Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi se setä/täti katsoa sitä muualtakin, siis missä sen myös tulee olla kunnossa. Muutoinhan saatat ajaa rötöksellä kasatulla, ehkä varastetulla, monen auton kokoelmalla !
Ei tuollaisen repeäminen vaadi kuin huolimatonta painepesurin käyttöä. Yhtälailla painepesuria käytetään moottoritilaan kuin oven väleihinkin (esim a- ja b-pilareihin). Ei se Volkarien merkki ole sen hapertuvampaa materiaalia kuin ranskanpullienkaan, kumpiakin olen pidellyt kädessä ennen paikalleen liimaamista.
Kyllä sen numeron saa sinne tuulilasin allekin vaihdettua, sikäli kun haluaa rötöstellä.
Foliohattu vaan pois päästä, eP!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Entäpä jos ko osa jossa tarra on olikin vaihdettu nyrkkipajassa ja ei oltu viitsitty tilata (lue: juoksuttaa asiakasta) uudelleen korjaamolle 2kk kuluttua? Olisiko voinut rikkoutua tuolla tavalla?
Tuo on kovin yleistä, samoin kunnollisilla painepesurilla noiden rikkominen.
Puhelimen tarrat on eri matskua, ainakin mun Noksuissa.

Oot uskomattoman foloihattu patonkeinesi.
En jatka tätä vedätystäsi enää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Perttilogiikkaa - yhdessä volkkarissa on joskus lähtenyt tarra nurkasta irti. Pertti päättelee, että ranskiksissa on kaikki hienosti ja saksalaisissa huonosti. Jos tämä olisi tapahtunut Meganelle, kyse olisi vain vittupäästä katsastusmiehestä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olkoon menneeksi.
Vielä kerran. :D
Muttei enään uudelleen!

6 viikkoa odottelua Relluun, eli samaan luokkaa kuin Volkkarilla.
http://www.sxoc.com/vbb/archive/index.php/t-506646.html

ja irtoaa ne Relluissakin:
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... upper-sill
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meinaat tota kuvaa että terävällä raaputettu. Yhdestä useampaan vauriota pintaan ja normi käyttöä, sillä se Rellusta ja Volkkarista lähtee, kuin muistakin.
Katso tarkemmin. Turvavyön solki siellä on paukkunut pilariin.
Lukemistakaan et näköjään osaa. Tai ainakaan luetun ja kuvan ymmärtämistä. Koska exPertti + Rellu.
P O I !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kyllä noi on tyypillisiä turvavyön soljen jälkiä. Käyttäjät saavat soljen osumaan mitä ihmeellisimpiin paikkoihin - jopa oven ulkopintaan. Käy tsekkaamassa muutama tuhat vaihtoautoa, niin toteat tuon jälkimuodon itse, sikäli kun olet normaalilla tai normaalia paremmalla älyllä varustettu.
Odottelu -asia löytyy kun luet linkin.
Kannattaa lukea postaukset kunnolla ennen kun kirjoittelee höpöjä.
Haistoin. Kovasti tunnut haisevan kun tänne saakka tuntuu ja silmiä kirvelee :lol:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuon viimeisen ominaisuuden kyllä omit ihan itse kirjoittamanasi. :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Horroria horroria!

47 Bodybuilding Fashion Images From The 1980s
Nostalgista...tuli mieleeni ajat vajaat 20 vuotta sitten, jolloin ostin ensimmäiset punttilehteni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Just muutama päivä sitten selailin tätä.

Kuva

Löytyy kirjahyllystäni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ryhdyin seuraamaan tämän videon perusteella kiinnostavaa ruokablogia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ajattelin kyllä enemmän gattia linkatessanimtuon. Tuossa olisi emäntäainesta.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti:Ryhdyin seuraamaan tämän videon perusteella kiinnostavaa ruokablogia.
Ei riitä tissit perusteluksi katsoa noin ärsyttävää kundia. Etenkin kun ei niitä tissejäkään oikeastaan ollut.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ ajattelin kyllä enemmän gattia linkatessanimtuon. Tuossa olisi emäntäainesta.
:oops:

Jaa kummassa?
Sama nainen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tollaset paistetut kananmunathan sopii hyvin blogin teemaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lähtisin siitä, että naisella pitää olla isommat tissit kuin mulla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlasin. Ärsyttävä.

https://www.google.com/search?q=Ariel+R ... 8&bih=1035

Edit: muijahan onkin ihan ammattilaispårnoilija. Annan anteeksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Edit: muijahan onkin ihan ammattilaispårnoilija. Annan anteeksi.
Olet kyllä suuri sydäminen ihminen. :)
Pointtini on, että jos joku laittaisi nettiin miljoona kuvaa itsestään "me so dumb and cute" -ilmeellä omasta ilostaan, niin se ärsyttää, mutta jos tekee sen ottaakseen runkkareilta rahat pois, niin se on jeesch.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Pointtini on, että jos joku laittaisi nettiin miljoona kuvaa itsestään "me so dumb and cute" -ilmeellä omasta ilostaan, niin se ärsyttää, mutta jos tekee sen ottaakseen runkkareilta rahat pois, niin se on jeesch.
Sulla on kyllä outo suhde rahaan :D

Mutta itse aiheesta. Pienet tissit, mutta söpö tyttö. Selvästi pantavaa osastoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pointtini on, että jos joku laittaisi nettiin miljoona kuvaa itsestään "me so dumb and cute" -ilmeellä omasta ilostaan, niin se ärsyttää, mutta jos tekee sen ottaakseen runkkareilta rahat pois, niin se on jeesch.
Sulla on kyllä outo suhde rahaan :D

Mutta itse aiheesta. Pienet tissit, mutta söpö tyttö. Selvästi pantavaa osastoa.
Ei kyse ole rahasta, vaan siitä, onko joku typerys.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En mä ole laittanut itsestäni nettiin miljoona kuvaa "me so dumb and cute" -ilmeellä (siis ilmaiseksi)!1
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 05.11.2013 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kyse ole rahasta, vaan siitä, onko joku typerys.
Kyllä mulla tulisi ihan yhtä epämukava olo jos oma tytär huomiohuoraisi netissä killuvia ruokafetisistejä tisuilla ja pikkutuhmilla asuilla riippumatta siitä tekeekö sen maksullisena vai ilmaisena huomiohuorana.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^no toki.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kyllä mulla tulisi ihan yhtä epämukava olo jos oma tytär huomiohuoraisi netissä killuvia ruokafetisistejä tisuilla ja pikkutuhmilla asuilla riippumatta siitä tekeekö sen maksullisena vai ilmaisena huomiohuorana.
Ajattelepa jos hän sillä konstilla löytäisi itselleen kunnollisen itseään tuplasti vanhemman pertin. :)
Kyllähän siinä olisi jo haulikon piippu suussa. (Tarina ei kerro, että itsen vai pertin)
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
nahkahaulikon?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin