Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16681
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Niin! Ja varmaan sisältyy ruokatuntikin tuohon työaikaan!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 19.03.2021 14:37 ^ Niin! Ja varmaan sisältyy ruokatuntikin tuohon työaikaan!
Muistaakseni näissä hommissa ei tartte sunnuntain mennä työpaikalle, eli saa olla etänä.

Ruokatunteja eivät pidä, koska pätkäpaasto on niin terveellistä.

Suomessakin tunsin konsultteja, jotka tekivät jatkuvasti semmoista 70 tunnin viikkoa. Aika paskalla ostovoimalla vielä, joten eivät varmaan oleet raaskineet ulkoistaa kaikkea oman elämän pyörittämiseen tarvittavaa. 70 h viikossa piisaa kuitenkin, että vetää 5 x 12h ja sitten pääsee viikonlopuksi lataamaan akkuja.

Turha noita kuitenkaan on surra. Itsehän ovat alansa valinneet ja juniorimankelista selvinneiden urapolut ovat yleensä ihan hyviä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25638
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.03.2021 17:36 70 h viikossa piisaa kuitenkin, että vetää 5 x 12h ja sitten pääsee viikonlopuksi lataamaan akkuja.

Onko tämä laskutukseen liittyvää konsulttimatematiikka, mutta perinteisellä matematiikalla 5 x12 ei tuota 70 tuntia :D

Toki lääkärilläkin 5 min käynti laskutetaan "korkeintaan 20 min käynti"!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Joo, häiritsikin tuossa jokin. Kuulosti liian vähäiseltä. Nää konsultit veti siis arkena 12h ja lauantaina 10h etänä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hullu paljon työtä tekee. Viisas pääsee vähemmällä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2813
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Niba on kuulemma ollut alasti saunassa usemmankin Kityläisen kanssa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Lindsayn vastaus ruotsalaiselle Hitler-asiantuntijalle Mikael Nilssonille. Muistinvirkistykseksi kertoo muistakin julkaistuista papereista. Leppoisaa taustakuunneltavaa fillarin keväthuollon ohessa.

Back in October 2018, James Lindsay, Peter Boghossian, and Helen Pluckrose burst onto the scene with a scandalous expose of Critical Social Justice scholarship within academia... Among these papers, one very controversial example rewrote a chapter of Adolf Hitler's infamous book Mein Kampf (My Struggle) and was accepted for publication by the feminist social work journal Affilia.

There Is No Good Part of Hitler's Mein Kampf
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14921
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Livetulivuori livefeedissä. Jotenkin samalla lailla hypnoottista kuin takkatulen katsominen.

Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jos joku ei vielä ole lukenut blogia:

Entisen poliisin paljastuksia Suomen poliisin tekemistä rikoksista
https://poliisirikokset.wordpress.com/blog/
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25638
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Vaikea sanoa, mitä tuosta pitäisi ajatella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^^ Sanokaa nyt jotain! Joakim on entinen työkaveri, sittemmin (lievästi ilmaistuna) värikäs persoona. Tässä on nyt ainakin viikon verran syöty porukalla popcornia ja seurattu mielenkiinnolla mitä on tulossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lolita kirjoitti: 01.04.2021 21:32 ^^ Sanokaa nyt jotain!
Käskystä :sir:

Vois vaikka kirjoittaa jostain iloisemmasta ja positiivisemmasta aiheesta. Ikävistä aiheista tulee vaan huono mieli. Ei kiinnosta lukea moista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti: 01.04.2021 21:32 ^^ Sanokaa nyt jotain! Joakim on entinen työkaveri, sittemmin (lievästi ilmaistuna) värikäs persoona. Tässä on nyt ainakin viikon verran syöty porukalla popcornia ja seurattu mielenkiinnolla mitä on tulossa.
En tunne tätä "taistelijaa". Vaikuttaa henkilökohtaiselta ristiretkeltä. Ei varmastikaan voi hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14921
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.04.2021 10:08
Lolita kirjoitti: 01.04.2021 21:32 ^^ Sanokaa nyt jotain! Joakim on entinen työkaveri, sittemmin (lievästi ilmaistuna) värikäs persoona. Tässä on nyt ainakin viikon verran syöty porukalla popcornia ja seurattu mielenkiinnolla mitä on tulossa.
En tunne tätä "taistelijaa". Vaikuttaa henkilökohtaiselta ristiretkeltä. Ei varmastikaan voi hyvin.
Vaikka noin olisi, ei se tarkoita että hän ei puhuisi totta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tyyppi on liian tunteellinen, herkkä ja nössö toimiakseen poliisina. Huomasi tuon itsekin pari kuukautta työskenneltyään, mutta jatkoi ammatissa vielä vuosia. Lähtökohtaisesti poliisi toimii aivan väärin. Poliisin tehtävänä on tuhota ammatti- ja taparikollisia heti suoraan siinä kiinniottotilanteessa ja hävittää ruumiit ja kirjoittaa raporttiin menimme paikalle, mutta ei siellä ketään ollut. Nössöpoliisien tilalle tulisi palkata sosiaalityöntekijöitä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 02.04.2021 12:18
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.04.2021 10:08
Lolita kirjoitti: 01.04.2021 21:32 ^^ Sanokaa nyt jotain! Joakim on entinen työkaveri, sittemmin (lievästi ilmaistuna) värikäs persoona. Tässä on nyt ainakin viikon verran syöty porukalla popcornia ja seurattu mielenkiinnolla mitä on tulossa.
En tunne tätä "taistelijaa". Vaikuttaa henkilökohtaiselta ristiretkeltä. Ei varmastikaan voi hyvin.
Vaikka noin olisi, ei se tarkoita että hän ei puhuisi totta.
En sanonut niin. Toin mielipiteeni esiin, kun sitä kyseltiin yleisesti. Mitä muuta edes voisin asiaan sanoa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14921
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No, ei se mikään uusi asia ole että poliisissa(kin) on mätämunia.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 02.04.2021 13:58 No, ei se mikään uusi asia ole että poliisissa(kin) on mätämunia.
Paavilla on hassu hattu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25638
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lolita kirjoitti: 01.04.2021 21:32 ^^ Sanokaa nyt jotain! Joakim on entinen työkaveri, sittemmin (lievästi ilmaistuna) värikäs persoona. Tässä on nyt ainakin viikon verran syöty porukalla popcornia ja seurattu mielenkiinnolla mitä on tulossa.
Mikä sun käsitys on, uskotko blogissa kuvattujen tapahtumien olevan totta? Siis että ne ovat oikeasti tapahtuneet, ei siis pelkästään niin, että kirjoittaja uskoo niiden tapahtyneen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ Mä tunnen hänet vain niiltä ulkomaalaispoliisin ajoilta, joten kenttä- ja päivystysjutuista en tiedä mitään. Mä veikkaan, että noissa on totuus pohjalla, mutta värikynää mukana. Hänen juttunsa ovat olleet sellaisia jo useamman vuoden ja myös omalla kohdallaan. Hän näyttää muuten poistaneen kaikki mielenterveyteen ja poliisin kanssa tekemisissä olemiseen liittyvät jutut julkiselta FB-seinältään.

Uskon tuon kaiken tapahtuneen, mutta onko se ollut tapana tai ihan niin tarkoituksellista, se on eri asia. Paitsi african jack-juttuun uskon täysin, se mies oli ällöttävä, samoin matkoihin liittyvä kulttuuri.

Onhan se mielenkiintoista mitä tästä seuraa. Tavallaan olen tyytyväinen, että paskakasoja tongitaan. Mulla on kauhean mustavalkoinen oikeudentaju ja mun mielestä vääristä teoista pitää seurata rangaistus. Mä en ymmärrä hyssyttelyä ja maton alle lakaisemista ollenkaan. Olen aika äärimmäistä mieltä monista asioista, mutta laitan sen oman erikoisuuteni piikkiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25638
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Kiitos.

Tuskin noista mitään seuraa. Kun kukaan ei muista eikä nähnyt mitään, kaikki ovat turvassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin