Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Duck

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Duck »

Mulla ei oo pitkään aikaan ollut mielessä mitään uusia hankintoja. Paitsi sitten ehkä siirtyminen Full HD-aikakauteen mikä merkitsisi Vieläkin Isompaa Taulutelkkaria, sekä Blu-Ray -Teholäppäriä (ja voishan sitä tiätty myös hifistellä Genelecin aktiivikaiuttimilla, joka puolestaan taas vaatisi uutta vahvaria...). Mut se on sen verran iso paukku et pitää vielä säästää rahoja sukanvarteen. Osamaksuihin ja lainoihin en aio mennä tämmöisten kerskakulutushankintojen kanssa, sillä ne ovat Turmion Tie.
Stinky

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt on uusi pesukone ja tilauksessa on siis kuivausrumpu. Hyvästi kissankarvat ja vaatteista lähtevät pölypallerot nurkissa. Hyvästi tarraharja!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Stinky kirjoitti:Nyt on uusi pesukone ja tilauksessa on siis kuivausrumpu. Hyvästi kissankarvat ja vaatteista lähtevät pölypallerot nurkissa. Hyvästi tarraharja!
Kissoja ei saa pestä pesukoneessa!
Älä löi! En ole hurrit!
bliss

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: Hyvästi tarraharja!
Valitettavasti tuut tarvitsemaan sitä edelleen. :?
(ellet siis tosiaan meinaa nakata kissoja kuivausrumpuun :D)
ninnithequeen

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- toinen telkkari
- olohuoneen pöytä
- matalia lautasia
- matot makuuhuoneeseen ja eteiseen
- RAHAAAAAA
Stinky

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Hyvästi tarraharja!
Valitettavasti tuut tarvitsemaan sitä edelleen. :?
(ellet siis tosiaan meinaa nakata kissoja kuivausrumpuun :D)
No mut eiks ne karvat suurimmalta osin kuitenkin jää nukkasihteihin? Tai ainaskin jäi kun oli kuivuri aikoinaan käytössä..
Enivei, eipähän tarvii ripustella pyykkejä telineelle ja kämppää rumistamaan.
Dumis

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onslow kirjoitti:^ :o ihan perus hauliruutta se vaan on.
Mie en oo ase-expärtti! Kunhan dikkaan tuon näköisistä rutkuista, ihan niinku leffoissa! \o/
Rouva Pupu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vaola kirjoitti: Tulet yllättymään, kuinka harvat vaatteet loppujen lopuksi saa laittaa rumpuun... Meillä ehkä noin puolet pyykistä menee rumpuun, siitä suurin osa liinavaatteita ja lasten vaatteita. Omiani en raaski laittaa, kun kutistumisvaara on aikamoinen. Mutta tässä perheessä, jossa pyykkiäkin on aika tajuton määrä, rumpu jeesaa huomattavasti. Eli sikäli ihan hyvä hankinta.
Meillä meni pääasiassa alusvaatteet, sukat, liinavaatteet, pyyhkeet ja yövaatteet. Muita en uskaltanut monestikaan laittaa, nimittäin värit kuluivat nopeammin ja kutistumistakin ilmeni ajoittain. Eli samoin tavoin oli aina myös kuivaustelineitä nurkissa, mutta haluan silti itsekin kuivausrummun jossain vaiheessa, koska saa niin paljon jutskia kuitennii heti kuivaksi ym. eikä kuivaustilasta tule puutetta jos montakin koneellista pyöräyttää.
Rouva Pupu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rouva Pupu kirjoitti:Aion ruinata tätä, koska tartten ja haluun: http://www.storksak.co.uk/product.php?shopprodid=169#
Homma etenee, vihreää valoa näkyvissä, jee.
Stinky

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kuivurista vielä.. Sillon kun mulla oli se käytössä niin kyllä mä kuivasin kaikki kuteet siellä. Eikä kutistuneet, kuluneet tai mitään negatiivista.
Ja hei, jos mä saan sen 100€ ja paikalleen asennettuna niin onhan se ny hankittava :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Pierutyynyn.
elco

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja elco »

Duuni
Asunto
Auto
Iso telkka
Pieni telkka
Kotiteatterivehkeet
PS3
Wii
Duck

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Duck »

Argh, USB-hubi alkoi kapinoida. Ensin Windows päläytteli muutaman sekunnin välein "USB device not recognized" -varoitusta ja sitten kone lukittui. Ilmeisesti vaan hapettumista tai jotain, sillä puristamalla hubia vähän se rupesi pelittämään. En kuitenkaan luota siihen enää.

Tilasin uuden. Toivottavasti toimii. En tiedä onko se markkinoiden luotettavin ja paras ja kaikkee, mutta oletin että hieman kalliimpana se on hieman parempi. Vaikka eihän sekään tietty aina päde. Millähän tämmöisiä oikein voi vertailla?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Selkeästi tarvitsen sirot citysaappaat näille paskakeleille (mun vaaleanpunaiset Hait ei oo sirot) ja sitten sellaset sporttisaappaat, ehkä kuitenkin lähinnä vasta syksyllä. Sen lisäksi vakuutuin perjantaina tarvitsevani höyryuunin, mankelin ja induktio-wokin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21383
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

McJanne kirjoitti:Joutunee vähän sitä sun tätä pikkusälää hankkimaan kun lääkäri oli tänään sitä mieltä että tuo tamma on kantavana ja laskettu aika toukokuun toinen, sälä siis varosmiskarsinaa varten.
Onneksi olkoon! Meillä on laskettu aika heinäkuussa.
Stinky

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan nämä: http://www.varusteleka.eu/prebeo/showpr ... _2IE01YRI0 ja tallentavan dvd-soittimen.
ninnithequeen

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Jaahas, vähäsen koolinkia, finfoamia, raudoitusverkkoa ja työvälineet.

Joutunee vähän sitä sun tätä pikkusälää hankkimaan kun eläinlääkäri oli tänään sitä mieltä että tuo tamma on kantavana ja laskettu aika toukokuun toinen, sälä siis varosmiskarsinaa varten. Samalla joutuu varmaan rakentamaan ruokintapaikat erilleen katoksineen, mutta siinähän ne menee kun vauhtiin pääsee.

Edellinen arvaus viime kesänä oli että ei tullut tiineeksi.
Hienoo! Millä orilla astutitte?
SikaMika

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Astianpesukoneen. Koko aikuisikäni olen tiskannut käsin, joka kämpässä.
Miksi ihmeessä? Ehkä turhinta ajanhaaskausta mitä sivistyneestä maailmasta nykyisellään löytyy. Koneet ei maksa liikaa, ne eivät kuluta mitään liikaa ja säästävät joka viikko tuntitolkulla aikaa jonka voi käyttää vaikka jostain vielä turhemmasta tappelemiseen.

Toiseen ketjuun liittyen:
SikaMika kirjoitti:
Teraslilja_m kirjoitti:The Galileoscope™: An IYA2009 Cornerstone Project

Postimaksu oli $23.45, eli enemmän kuin tuon kaukoputken hinta :)
Tuota saa Ursalta hintaan 20€, tosin pitäisi olla jäsen (38€/vuosi). Ovh muualla 22.50€, en tiedä mistä saa. Satsaan itse hieman kalliimpaan jahka vaurastun.
Itse olen saanut fiksaation haluta suurinpiirtein tällaisen.
SikaMika

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
En tiedä miksi. Varmaan koska ekaan omaan kämppään sellaista ei todellakaan tullut edes mieleen työttömänä teininä ostaa, ja kun käsintiskaukseen tottui ei sitä pitänyt omituisena tai raskaana hommana. Omistusasuntoni lilliputtikeittokomeroon sellaista taas ei olisi edes saanut, ja vuokralla olen taasen asunut vasta puolitoista vuotta. Mies se alunperin sai ajattelemaan koko asiaa, ja hintoja tutkimalla sitä alkoi tajuamaan, että eivät ne tosiaankaan paljoa maksa. Joten vakavasti harkitaan, vaikkakin taloustilanne ei juuri nyt puolla ylimääräisiä ostoja.
Eikös noita saa parilla sadalla? Tosin liian kallis on tietenkin aina suhteellista. Itse päätyisin laskemaan menetetyille hermoille ja ajalle hinnan, joka on suurempi - tosin sekin suhteellista - kuin pesukoneen hinta. Mutta en siis voi kuin suositella.

P.s. Koneen täyttämisestä ja tyhjentämisestä saa myös aikaan pieniä turpakäräjiä, joten niiden menettämisen pelossa ei hankintaa kannata lykätä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Astianpesukoneen. Koko aikuisikäni olen tiskannut käsin, joka kämpässä.
Miksi ihmeessä? Ehkä turhinta ajanhaaskausta mitä sivistyneestä maailmasta nykyisellään löytyy. Koneet ei maksa liikaa, ne eivät kuluta mitään liikaa ja säästävät joka viikko tuntitolkulla aikaa jonka voi käyttää vaikka jostain vielä turhemmasta tappelemiseen.
En tiedä miksi. Varmaan koska ekaan omaan kämppään sellaista ei todellakaan tullut edes mieleen työttömänä teininä ostaa, ja kun käsintiskaukseen tottui ei sitä pitänyt omituisena tai raskaana hommana. Omistusasuntoni lilliputtikeittokomeroon sellaista taas ei olisi edes saanut, ja vuokralla olen taasen asunut vasta puolitoista vuotta. Mies se alunperin sai ajattelemaan koko asiaa, ja hintoja tutkimalla sitä alkoi tajuamaan, että eivät ne tosiaankaan paljoa maksa. Joten vakavasti harkitaan, vaikkakin taloustilanne ei juuri nyt puolla ylimääräisiä ostoja.
Mussukka kultainen!

Astianpesukone on varmasti hyvä hankinta. NIIN puhtaaksi tuo pesee astiat ja esim. tableteissa mukana oleva kirkaste saa lasit todella hohtavan puhtaiksi. Ei jää rasvaisia pintoja. Jotenkin upea kone. Hassua kun aina ei silti jaksa tyhjentää konetta...siinä kohtaa ihmisen laiskuus ylittää sietorajan.

MUTTA kyllä astianpesukone on yksi kaikkein järkevimmistä ostoksista. Sen tulos näkyy joka päivä. Muista sulkea hana ja vahtia pesua ettei lattiaremppaa tule vedestä jos tuleepi vahinko!
Mussukalle iso suukko suoraan suulle hiukan liian kauankin! Älä sano MIEHELLE.

ARSKA
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Tämä ruokapöytä, musta nahkainen kulmasohva ja häräntalja. Tahtoo :cry:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Noin 10ha metsää. Puutuu vaan 45k€. Heti vois kyllä hakata yli puolet tuosta rahamäärästä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
No sittenhän ei puuttuis ku 450.000 € !!1
Kipitän ensitilassa pankinjohtajan puheille. Turhaan?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin