Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
silsis

Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vain kunnon kuninkaalliset kruunupäät lasketaan. Mä en vielä kehtaa kertoa omaa lukumäärääni, koska haluan tukea muilta. Pelkään olevani ainoa, jolla on pimpuloita ja sillee... Tsih!
Geetzu

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

3! Mutta aamulla tiedän olevan jo 4! Lisäksi kerron, että paiseiden ympäriltä iho on tajuttoman kuiva, koko kroppa on ihan sekaisin jotenkin. Ja sain elämäni ensimmäisen makuuhaavan viime yönä. Wtf hormonaalinen häiriötila. Ai nii, ja mustapää bongattu myös.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuinka monta ihmistä on Kiinassa? Menkat tulossa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mä sanon muutama. Oisittepa nähneet pari viikkoa sitten ressimylläkässä :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
MadameDeMeloni

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

NOLLA!
AarneAnkka

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sekosin laskuissa. Mä oon niin nuorekas, ihan teini vielä. :ohyeah:
Elukka

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

En tiedä, koska oma pahin finnialueeni sijaitsee selkäpuolella. :?
Päänahassa on pari reikää finnien jäljiltä, joita en malttanut olla repimättä. (minä = tymä :doh:)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Monta, iik! Käytiinki eilen isin kaa kahestaan shoppailee mulle salaa finnivoidetta! Isikään ei haluu et oon tämmönen finninen kasa hesen juustohamppareita! Se haluis olla appi eli aika paska tsägä käyny sillä nii!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jos vain kunnolliset tursokkeet lasketaan niin taitaa ihmeekseni olla puhdas 0-tilanne päällänsä kerrankin. Pienempää epäpuhtausryyhkämää nyt taitaa aina olla sekaihoisella. Ja varmasti huomenna herätessä on uusi kukoistus alkanut nyt kun pääsin just sanomasta tämänkin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yön pizzakin varmasti auttoi paria lisänäppyä puhkeamaan kukoistukseensa. Kyllä nyt alko taas rehulinja perkele. Heti ku saan aamupalan eli metukkapäällysteiset riisipiirakat masuuni...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Nolla!
swirl

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi! Naamassa! Prkle!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En oo finnityyppiä ollunna koskaan, paitti joskus tiettyyn aikaan kuusta saattaa pompsahtaa yks. Kerran nuorena oli polvessa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

KisSandra kirjoitti:Ja varmasti huomenna herätessä on uusi kukoistus alkanut nyt kun pääsin just sanomasta tämänkin.
Mitä mä sanoin! Aamulla oli nokan alla heti yks! No ei se kovin iso kyl onneks ollu ja katosi kerta laakista kun pikkusen sille sormenpäätä näytin :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan noita enemmän kuin tarpeeksi. Poskessakin oikein kunnon paukura juuri luun päällä, eikä tietenkään osaa pitää näppejään siitä erossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Täytyy päivittää tilanne: NOLLA. Myrkytin naaman illalla.
Mulla oli yks päivä tississäkin finni muuten. Oli pakko puristaa, joku tissivetovoima varmaan.
NuoriDaavid

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

0 :ohyeah:
Geetzu

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Onks muut naiset tämmösii et joskus (ehkä joka kolmas ilta) iskee hillitön halu tutkia mies kokonaan läpi ja pusertaa kaikki mahdollinen pieni möykky iholta? Mä kummastelin ennen ku sisko tämmösii höpötti mut nyt oon ite sit kimpussa kynsineni. Outoo.
Flipperix

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Onks muut naiset tämmösii et joskus (ehkä joka kolmas ilta) iskee hillitön halu tutkia mies kokonaan läpi ja pusertaa kaikki mahdollinen pieni möykky iholta? Mä kummastelin ennen ku sisko tämmösii höpötti mut nyt oon ite sit kimpussa kynsineni. Outoo.
Tollasta apinoilta periintynyttä sukimis- ja loistennyppimisviettiä. Ei se mikään ihme oo ku elää apinan kaa.
millivanilli

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Geetzu kirjoitti:Onks muut naiset tämmösii et joskus (ehkä joka kolmas ilta) iskee hillitön halu tutkia mies kokonaan läpi ja pusertaa kaikki mahdollinen pieni möykky iholta? Mä kummastelin ennen ku sisko tämmösii höpötti mut nyt oon ite sit kimpussa kynsineni. Outoo.
Tunnustan myös toimivani kuvaillulla tavalla. Mun äiti tekee sitä kans. Gummallista.
Kid

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Kid »

millivanilli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onks muut naiset tämmösii et joskus (ehkä joka kolmas ilta) iskee hillitön halu tutkia mies kokonaan läpi ja pusertaa kaikki mahdollinen pieni möykky iholta?
Tunnustan myös toimivani kuvaillulla tavalla. Mun äiti tekee sitä kans. Gummallista.
Yök, en koske. Mut misterillä on tapana tehä tota mulle. Ja aina kun joku näppy löytyy vaiks selästä, ni mun on pakko tokasta nottaa "aina sä keskityt vaan mun virheisiin". :]

Ja aiheeseen, olen tällä hetkellä näpytön.
Geetzu

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:Tollasta apinoilta periintynyttä sukimis- ja loistennyppimisviettiä. Ei se mikään ihme oo ku elää apinan kaa.
Teen muuten ihan samaa muksun kanssa. Just huus "ääti eii!" ku olin taas raaputtamassa jotain kohtaa. *apinanainen*
Dumari

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Xata!
ninnithequeen

Re: Montako finniä sinulla on juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Xata varmaan täälläkin. En kyl oo ihan xatavarma ovatko ny finnejä, ihanku jottain ihottumaa toisessa poskessa ja kutisee..fittan.
Vastaa Viestiin