Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.09.2018 12:51 ^Kuten joskus aiemminkin sanoin, nolous ja naurettavuus ovat argumentit, joista en välitä. Sen sijaan vaimon kokemus siitä, että olen jo nyt liikaa omassa maailmassa älylaitteideni kanssa on asia, jota en tyystin pysty sivuuttamaan.
Sinulla on kaikki mahdollisuudet laittaa ne älylaitteet sivuun silloin kun olette yhdessä. Vaikea uskoa että tuollaisen pienen kellon tuijottelu ranteesta olisi kovinkaan mukavaa. Pikemminkin voisi olla niin, että voit jättää puhelimen sivummalle kun näet kellosta jos joku tavoittelee.

Olen itse saanut myös tuosta ihan aiheellista palautetta rouvalta ja tapojaan on mahdollista korjata ilman että muutaa kivikaudelle.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.09.2018 12:33 Nyt Series 4:n julkkarin katsoin eilen ja perkules sentään, nyt kyllä yritän ostaa!111
Jos tietää, ettei lupaa saa, on sitä turha kysyä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 13.09.2018 13:16
James Potkukelkka kirjoitti: 13.09.2018 12:33 Nyt Series 4:n julkkarin katsoin eilen ja perkules sentään, nyt kyllä yritän ostaa!111
Jos tietää, ettei lupaa saa, on sitä turha kysyä.
:hep:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämä ois kyllä niin mun tyylistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.09.2018 13:51
Vagabondo kirjoitti: 13.09.2018 13:16
James Potkukelkka kirjoitti: 13.09.2018 12:33 Nyt Series 4:n julkkarin katsoin eilen ja perkules sentään, nyt kyllä yritän ostaa!111
Jos tietää, ettei lupaa saa, on sitä turha kysyä.
:hep:
Tiukkojen liittokohtaisten neuvottelujen jälkeen päädyimme sovittelija SoHardin ehdotukseen, jonka mukaan en käytä kelloa kotona ja vaimon seurassa en myöskään kodin ulkopuolella.

Tänään tilaus vetämään :ohyeah:

edit: tänään alkaa Series 4 tilausmahd. mutta vielä ei näytä onnistuvan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Mun kokemus älykellosta on, että "oikein" käytettynä se itse asiassa vähentää puhelimen räpläämistä, esim. notifikaatiot voi vilkaista ranteesta pikaisesti ja ohittaa/poistaa turhat ilman, että pitää kaivaa puhelin taskusta, avata lukitus jne.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jahas, menisi kuitenkin 3 viikon päähän, jos nyt tilaisi Series 4:n. Täytyy miettiä, haenko kaupasta Series 3:n vai jäänkö miettimään. Mielenkiintoista muuten, että jälleenmyyjät eivät heti pudota vanhojen mallien hintoja, vaikka Apple jo myy vanhoja edullisemmin. iPhonien kanssa sama. Jos muistan oikein, pudottavat 1-2 vrk:n kuluttua. En tietysti Series 3:sta ostaisi ennenkuin jälleenmyyjät pudottavat hintoja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ No etkö nyt voi odottaa sitä 3 viikkoa?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä pojat nauraa jos tuut vanhalla mallilla! Ovat nyt -15% gigantissa, eiköhän se hinta muuallakin laske jos oikeasti aiot vanhaan malliin hätähousuissasi päätyä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ series 4 only. Ja vähintään milanese mesh tai link ranneke.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Järki voitti ja jään odottamaan 4:sta. Se on kuitenkin hiukan ohuempi kuin 3 ja näyttö on selvästi 3:sta isompi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.10.2018 17:29 https://www.teknikmagasinet.fi/tuoteval ... a-elite-ii

Miksi? Alkaa R-kirjaimella.
5,5 mm ja yli 200 m/s jos et halua vain kiusata niitä.

Tuo nyt olisi minimi:

https://www.sissos.fi/ilma-ase-tarvikke ... 173020532/
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 06.10.2018 19:27
Gat kirjoitti: 06.10.2018 17:29 https://www.teknikmagasinet.fi/tuoteval ... a-elite-ii

Miksi? Alkaa R-kirjaimella.
5,5 mm ja yli 200 m/s jos et halua vain kiusata niitä.

Tuo nyt olisi minimi:

https://www.sissos.fi/ilma-ase-tarvikke ... 173020532/
Kyllä, mutta minulla jo on kertalaukeava ilmakivääri ja ja ilmapistooli. Joista pistoolia en vieläkään löydä. Hypoteettisen maalin luonteen ja liikkuvuuden takia itselataava lippaallinen ja aina kädessä pidettävä on parempi. Eikä kertalaukeava enkä viitsisi ympäri vuorokauden valmiina ollen kuolettaa jousta. Lisäksi ilmakivääriin tarttuminen ja poskelle nosto on niin iso liike, että hälyttäisi. Toisin kuin pieni ilmapistooli vaikka aina kädessa telkkaria katsoessa.

Loukutkaan eivät hiirtäkään tapa heti, rottiin eivät toimi, ja myrkky se vasta kiduttava olisi. Tuota nyt harkitsemaani ainakin säikkyisivät luotien ropistessa tai jos eivät yhdestä osumasta kuolisi, useammasta osumasta ehkä. Tai jos liikuntakyvyttömäksi niin, sitten heti lopettaen leukulla kuten loukkuun jääneet hiiretkin monesti piti.. Parempi tehon, rihlatun piipun ja oikeiden ilmakonpatien puolesta kuin ensin bongaamani. Kallis tosin.

https://www.asejaera.fi/tuote/sig-sauer ... 681525904/
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 07.10.2018 22:12
So Hard kirjoitti: 06.10.2018 19:27
Gat kirjoitti: 06.10.2018 17:29 https://www.teknikmagasinet.fi/tuoteval ... a-elite-ii

Miksi? Alkaa R-kirjaimella.
5,5 mm ja yli 200 m/s jos et halua vain kiusata niitä.

Tuo nyt olisi minimi:

https://www.sissos.fi/ilma-ase-tarvikke ... 173020532/
Kyllä, mutta minulla jo on kertalaukeava ilmakivääri ja ja ilmapistooli. Joista pistoolia en vieläkään löydä. Hypoteettisen maalin luonteen ja liikkuvuuden takia itselataava lippaallinen ja aina kädessä pidettävä on parempi. Eikä kertalaukeava enkä viitsisi ympäri vuorokauden valmiina ollen kuolettaa jousta. Lisäksi ilmakivääriin tarttuminen ja poskelle nosto on niin iso liike, että hälyttäisi. Toisin kuin pieni ilmapistooli vaikka aina kädessa telkkaria katsoessa.

Loukutkaan eivät hiirtäkään tapa heti, rottiin eivät toimi, ja myrkky se vasta kiduttava olisi. Tuota nyt harkitsemaani ainakin säikkyisivät luotien ropistessa tai jos eivät yhdestä osumasta kuolisi, useammasta osumasta ehkä. Tai jos liikuntakyvyttömäksi niin, sitten heti lopettaen leukulla kuten loukkuun jääneet hiiretkin monesti piti.. Parempi tehon, rihlatun piipun ja oikeiden ilmakonpatien puolesta kuin ensin bongaamani. Kallis tosin.

https://www.asejaera.fi/tuote/sig-sauer ... 681525904/
Rotat ovat sitkeitä kuin fan ja epäilen suuresti että vaikka jostain kummallisesta syystä osuisit tuollaisella laitteella rottaan, niin sinun pitäisi saada täysin tuurilla osuma päähän tai selkärankaan että se ei vain haavoittuisi. Muuten se luultavasti juoksisi vuotavana koloonsa ja joko kituisi tai kuolisi sitten sinne mätänemään. Oikea ratkaisu olisi tietysti ammattilaiset tuholaistorjujat, vaikka vaanisit sohvallasi vuoden ja lasettaisit kuulia sarjana niin eivät ne rotat siitä mihinkänä katoaisi.

Jos nyt välttämättä haluat tuollaisen hyödyttömän lelun ostaa niin teknikmagasinet.fi 169.- Parempi varmaan itsellesi ja ympäristölle ettet räimi ruutiaseilla.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jotenkin ilmakko ei sovi Syvä Joki -teemaan? Kirves, vesuri, lapio tai haulikko olis tyylikkäämpiä.

Ilta-Lehdestä voidaan sitten katsoa kuvat kun poliisi korjaa talteen vaipat jalassa karhupäissään haulikolla rottia räiskineen gattiksen.

(Hanki hyvä mies se koira. Ota sellanen, joka tappaa rotat)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi jotenkin asianmukaista gattis istumassa keinutuolissa tuvannurkassa ja töräyttämässä aina rasahduksen suuntaan katkaistulla haulikolla.

Kämpän arvo tuskin pahemmin muuttuuisi.

Jos Kate Bushia luukuttaisi tarpeeksi lujaa niin naapuritkaan huomaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tilasin jo tuon jälkimmäisen linkkini Sig-Sauer ASP-jäljitelmän. Menee yli kolmesataa egeä, kun ostin myös runsaasti hiilihappopatruunoita ja pateja. Ennen kuin nekin kieltävät, vitun vihervasurit.

No, jos ei rottaa ampuisikaan, onhan tuollainen varsin hyvä simulaattori pistooliammunnasta. Minä kun en ole automaattipistoolilla koskaan ampunut, vain revolverilla.

Haulikko olisi rotan paras ystävä, mutta kieltämättä olisi liikaa rakennusta tuhoavaa ja huomiota herättävää räiskiä oikealla haulikolla sisällä. Siiinä olisi kohta Karhu-ryhmä Paseineen ja helikoptereineen, luulen ma.

Tulisin hulluksi tämän hirviörottaklaanin kanssa, jos en olisi jo muutenkin hullu.

Koetin myös tilata maatalouskaupan hinteliä rotanloukkuja järempiä eli tappavia mutta myös elävänä vangitsevia loukkuja tuolta:
https://taystuho.fi/tuote/rotanloukku-taystuho/
ja elävältä pyytävä:
https://taystuho.fi/tuote/rotanloukku-peststop/

Mutta nyt pikkaatte: Kaikissa maksutavoissa kysytään pankkitunnuksia! Pelkkä lasku kuten ilmapistoolin kanssa ei ole optio. Jota systeemiä minulla vanhalla ei vieläkään ole, ei ainakaan tallella ja voimassaolevia.

Myymälänsä on tosin Kausalassa, siis ennen Kouvolaa eli siis aika lähellä täältä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitäs jos vaan olisit yhden päivän selvänä, ajaisit Lahteen hankkijan myymälään ja ostaisit näitä pari

https://www.hankkija.fi/Piha_ja_Puutarh ... ku-victor/

sekä syöttejä. Toki 300 euroa leluun jolla saat ehkä tuurilla yhden rotan vuodessa hengiltä (seinän sisään mätänemään) on järkevämpi investointi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 08.10.2018 11:50 Mitäs jos vaan olisit yhden päivän selvänä, ajaisit Lahteen hankkijan myymälään ja ostaisit näitä pari

https://www.hankkija.fi/Piha_ja_Puutarh ... ku-victor/

sekä syöttejä. Toki 300 euroa leluun jolla saat ehkä tuurilla yhden rotan vuodessa hengiltä (seinän sisään mätänemään) on järkevämpi investointi.
No mikä ettei Lahteen tai tuonne ammattilaisten Kausalaan, lähellä sekin. Täytyyhän mun nykyään olla joka neljäs tai viides aamupäivä selvänä kun ajan ostamaan lisää Karhua ja eineksiä. Siinä kai mun surullinen loppuelämäni, kunhan talveksi Varkauteen kaupunkiin.

Vaan kyllä tuo Sig saattaa olla leluksi aika kiva. Pidän vaistoammunnasta, ja sen harjoitteluun sopii ilma-aseista parhaiten lippaallinen itsevirittyvä eikä kertalaukeava.

https://www.youtube.com/watch?v=iLlEg-n4X20
(tuota ei voikaan upottaa viestiin, kumma)

edit: tuskin sun linkin loukun paristosähkö tappaisi ja sitäpaitsi nää mun älyköt ei mene laatikkoloukkuihin ollenkaan ja K-maatalousraudan vanhanajan loukut punnertavat vaivatta auki. Järempää ja ovelampaa saisi olla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No siis kasan tikettejä keikoille: ZZ Top, Slipknot, Danko Jones (ja sen jäähdyttelijä), Def Leppard. Puhumattakaan Klaus Flamingin kekkereistä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikea päättää mihin törsäisi veronpalautukset. Listalla olisi ainakin:

- sohva partsille
- kirjahyllyyn lisää palikoita
- viinikaappi oluille
- tietsikan päivitys
- ulkomaanreissun upgrade
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 30.11.2018 9:12 Vaikea päättää mihin törsäisi veronpalautukset. Listalla olisi ainakin:

- sohva partsille
- kirjahyllyyn lisää palikoita
- viinikaappi oluille
- tietsikan päivitys
- ulkomaanreissun upgrade
Osta nyt se kuivauskaappi, niin pääset kuivalihaa tekemään!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiertoilmauuni saa riittää
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin