Kävin paskalla

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

En ole tänään käynyt paskalla, mutta pakko nostalgioida niitä aikoja kuin olin tuntipalkkatyössä. Minua jotenkin vain kiihotti se ajatus, että työajalla suoritetusta ulostuksesta sai palkkaa - ja sen takia usein säästelinkin aamuhädät töihin asti. Jos minusta tulee joskus työnantaja, niin istunnolle pääsee vain kellokortilla.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mäpä oon ollu hetken puljussa, jossa oli leimattava kusihetketkin. Se jos mikä oli kiihottavaa! Piti ihan tupakointia vähentää, jotta kerkisi runkkia pytyllä. Siitä nyt on aikaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:^ Mäpä oon ollu hetken puljussa, jossa oli leimattava kusihetketkin. Se jos mikä oli kiihottavaa! Piti ihan tupakointia vähentää, jotta kerkisi runkkia pytyllä. Siitä nyt on aikaa.
Runkkuhetket olisi toki ilmaisia - en minä sentään tyranni olisi.
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Runkkuhetket olisi toki ilmaisia - en minä sentään tyranni olisi.
Miten toi erotettaisiin käytännössä kellokortien tasolla? Olisiko runkkaamiselle ja ulostamiselle omat tilat, vai omat kortit, vai pitäisikö täyttää lomake tai muuten spesfioida kumpi on kyseessä?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja more »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mäpä oon ollu hetken puljussa, jossa oli leimattava kusihetketkin. Se jos mikä oli kiihottavaa! Piti ihan tupakointia vähentää, jotta kerkisi runkkia pytyllä. Siitä nyt on aikaa.
Runkkuhetket olisi toki ilmaisia - en minä sentään tyranni olisi.
Mites tää onnistuu logistisesti, jokuhan saattaa koettaa juksata ja käydä runkkupaskalla?
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Runkkuhetket olisi toki ilmaisia - en minä sentään tyranni olisi.
Miten toi erotettaisiin käytännössä kellokortien tasolla? Olisiko runkkaamiselle ja ulostamiselle omat tilat
Näin minä sen ajattelin, morellekin tämä vastaus.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Mida »

Synnytyksen jälkeen on joutunut asioimaan kahdesti päivässä. Ennen vanhaan kerran päivässä riitti.

Oli muuten ihan voittajafiilis, kun sai ekan synnytyksenjälkeisen kakan ulos ilman suurempia ongelmia. Sen verran sillä oli peloteltu.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mida kirjoitti:Synnytyksen jälkeen on joutunut asioimaan kahdesti päivässä. Ennen vanhaan kerran päivässä riitti.

Oli muuten ihan voittajafiilis, kun sai ekan synnytyksenjälkeisen kakan ulos ilman suurempia ongelmia. Sen verran sillä oli peloteltu.
Ymmärsit hiukan väärin. Tänne pitää raportoida jokaisen kakkimisen jälkeen. Synnytys on niin rinnasteinen tapahtuma ulostamiseen, että nekin voi tähän topicciin raportoida.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja more »

Clay kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Runkkuhetket olisi toki ilmaisia - en minä sentään tyranni olisi.
Miten toi erotettaisiin käytännössä kellokortien tasolla? Olisiko runkkaamiselle ja ulostamiselle omat tilat
Näin minä sen ajattelin, morellekin tämä vastaus.
Vieraille voi sitten kertoa että olkaa hyvät ja siirtykää halutessanne masturbation loungeen.

Ja takas asiaan, aamukakka tehty. Lounaskakka ei ole tänään halunnut tulla. Sitä jännityksellä odottaen päivä jatkuu.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Synnytys on niin rinnasteinen tapahtuma ulostamiseen,
Tohon provoon ei lähe kukaan, pölhö.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Mida »

Clay kirjoitti:
Mida kirjoitti:Synnytyksen jälkeen on joutunut asioimaan kahdesti päivässä. Ennen vanhaan kerran päivässä riitti.

Oli muuten ihan voittajafiilis, kun sai ekan synnytyksenjälkeisen kakan ulos ilman suurempia ongelmia. Sen verran sillä oli peloteltu.
Ymmärsit hiukan väärin. Tänne pitää raportoida jokaisen kakkimisen jälkeen. Synnytys on niin rinnasteinen tapahtuma ulostamiseen, että nekin voi tähän topicciin raportoida.
Anteeksi. Kävin aamukakalla.

Ja kuten joku jossain joskus sanoi. Synnyttäminen on kuin paskantaisi melonia sitruunan kokoisesta aukosta. Tosin lopputuote on kivampi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Synnytys on niin rinnasteinen tapahtuma ulostamiseen,
Tohon provoon ei lähe kukaan, pölhö.
Pinnistä mamma pinnistä!
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mida kirjoitti:Ja kuten joku jossain joskus sanoi. Synnyttäminen on kuin paskantaisi melonia sitruunan kokoisesta aukosta. Tosin lopputuote on kivampi.
Hitto miten jännä fiilis se onkin kun sitä on olettanut, että kaikki kipu on itse pimpassa mutta käsketäänkin pusertamaan taakse... "Vähän ku kakkaa vääntäisit hei, tuttu juttu" - Ah, vähän ikävä ois jo, kroppa saattanu vähän joo unohdellakin asian ihanuutta. xD
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mida kirjoitti:Ja kuten joku jossain joskus sanoi. Synnyttäminen on kuin paskantaisi melonia sitruunan kokoisesta aukosta. Tosin lopputuote on kivampi.
Et tykkää meloneista?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Mida »

Clay kirjoitti:
Mida kirjoitti:Ja kuten joku jossain joskus sanoi. Synnyttäminen on kuin paskantaisi melonia sitruunan kokoisesta aukosta. Tosin lopputuote on kivampi.
Et tykkää meloneista?
No jos vauvaa ja melonia vertaa... Kyllä mä sen urakan jälkeen mieluummin otan sen vauvan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mida kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Mida kirjoitti:Ja kuten joku jossain joskus sanoi. Synnyttäminen on kuin paskantaisi melonia sitruunan kokoisesta aukosta. Tosin lopputuote on kivampi.
Et tykkää meloneista?
No jos vauvaa ja melonia vertaa... Kyllä mä sen urakan jälkeen mieluummin otan sen vauvan.
Aivan. Vauvat on niin söpöjäkin.

Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Aivan. Vauvat on niin söpöjäkin.
Tsiibus. Onks tolla joku latinankielinen nimi?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Aivan. Vauvat on niin söpöjäkin.
Tsiibus. Onks tolla joku latinankielinen nimi?
En tiiä, Nepalissa oli syntynyt, mutta mulle tulee tuosta mieleen syväläinen
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Mida »

mä luulen et on hyvä vaan, ku tuo kuva ei aukee mulle...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tuli hajultaan täydellisyyttä hipova krapulapaska. Toimitus kesti ainakin vartin. Piti vähän pinnistellä, kun tyhjästä on paha nyhjästä, eli oli maha aika tyhjä.
Nyt penikseni on fantastinen!
silsis

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja silsis »

Dear Claybourne, olet nyt käynyt laskujeni mukaan kolmen päivän aikana 16 kertaa paskalla eli savelle eli hahahaha sanaleikkii!!!

Miltä nyt tuntuu?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

silsis kirjoitti:Dear Claybourne, olet nyt käynyt laskujeni mukaan kolmen päivän aikana 16 kertaa paskalla eli savelle eli hahahaha sanaleikkii!!!

Miltä nyt tuntuu?
Noh.. olis vähän paskahätä..
Nyt penikseni on fantastinen!
silsis

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja silsis »

Clay kirjoitti:
silsis kirjoitti:Dear Claybourne, olet nyt käynyt laskujeni mukaan kolmen päivän aikana 16 kertaa paskalla eli savelle eli hahahaha sanaleikkii!!!

Miltä nyt tuntuu?
Noh.. olis vähän paskahätä..
Mulla kun on tapana pölliä työpaikalta vessapaperia, niin voin tuoda sitäsullekin. Tiedäthän sen mahdollisimman karhean ja turhan ohuen "teollisuusvessapaperin". Sillä kun vetelee edes kerran päivässä, niin ei tee mieli käydä paskalla liian usein.
slam

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja slam »

ainahan se on hyvä käydä
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Oli aika jähmeä toimitus.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin