Kuinka perverssi olen?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tarkoitus on tehdä tunnustus pienestä, tai suuresta, omituisuudestaan, perversiostaan tai muusta poikkeavuudestaan. Seuraava kirjoittaja sitten arvioi asteikolla 1-10 kuin kieroa moinen on. Kuulostaako hurjalta? Kukin omituisuutensa mukaan. Aloitetaan:

Paris Hiltonin Stars are blind on oikeastaan ihana kappale.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Löysin kerran Meiju Suvaksen kasetin maasta ja vein sen kotiin. Pidin erityisesti kappaleesta "Lootuksen kukka". Perhana, pitäisi hankkia se levy cd:nä.

Levykokoelmistani löytyy Jari Sillanpäätä, Britney Spearsiä, Carola Häggkvistiä, 'N Synciä, Fiveä, Christina Aguileraa jne.

Mitäköhän muita perversioita mulla on. No joo, menneitä perversioita löytyy esim. se, että käytin pitkään talvella isäpuoleni (n. 195 cm) kaapista nyysimiäni sepaluksellisia lörppiä persikanvärisiä Black Horse-pitkiäkalsareita enkä edes hetkeäkään ajatellut, että pitkät kalsarit voisivat olla esim. mustat ja tiukat. Ja jossain vaiheessa käytin pelkästään Sloggi Midi -alushousuja. Ah, tuota aikaa, jolloin seksikkyyttäni eivät määrittäneet muotilehtien naiskuva!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti: Paris Hiltonin Stars are blind on oikeastaan ihana kappale.
Ei paljon yhtään perverssiä, sanoisin, että pervoasteikossa 1,5.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikauksen pervoasteus tuon mukaan on kyl jo 5 :P

Pesen fanaattisesti pyykkiä joka päivä, kuinka perverssi olen?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Keikauksen pervoasteus tuon mukaan on kyl jo 5 :P

Pesen fanaattisesti pyykkiä joka päivä, kuinka perverssi olen?
1!
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Toi Keikkiksen pitkäkalsaritunnustus on kyl aika... 5.

Mä taas tunnustin äsken itselleni, että haluaisin katsella vierestä kun kaksi oikein lihavaa ihmistä (mies ja nainen) nussivat. Tää menee omalla asteikolla seksiperversioissa topfemmaan. Ihan eri asia onkin sitten kun kaupassa mulla iskee suuri halu kurkkia sovituskoppeihin, varsinkin jos näen johonkin koppiin menevän vanhemman naishenkilön. Hmmh. Kaikkiin ei voi kurkkii (esim. tänään testatus CityMarketis ei voinu) vaan pitää kiskaista ovi auki ja muka pahoillaan sit olla pelästyneen naisen edessä. En voi mitään sille et pakko välil tehä tolleen. Hävettäis kyllä sikana kun vartijamies tulis nykäsemään hihasta "kattelinpa sua tossa kamerassa ja taidat ihan tahallas tunkea koppien oville" ...

Oon joskus pussannu Peter Andrea! How sick is that? (semmonen laulajaheppu, muistan ysäriltä)
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu saa kyl kasin tosta pukukoppi ja lihavat jutuista. Yyh.

Mää tahron et mua purraan niskaan. Olenko siis pervo?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
Mä taas tunnustin äsken itselleni, että haluaisin katsella vierestä kun kaksi oikein lihavaa ihmistä (mies ja nainen) nussivat. Tää menee omalla asteikolla seksiperversioissa topfemmaan. Ihan eri asia onkin sitten kun kaupassa mulla iskee suuri halu kurkkia sovituskoppeihin, varsinkin jos näen johonkin koppiin menevän vanhemman naishenkilön. Hmmh. Kaikkiin ei voi kurkkii (esim. tänään testatus CityMarketis ei voinu) vaan pitää kiskaista ovi auki ja muka pahoillaan sit olla pelästyneen naisen edessä. En voi mitään sille et pakko välil tehä tolleen. Hävettäis kyllä sikana kun vartijamies tulis nykäsemään hihasta "kattelinpa sua tossa kamerassa ja taidat ihan tahallas tunkea koppien oville" ...

Oon joskus pussannu Peter Andrea! How sick is that? (semmonen laulajaheppu, muistan ysäriltä)
Onpas mielenkiintoisia sulla. Eikö nettitavara riitä? :wink: Kyllä kai noista kaikista voisi jonkun kutosen antaa. Tuo Peter Andre kyllä teki vaikutuksen, sehän on tosi söpö. Siis ainakin söpö, jos ei muuta. Ja sillähän on aivan ihana vaimo... :wink:
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Mää tahron et mua purraan niskaan. Olenko siis pervo?
1/10. Sori.

Mä en kehtaa ihan näin vähän olutmäärän jälkeen sanoa, mutta se ois kyllä täys 10.
Viimeksi muokannut bedlam, 01.09.2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Tuo Peter Andre kyllä teki vaikutuksen, sehän on tosi söpö. Siis ainakin söpö, jos ei muuta. Ja sillähän on aivan ihana vaimo... :wink:
Piti ihan googlata Peter, sehän on paljon hotimpi nyt ku sillon kauan sit! Vaimostaan en tiiä mitään, siveesti pussasin alaikäsenä. :p

Saatan testata nettitavaraa joo, en vaan haluu mitään laitonta tai maksullista, eikä varmaan kitinän runkkaajat osaa auttaa just tän perversion kanssa... Kaikkee sitä taas tunnustellaankin, ois voinu toki mustanikkinäkin. Aviomieskin varmaan diggailee lukee ajatuksiani täältä.
Geetzu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

...
Viimeksi muokannut Geetzu, 01.09.2006 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustanikki

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Keikauksen pitkikset; 8/10

Geetzun tirkistelyt; 9/10


Pidän sitomisleikeistä, nainen on kauneimmillaan sidottuna. Avutonta on sitä paitsi niin hauska kiusata, näykkiä ja nuolla. Lisäksi minulla on pakonomainen tarve tunkea naisen berberiin jos minkälaisia esineitä.
Geetzu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustanikki kirjoitti:Lisäksi minulla on pakonomainen tarve tunkea naisen berberiin jos minkälaisia esineitä.
Hmmh. Pisteytys on aika vaikeeta... Toi ois 10/10 mielessäni jos nainen ei olis (sidottuna tai vapaana) lainkaan halukas moiseen pyllyleluiluun. Muuten ei niin kovin perverssiä. Ehkä. Samaistun ja annan kutosen. ;)

(Tää ei ookaan mustanikkinä niin hauskaa hei! :p)
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:(Tää ei ookaan mustanikkinä niin hauskaa hei! :p)
Ny sait kympin :D
Geetzu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:(Tää ei ookaan mustanikkinä niin hauskaa hei! :p)
Ny sait kympin :D
Hääh? Ei ku ei oo kiva arvailla kuka minkäkin tunnustuksen takana! :]
Rouva Pupu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä alotan lällysti, ehkä rommi avaa äänihuulia enemmänkin. Mutta diggaan ihan sairaasti Janne Tulkista, aiheuttaa identiteettikriisin, huhhei.

Edellisten tunnustukset arvioisin about 1-4 asteikolla, paitsi jos tosiaan se eräs olisi väkisin tehtynä nousisi kyllä aika lähelle huippu pisteitä. Täällä on tiukka pisteenjakelija.
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä alotan lällysti, ehkä rommi avaa äänihuulia enemmänkin. Mutta diggaan ihan sairaasti Janne Tulkista, aiheuttaa identiteettikriisin, huhhei.
No hyi! Kolmosen verran saat.

Minä taas pidän edelleen Miami Vicen aikaista Don Johnsonia ihan yyberhåttina. Nam.

EDIT: ja se sen kappale "Heartbeat" on hyvä!!
Rouva Pupu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:
Minä taas pidän edelleen Miami Vicen aikaista Don Johnsonia ihan yyberhåttina. Nam!
Nolla pistettä. Meinaan se on helvetin seksikäs, tai siis oli tai no on se kyllä edelleenkin, kai.
Bliss

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Minä taas pidän edelleen Miami Vicen aikaista Don Johnsonia ihan yyberhåttina. Nam.
Takatukka. Kuvotus. ---> Seiskapuol.

Mun levyhyllyssä on kaksi Ricky Martinin levyä ja yksi Inner Circle :oops:
Rouva Pupu

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti:
Mun levyhyllyssä on kaksi Ricky Martinin levyä ja yksi Inner Circle :oops:
Rickystä 2 Inneristä nolla.

Tykkään syödä tonnikalaa rahkan kanssa.
bedlam

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:Tykkään syödä tonnikalaa rahkan kanssa.
Hyi vittu! Raejuuston kanssa menee vielä, mutta tuota en halua edes kokeilla.

8/10
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Tykkään syödä tonnikalaa rahkan kanssa.
:barf:

Mut ei toi perverssii oo hei. Perverssii olis jos tunkisit sitä mönjää pyhimpääsi. Eli nolla.


Jotkut tykkää varpaitten nuolemisesta, mutta mä en. Siis voi saakeli jos joku yrittää pussailla miun varpaita, potkasen päähän. Ja annas olla jos joku urpo yrittää työntää omia varpaitaan mun suuhun.....
bedlam

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Jotkut tykkää varpaitten nuolemisesta, mutta mä en. Siis voi saakeli jos joku yrittää pussailla miun varpaita, potkasen päähän. Ja annas olla jos joku urpo yrittää työntää omia varpaitaan mun suuhun.....
Ai että sä olet ton takia mielestäsi perverssi? Mä luin tänään aiheesta cityketjua ja olin kai ainoa joka sanoi että tykkään kovasti imeä (puhtaita) varpaita. Paljoks tästä saa?
ninnithequeen

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nollat mä tästä toivoinkin saavani, höh.

Mut pysy Beddis kaukana miun koivista :)
Bliss

Re: Kuinka perverssi olen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:tykkään kovasti imeä (puhtaita) varpaita. Paljoks tästä saa?
Nää.. et sä tolla tienaa kuin ehkä puoltoista pistettä.
Vastaa Viestiin