Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viiraa kai päässä, mutta harkitsen tv-shopin kamaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Alakerran muurattuun takkaan uusi arina.
Edellinen kesti vain 17 vuotta, mikä lie kohtuu hyvin omatekemäksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja masa »

Pulkannaru kirjoitti:Alakerran muurattuun takkaan uusi arina.
Edellinen kesti vain 17 vuotta, mikä lie kohtuu hyvin omatekemäksi.
Uusi arina maksaa noin 3 euroa, joten alahan säästämään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Maksoi 30€. Ostin siis ja askartelinpaskartelin siihen jalat, koska arinan alle ei muuten jäisi tilaa tuhkalle. Paska takka siis.
No onneksi yläkerrassa on parempi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä haluaisin kattolampun teemalla "vitusti luxeja". Ideoita / suosituksia? Joku plafondi tms. joka valaisisi epäsuorasti olisi ehkä parhautta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Mä haluaisin kattolampun teemalla "vitusti luxeja". Ideoita / suosituksia? Joku plafondi tms. joka valaisisi epäsuorasti olisi ehkä parhautta.
Katossa tämmöinen ja sisällä muistaakseni 4x32W energiansäästölamput. Ei ole hämärää, ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:Mä haluaisin kattolampun teemalla "vitusti luxeja". Ideoita / suosituksia? Joku plafondi tms. joka valaisisi epäsuorasti olisi ehkä parhautta.
Laita jonkun kirjahyllyn tms. päälle 2x58w loisteputkivalaisin osoittamaan kattoa kohti. Ei maksa montaa kymppiä semmonen halvin muovinen jostain bauhausista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:Laita jonkun kirjahyllyn tms. päälle 2x58w loisteputkivalaisin osoittamaan kattoa kohti. Ei maksa montaa kymppiä semmonen halvin muovinen jostain bauhausista.
Idea hyvä, käytännössä vain sopiva hylly tms. puuttuu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

KisSandra kirjoitti:
Tänään haluaisin:
- Parvekkeelle lyhdyn jossa olisi paikka useammalle kuin yhdelle kynttilälle, ehkä vielä silleen useammassa tasossa.. Onkohan sellasia edes olemassa?
- Kissoille sellaisen lattiasta kattoon olevan ja monitasoisen kiipeilypuun.
- Uuden kissanpennun.
Niin, ei ne nuo tarpeet ja halut oo näemmä paljon muuttuneet, tai sitten ehkä enemmän todennäköistä jotta kertaantuvat aina uudelleen ja uudelleen..

Taas olis siis uus kissunpenikka hakusessaan ja niinhän nuo on kiipeilytelineetkin jo kaikki loppuun ravittu ja kenolleen juostu..

Lisäksi akuutissa tarpeessa olisi nyt

- Uudet housut ja vähän muitakin vaatteita
- Pari uutta lamppua
- Muutamia matkalippuja ja hotellivarauksia

Noin muutaman pitkästä listasta mainitakseni.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Uuden puhelimen ja liittymän, voi paska. Vanha on joku tavallinen Nokia ja nyt on haussa kosketusnäytöllinen, helppokäyttöinen luuri datapaketteineen. VIHAAN asioida alan liikkeissä! Se mummofiilis kun pitäisi valmiiksi tietää mitä haluaa kun nyt kuitenkin liikutaan tasolla jossa pitäisi oppia edes käyttämään uudentyyppistä puhelinta. Pitäisi varmaan miehen osakesalkkua tukeakseen hankkia uusia Nokia mutta olen vähän aivopesty iPhonen helppoudelle joten siitä aloitetaan. Jos myyjäkolli nolaa minut, ostan Nokian.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Melnais kirjoitti:Uuden puhelimen ja liittymän, voi paska. Vanha on joku tavallinen Nokia ja nyt on haussa kosketusnäytöllinen, helppokäyttöinen luuri datapaketteineen. VIHAAN asioida alan liikkeissä! Se mummofiilis kun pitäisi valmiiksi tietää mitä haluaa kun nyt kuitenkin liikutaan tasolla jossa pitäisi oppia edes käyttämään uudentyyppistä puhelinta. Pitäisi varmaan miehen osakesalkkua tukeakseen hankkia uusia Nokia mutta olen vähän aivopesty iPhonen helppoudelle joten siitä aloitetaan. Jos myyjäkolli nolaa minut, ostan Nokian.
Jos meidän firman 50 vee tädit oppii käyttämään lumiaa päivässä, ei se kovin vaikea ole.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Uuden puhelimen ja liittymän, voi paska. Vanha on joku tavallinen Nokia ja nyt on haussa kosketusnäytöllinen, helppokäyttöinen luuri datapaketteineen. VIHAAN asioida alan liikkeissä! Se mummofiilis kun pitäisi valmiiksi tietää mitä haluaa kun nyt kuitenkin liikutaan tasolla jossa pitäisi oppia edes käyttämään uudentyyppistä puhelinta. Pitäisi varmaan miehen osakesalkkua tukeakseen hankkia uusia Nokia mutta olen vähän aivopesty iPhonen helppoudelle joten siitä aloitetaan. Jos myyjäkolli nolaa minut, ostan Nokian.
Jos meidän firman 50 vee tädit oppii käyttämään lumiaa päivässä, ei se kovin vaikea ole.
Ei tosiaan ole.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mullakin ois haaveissa uus luuri. Vanha Samppa (S5230) on kyllä niin ihana, kestävä ja luotettava, että tekis mieli ostaa edullisesti Pixmaniasta samanlainen :D Mä en tykkää noista älyluureista - enkä kyllä käytä nettiäkään kännykällä tai no, erittäin harvoin. Nykyset älyluurit on ihan helkkarin isoja lautasia, ettei tee senkään vuoksi mieli ostaa semmosta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Uuden puhelimen ja liittymän, voi paska. Vanha on joku tavallinen Nokia ja nyt on haussa kosketusnäytöllinen, helppokäyttöinen luuri datapaketteineen. VIHAAN asioida alan liikkeissä! Se mummofiilis kun pitäisi valmiiksi tietää mitä haluaa kun nyt kuitenkin liikutaan tasolla jossa pitäisi oppia edes käyttämään uudentyyppistä puhelinta. Pitäisi varmaan miehen osakesalkkua tukeakseen hankkia uusia Nokia mutta olen vähän aivopesty iPhonen helppoudelle joten siitä aloitetaan. Jos myyjäkolli nolaa minut, ostan Nokian.
Jos meidän firman 50 vee tädit oppii käyttämään lumiaa päivässä, ei se kovin vaikea ole.
Ei tosiaan ole.
Sain itse tänään omani. Käyttöönotto vei 5 minuuttia ja homma pelittää ihan kuusnolla. Jos olisi fyysinen näppis, olisin oikein tyytyväinen. Sanoisin, että normaalille ihmiselle lumia 800 jollain 240 eurolla vs iPhone moninkertaisella hinnalla on hyvä diili. En näe mitään syytä ostaa iTuotetta. Se on vittu puhelin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Sain itse tänään omani. Käyttöönotto vei 5 minuuttia ja homma pelittää ihan kuusnolla. Jos olisi fyysinen näppis, olisin oikein tyytyväinen. Sanoisin, että normaalille ihmiselle lumia 800 jollain 240 eurolla vs iPhone moninkertaisella hinnalla on hyvä diili. En näe mitään syytä ostaa iTuotetta. Se on vittu puhelin.
Mulla on ihan 710. Paras mikä mulla on koskaan ollut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla ainoa android oli tuo HTC:n Desire. Tykkäsin siitä muuten, mutta siinä ei useista huolloista huolimatta saatu puhelinominaisuutta toimimaan. Kaikki lelut toimi hienosti, mutta verkko hukkui koko ajan, viestit eivät menneet läpi ja puhelut katkeilivat miten sattuu. Myös sim- korttia päivitettiin kun muu ei tuntunut auttavan, mutta sama ongelma jatkui. Samoissa paikoissa toimi saman firman liittymä eri luurista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja MrM »

:nuts:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja MrM »

On jotenkin vaikea ymmärtää miksi kukaan
a) haluaa kännykkäkamerakuvia paperille
b) haluaa siirtää kuvia puhelimesta uuteen
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja annepa »

^I'm with Pertti tässä. Minä esim en koskaan kanna järkkäriä mukana metsällä (metsässä kyllä joskus) ja pokkaria mulla ei edes ole. Parhaat otokset on otettu juuri kännykällä, ensin N95 8GB:llä ja sitten N8:lla. Kyllä minä haluan säilyttää ne kuvat esim. pönteristä ja isästäni tauolla järven rannalla. Kuvien laatukin kestää printtauksen, vaikka isompaankin kokoon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja MrM »

Eiks ne voi säilyttää koneella, eikä puhelimessa ja sitten vielä uudessa puhelimessa ne vanhankin kuvat? Hirveä määrä datansiirtojumppailuja edestakaisin minkä takia?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Onko kukaan ottanut paperikopioita winkkariluurilla ottamistaan kuvista? Muistan miten hankala oli vaihtaa pois winkkarista ja saada kuvat uuteen puhelimeen (eri käyttikseen), miten hankala ne on saada valokuvausliikkeessä ulos? Riittääkö usb-yhteys kuvauskoneeseen vai joku monimutkainen zune-kikkailu? MicroSD puute itseä harmitti tässä kohtaa. Kuitenkin 69e androidissakin on korttipaikka. Puhumattakaan 19e nokialaisesta.
Kuvat Skydriveen ja sitä kauttahan ne saa siirrettyä mihin vain.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja elco »

Joku muu kuin insinööri olisi jo pilvessä kuvineen. Sieltä niitä voisi sitten katsella ja printtailla, eivät hukkuisi ja kaipa niistä sitten saisi symbian-vehkeeseenkin otettua offline-kopiot.

Bjisenss requirement lienee katsoa niitä kuvia uudelta puhelimelta, eikö? Onko tässä nyt tyypillinen nokia-case, että on luotu tekninen vaatimus, että ne kuvat pitää saada jotain kaapelia pitkin vanhasta luurista uuteen?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Joku muu kuin insinööri olisi jo pilvessä kuvineen. Sieltä niitä voisi sitten katsella ja printtailla, eivät hukkuisi ja kaipa niistä sitten saisi symbian-vehkeeseenkin otettua offline-kopiot.

Bjisenss requirement lienee katsoa niitä kuvia uudelta puhelimelta, eikö? Onko tässä nyt tyypillinen nokia-case, että on luotu tekninen vaatimus, että ne kuvat pitää saada jotain kaapelia pitkin vanhasta luurista uuteen?

Skydriven kautta homma hoituu. Ei tarvitse kaapeleiden kanssa rimpuilla.

http://www.windowsphone.com/fi-fi/store ... e7f4182ba8
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Joku muu kuin insinööri olisi jo pilvessä kuvineen. Sieltä niitä voisi sitten katsella ja printtailla, eivät hukkuisi ja kaipa niistä sitten saisi symbian-vehkeeseenkin otettua offline-kopiot.

Bjisenss requirement lienee katsoa niitä kuvia uudelta puhelimelta, eikö? Onko tässä nyt tyypillinen nokia-case, että on luotu tekninen vaatimus, että ne kuvat pitää saada jotain kaapelia pitkin vanhasta luurista uuteen?

Skydriven kautta homma hoituu. Ei tarvitse kaapeleiden kanssa rimpuilla.

http://www.windowsphone.com/fi-fi/store ... e7f4182ba8

Vai rimpuilla kaapeleiden kanssa. Mikä on helpompaa kuin heittää muistikortti puhelimesta toiseen?

Tai jos rimpuilee, niin kaks androidia levyasemina ja ctrl-c ja ctrl+v. Ja onhan vielä se Picasa.
Vastaa Viestiin