Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
AarneAnkka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Uusi parranajokone. Vanha on menossa kappaleiksi
Ongelma ratkaistu. Ostin Akihabaran tax-free -myymälästä Panasonic ES 8047s haitek-partakoneen. Kiai! *partakarvat sinkoilee*

EDIT: Koeajo suoritettu. Jumpe, tää on hyvä. Käy korkealla taajuudella ja ajaa sileeks kuin vauvan peppu hankalistakin paikoista. Suorastaan odotan että parta kasvaa sen verran että pääsee taas ajelemaan. Hihii. :D
hermine

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä haluan lisää isoja viherkasveja, muttakun ei tänne mahdu mihinkään!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Tuollanen MacBook Pro olisi kiva, eli sellaisen tahtoisin. En vain oikein pysty perustelemaan itselleni miksi pitaisi sijoittaa niinkin paljon rahaa vermeeseen koska en varsinaisesti tarvitse sita mihinkaan. Se olisi kiva lelu kyl.
Dumari

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hermine kirjoitti:Mä haluan lisää isoja viherkasveja, muttakun ei tänne mahdu mihinkään!
I feel u, mäkin haluan lisää isoja kaiuttimia, mutta tila loppuu kämpästä!
AarneAnkka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Mä haluan lisää isoja viherkasveja, muttakun ei tänne mahdu mihinkään!
Hanki kissa, niin piankos tilaa alkaa vapautua viherviidakon lomasta.
AarneAnkka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Ostin just pari viikkoa sitten Optica:sta (Aleksilla, Nordean vieressä) hienot silmälasit kehyksineen 150€. Käy ihmeessä hakemassa sieltä lasit.
Itse asiassa melkeinpä kaikki optikot tuntuvat myyvän rillejään aika halvalla nykyään. Ilmeisesti niiden välillä on kovasti kilpailua.

Kehykset kannattaa valita huolella naamatauluun sopiviksi, koska niiden kanssa joutuu elämään vuosia. Aion siis edetä asiassa rauhallisesti ja käydä useassa liikkeessä sovittamassa.
CandyMan

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mä haluu-uu-uu-uun sellaisen jonkinmoisen "vanhannäköisen" (kirja)hyllysysteemin, jossa yläosa on lasivitriini ja alaosassa on isoja vetolaatikoita lisäsäilytystilaksi. Ainakin IKEAsta on ilmeisen turha sellaista hakea, tai en vaan huomannut. Etsintä jatkuu. Veljellä on kodissaan just sellainen minkä haluan, mutta en halua sitä valkoisena.

Tämä on vähän sinnepäin.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Camilla »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tiedoksi silmälasien hankkijoille.

http://www.glasogondirekt.com/?language=FI

(yleensä ensimmäinen kysymys näillä sivuilla kävijöillä on, "onko tämä totta?". Kyllä se on.)
Mä tilasin joskus tuolta rillit, ja ne oli niin kamalat et oli pakko palauttaa!
bedlam

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edelleenkin sen isomman sohvan. Olis kiva jotain leffailtojakin järjestää, mut kun tohon ei mahdu.
CandyMan

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

1312€, just... Muuten kyllä. Pakko saada halvemmalla. Joudunko muka turvautumaan IKEAn kymmenen kertaa halvempaan lastulevyhökötykseen? Kyllä sellainen pitäisi alle 500€ saada.
Bliss

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:
1312€, just... Muuten kyllä. Pakko saada halvemmalla. Joudunko muka turvautumaan IKEAn kymmenen kertaa halvempaan lastulevyhökötykseen? Kyllä sellainen pitäisi alle 500€ saada.
Tuossa
http://www.laulumaa.fi/viktoria/vitriini_90.htm

Älä turvaudu IKEAan.
Geetzu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Noi värit hirveitä. Mikähän se kolmas sit onkaan, vaihtoehdois kyl näkyy...

Haluan jonkun hemmetin painavan tyylikkään kivimöhkälepatsaan olkkariin! En tiedä mistä katsella, minkälaisia ois ja plääplää. Joku sellanen tumma vähän muutenkin synkähkö sopis.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Mida »

saumuri ja ompelukone.

muoks. niin ja kivat rattaat pojalle
Bliss

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:^ Noi värit hirveitä. Mikähän se kolmas sit onkaan, vaihtoehdois kyl näkyy...
Aika liki tollanen on se ranskanpähkinä:

Kuva
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: -avainkaapin
Mul olis yks ihana, tumma avainkaappi. Tosin mä yritän kyllä keksiä sille itekkin käyttöä. Roskiksesta muistaakseni löysin, mä en tajua miksi ihmiset heittää niin nättejä tavaroita pois :evil:
Jokos oot avainkaapille löytäny käyttöä?

Mä haluaisin edelleen sitä Lundiaa... semmosia kappaleita, joista sais rakennettua semmosen kivan kokonaisuuden olkkariin... omat osat TV-tasolle ja sitte vitriiniosat... tai sitte jonku muun ison puisen kirjahyllyn valaistuksineen yms.
En mä kyllä tiedä, mitä tässä seuraavaksi hankkisin (muutaku jouluhömpötykset... tuntuu ettei tällähetkellä ois varaa oikein mihkään...). :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Haluaisin vaikka ja mitä mutta oikeasti tarvitsen kaksi asiaa: Televisio, entinen sanoi irti sopimuksensa tuossa pari vkoa takaperin, nyt on pikkusiskolta lainassa tollanen onneton pikkulaatikko ja toisena kissoille koppivessa, yksi sellainen jo on mutta toinenkin tarvitaan kun nuita on nyt jo sen verran monta kertynyt tänne ettei yksi riitä millään. Nt on käytössä ollut sellanen tavallinen laidallinen versio ja alkaa pikkuhiljaa olemaan hermot kireenä sen sotkemisen kanssa kun sitä tuotosta pitää peitellä niin, että hiekkaa on aina kilo lattialla siinä astian vieressäkin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pakko sitä on mennä imuriostoksille, ei sitä ilmankaan osaa elää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sähkötoimisen moottorisahan tarttis. Mutta kunnollisen, ei mitään 69,90€ ongelmavyyhteä. Maalla mulla ois kyl ammattisaha, vaan ei viitteis tällä kehä3:sen sisäpuolella viihdyttää naapureita reippaalla pärinällä tai taitaa olla jo ulvontaa kun kiertää yli 15.000 1/min. :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:AASI!!!! Bannia Bluntlylle! Wanha ketju!!!
Bluntlya tökkään tikulla. Tää taas oli sitä urputtamista..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Katselin ketjun otsikkoa hetken. Mietin tovin. Asioita tuli paljon esille, muttei mitään, mitä juuri minä tarvitsisisin. Ei mulla oo tarpeita, mutta mun lapsillani voisi ollakin... tähän tässä on siis tultu.. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä haluisin auton. Oman pikkusen söpön auton. Hakkaan itteeni päivittäin kun en tunnu kykenevän tähän täysin autottomaan elämään... Mulla vaan muka kuuluis olla mahdollisuus autoon! Enkä tykkää mistään vidun luontoystiksistä, onkohan päästöt 149 ihan tappajaa onko? Sellaselle kauppakassille?

:(

Tänään hankin ajokorttini takaisin, onneksi ei ole aikaa autokaupoille (ne kirotut myyjät soittelee kokoajan 'no just tuli se rouvan haluama tänne meille pälä pälä koska ehit tortulle tullaanko näyttämään vink vink') ...

Harkinta-ajalle paljon suklaata, sitä nyt ainakin tartten.
Tix

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Enkä tykkää mistään vidun luontoystiksistä, onkohan päästöt 149 ihan tappajaa onko? Sellaselle kauppakassille?
Ei oo. Paitsi jos toi on gerbiilien päiviltäpäästömäärä.
bliss

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarvitsen pyöräilykengät. Hankin heti kun ehdin käydä alan liikkeessä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sisäpelikengät. Olen urhoollisesti käyttänyt edelliset loppuun.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin