Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niin mitä?

Ja ettei ketju ihan karkaisi käsistä laitettakoon rajaksi vaikka 3 haluttavaa / tarvittavaa asiaa per postaus ja pari postausta per päivä. Ja toteutetut jutut luonnollisesti raportoidaan sitten edelleen tuonne Mitä ostit? -ketjuun :)

Tänään haluaisin:
- Parvekkeelle lyhdyn jossa olisi paikka useammalle kuin yhdelle kynttilälle, ehkä vielä silleen useammassa tasossa.. Onkohan sellasia edes olemassa?
- Kissoille sellaisen lattiasta kattoon olevan ja monitasoisen kiipeilypuun.
- Uuden kissanpennun.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

- Espressokeittimen, mielellään joku päheä La Pavoni
- Viiltävän tyylikkäät pukukengät, ihan vaan varalle
- Siistin T-paidan. Tyylikkään, hyvästä materiaalista, mutta ilman logoja. (Logojen karttaminen tekee löytämisestä hankalaa)
AarneAnkka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Uudet silmälasit. Vanhoista on sangat hajoamispisteessä. Olen leikkinyt myös ajatuksella silmien laser-leikkauksesta, mutta ovat aika perkeleen kalliita, tietääkseni, eikä kela korvaa. Vai korvaako? :think: Ehkäpä rillit ovat tutumpi ja turvallisempi optio.

Uusi parranajokone. Vanha on menossa kappaleiksi, trimmeriä täytyy pitää peukalolla kiinni jottei se irtoa. No lienee kai ihan ymmärrettävää, sillä onhan sitä käyteltykin jo jotain 15 vuotta.

Nopeampi tietokone. Intelin Core 2 kiinnostaa. Vaatisi tietenkin myös uuden emolevyn ja muistit, joten ihan pikkuostoksesta ei ole kyse. Lisätehosta olisi iloa musaohjelman käyttelyyn, nykyisellään tuppaa vähän tukehtumaan kun riittävän monta soitinta ja efektiä on toiminnassa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Haluaisin:

- mikserin. En tiedä, pitäiskö hankkia Mackien perussetti, johon saa I/O -kortin, vaiko sitten pitää vaan toi mun Digidesign Digi002 rack -boksi, ja hankkia siihen ohjain nippeleineen ja nappuloineen. Vaikeaa, oi niin vaikeaa.

- uuden mikin. Ostan varmaan Roden K2-mikin, kun nyt ehdin, ja varmaan jotain muutakin sälää.

- uuden tietokoneen. Uuh, Mac Pro hotsittais, se on melko herkku quad core -kone. Mulla alkaakin olla jo pino mäkkejä. Jos jotakuta kiinnostaa joku mun Mac Mineistä (niitä on kaksi, yksi vuoden vanha G4 ja yksi Intel Core Duolla), ottakoon yhteyttä. Vain monitori, näppis ja hiiri tarvitaan.
ninnithequeen

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- sellaisen mahtavan, huoneen kokoisen kissankiipeilytelineen. Olen nähnyt semmosen, ja maksaa jotain 500 e....Eikä ole tilaa.

- uuden kahdenistuttavan sohvan. Ei vanhassa muuta vikaa, mutta kun kissat ovat kusseet pilalle, koska se on nahkaa. Kiva aromi siinä on :roll:

- Monta kymmentä kynttilälyhtyä pihalle. Nythän on syksy!
bedlam

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

- Uuden sohvan. Nykyinen on vuodesohva, jonka tyynyt liukuvat aina istuessa perseen alta. Ärsyttää.

- Sen Nintendon uuden konsolin. Paitti eihän sitä ole vielä myynnissäkään.

- Laulumikin treeninauhoituksia varten
Bliss

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Uuden sohvan-sellaisen, jossa mahtuu löhöämään. Tuo 2,5 hengen sohva on liian pieni.
-Kunnollisen valurautapadan.
-Vessaan uuden pesualtaan ja hanan.
Elukka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tarvitaan: Uusi WC-pytty. Nykyisestä jää huuhtelunappi pohjaan :arrow: kaivo valuu tyhjäksi :arrow: vesipumpun herättäminen henkiin tämän jälkeen on helvetillis-perkeleellinen urakka. :evil:
Halutaan: Uusi pelikone. Joko nykyistä kannettavaa nopeampi tietsa tai sitten Billbox 360 / vast. ja TosiIso(tm) telkka.
Mulli75

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Uusi läppäri kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla ja ominaisuuksilla tietenkin töistä. Pitää änkeä se budjettiin.

Sitten semmoinen kahden tai kolmen istuttava sohva mahtuisi mukavasti kun heitän tietokonepöydän ja oman vanhan pöytäkoneen menemään.

Kohta pitää alkaa valikoimaan laattoja kylppärin lattiaan ja seiniin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Strap on -dildon peiton alle käytettäväksi.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Strap on -dildon peiton alle käytettäväksi.
Sä muuten hoet tota strap onia koko ajan.

Come out of the closet, darling!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Sä muuten hoet tota strap onia koko ajan.
Come out of the closet, darling!
No joo, vähän liikaakin, olen muka-hauska. Ei tartte kaapista ulos tulla, ihan heterojutskia noi vaan niin kuin se joku silloin kauan sitten asian ilmaisi.

Todellisuudessa haluaisin:
- uuden tietokoneen ja monitorin
- vanhoja Merpin moduleita
- digiboksin, jossa on kaksi viritintä, tallentava dvd-soitin ja kovalevy eli kaikki herkut samassa. Liitäntöjä tulisi myös olla digitaaliselle äänelle, myöhemmin kuvalle ja vaikka dvi-liitäntä videokameralle.
- J.R.R. Tolkienin Silmarillionin kovakantisena
- lisää Myyrä-mukeja
Paras päivä ikinä.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Mä haluaisin atabaq tai djembe -rummun, siis sellaisen ison käsintehdyn. Paras olis, jos löytyis joku rummuntekokurssi, jossa noita duunataa, mut eipä oo tääl itärajalla tullut viel vastaan. Oman pikkurummun soundi kun ei oo tarpeeks avara, ja kumea.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja saira »

Tarvitaan ja halutaan: Elämä...
tonttu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Haluaisin isomman kodin ja sinne keittiöön tiskikoneen. Vuodenvaihdetta odotellessa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:Uudet silmälasit. Vanhoista on sangat hajoamispisteessä. Olen leikkinyt myös ajatuksella silmien laser-leikkauksesta, mutta ovat aika perkeleen kalliita, tietääkseni, eikä kela korvaa. Vai korvaako? :think: Ehkäpä rillit ovat tutumpi ja turvallisempi optio.
Ostin just pari viikkoa sitten Optica:sta (Aleksilla, Nordean vieressä) hienot silmälasit kehyksineen 150€. Siellä on halvat hinnat, parin viikon toimitus, ja suht hyvä sankavalikoima (ei mistään 80-luvulta muovisankoja). Käy ihmeessä hakemassa sieltä lasit, vaikka kakkosrillit, jos ei muuta. :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

- Löhösohvan
- Pesukoneen
- Läppärin
- Uudet kakkulat
- Digiboxin
- Leveämpi sänky
swirl

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja swirl »

  • *Uusi isompi sohva meillekin, vaikka olen kyllä melkoisen mieltynyt tuohon vanhaan.
    *Mun on saatava pinkki DS Lite, sitten kun se tulee kauppoihin lokakuun lopussa.
    *Se helevetin musta kietaisumekko, jota ei ilmeisesti ole olemassakaan.
    *kerta kiellon päälle - tahdon myös kissavauvan!
hermine

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Uudet silmälasit. Vanhoista on sangat hajoamispisteessä. Olen leikkinyt myös ajatuksella silmien laser-leikkauksesta, mutta ovat aika perkeleen kalliita, tietääkseni, eikä kela korvaa. Vai korvaako? :think: Ehkäpä rillit ovat tutumpi ja turvallisempi optio.
Sama mulla, en oikein näekään kunnolla enää näillä, kun ovat yli 7 vuotta sitten hankittu. Enää en viitti käyttää piilareita siinä missä ennen, kun ei ne oo kauheen kivat jos joutuu olemaan tietokoneella koko päivän. Uusien sankojen valitseminen vaan on kauhean vaikeaa jos tahtoo jotkun hyvännäköiset, itselle sopivat mutta myös sellaiset, ettei ne muutaman vuoden kuluttua näytä jo ihan typeriltä. Tuon valinnanvaikeuden vuoksi oon lykännyt vuosikausia uusien lasien ostamista.

Ei noi laserleikkaukset enää ole kauhean kalliita. Tai no monta tonnia kuitenkin tarjouksessakin, mutta ei se mun mielestä ole mitenkään ihan kohtuuton summa säästää vaikka parissa vuodessa. Mä vaan pelkään, että näkö sitten kuitenkin pian leikkauksen jälkeen huononee takaisin niin että rillejä pitäis käyttää joka tapauksessa tai että leikkaus ei tehoakaan tarpeeksi. En nyt tietenkään vielä tän ikäisenä sinne menisi muutenkaan, kun on hyvin todennäköistä että näkö muuttuu lähivuosina.

Kelalla on jotkun rajat siinä, pitää olla tosi huono näkö ennenkuin ne korvaa.

Sit mun tekis mieli läppäriä, mutta en jaksa alkaa myydä tätä pöytäkonetta ja molempia en kyllä pidä. Mulla ei ole aavistustakaan semmoisista perustiedoista mitä ostaja varmasti kysyisi tai edes paljonko tämmösestä muutaman vuoden vanhasta voisi pyytää tai miten saan varmasti tän tyhjäksi kaikista omista tiedostoista enkä läppäreistäkään tajua mitään. Olisi pitänyt vaan uskoa isiä, joka käski alunperinkin ostaa läppärin.

Ja mäkin haluan isomman kodin. Aika isoja kaikki nämä vaatimukset...no tahdon karkkia myös!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja more »

-Sohva mullekin, ei miel vuodesohvaa eikä nahka/kangaspäällystettä
-LCD-töllö, 32" ainaskin ja halvalla
-junalippu Kuopioon ja takas (tää on helpoin)
-saunallinen kämppä
-omakotitalo kans ois kiva :) ei naapureiden meteliä ja vois pitää omaa meteliä rauhassa
-seksiä tartteis kans, no perstaina sitten
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Uusi sixpäk.

No. Aamulla sitten.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miehen. Nainenkin käy, jos miehiä ei tähän hätään löydy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Miehen. Nainenkin käy, jos miehiä ei tähän hätään löydy.
No sä et ainakaan ole liian kranttu. :D
Geetzu

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vähän lyhyempiä päiviä tälle viikolle. Vaihtoehtoisesti paremmat ja pitemmät mutta lääkkeettömät yöunet kelpuuttaisin myös.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Lolita kirjoitti:Miehen. Nainenkin käy, jos miehiä ei tähän hätään löydy.
No hei jos takatukkainen 165 senttinen megauros kelpaa sulle, niin laita laita viestiä.

Olen komea alastomana ja krapulassa.
Vastaa Viestiin