Tuntuu että aika uskomattomiakin juttuja pystyy tekemään nykyään kevyillä akuilla. Ja hinnatkin ovat oikeastaan edullisia.
Tavallaan joo. Reilu 400€ jostain noin kätevästä ja elämää vapauttavasta ei oo oikeesti kovin paljon, mutta kyllä se vähän kirpasee, kun käyttötarpeesta ei ole vielä todistettua näyttöä. Vain haaveita ja unelmia. Tässä on nyt ikäänkuin velvoittanut itsensä takaisin eräjormailemaan. Onneksi Savotta 906 on varastossa odottamassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 20.06.2022 17:01 Tässä on nyt ikäänkuin velvoittanut itsensä takaisin eräjormailemaan. Onneksi Savotta 906 on varastossa odottamassa.
Mulle sopisi paremmin iKamper Skycamp.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kova juttu kyllä. Itsehän löin 906:n naulaan tuossa viitisentoista vuotta sitten, sen jälkeen on tullut tehtyä vain herrasmiesreissuja, joissa kävellään päivät ja majoitutaan yöksi asianmukaisiin hotelleihin. Mutta tuolta se rinkka varastonkulmasta huutelee, että voisihan sitä vielä vanhojen hyvien aikojen muistoksi lähteä kairaan. Saisikohan sitä aikaiseksi. Yksi juttu on sekin, että siinä missä ennen nukkui missä kivenkolossa tahansa, keski-ikäinen kroppani ei erityisesti odota ohuella makuualustalla köllöttelyä tunturikivikossa. Olin ajatellut ratkaista tämän hankkimalla paksun ilmatäytteisen alustan, mutta ehkä voisi harkita tuollaista riippumattoakin. En ole koskaan sellaisessa nukkunut, tuleeko niissä merisairaaksi kun kääntyy? Tosin sitten ei kyllä ihan avotunturiin vissiin voi mennä, kun ripustuspuita ei ole.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 20.06.2022 17:28 Kova juttu kyllä. Itsehän löin 906:n naulaan tuossa viitisentoista vuotta sitten, sen jälkeen on tullut tehtyä vain herrasmiesreissuja, joissa kävellään päivät ja majoitutaan yöksi asianmukaisiin hotelleihin. Mutta tuolta se rinkka varastonkulmasta huutelee, että voisihan sitä vielä vanhojen hyvien aikojen muistoksi lähteä kairaan. Saisikohan sitä aikaiseksi. Yksi juttu on sekin, että siinä missä ennen nukkui missä kivenkolossa tahansa, keski-ikäinen kroppani ei erityisesti odota ohuella makuualustalla köllöttelyä tunturikivikossa. Olin ajatellut ratkaista tämän hankkimalla paksun ilmatäytteisen alustan, mutta ehkä voisi harkita tuollaista riippumattoakin. En ole koskaan sellaisessa nukkunut, tuleeko niissä merisairaaksi kun kääntyy? Tosin sitten ei kyllä ihan avotunturiin vissiin voi mennä, kun ripustuspuita ei ole.
Mä nukuin viimekesänä useamman viikon ulkona riippumatossa. Sisään palatessa oma sänky tuntui kovalta. Sitä oli tottunut riippumaton tasaisesti jakautuvaan paineeseen. Mä tykkään käyttää leveitä riippumattoja ja nukkua kunnolla vinottain, niin saa melko tasaisen alustan. Kokeilemalla selviää. XXL:stä saa halvalla: https://www.xxl.fi/hawaii-hammock-doubl ... 63_2_style

Mulla toi akku rajoittaa reissujen pituutta, niin jos näitä etelä-Suomen metsäalueita kiertelis. Niissä riittää kiinnityspuita. No onhan lapissakin, kun laskeutuu purouomiin yöpymään eikä suuntaa käsivarren karuihin oloihin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 20.06.2022 17:05
Mulle sopisi paremmin iKamper Skycamp.
Sähkövispilä vaikuttaa myös ihan mielenkiintoiselta.


Takepenkit kaadettuna saa tasaisen nukkumapaikan. Virtaa sähkövehkeille ja ilmastointi / lämmitys pitää huolen mukavuudesta.

Teslahan tämän camp moden taisi lanseerata. Mutta luultavasti monissa vispilöissä tulee jatkossa olemaan samanlainen moodi.

Kuva
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ostin Storytelin ainakin nyt kesäloman ajaksi. Erinlaisten äärikirjojen kuunteleminen rentouttaa ajaessa. Oli tauolla noin kolme vuotta. Suomeksi puhuttu sisältö on lisääntynyt paljon. Hienoa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

kaost_s.jpg
kaost_s.jpg (107.85 KiB) Katsottu 1260 kertaa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Stemmi, tanko, kahvat ja jarruvivut mun vintage maantiepyörään. Kun tuo ajoasento kippurasarvilla on vähän raskas, niin ajattelin kokeilla nostaa asentoa pystymmäksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

New York Timesin digitaalisen lukuoikeuden toistaiseksi

https://www.nytimes.com/subscription?ca ... lsrc=aw.ds
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Täpärin. Loputtoman jahkailun jälkeen viimeinkin. Ekat tyypit takana.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ilmeisesti jotain spandex-hommia?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Maastossa ajetaan löysissä vaatteissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

HDMI-piuhan ja banaaniliittimiä. 180€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

‎ThermoPro TP-25 lämpömittarin grilliin. Harkitsin Meateria, mutta siinä saattaa jäädä yhdellä tikulla grillin lämpö epätarkaksi.

Kuva
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Näyttää koko perheen perselämpömittarilta. Tärkeä työkalu koronapandemian aikana.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

sivustahuutaja kirjoitti: 31.07.2022 16:29 Täpärin. Loputtoman jahkailun jälkeen viimeinkin. Ekat tyypit takana.
Samat kyydit. Parinkymmenen kilsan koeajo takana täysjousitetulla. Renkaissa (20 tuumaa) painetta 4 baaria.

Mukulakivet: ok
Autojen hidastetöyssyt: ei merkitystä
Kanttarien reunat: ei merkitystä
Ratikkakiskot: ei merkitystä
Kaikenlaiset urat asfaltissa: ei edes huomaa

Paras ostos moneen vuoteen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin